ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ενημερωτική παρουσίαση για μαθητές
Προγράμματα Σπουδών Προπτυχιακά – Μεταπτυχιακά – Διδασκαλείο Νηπιαγωγών.
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Π.Τ.Δ.Ε.) του Α.Π.Θ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Τριτοετών
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πρόγραμμα.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Δρ. Δήμητρα Τσοκακτσίδου, Λέκτορας.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
με ειδίκευση την «Παιδαγωγική»
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ Το Τμήμα Φιλολογίας είναι μέρος της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και αποτελείται από τρεις.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Α.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ.
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Δρ. Νικόλαος Κατσαούνης Λέκτορας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Υποδομές και Ανθρώπινο Δυναμικό.
Τμήμα επιστημών προσχολικής αγωγής & εκπαίδευσης Μια πρώτη ματιά...
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
STUDYING AT THE SCHOOL OF ENGLISH Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α. Π. Θ. 8/03/2013.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην Εκπαίδευση: Παράγοντες που την επηρεάζουν Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2015.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
ΤΜΗΜΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ. ΤΜΗΜΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ TΕΙ ΑΘΗΝΩΝ ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ ( ΙΩΑΝΝΙΝΑ)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Τεταρτοετών
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Διδακτική της Πληροφορικής
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥΡΝΑΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Επιμέλεια-παρουσίαση
ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Π. Τ. Δ. Ε
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο σε φοιτητές τμήμα.  Έχει παραδώσει στην κοινωνία περίπου δυο χιλιάδες φοιτητές επαρκώς καταρτισμένους ώστε να μπορούν να συμβάλουν εποικοδομητικά στα εκπαιδευτικά, πολιτιστικά και πολιτισμικά δρώμενα της Κύπρου και να ανταποκριθούν σε όλες τις σύγχρονες προκλήσεις.

Αποστολή του τμήματος  Η συμβολή στην ικανοποίηση των εθνικών, κοινωνικών, πολιτιστικών και αναπτυξιακών αναγκών του τόπου.  Οι βασικές προτεραιότητες του Τμήματος είναι: H παραγωγή και μετάδοση γνώσης στις Επιστήμες της Αγωγής. O προσδιορισμός, η μελέτη και η έρευνα εκπαιδευτικών προβλημάτων. H εκπαίδευση του αναγκαίου προσωπικού για στελέχωση των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων.

Αποστολή του τμήματος  Οι βασικές προτεραιότητες του Τμήματος είναι: H παιδαγωγική κατάρτιση υποψηφίων εκπαιδευτικών Μέσης και Τεχνικής Εκπαίδευσης. H συμμετοχή στην επιμόρφωση του προσωπικού των σχολείων με σειρές επιμορφωτικών μαθημάτων. H προσφορά μεταπτυχιακών προγραμμάτων, που αποβλέπουν τόσο στην προετοιμασία ερευνητικού προσωπικού, όσο και στην κατάρτιση προσωπικού ικανού να αναλάβει ηγετικό ρόλο στην εκπαίδευση.

Προγράμματα τμήματος  Για να εκπληρώσει την πιο πάνω αποστολή του, το Τμήμα έχει αναπτύξει: Πρόγραμμα βασικής εκπαίδευσης δασκάλων και νηπιαγωγών. Μεταπτυχιακά και Διδακτορικά προγράμματα. Πρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης υποψηφίων εκπαιδευτικών Μέσης και Τεχνικής Εκπαίδευσης.

Προγράμματα τμήματος  Επιπλέον το Τμήμα προτίθεται να αναπτύξει: Νέα μεταπτυχιακά προγράμματα για να ανταποκριθεί στις ανάγκες του κυπριακού εκπαιδευτικού συστήματος, αλλά και για να πραγματώσει τους αναπτυξιακούς στόχους του. Προγράμματα επιμόρφωσης σε διάφορους τομείς για εκπαιδευτικούς Δημοτικής, Μέσης και Τεχνικής Εκπαίδευσης.

Προπτυχιακά Προγράμματα  Τα δυο βασικά προπτυχιακά προγράμματα του τμήματος είναι: Πτυχίο Δασκάλου Πτυχίο Νηπιαγωγού Η διάρκεια ολοκλήρωσης των προπτυχιακών προγραμμάτων είναι οχτώ (8) εξάμηνα.

Προπτυχιακά Προγράμματα  Για την απόκτηση Πτυχίου Δασκάλου ή Πτυχίου Νηπιαγωγού, οι φοιτητές πρέπει να συμπληρώσουν μαθήματα, που ανέρχονται σε 240 ECTS.  Tα μαθήματα χωρίζονται σε: α) Υποχρεωτικά, με 190 ECTS (79.2%) για τους δασκάλους και 170 ECTS (70.8%) για τους νηπιαγωγούς β) Μαθήματα Περιορισμένης Επιλογής, με 30 ECTS (12.5%) για τους δασκάλους και 55 ECTS (22.9%) για τους νηπιαγωγούς γ) Μαθήματα Ελεύθερης Επιλογής, με 20 ECTS (8.3%) για τους δασκάλους και 15 ECTS (6.3%) για τους νηπιαγωγούς

Προπτυχιακά Προγράμματα  To πρόγραμμα σπουδών αποτελείται από τους πιο κάτω κύκλους: Επιστήμες της Αγωγής (π.χ Ιστορία της εκπαίδευσης, Συγκριτική παιδαγωγική, Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης Ι και ΙΙ κλπ.) Διδακτική Μεθοδολογία (π.χ Διδακτική Φυσικών Επιστημών, Θρησκευτικών, κλπ) Μαθήματα Περιεχομένου (π.χ Περιβαλλοντικά Θέματα, Νεοελληνική γλώσσα, κλπ)

Προπτυχιακά Προγράμματα  To πρόγραμμα σπουδών αποτελείται από τους πιο κάτω κύκλους: Ειδίκευση (Α και Β) Η ειδίκευση είναι υποχρεωτική μόνο για το πτυχίο του δασκάλου.  Ειδίκευση Α: Ελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες  Ειδίκευση Β: Ενιαία Εκπαίδευση, Τέχνη, Μουσική και Φυσική Αγωγή. Mαθήματα Ελεύθερης Επιλογής, γενικής μόρφωσης (4 μαθήματα) Σχολική Εμπειρία Διπλωματική εργασία – δεν είναι υποχρεωτική (Οι φοιτητές που πραγματοποιούν Διπλωματική εργασία απαλλάσσονται από δυο μαθήματα Ελεύθερης Επιλογής).

Μεταπτυχιακά προγράμματα  Μεταπτυχιακά προγράμματα, που οδηγούν στηv απόκτηση τίτλου μάστερ και διδακτορικού στις πιο κάτω γνωστικές περιοχές: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Αξιολόγηση (Μάστερ και Διδακτορικό) Ανάπτυξη Προγραμμάτων και Διδασκαλία(Μάστερ και Διδακτορικό) Μαθηματική Παιδεία (Μάστερ και Διδακτορικό) Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών (Μάστερ) Σπουδές Φύλου (Μάστερ και Διδακτορικό).

Μεταπτυχιακά προγράμματα  Μεταπτυχιακά προγράμματα, που οδηγούν στηv απόκτηση τίτλου μάστερ και διδακτορικού στις πιο κάτω γνωστικές περιοχές: Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες (Μάστερ και Διδακτορικό) Επιστήμες της Αγωγής (Μάστερ και Διδακτορικό) Διδακτική του Γλωσσικού Μαθήματος (Μάστερ και Διδακτορικό) Ειδική και Ενιαία Εκπαίδευση (Μάστερ και Διδακτορικό)

Ερευνητικό έργο  Η ανάπτυξη των ερευνητικών προγραμμάτων γίνεται σε συνεργασία με διάφορους φορείς του τόπου, αλλά και με ερευνητικά ιδρύματα και οργανισμούς του εξωτερικού. Σε αυτές τις έρευνες έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν οι φοιτητές του τμήματος.  Στον τομέα της Παιδείας, έχουν αναπτυχθεί προγράμματα για: Την ιστορία της εκπαίδευσης Την κοινωνιολογία του διδασκαλικού επαγγέλματος Την εκπαιδευτική αποτελεσματικότητα Των εννοιών, πεποιθήσεων, αντιλήψεων και στάσεων για μάθηση γενικά και για συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα Την ειδική και ενιαία εκπαίδευση Την ανάπτυξη της λογικής και επιστημονικής σκέψης Τη διδακτική μεθοδολογία και Την εκπαιδευτική διοίκηση και αξιολόγηση  Στα πλαίσια της Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης έχει διεξαχθεί Έρευνα που μελετά τη μετάβαση των μαθητών από τη Δημοτική στη Μέση εκπαίδευση.