Music online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Advertisements

Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Δίκτυα υπολογιστών.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
2 ο ΕΠΑ.Λ. Νέας Σμύρνης - 3 ο Σ.Ε.Κ. Δ’ Αθήνας, Άννα Σαριδάκη Υπηρεσίες web 2.0.
Wikipedia Η Βικιπαίδεια ή Wikipedia είναι ένα εγχείρημα: • Συλλογικό, • Εγκυκλοπαιδικό παγκόσμιο, • Πολύγλωσσο, Στόχος • Να παρέχει ελεύθερα επαναχρησιμοποιήσιμο.
Δίκτυα, Διαδίκτυο, Ασφάλεια υπολογιστών
1 Τα Οικονομικά των Βιομηχανιών Δικτύου και του Internet Main references: Economides, N., (1996), ‘The economics of Networks’, International Journal of.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Η μουσική βιομηχανία σήμερα: Η πτώση μιας αυτοκρατορίας; Μανατάκη.
Web 2.0 Διαδίκτυο: Ο Προσωπικός μας Υπολογιστής
Ψηφιακό Σχολείο Σύνδεση στο Διαδίκτυο Σύνδεση στο Εσωτερικό Δίκτυο Εξοπλισμός Εργαλεία Τράπεζα Υλικού Παιδαγωγικές Μέθοδοι Αξιοποίησης.
1 Ομάδα 37: Κατιρτζόλγου Ιωάννα(Α.Μ.:13809) Μελίδης Γεώργιος (Α.Μ.: 2707) Ομάδα 37: Κατιρτζόλγου Ιωάννα(Α.Μ.:13809) Μελίδης Γεώργιος (Α.Μ.: 2707)
Η παραχώρηση αδειών εκμετάλλευσης των πνευματικών έργων των χρηστών μέσα από τους Όρους Χρήσης των Κοινωνικών Δικτύων: αναγκαίο καλό ή κακό; Αρχοντούλα.
Τεχνολογία Δικτύων Επικοινωνιών
ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ (Heal-Link)
1 Απόσταση και βιβλιοθήκες ή πώς ερμηνεύεται η επικοινωνία των χρηστών με τα κέντρα πληροφορίας και γνώσης στις σημερινές συνθήκες Κατερίνα Τοράκη Τεχνικό.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Περιεχόμενα του μαθήματος Ενδεικτικά θέματα: Τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών Συστήματα και τεχνολογίες πληροφοριών για άτομα με αναπηρίες Συστήματα.
Εφαρμογή οnline υπηρεσιών πληροφόρησης στο Σύστημα Βιβλιοθηκών του ΑΠΘ Ξ. Αγορογιάννη, Ε. Κοσέογλου, Κ. Ξενίδου-Δέρβου 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ.
Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
Αυτό το έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution Greece 3.0Creative Commons Attribution Greece 3.0.
Ενότητα Β: Εισαγωγή στο Διαδίκτυο Κουμπή Βασιλάντα, Ph.D, MSc.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Ήχος: καθετί που γίνεται αντιληπτό από την ακοή μας, καθετί που ακούμε Ακουστική Επικοινωνία: κατανόηση της συμπεριφοράς του ήχου, του.
1.  Μεθοδολογία-Στόχοι-Ερωτήματα  Πειρατεία και οι τρόποι αντιμετώπισης  Πειρατεία στην Ελλάδα  Συνέπειες  Ερωτηματολόγια και σχολιασμοί  Βιβλιογραφία.
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Αγορές εξ αποστάσεως Δημήτρης Καββούρης Τμήμα Β1 Γυμνασίου Μάθημα : Οικιακή Οικονομία.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Θέμα εργασίας: Υπηρεσίες Ψηφιακών Βιβλιοθηκών προς τους χρήστες (Συγκριτική προσέγγιση) Ασκητή Βασιλική Αθήνα, 12/12/2005.
Το Διαδίκτυο Τι πρέπει να ξέρετε για το Διαδίκτυο.
Παγκοσμιοποίηση: Η συμβολή και ο ρόλος του διαδικτύου.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Οι επιπτώσεις της τεχνολογίας επικοινωνιών
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Αλλαγή του τρόπου επιστημονικής πληροφόρησης με τη χρήση δημοσιευμάτων ανοιχτής πρόσβασης και ιδρυματικών αποθετηριών Γεωργία Κατσαρού Διεθνές Κέντρο Ελληνικών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Αυτόματη Ανάλυση & Οργάνωση Μουσικών Αρχείων Διδάσκων Καθηγητής: Καπιδάκης Σαράντος Σπουδαστής: Σιδέρης Νίκος Αθήνα2008.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΒΑΛΟΝ» ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΚΤΥΑ ΗΥ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.
Copyright in the new world of Electronic Publishing Εργασία στο μάθημα της Hλεκτρονικής δημοσίευσης 7ο Εξάμηνο Συγγραφέας : Κωνσταντίνος Πατηνιώτης Καθηγητής.
Εισαγωγικά Θέματα WWW Δίκτυα Ομοτίμων p2p.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Σύντομη παρουσίαση αδειών Creative Commons.
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
“On line Music Distribution in the age of MP3” Επιβλέπων: Ομάδα Εργασίας: Χωριανόπουλος Βασιλείου Ρεβέκκα Κων/νος Διαμαντοπούλου Αλεξάνδρα Κασιμάτη Ευαγγελία.
RSS FEEDS Εισαγωγικά θέματα WWW ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΜΣ:ΔΥΝΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΟΨΥΧΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: Α΄
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α ΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Θ ΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Κατεύθυνση Ψηφιακών μέσων
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ Α.Μ.: Β ΠΙΤΣΟΥΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ Α.Μ.: Β ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ Α.Μ.: Β
Το Internet Δικτύωση παροχέα υπηρεσιών Internet στην Ελλάδα.
Η πειρατία στο διαδίκτυo
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Ε.Κ.Π.Α 1 Διάθεση αρχείων βίντεο στο Διαδίκτυο Δρ. Μιχάλης Γκατζώνης Κέντρο Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Η επεξεργασία του υλικού στην υβριδική υπηρεσία πληροφόρησης: παράλληλη χρήση των εργαλείων Κόκκινος Διονύσης, Ε.Μ.Π. - Κεντρική Βιβλιοθήκη Τσώλη Θεοδώρα,
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 10.1 Υπηρεσίες Διαδικτύου
Υπηρεσίες του διαδικτύου
Ασφάλεια στο ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Music online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, την Επικοινωνία και τα ΜΜΕ Ειρήνη Γιανναρά Υπ.Διδάκτωρ ΕΚΠΑ/ΕΜΜΕ

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: συνεκτικός ιστός μιας παγκόσμιας εικονικής κοινότητας νέα οικονομία συνεχής και απρόσκοπτη ροή των πληροφοριών και της γνώσης ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Νέο στάδιο εξέλιξης Υλικός και Άϋλος κόσμος Μέτα-δεδομένα Μέτα-πληροφορία ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Οι υπερσυνδέσεις ανατρέπουν τη λογική των «φυσικών συνόλων» των πληροφοριών Το σύνολο του Διαδικτύου βρίσκεται μία-δύο συνδέσεις μακριά από οποιαδήποτε ιστοσελίδα ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Διαχείριση πληροφορίας, Μετάδοση και Αναπαραγωγή από ένα «πραγματικό» περιβάλλον μέσω ενός αντίστοιχου «εικονικού» δημιουργεί τον εξής προβληματισμό: ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης κλασσικό επικοινωνιακό μοντέλο Πομπός Μήνυμα Δέκτης «πομπού – δέκτη» ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης η πληροφορία περνά από δύο παράλληλα και συχνά μη ελεγχόμενα περιβάλλοντα με παραπλήσιες δομές ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης για να καταλήξει, κατατμημένη ή συμπιεσμένη στην θέση της μέσα στο νέο κόμβο της επικοινωνίας που δημιουργείται; ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Ποιες πληροφορίες περνούν ευκολότερα μέσα από αυτούς τους κόμβους πόσο επηρεάζουν τους δέκτες; ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Διαχείριση Διανομή πληροφορίας και Πνευματικά δικαιώματα Πεδίο Διαμάχης ανάμεσα στους χρήστες και τους δημιουργούς ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Η εξέλιξη του θέματος οδηγεί σε σκέψεις πάνω σε θέματα ελευθερίας και δημοκρατίας ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Το Napster είναι ένας διαφορετικός τρόπος να διανεμηθούν ποικίλες μορφές πληροφορίας όπως τα MP3 αρχεία μουσικής ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Εύκολος Αυτοματοποιημένος τρόπος για να αντιγράψει κανείς υλικό ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Xωρίς να αποδίδεται στη βιομηχανία μουσικής ούτε στους καλλιτέχνες οποιαδήποτε χρηματικό αντάλλαγμα για αυτά τα αντίγραφα (Αυτή η διαδικασία ορίστηκε νομικά ως πειρατεία ψηφιακού περιεχομένου) ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Το κλασσικό επιχειρηματικό μοντέλο στη μουσική βιομηχανία αναφέρεται στη μαζική παραγωγή και διανομή αγαθών ( Hughes & Lang, 2003). ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο βασίζεται στην παράνομη, μη αδειοδοτημένη εμπορία μουσικών αρχείων μέσω P2P συστημάτων. Αυτή η δραστηριότητα παρέχεται από εταιρείες ή οργανισμούς που διαθέτουν εφαρμογές διανομής και ανταλλαγής μουσικών αρχείων χωρίς χρέωση. ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο περιλαμβάνει ελεγχόμενες υπηρεσίες online ψηφιακής μουσικής. Μέχρι το τέλος του 2004, οι online πωλήσεις μουσικής έφτασαν τα $270 εκατομύρια, από $89 εκατομύρια το 2003 (Legon, 2004). Μέχρι το 2008, αναμένεται ότι το 33% των μουσικών πωλήσεων θα γίνονται μέσω ελεγχόμενων online downloads, και η πώληση των CD θα πέσει κατά 30% από το υψηλότερο σημείο τους το 1999 (Needham, 2003). ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Η μουσική βιομηχανία λειτουργούσε με το κλασσικό επιχειρηματικό μοντέλο και ποτέ δεν κατάφερε να προσεγγίσει τη φιλοσοφία του αγοραστή (Keith, 1960; Kotler & Armstrong, 2004). Επικοινωνιακό κενό στη σχέση πωλητή – αγοραστή ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Η διαφορά ανάμεσα στο τί πιστεύει ο παροχέας υπηρεσιών ή αγαθών για το τί θέλει ο αγοραστής και ποιές είναι οι πραγματικές ανάγκες των αγοραστών (Zeithaml et al., 1990) «Επικοινωνιακό μοντέλο της σύγκλισης» ααμοιβαία κατανόηση και συναίνεση, στις σχέσεις εντός των δικτύων, ττα οποία αποτελούνται από άτομα που συνδέονται μεταξύ τους με μία διαρκή ροή πληροφοριών που παρέχεται μέσα από μια διαρκή ανάδραση ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης Μεγάλες μουσικές βιομηχανίες κατηγορήθηκαν για έλλειψη πολιτιστικού κεφαλαίου προκειμένου να μεταβούν επιτυχώς από ένα παλαιό επιχειρηματικό μοντέλο σε ένα νέο παραπαίοντας ανάμεσα στη νομοθεσία και το marketing (Freedman, 2003) Το νέο προτεινόμενο μοντέλο αποτελεί μια υβριδιακή κατάσταση νομοθετικού – επιχειρηματικού και επικοινωνιακού πλαισίου στη ψηφιακή εποχή. ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης / Creative Commons ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης / Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 1.0 Ο αγοραστής είναι ελεύθερος: ΝΝα αντιγράψει, ΔΔιανείμει, ΠΠαρουσιάσει, κκαι να χρησιμοποιήσει το έργο ΔΔημιουργώντας άλλα έργα Κάτω από τους εξής όρους: ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης / Creative Commons Attribution. ΜΜπορεί να χρησιμοποιήσει το έργο μόνο με τον τρόπο που καθορίζει ο δημιουργός. Noncommercial. ΤΤο έργο δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς. Share Alike. ΕΕάν ο χρήστης αλλάξει, τροποποιήσει, ή αναπαράγει το έργο μπορεί να διανείμει το αποτέλεσμα των παραπάνω ενεργείων μόνο κάτω από άδεια όμοια με αυτή του πρώτου έργου. Για οποιαδήποτε επαναχρησιμοποίηση του έργου, ο χρήστης πρέπει να αναφέρει τον αρχικό δημιουργό και την άδεια στην οποία υπόκειται το έργο. Οι παραπάνω όροι μπορούν να μην εφαρμοστούν έαν ο χρήστης έχει την άδεια του δημιουργού. ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης / Creative Commons ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Music Online Η Χρήση της Μουσικής στη Νέα Εποχή της Πρόσβασης / Creative Commons ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Βιβλιογραφία “Digital Rights Management,” MIT Alumni Association Technology Review, Vol. 104, No. 1, pp , January-February National Academy of Sciences, “New Framework Proposed for Protecting Intellectual Property,” Press Release, November 3, Davis, Randall, “The Digital Dilemma,” Communications of the ACM 44, No. 2, pp , February Patterson, L. R., and S. Lindberg, The Nature of Copyright, Athens: University of Georgia Press, p. 23, “Intellectual Property Online: A Landmark Case,” Strategic Finance, Vol. 82, No. 8., pp , February Laurence, Charles, “Aimster Rekindles Internet Piracy Debate,” Washington Times, p. A2, July 16, Schwartz, Evan, Foreword to Sonic Boom, by John Alderman, Cambridge, MA: Perseus Books, p. xiv, Quoted in Alderman, John, Sonic Boom, Cambridge, MA: Perseus Press, p. 138, National Academy of Sciences, “New Framework Proposed for Protecting Intellectual Property,” Press Release, November 3, Rich, Laura, and Hane Lee, “Hollywood Beware of Napsterization,” The Industry Standard, July 31, Davis, Randall, “The Digital Dilemma,” Communications of the ACM 44, No. 2, pp , February Alderman, John, Sonic Boom, Cambridge, MA: Perseus Press, p. 109, National Academy of Sciences, The Digital Dilemma, Executive Summary, “Intellectual Property Online: A Landmark Case,” Strategic Finance, Vol. 82, No. 8, pp , February ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Gnutella and Napster Applications - URLs ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Webography Borland, John, “Snaps, Crackles May Stop CD Piracy,” ZDnet, National Academy of Sciences, The Digital Dilemma, Executive Summary, Gralla, Preston, “Five Live Ones,” Stenger, Richard, “Entrepreneur Proposes Offshore Napster Clone,” March 6, “Napster Alternatives Continue Internet Music Sharing,” March 9, Gnutella informational Web site, Coursey, David, “Why Pay-As-You-Go Internet Isn’t Quite Ready For Prime Time,” ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab

Articles from web Opposition of Defendant Napster, Inc. Opposition of Defendant Napster, Inc. Copyright and Digital Media in a Post-Napster World Copyright and Digital Media in a Post-Napster World Napster Guide Security Aspects of Napster and Gnutella Security Aspects of Napster and Gnutella Napster: A walking copyright infringement? Napster: A walking copyright infringement? The Napster Revolution on College Campuses The Napster Revolution on College Campuses Introduction to Peer-to-Peer Systems Two examples... Introduction to Peer-to-Peer Systems Two examples... "In Metallica's eyes Yale is unforgiven, too" Napster: Who’s Right and Who’s Wrong? Napster: Who’s Right and Who’s Wrong? Napster, MP3, and Perception Napster, MP3, and Perception Beyond Napster: Copyright Protection in the Digital Age Beyond Napster: Copyright Protection in the Digital Age "Napster for Ideas" Revenge of the ratings "Napster for Ideas" Revenge of the ratings Penguindossiers. comFactsheet The Man Behind Napster Penguindossiers. comFactsheet The Man Behind Napster Napster & The Music Industry Napster & The Music Industry The Anthropology of file sharing: Consuming Napster as a gift The Anthropology of file sharing: Consuming Napster as a gift Intellectual Property Law An Overview of Napster An Overview of Napster The Napster Lawsuit Page 1 of 13 RIAA / On Deck / FAQ on Napster The Napster Lawsuit Page 1 of 13 RIAA / On Deck / FAQ on Napster New Media and the Circuit of Cyber-Culture: Conceptualizing Napster New Media and the Circuit of Cyber-Culture: Conceptualizing Napster Free Software Matters: Software Keeps Music Free ΕΚΠΑ_ΕΜΜΕ_ΝΤLab