ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Ήχος: καθετί που γίνεται αντιληπτό από την ακοή μας, καθετί που ακούμε Ακουστική Επικοινωνία: κατανόηση της συμπεριφοράς του ήχου, του.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Υπηρεσίες δικτύων επικοινωνίας
Advertisements

Επικοινωνιες-δικτυα-διαδικτυο-ιστοσελιδεσ
Αρχές Επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
Κεφάλαιο 11ο Δομικά στοιχεία εφαρμογής πολυμέσων
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (δορυφορικό τηλέφωνο-τηλεόραση-ραδιόφωνο)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Επικοινωνιών
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Η κατανόηση των συστηµάτων επικοινωνιών.
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
Βλάπτουν τα κινητά τηλέφωνα; 1ο Μέρος: Ηλεκτρομαγνητική Ακτινοβολία και κινητά τηλέφωνα Καρακούλιας Άγγελος (Ομάδα 1) Υφαντή Ειρήνη (Ομάδα 2) Φωτόπουλος.
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (1).
Εκπαίδευση Από Απόσταση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Ερωτήσεις Σχολικού Ποια είναι η σχέση μεταξύ εναλλασσόμενου ρεύματος και ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων; Είναι δυνατόν να δημιουργηθεί εναλλασσόμενο ρεύμα.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
«Το κολλάζ της επικοινωνίας»
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Εικόνα 2.1: Η Κεντρική Μονάδα.
ΘΕΜΑ : ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Τεχνολογία Επικοινωνιών
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
Παραγωγή και διάδοση Ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων
ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΗΧΟ & ΕΙΚΟΝΑ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
Μετάδοση Δεδομένων CD/DVD Σκληρός Δίσκος Ποντίκι Modem Η/Υ
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
Έλενα Βλαχογιάννη Φιλόλογος – Επιμορφώτρια ΤΠΕ
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
1 Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφ.17 Συσκευές Ήχου & εικόνας σελίδες
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ηλεκτρονική Μάθηση.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Χαρακτηριστικά του ψηφιακού ήχου.
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Εισηγητής: Δρ. Αθανάσιος Νικολαΐδης.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφάλαιο 16: Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α ΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Θ ΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Κατεύθυνση Ψηφιακών μέσων
2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΤΑΞΗ Β5 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΝΓΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Βιβλιογραφία: σχολικό.
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
1 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16) Συστήματα επικοινωνίας με ήχο και εικόνα Παραδείγματα: 1.Τηλέγραφος 2.Τηλέφωνο 3.Τηλεόραση 4.Ραδιόφωνο.
Ραδιόφωνο και Αισθητική1 Ραδιόφωνο και αισθητική.
Ήχος Ως Δομικό στοιχείο των Πολυμέσων. Ήχος  Διευκολύνει την παρακολούθηση μιας εφαρμογής Ακουστικής απόλαυσης Εντυπωσιασμός μέσω των ηχητικών εφέ 
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
Φυσική για Μηχανικούς Ηχητικά Κύματα Εικόνα: Τα αυτιά του ανθρώπου έχουν εξελιχθεί να ακούν και να ερμηνεύουν ηχητικά κύματα ως φωνή ή ως ήχους. Κάποια.
Πλαίσιο για την δημιουργία ενός επιτόπιου πειραματικού ηχομουσείου
Η πληροφορία στο σύγχρονο επικοινωνιακό περιβάλλον
Τπε και γλώσσα.
Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Commercial Broadcasters IPTV providers Mobile Service Providers
ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 10.1 Υπηρεσίες Διαδικτύου
Ασύρματα μέσα μετάδοσης
Δίκτυα Κεφάλαιο 3.3.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα
Υποενότητα:Μεσαία κύματα – ραδιoφωνία (AM)
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Τα ΜΜΕ από την Οπτική της Οικονομικής Θεωρίας
Εργασία στην τεχνολογία Θέμα: Κινητό τηλέφωνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Ήχος: καθετί που γίνεται αντιληπτό από την ακοή μας, καθετί που ακούμε Ακουστική Επικοινωνία: κατανόηση της συμπεριφοράς του ήχου, του ακροατή και του περιβάλλοντος, ως ενιαίο σύστημα σχέσεων και όχι ως μεμονωμένες οντότητες. Κλασσικό επικοινωνιακό μοντέλο : Πομπός – Μήνυμα - Δέκτης

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ Ραδιοφωνικοί ήχοι: αποτελούν την πρώτη ύλη του ραδιοφώνου, δηλαδή τα σημεία που χρησιμοποιούν οι ραδιοφωνικοί κώδικες για να μεταβιβάσουν μηνύματα  Φωνή: Το σύνολο των διαμορφούμενων ήχων και θορύβων που παράγονται από την φωνητική συσκευή του ανθρώπου  Λέξεις: Σημεία που δεν έχουν ομοιότητα με αυτό που αναπαριστούν. Ο ακροατής πρέπει να εικονοποιήσει στο μυαλό του και να φανταστεί το αντικείμενο που αναπαριστούν  Μουσική: α) αντικείμενο αισθητικής απόλαυσης β) είτε από μόνη της είτε σε συνδυασμό με τις λέξεις επιτελεί βοηθητική λειτουργία σημασιοδοτώντας κάτι έξω από αυτή

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ  Μουσική: Εξαιρετικά κατάλληλη για το ραδιόφωνο γιατί όντας ελεύθερη από κάθε σημασιοδότηση, μας επιτρέπει να ακούμε και δίχως να καταβάλουμε σκληρές προσπάθειες, να φανταζόμαστε σε τι αναφέρεται και να την ταυτίζουμε, εάν το επιθυμούμε, με τις δικές μας σκέψεις και διαθέσεις.  Αναλύεται παραδοσιακά μέσω του τρόπου με τον οποίο συγκροτείται και όχι στο τι σηματοδοτεί κοινωνικά.  Το σημαινόμενο είναι δυνατό να γίνει αντιληπτό μόνο μέσα στο πλαίσιο το οποίο εντάσσεται (π.χ. τι σημαίνει το άκουσμα ενός κλασσικού μουσικού θέματος στην αρχή και την λήξη μιας ραδιοφωνικής εκπομπής με λαϊκή μουσική;).

ΨΗΦΙΑΚΟ (DAB) – ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Μετάδοση Συμπιεσμένου ψηφιακού ήχου DAB – DIGITAL AUDIO BROADCASTING 1. Υψηλή ποιότητα σήματος 2. Βελτιωμένη ποιότητα ήχου 3. Οικονομικότερη αξιοποίηση των διαθέσιμων ραδιοσυχνοτήτων 4. Εμπλουτισμός με βασικές λειτουργίες πολυμέσσων ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Άρρηκτα συνδεδεμένο με τις δυνατότητες και τους περιορισμούς του Διαδικτύου 1.Αδυναμία Δ/Ρ να εγγυηθεί ένα ελάχιστο ακεραιότητας, προβλεψιμότητας & ταχύτητας κατά την επικοινωνία 2. Δομική ακαταλληλότητα για εκπομπές ήχου και κινούμενης εικόνας

ΨΗΦΙΑΚΟ (DAB) - ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Διαμεσολάβηση ηλεκτρονικού υπολογιστή > Συνάρθρωση συμβατικών με αναδυόμενα νέα μέσα Αποτελέσματα  Οπτικοποίηση του ήχου  Αλλαγές στην αισθητική του μέσου  Εξάλειψη της φθαρτότητας του ήχου  Αλλαγή στον ρόλο του παραγωγού  Αλλαγή στον ρόλο του ακροατή

Οπτικοποίηση του ήχου  Δυνατότητα παρέμβασης στον ήχο: μείωση ηχητικών αυξομειώσεων, «κρυστάλλινες», ψηφιακές φωνές, ψηφιακό μειξάρισμα κ.τ.λ.  Αποτέλεσμα: ψηφιακό σήμα απελευθερωμένο από τις ενοχλήσεις, τους θορύβους, περισσότερο ευκρινές αλλά παράλληλα πιο λεπτό, πιο φτωχό (Danaway, 2001) «Η παλέτα μας μετατρέπεται από ακουστική σε οπτική. Είναι εύκολο να ξεχάσουμε να ακούμε, διότι ξεγελιόμαστε από αυτό που βλέπουμε» - Kirten Maagard – βετεράνος εκφωνητής σε ραδιοφωνικό σταθμό της Δανίας (Dunaway, 2001).

Αλλαγές στην αισθητική του μέσου DAB - Δ/Ρ Συνδυασμός ήχου και εικόνας

Εξάλειψη φθαρτότητας του ήχου α )Δυνατότητα δημιουργίας βάσεων δεδομένων ραδιοφωνικών μεταδόσεων β)Δυνατότητα δημιουργίας βάσεων δεδομένων μουσικής  Χαμηλότερης ποιότητας ήχος (mp3 σε διαδικτυακά και συμβατικά ραδιόφωνα)  Ευκολότερη δυνατότητα ελέγχου των ραδιοφωνικών μεταδόσεων ( playlist) – εμπορευματοποίηση

ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ Περιθωριοποίηση του ρόλου του παραγωγού

ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΑΚΡΟΑΤΗ 1. Δημιουργία ενός πλουραλιστικού και συμμετοχικού επικοινωνιακού συστήματος, στο οποίο η δυνατότητα λήψης και εκπομπής νοήματος διανέμεται σε μεγάλο αριθμό κοινωνικών ομάδων. 2. Ακροατής - Καταναλωτής

Βιβλιογραφία Γαζή, Α. (2003), «Το ραδιόφωνο και η αισθητική του: Από τα τρανζίστορ στους σύγχρονους υπολογιστές», στο Παναγιωτοπούλου Ρ. (επιμ.), Η Ψηφιακή Πρόκληση, ΜΜΕ & Δημοκρατία», εκδ. Τυπωθήτω – Δαρδανός, Αθήνα Dunaway, K.D. (2000) Digital radio production, New Media & Society, Vol2(1) Frith.S. (1988), Music for pleasure, Routledge, N.Y. Hargreaves, D. - North, A.. (1997), The social Psychology of Music, New York, Oxford University Press. Κρισέλ, Α. (1991) Η γλώσσα του ραδιοφώνου, Αθήνα, Επικοινωνία και Κουλτούρα Κλώντζας, Μ. (2001) Νέες ραδιοφωνικές τεχνολογίες: Αναγέννηση και αναπαραγωγή στο Μπαρμπούτης, Χ. – Κλώντζας, Μ.(2001) επιμ. Το φράγμα του ήχου. Η Δυναμική του ραδιοφώνου στην Ελλάδα, Αθήνα, εκδ. Παπαζήσης Spinnelli, M.(1996) Radio lessons for the Internet, Postmodern Culture, τ.6, αρ.2, January,