- Επικινδυνοτητα απο ερευνεσ - μετατροπεσ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΝΕΡΟΥ Όλοι μαζί για το νερό!.
Advertisements

Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
Πίστες. Συνεχίζουμε … ακάθεκτοι το λάδωμα; Κύριε Υπουργέ, Κύριοι συνάδελφοι  Το 2000 αγόρασα καινούργιο εκπαιδευτικό αυτοκίνητο. Είχε από την εταιρία.
Α. Τ. Ε. Ι. Θεσσαλονίκης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμήμα Πολ. Έργων Υποδομής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2013.
ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ ΤΟΥ ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ
Υπάρχει η 4 η Ιουλίου στη Γαλλία; ΝΑΙ ΟΧΙ Υπάρχει! Υπάρχει! Παρόλο που δεν την γιορτάζουν όπως στην Αμερική, η ημέρα 4 Ιουλίου υπάρχει σ’ όλο τον κόσμο…
ΒΙΑΣΜΟΣΒΙΑΣΜΟΣ Πήραν συνέντευξη από μια ομάδα βιαστών που βρίσκονται στη φυλακή προκειμένου να μάθουμε ποια θεωρούν αυτοί πιθανά θύματα. Παραθέτουμε.
Μια πόλη για τους πεζούς
Εταιρία Ερευνών : Mind Search Μέθοδος : Focus Groups
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο 1ο Πανελλήνιο Βραβείο ηλικιακή ομάδα Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΡΟΛΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΣ ΤΣΕΡΙΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2013.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Στυλιανός Αναστασιάδης Κωνσταντίνος Κεμετζής Κοτανίδης Κώστας Ερευνητική εργασία «Το μηχανάκι ως τρόπος μετακίνησης των εφήβων»
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω σε φωτογραφίες της Κίνας!
Τροχοί κ΄ υγεία Εργασία: Οικιακής Οικονομίας Από τον μαθητή: Παναγιώτη Κάρκουλα.
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
Χριστόφορος Παπαγιαννόπουλος Κωνσταντίνος Μάριος Ρουβάς Δημήτρης Φάγκρας.
Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Διάβολος Παράδεισος Ο παράδεισος και τα διαβολάκια.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή ανθρωπιστικών επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία: «Συνέντευξη από έναν λαικό αφηγητή» Διδάσκων: Κατσαδώρος.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Έχεις άγχος; Είναι φυσιολογικό. Λίγο άγχος είναι ωφέλιμο, γιατί βοηθάει το άτομο να συγκεντρωθεί πολύ καλά και να είναι σε εγρήγορση. Μια καλή αρχή είναι.
Impasse Finesse Sorpasso Snit Εμπάς Κατάλαβα ξέρεις ξένες γλώσσες! Να παίζεις όμως bridge μπορείς; Η εμπάς (η αλλιώς τυλιχτή) είναι κόλπο του εκτελεστή!
Μάθημα ζωής από ένα παιδί.
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ.
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΩ ΕΞΥΠΝΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ!!! Πιπιλιαρίδου Κατερίνα Στεφούλη Δήμητρα Τριανταφυλλοπούλου Αγγελική Χρυσάφη Κυριακή Φλώρος Γιώργος.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
O ΓΑΪΔΑΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΙΚΟΣ
ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Η δύναμη της εικόνας Και φέτος στις 7 Φεβρουαρίου γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Αγαπημένο μου παιδί....
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Το επικίνδυνο παιχνίδι Μπλε Φάλαινα
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
Η συνΑντηση του ΧριστιανισμοΥ με τον ΕλληνισμΟ
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Η δύναμη της εικόνας Και φέτος στις 7 Φεβρουαρίου γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου
Κάνε κλικ στη σωστή απάντηση
Κάνε κλικ στη σωστή απάντηση
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

- Επικινδυνοτητα απο ερευνεσ - μετατροπεσ Ερευνητική εργασία «Το μηχανάκι ως τρόπος μετακίνησης των εφήβων» - Επικινδυνοτητα απο ερευνεσ - μετατροπεσ

Σκέψου αξίζει? «Δε θα φορέσω κράνος, με κάνει να φαίνομαι ηλίθιος»

Τι θα γινόταν άν δεν το φορούσε?

Επικινδυνότητα Σκέψου, προβληματίσου αξίζει?? Αξίζει να χάσεις την ζωή σου επειδή έφυγες και δεν έβαλες κράνος??? Αξίζει για μια σούζα να μείνεις για πάντα ανάπηρος??

Τηλέφωνο Για 1 λεπτό σήκωσε το κινητό και το τίμημα? Μια καταστραμμένη μηχανή και αυτός σακάτης. Άξιζε?? Για το ένα λεπτό που μίλησε στο κινητό??

Κανεισ δεν εχει δευτερεσ ευκαιριεσ Κανεισ δεν εχει δευτερεσ ευκαιριεσ Φορά το κράνος σου μπορεί αύριο εσύ να είσαι αυτός που δεν θα έχει δεύτερη ευκαιρία Δώσε αξία στο μυαλό σου, κανείς δεν παίρνει δεύτερο

Αυξημένη η επικινδυνότητα στην Ελλάδα Αυξημένη η επικινδυνότητα στην Ελλάδα Στην Ελλάδα οι οδηγοί δικύκλων παρουσιάζουν αυξημένη επικινδυνότητα σε σχέση με τους οδηγούς ΙΧ, ενώ η διαφορά είναι ιδιαίτερα έντονη όσον αφορά στους οδηγούς δικύκλων >50 κ.ε. (έως και 10 φορές πιο επικίνδυνοι). Ομοίως, στην Ελλάδα οι νέοι οδηγοί (<25 ετών) παρουσιάζουν ιδιαίτερα αυξημένη επικινδυνότητα σε σχέση με τους μεγαλύτερης ηλικίας οδηγούς. Αυξημένη επικινδυνότητα παρουσιάζουν επίσης οι ηλικιωμένοι οδηγοί (>55 ετών).

Επικινδυνότητα νέων οδηγών Επικινδυνότητα νέων οδηγών Η επικινδυνότητα τόσο των νέων οδηγών όσο και των οδηγών δικύκλων είναι αυξημένη εντός κατοικημένης περιοχής σε σχέση με τους οδηγούς ΙΧ, πιθανότατα εξαιτίας του χαμηλού ποσοστού υπεραστικών μετακινήσεων που αντιστοιχούν στις συγκεκριμένες κατηγορίες οδηγών. Ο συνδυασμός νέων σε εμπειρία οδηγών και δικυκλιστών αντιστοιχεί επίσης σε πολύ αυξημένους δείκτες επικινδυνότητας. Αυξημένη επικινδυνότητα εμφανίζουν τόσο οι δικυκλιστές όσο και οι οδηγοί ΙΧ που οδηγούν οχήματα ηλικίας 3 ετών. Οι άνδρες οδηγοί εμφανίζουν ιδιαίτερα αυξημένη επικινδυνότητα σε σχέση με τις γυναίκες, ιδιαίτερα όταν οδηγούν δίκυκλα.

Οι απαντήσεισ λοιπόν στα ερωτήματα είναι ότι Οι απαντήσεισ λοιπόν στα ερωτήματα είναι ότι Στην Ελλάδα η οδήγηση μηχανής είναι τουλάχιστον 10 φορές πιο επικίνδυνη από την οδήγηση με αυτοκίνητο!!! Εμένα ομολογώ ότι πολύ με ξάφνιασε μία λεπτομέρεια στο συμπέρασμα, ότι τα μικρά μηχανάκια(< 50 κ.ε), είναι λιγότερο, δηλαδή μόνον 5 φορές πιο επικίνδυνα. ‘Όπως τα βλέπω να κυκλοφορούν στο δρόμο, ήμουν βέβαιος ότι τα νούμερα θα ήταν ανάποδα. Ακόμα μία επιβεβαίωση ότι για να δεχθούμε κάτι σαν σωστό πρέπει να το στηρίζουμε μόνον σε αντικειμενικά δεδομένα και τέτοια είναι οι αριθμοί και όχι οι προσωπικές εντυπώσεις.

Παντα φοραμε το κρανοσ μασ, δεν εχει σχεση η αποσταση… Παντα φοραμε το κρανοσ μασ, δεν εχει σχεση η αποσταση…. Μπορει να συμβει στον καθενα μασ

Μετατροπεσ

Οι μετατροπές είναι κάτι αγαπημένο σε όλους μας, αλλά είναι επικίνδυνο Οι μετατροπές είναι κάτι αγαπημένο σε όλους μας, αλλά είναι επικίνδυνο? Είναι νόμιμο? Το πρόβλημα με την αστυνομία καταρχήν θα είναι η εξάτμιση και μετά οτιδήποτε άλλο. Αν η εξάτμιση δεν κάνει φασαρία και δεν είσαι προκλητικός δε θα έχεις πρόβλημα. Αν έχεις δίπλωμα, άδεια, ασφάλεια και ταυτότητα πάντα μαζί σου μπορεί και να τη γλιτώσεις για την εξάτμιση αν και δύσκολα. Αν μένεις επαρχεία σχεδόν πάντα κάνουν έλεγχο και για το αν το μηχανάκι είναι κλεμμένο.

Όσο για το μοτέρ, αν η μετατροπή έχει να κάνει με το πιστόνι και αν το μπλοκ έμεινε ίδιο, δηλαδή ο αριθμός κινητήρα είναι αυτός που αναγράφεται στην άδεια, δεν πρόκειται να καταλάβει κάνεις ότι είναι 100αρι εκτός αν ο αστυνομικός σε πετύχει εν κινήσει να πας με 80-90km/h και του δείξεις άδεια από 50αρι ή είναι γάτος και δει το μεγαλύτερο καρμπιρατέρ.

Drag Team Sakis

Drag Team Sakis ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ ΣΤΑΘΗΣ ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΤΣΙΛΕΚΑΣ ΔΗΜΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ