Οκτώβριος 2005ΗΥ-490.911 Channel Management Αναγνωστάκης Ευριπίδης Ανδρουλάκης Ιωάννης Ατσαλάκη Ξανθούλα Σακελλαρίου Αθανάσιος Κουτσουράς Θεμιστοκλής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Advertisements

H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Προσωπικές Πωλήσεις.
Αύξηση κερδών μέσω της μετάβασης σε πελατοκεντρικό μοντέλο επιχείρησης
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
Οκτώβριος 2005ΗΥ Aspris Christos 1534 Kakousis Costas 1531 Goutziouli.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Β2Β eBusiness Παρουσίαση στα ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Παράρτημα Καστοριάς Αθ. Στουρνάρας Διευθυντής Υπηρεσιών
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Βασικές αρχές πωλήσεων & εξυπηρέτησης πελατών
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Κανάλια Διανομής. Διακίνηση προϊόντων χωρίς ενδιάμεσους = Customer = Manufacturer A. Number of contacts without a distributor M x C = 3 X 3 =
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
1 Segmenting Markets, Targeting and Positioning. 2 Market Segmentation Defining Reasons for Using Market  Customer Analysis  Competitor Analysis  Effective.
Channel Managment - ΗΥ Customer Relationship Management Concepts and Systems Θέμα: „ Channel Management“ Ομάδα εργασίας: Αμπατζίδης Κωνσταντίνος.
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
2 Μικρές Επιχειρήσεις Μεσαίες Επιχειρήσεις Μεγάλες Επιχειρήσεις Καταναλωτές Κατηγορία Πελατών Ολοκληρωμένες Λύσεις Servers Γενικής Χρήσης Αριθμός Χρηστών.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Beyond global marketing and the globalization of marketing activities & Global franchising Καντηλιεράκη Μαρία Ελένη Α.Μ.457 Κυρατζίδου Χριστίνα Α.Μ.460.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Τίτλος επιχειρηματικού σχεδίου/όνομα επιχείρησης
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Άσκηση 2.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οκτώβριος 2005ΗΥ Channel Management Αναγνωστάκης Ευριπίδης Ανδρουλάκης Ιωάννης Ατσαλάκη Ξανθούλα Σακελλαρίου Αθανάσιος Κουτσουράς Θεμιστοκλής

Οκτώβριος 2005ΗΥ Είδη καναλιών face-to-face channels telephone channels internet channels tied and independent intermediaries E.g. Call centers, kiosks, ATM, web, , WAP

Οκτώβριος 2005ΗΥ Ορίζοντας το κανάλι Replica – convenient, comfortable 1. Understand market/customers 2. Evaluate choices Size of company, nature of products, previous experience, conditions in the target market

Οκτώβριος 2005ΗΥ Δημιουργώντας το κανάλι (1/2) Low revenue per customer per year –Sell to large number –Associated sales costs low –Manufacturer focus sales and marketing on the customers High revenue per customer per year –Implementation value –Manufacturer focus sales and marketing on the partners

Οκτώβριος 2005ΗΥ Δημιουργώντας το κανάλι(2/2) 1.A clear understanding of your target markets and countries 2.A clear understanding of the end user buyer behavior 3.A process for dealing with potential channel conflict 4.A process to ensure effective channel communication

Οκτώβριος 2005ΗΥ WHICH IS THE IMPACT OF THE LOSE OF “FACE-TO-FACE INTERACTIONS” BY USING DIRECT CHANNELS ON THE CUSTOMER RELATIONSHIPS. Στρατηγικές εταιρειών –Customer strategy Πελάτες που θέλει να απευθυνθεί Ποιός τρόπος θα φέρει το μεγαλύτερο κέρδος Τεμαχισμός πελατών σε κατηγορίες Προσέγγιση ανάλογα τις κατηγορίες

Οκτώβριος 2005ΗΥ WHICH IS THE IMPACT OF THE LOSE OF “FACE-TO-FACE INTERACTIONS” BY USING DIRECT CHANNELS ON THE CUSTOMER RELATIONSHIPS –Channel strategy Να μην υπάρχει απώλεια από τους υπάρχοντες πελάτες Ποιά κανάλια υπάρχουν διαθέσιμα Ποιά θα χρησιμοποιήσουν Πόσο καλά θα χρησιμοποιήσουν αυτά πού διαλέξανε –Βασικά εργαλεία (channel map and channel conflict strategy matrix ) Να βρίσκουνε κανάλια που δίνουν κέρδος Να βρίσκουνε κανάλια που δεν έχουν πλέον κέρδος,να αναλύουν τις αιτίες και να εντοπίζουν καινούργιες

Οκτώβριος 2005ΗΥ WHICH IS THE IMPACT OF THE LOSE OF “FACE-TO-FACE INTERACTIONS” BY USING DIRECT CHANNELS ON THE CUSTOMER RELATIONSHIPS. Οι πελάτες ανάλογα με την οικονομική τους δυνατότητα επιλέγουν διαφορετικά κανάλια –Face-to-face interactions Μεγάλοι πελάτες Πελάτες με μικρή οικονομική δυνατότητα –Alternative channels Μικρό-μεσαίοι πελάτες Νέοι σε ηλικία πελάτες

Οκτώβριος 2005ΗΥ WHICH IS THE IMPACT OF THE LOSE OF “FACE-TO-FACE INTERACTIONS” BY USING DIRECT CHANNELS ON THE CUSTOMER RELATIONSHIPS. Επίδραση –Πολλοί πελάτες δεν έχουν το κατάλληλο τεχνολογικό υπόβαθρο –Χάνεται το αίσθημα εμπιστοσύνης που υπάρχει στο face-to-face –Όχι σε κάτι καινούργιο –Οι πελάτες έχουν πολλές επιλογές –Μειώνει το κόστος σε χρόνο και σε χρήμα Κόστος υπαλλήλων Χρόνος για να γίνει η συναλλαγή

Οκτώβριος 2005ΗΥ Investing in a new channel for example Internet may mean embracing technologies that will destroy the value of past investments. (1/2) Χαρακτηριστικά καναλιού Διαδικτύου Πρόσβαση με έναν υπολογιστή και ένα modem Η εταιρεία να εμπνέει εμπιστοσύνη στους πελάτες Να έχει στρατηγική σε ότι αφορά την εξυπηρέτηση Τα κανάλια έχουν αναπτυχθεί αφού οι εταιρείες προωθούν τους συνεργάτες τους Όχι για κέρδος αλλά για προετοιμασία για το μέλλον

Οκτώβριος 2005ΗΥ Investing in a new channel for example Internet may mean embracing technologies that will destroy the value of past investments. (2/2) Στρατηγική εταιρειών Συμβαδίζουν με τους ανταγωνιστές,να προστατεύσουν τη φήμη τους Να εκπληρώνουν τις επιθυμίες των πελατών Να επιτρέπουν πλήθος πελατών Καινούργιες αγορές για προσέγγιση καινούργιων πελατών

Οκτώβριος 2005ΗΥ Αντίκτυπος εισαγωγής του Διαδικτύου

Οκτώβριος 2005ΗΥ Διαδίκτυο:Η εναλλακτική δίοδος Αναλυτική περιγραφή προϊόντος Ευκολία αναζήτησης Εύκολες και γρήγορες δοσοληψίες Ανταγωνιστικότητα στις τιμές Ισχυρό πλεονέκτημα στα χέρια των καταναλωτών

Οκτώβριος 2005ΗΥ Βασικές επιδιώξεις του channel integration Αγορά από οποιοδήποτε κανάλι και επιστροφή σε οποιοδήποτε κανάλι Επιλογή του τρόπου παραλαβής Βελτιωμένες τεχνικές προσέγγισης των καταναλωτών(καλύτερες τιμές, δωροεπιταγές) Χρήση καταλόγων/διαδικτύου για αγορά/αναζήτηση

Οκτώβριος 2005ΗΥ Εμπόδια του multi-channel integration (1/2) Η αναβάθμιση των υπαρχόντων συστημάτων είναι ακριβή Η αντικατάσταση των συστημάτων ασφαλών δοσοληψιών είναι χρονοβόρα Έλλειψη τεχνικών μέσων για επίτευξη σταυροειδούς χρήσης καναλιών

Οκτώβριος 2005ΗΥ Εμπόδια του multi-channel integration (2/2) Σχεδιασμός, διαχείριση, έλεγχος, αγορές πραγματοποιούνται ξεχωριστά από κάθε κανάλι Χρήση εκάστοτε καναλιού από διαφορετικά είδη ανθρώπων

Οκτώβριος 2005ΗΥ Τρόποι αντιμετώπισης Συνδυασμός και συγχρονισμός των διαφορετικών καναλιών Σωστά ορισμένες διαδικασίες αγοραπωλησίας Δυνατότητα ευελιξίας σε μελλοντικές αλλαγές Αντιμετώπιση ανταγωνισμού

Οκτώβριος 2005ΗΥ Βασικά συστατικά επιτυχίας Βελτιωμένα τεχνικά μέσα με μικρότερο κόστος Μείωση των χαμένων πωλήσεων Μείωση εξόδων προμηθειών Βελτίωση παροχής υπηρεσιών Δημιουργία αισθήματος άνεση/εμπιστοσύνης στον καταναλωτή

Οκτώβριος 2005ΗΥ Συμπέρασμα Σωστός σχεδιασμός Εξαντλητικό testing Δυνατότητα προσαρμογής κατάλληλου μοντέλου ΣΤΟΧΟΣ Καλύτερη λειτουργικότητα και αύξηση της ευχαρίστησης του πελάτη