Μαθαίνω να προχωρώ … και συναντώ το Πανεπιστήμιο της πόλης μου 1 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Σχολικό έτος: 2012-2013 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Γραφείο Διασύνδεσης- Υποτροφίες, Μεταπτυχιακά Προγράμματα σπουδών»
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Α’ Λυκείου | Υπ. Καθηγητής: Μαραγκός Ι.Γεώργιος
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
14ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών Τάξη ΣΤ’
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ο τομέας της Πληροφορικής
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Ανάπτυξη και προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας- Έρευνα για την στάση των φοιτητών.
Μονογραφία Επαγγέλματος
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Τίτλος Δραστηριότητας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια:
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΜΝΗΜΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθαίνω να προχωρώ … και συναντώ το Πανεπιστήμιο της πόλης μου 1 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Σχολικό έτος: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

Συντονίστρια: Ψαλτάκη Παρασκευή, ΠΕ05 Συμμετέχοντες: Δαμουλάκη Αικατερίνη, ΠΕ05 Κουρλετάκη Χρυσούλα, ΠΕ04 Αριθμός συμμετεχόντων μαθητών: 45 Αγόρια: 23 Κορίτσια: 22 Συνεργαζόμενοι φορείς: Πανεπιστήμιο Κρήτης Τ.Ε.Ι. Κρήτης ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Μαθαίνω να προχωρώ … και συναντώ το Πανεπιστήμιο της πόλης μου

ΣΤΟΧΟΙ Οι μαθητές να ενημερωθούν για τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, τη δομή και τα τμήματα που διαθέτουν, τις δυνατότητες σπουδών και τις επαγγελματικές προοπτικές Να έρθουν σε επαφή με τις κοινότητες των Ιδρυμάτων, μέσα από μια σειρά επισκέψεων Να διερευνήσουν τις επιθυμίες, τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους Να επιλύσουν αρκετές από τις απορίες τους και να αποκτήσουν πληρέστερη εικόνα για τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της πόλης μας Να προσεγγίσουν τη φοιτητική καθημερινότητα Να ασχοληθούν με κάτι διαφορετικό από την «καθημερινότητα» του αναλυτικού τους προγράμματος Μαθαίνω να προχωρώ … και συναντώ το Πανεπιστήμιο της πόλης μου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Οι μαθητές ανέλαβαν δράση με τους καθηγητές, υποστηρικτές και αρωγούς Πλοηγήθηκαν στο διαδίκτυο με τη βοήθεια του καθηγητή πληροφορικής, συνεργάστηκαν, εξέφρασαν σκέψεις, ιδέες, επιθυμίες, ανάγκες Ενημερώθηκαν από τον υπεύθυνο του ΚΕΣΥΠ κ. Αντωνίου Θεόδωρο σε θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού Επισκέφθηκαν το Πανεπιστήμιο Κρήτης και το ΤΕΙ Κρήτης και ενημερώθηκαν γι αυτά Μαθαίνω να προχωρώ … και συναντώ το Πανεπιστήμιο της πόλης μου

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ Μαθαίνω να προχωρώ … και συναντώ το Πανεπιστήμιο της πόλης μου ΜΗΝΑΣΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1 ος Γνωριμία της ομάδας, επιλογή του θέματος, ορισμός καθηκόντων κάθε μαθητή, δημιουργία «συμβολαίου» 2 ος Αναζήτηση βιβλιογραφίας, έκφραση ιδεών, σκέψεων, επιθυμιών 3 ος Ανίχνευση στοιχείων για τα τμήματα των Ιδρυμάτων της πόλης από το διαδίκτυο, σύνταξη ερωτηματολογίου και επίσκεψη στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 4 ος Επίσκεψη στο ΤΕΙ Κρήτης για την παρακολούθηση του προγράμματος «Φοιτητής για μια μέρα στο ΤΕΙ Κρήτης» 5 ος Επεξεργασία στοιχείων, συγγραφή εργασίας, αξιολόγηση, παρουσίαση αποτελεσμάτων

Μαθαίνω να προχωρώ … και συναντώ το Πανεπιστήμιο της πόλης μου

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Επίσκεψη του υπεύθυνου ΚΕΣΥΠ κ. Αντωνίου Θεόδωρου στη τάξη  Σύνθεση ερωτηματολογίου (κάθε μαθητής κατέγραψε τις ερωτήσεις που θα ήθελε να κάνουμε κατά την επίσκεψή μας στο Πανεπιστήμιο)  Επίσκεψη στο Π.Κ., στην πανεπιστημιούπολη Ηρακλείου στις Βούτες  Παρουσίαση του Π.Κ. από τον κ. Δημήτρη Μοάτσο, εκ μέρους του Γραφείου Δημοσίων Σχέσεων  ξενάγηση στον εσωτερικό και εξωτερικό χώρο του Ιδρύματος  Παρουσίαση των σπουδών στα Τμήματα του Ιδρύματος στο Ηράκλειο και των επαγγελματικών διεξόδων των αποφοίτων, από την υπεύθυνη του Γραφείου Διασύνδεσης κα Γεωργία Βενιανάκη Μαθαίνω να προχωρώ … και συναντώ το Πανεπιστήμιο της πόλης μου

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Ενημέρωση των μαθητών για τη Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος από την κα Γιώτα Διαμάντη  Ξενάγηση στους χώρους της Βιλιοθήκης, της καρδιάς του Ιδρύματος, όπως αναφέρουν οι υπεύθυνοί του  Επίσκεψη στο ΤΕΙ Κρήτης για το πρόγραμμα «Φοιτητής για μια μέρα στο ΤΕΙ Κρήτης»  Καλωσόρισμα από τον Πρόεδρο του ΤΕΙ, καθηγητή κ. Ελευθέριο Ζούρο  Επίσκεψη στα Τμήματα Τεχνολόγων Γεωπονίας, Φυτοπαθολογίας, Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων και στο Εργαστήριο Γεωργίας και Παραγωγής Πολλαπλασιαστικού Υλικού Μαθαίνω να προχωρώ … και συναντώ το Πανεπιστήμιο της πόλης μου

ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Οι εντυπώσεις μου από το Πανεπιστήμιο ήταν σαφώς θετικές γιατί διαπίστωσα ότι το Πανεπιστήμιο είναι πολύ καλά οργανωμένο και το κλίμα πολύ θετικό. Παρόλο που ο τομέας των επιστημών δεν είναι η πρώτη μου επιλογή, βρήκα την επίσκεψη αρκετά ενδιαφέρουσα. Εκείνο που πραγματικά λάτρεψα ήταν η βιβλιοθήκη. Είναι ένα πανέμορφο κτίριο που σε ελκύει απέξω να μπεις να το εξερευνήσεις. Οι αίθουσες είναι λιτές, καθαρές. Η ενημέρωση αυτή με έκανε να σκεφτώ κάποια πράγματα και να ανοίξω ορίζοντες για τις επιλογές φοίτησής μου στην Κρήτη. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Μοάτσο για την ξενάγηση. Με αφορμή την επίσκεψη της 6ης Μαρτίου στο Πανεπιστήμιο, το ευγενικό διοικητικό προσωπικό μας ξενάγησε όχι μόνο στις εγκαταστάσεις των σχολών, αλλά και στην εκτενή βιβλιοθήκη. Όλες αυτές οι τελευταίας τεχνολογίας εγκαταστάσεις σε συνδυασμό με το προσωπικό του Πανεπιστημίου, θα προσφέρουν σε κάθε απαιτητικό φοιτητή μια αξέχαστη εμπειρία γνώσης. Μαθαίνω να προχωρώ … και συναντώ το Πανεπιστήμιο της πόλης μου

ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Πάντα ήθελα να επισκεφθώ ένα πανεπιστήμιο και να δω πώς λειτουργεί κι αυτή ήταν η τέλεια ευκαιρία. Μου άρεσε πολύ ο τρόπος ξενάγησης, αν και θα ήθελα να παρακολουθούσαμε και λίγο από το μάθημα των φοιτητών. Η επίσκεψη στο πανεπιστήμιο ήταν μια πολύ ωραλια εμπειρία, η οποία μπορεί να γίνει πραγματικότητα, σε περίπτωση που επιλέξω να μπω σε αυτό. Οι παρουσιάσεις που μας έκαναν ήταν πολύ καλά σχεδιασμένες. Πριν την επίσκεψή μας στο Πανεπιστήμιο δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να σπουδάσω στο Ηράκλειο, γιατί δεν ήθελα να είμαι κοντά στους γονείς μου. Μετά την επίσκεψη όμως άρχισα να το ξανασκέφτομαι πολύ σοβαρά, αφού εμαθα ότι είναι ένα πολύ καλό πανεπιστήμιο. Ο κ. Μοάτσος μας έδωσε χρήσιμες πληροφορίες για την ιστορία και τις παροχές του πανεπιστημίου. Η επίσκεψη στο πανεπιστήμιο ήταν πολύ καλή ιδέα και μας ωφέλησε ώστε να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για τις θετικές επιστήμες. Μαθαίνω να προχωρώ … και συναντώ το Πανεπιστήμιο της πόλης μου

ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Με εντυπωσίασε το τοπίο, τα κτίρια και γενικά οι γνώσεις που πήραμε από την ξενάγηση. Ελπίζω να βρεθώ ως φοιτήτρια σε αυτό το πανεπιστήμιο. Αυτή η επίσκεψη με έκανε περήφανη για τον τόπο μου. Παρακολουθήσαμε τρεις διαφορετικές ομιλίες: για την ιστορία του πανεπιστημίου, για το γραφείο διαμεσολάβησης και για τη βιβλιοθήκη. Ο κ. Μοάτσος με βοήθησε να καταλάβω τη θέση του πανεπιστημίου σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο χώρος του Πανεπιστημίου ήταν σα μια μικρή πόλη. Όταν πρωτάκουσα πως θα πάμε στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, ήμουν πολύ χαρούμενη, γιατί από μικρή ήθελα να επισκεφτώ ένα πανεπιστήμιο και να μάθω τη λειτουργία του. Ευχαριστώ τον κ. Μοάτσο που με βοήθησε να μάθω κάτι παραπάνω για το δικό μου επαγγελματικό προσανατολισμό. Είχαμε τη δυνατότητα να γνωρίσουμε καλύτερα κάθε τομέα και να πληροφορηθούμε για τις δυνατότητες που έχουμε αν σπουδάσουμε εκεί. Κάθε σχολή ήταν ιδιαίτερη και ενδιαφέρουσα. Εντύπωση μου έκανε η βιβλιοθήκη με τα τόσα βιβλία. Μαθαίνω να προχωρώ … και συναντώ το Πανεπιστήμιο της πόλης μου

Για την πολύτιμη τους βοήθεια και αρωγή στην υλοποίηση του προγράμματός μας, ευχαριστούμε: τη Διευθύντρια του σχολείου μας κα Περιστέρη Μελπομένη τον υπεύθυνο του ΚΕΣΥΠ Ηρακλείου κ. Αντωνίου Θεόδωρο το Πανεπιστήμιο Κρήτης το ΤΕΙ Κρήτης Μαθαίνω να προχωρώ … και συναντώ το Πανεπιστήμιο της πόλης μου