ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Advertisements

Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
Η Φ ι λ ί α.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
2 ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Παρουσίαση αποτελεσμάτων ερωτηματολογίου: «Επίδραση του κοινωνικού περιβάλλοντος στη ζωή του σχολείου» 2ο Γυμνάσιο Νέας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης (β)
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Ερευνητική Εργασία (Project) τμήματος Α2
ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
Φιλία.
Σχολική Σύμβουλος Π.Ε. Φλώρινας
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Άτυπη παιδαγωγιΚΗ αξιολογηση
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
Βιολογία Γυμνασίου.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
Κοντίδου Θέμις (Ε΄2) ΚΑΙ Σιήττα Ιωάννα (Ε΄2)
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Εργασία των μαθητών του Β3
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ.
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΡΩΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ – Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ & Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΕΡΙΓΥΡΟΣ 1. ΕΝΝΟΙΑ & ΤΥΠΟΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ – Ο ΡΟΛΟΣ.
Φιλια! Φιλία ονομάζεται η σχέση μεταξύ δύο ή περισσότερων ανθρώπων, με κύριο χαρακτηριστικό την αμοιβαία πλατωνική αγάπη, αφοσίωση και κατανόηση, χωρίς.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Α3…!!!.
Project.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων» ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2ο ΓΕΛ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΤΜΗΜΑ Α΄3 ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων» Υπεύθυνη καθηγήτρια : Πλιάκα Κωνσταντίνα

ΣΚΟΠΟΣ Να διαμορφώσουμε προσωπική άποψη για το πώς δομούνται οι σχέσεις Να διερευνήσουμε τρόπους με τους οποίους οι νέοι επιλέγουν να δημιουργήσουν κάθε μορφή σχέσης Να κατανοήσουμε τις διαφορετικές απόψεις των άλλων Να βελτιώσουμε τις κοινωνικές μας σχέσεις μέσα από την επικοινωνία και την συνεργασία Να αποκτήσουμε νέες δεξιότητες και ικανότητες για ομαδική εργασία

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Καθορισμός στόχων και δράσεων Συμπλήρωση φύλλων εργασίας Επιλογή θέματος ύστερα από συζήτηση Καθορισμός στόχων και δράσεων Συμπλήρωση φύλλων εργασίας Συγκρότηση ομάδων και ανάθεση υποθεμάτων : Ομάδα Α Διαπροσωπικές σχέσεις στην οικογένεια & στην κοινωνία Ομάδα Β Διαπροσωπικές σχέσεις – φιλία- διαφυλικές σχέσεις Ομάδα Γ Διαπροσωπικές σχέσεις στο σχολείο & στην εργασία Η κάθε ομάδα συγκέντρωσε υλικό, δημιούργησε ερωτηματολόγιο που μοιράστηκε στους μαθητές του σχολείου, επεξεργάστηκε τα αποτελέσματα και κατέληξε σε συμπεράσματα.

Οικογένεια - κοινωνία Οικογένεια : είναι το σύνολο των ανθρώπων που ζουν κάτω από την ίδια στέγη και συνδέονται μεταξύ τους με γάμο ή συγγένεια. Τύποι οικογένειας: - Πυρηνική - Μονογονεϊκή - Μεικτή - Εκτεταμένη - Πολυπολιτισμική

Οικογένεια - κοινωνία Σκοπός της οικογένειας : είναι η δημιουργία ενός υγιούς περιβάλλοντος μέσα στο οποίο τα παιδιά θα αναπτυχθούν και θα εξελιχθούν με τον καλύτερο τρόπο ώστε να ενταχθούν ομαλά στην ευρύτερη κοινωνία. Κοινωνικός περίγυρος : είναι οι άνθρωποι που επικοινωνούμε και ερχόμαστε συχνά σε επαφή μαζί τους. Μέσα από τις κοινωνικές σχέσεις : - αναπτύσσεται αμοιβαιότητα & συμπαράσταση στις δύσκολες στιγμές - μεταδίδονται αξίες & γνώσεις - διευρύνονται τα ενδιαφέροντα του ατόμου

Φιλία – Διαφυλικές σχέσεις Φιλία: είναι η σχέση μεταξύ δύο ή περισσότερων ανθρώπων, με κύριο χαρακτηριστικό την αμοιβαία πλατωνική αγάπη, αφοσίωση και κατανόηση, χωρίς να υπάρχει συμφέρον, κίνητρο ή ανώτερος στόχος. Χαρακτηριστικά αληθινής φιλίας: - αγάπη - αφοσίωση - εμπιστοσύνη - ειλικρίνεια - σεβασμός - αλληλοκατανόηση

Φιλία – Διαφυλικές σχέσεις Η φιλία ενισχύει: - την αυτοπεποίθηση - την κοινωνικότητα - την συνεργασία Διαφυλικές σχέσεις: είναι οι σχέσεις με το άλλο φύλο, τα χαρακτηριστικά είναι κοινά με αυτά της αληθινής φιλίας και είναι απαραίτητα για να λειτουργήσει σωστά μια σχέση. Οι σχέσεις που δημιουργούνται στην εφηβική ηλικία είναι εμπειρίες που καθορίζουν και επηρεάζουν τις μελλοντικές σχέσεις του ανθρώπου.

Σχολείο -Εργασία Η λειτουργία του σχολείου και της τάξης στηρίζεται στις επιδιώξεις του εκπαιδευτικού συστήματος που αφορούν την επιτυχία του να εισάγει τους μαθητές σε γνώσεις , αξίες και κανόνες που συνδέονται με τη δομή και την οργάνωση της κοινωνίας. Ιδιαίτερα σημαντικός είναι ο ρόλος των σχέσεων μεταξύ των μαθητών & μαθητών-εκπαιδευτικών στη σχολική τάξη, για την κοινωνική, συναισθηματική και γνωστική ανάπτυξη του έφηβου μαθητή Οι σχέσεις στο χώρο της εργασίας είναι το ίδιο σημαντικές. Οι νέοι μέσα στο εργασιακό περιβάλλον πρέπει να αισθάνονται ότι εκτιμώνται οι ικανότητές τους κι ότι τους δίνονται ευκαιρίες

Συμπεράσματα από την επεξεργασία των ερωτηματολογίων μας ΟΜΑΔΑ Α Οι περισσότεροι μαθητές ανήκουν στον τύπο της πυρηνικής οικογένειας Μέσα στην οικογένεια νιώθουν ασφάλεια, προστασία & αγάπη Η οικογένεια στηρίζει τις επιλογές των παιδιών Η οικογένεια δεν επηρεάζει τις προτιμήσεις των παιδιών σε σπουδές, παρέες, χόμπι κ.α. Τα ΜΜΕ και η διαφήμιση διαμορφώνουν τη συμπεριφορά μέσα στην οικογένεια και αυξάνουν τον καταναλωτισμό ΟΜΑΔΑ Β Το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών έχει φίλους Οι μαθητές προτιμούν να έχουν λίγους & καλούς φίλους Η φιλία τους βασίζεται σε εμπιστοσύνη, ειλικρίνεια & σεβασμό Βασικό κριτήριο επιλογής του φίλου είναι ο χαρακτήρας Όλοι πιστεύουν ότι μπορεί να υπάρξει φιλία ανάμεσα σε αγόρια και κορίτσια Η πλειοψηφία δεν πιστεύει ότι μπορεί να δημιουργηθεί πραγματική φιλία μέσα από το διαδίκτυο ΟΜΑΔΑ Γ Οι συνεχείς αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα και οι δυσλειτουργίες του προκαλούν τη δυσαρέσκεια των μαθητών Καθοριστική είναι η σχέση μαθητή – εκπαιδευτικού Μικρό ποσοστό των μαθητών εργάζονται παράλληλα με τη φοίτησή τους Το σύνολο των μαθητών επιθυμεί να ακολουθήσει πανεπιστημιακές σπουδές για καλύτερες ευκαιρίες εργασίας

Μαθητές που εργάστηκαν: ΜΠΟΥΡΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΟΥΣΤΟΓΙΑΝΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΙΚΡΟΥΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑ ΖΩΗ ΜΥΛΩΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΠΟΥΡΝΑ ΜΑΡΙΑ ΜΠΕΝΤΕΒΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΜΠΟΥΡΗ ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΠΑ ΑΝΤΖΕΛΑ ΜΟΥΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΕΝΤΕΒΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΞΟΥΡΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΞΕΝΟΠΑΝΑΓΟΥ ΕΛΕΝΗ ΠΑΝΑΓΑΚΗ ΓΙΩΤΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΣΟΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΖΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΟΥ ΤΑΣΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Βιβλίο Οικιακής Οικονομίας Α΄Γυμνασίου Αναστασία Αθανάσουλα – Ρέππα: « Η κατανόηση αρχίζει μέσα στην οικογένεια» (Λόγος και Πράξη) www.wikipedia.gr

ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ … ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!