ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Εμπειρίες και Προβληματισμοί σε Μαθητοκεντρικές Μεθόδους Διδασκαλίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
2 ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Παρουσίαση αποτελεσμάτων ερωτηματολογίου: «Επίδραση του κοινωνικού περιβάλλοντος στη ζωή του σχολείου» 2ο Γυμνάσιο Νέας.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΤΕΕ-ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
ΣΧΕΣΙΟΣΥΝΑΜΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Σειρά παραδόσεων από 09/10/09 – 08/01/10 Στέφανος Φ. Βασιλόπουλος Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Παιδαγωγική σχέση Ρόλος εκπαιδευτικού: Να βοηθήσει τους μαθητές να μεταβούν από την ανωριμότητα στην ωριμότητα, από την άγνοια στη γνώση, από την αδυναμία.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Αποτελεσματικο μαθησιακο περιβαλλον
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Πωλησιακές Δεξιότητες. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ Είμαστε η εικόνα της εταιρείας Επισκεπτόμαστε γιατρούς που ασχολούνται με τα προϊόντα μας Χτίζουμε σχέσεις.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ

«ΣΩΣΤΕΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ» «ΣΩΣΤΕΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ»

Ο όρος Διαπροσωπικές σχέσεις, ή interpersonal relations στα αγγλικά αναφέρεται σε όλα τα φαινόμενα και στις διεργασίες που διαδραματίζονται μεταξύ δύο προσώπων ή μεταξύ ενός προσώπου και άλλων προσώπων. Τα φαινόμενα και οι διεργασίες αυτές αναφέρονται στην αντίληψη την κατανόηση και την αξιολόγηση του ενός προσώπου από το άλλο ή τα άλλα.

Ανθρώπινη επικοινωνία ΛΟΓΟΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ή ΓΡΑΠΤΟΣ ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ

Οι Κυριότερες μορφές μη-Λεκτικής επικοινωνίας Το βλέμμα Οι εκφράσεις-Κινήσεις του προσώπου Χειρονομίες και άλλες κινήσεις του σώματος Στάση του σώματος Σωματική επαφή Το Ντύσιμο και η εμφάνιση

Τι εξυπηρετεί η μη λεκτική επικοινωνία. Μετάδοση διαπροσωπικών στάσεων και αισθημάτων. Αυτοπαρουσίαση. Υποστήριξη της λεκτικής επικοινωνίας Επισήμανση της προσοχής Αντικατάσταση της λεκτικής επικοινωνίας

ΤΙ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΣΧΗΜΕΣ Δ/Σ. Αδιαφορίας. Θυμού. Απόρριψης. Εσωστρέφειας. Παραβατικότητας. Μείωσης της αυτοεκτίμησης, του αυτοελέγχου της επικοινωνίας και της ομαδικότητας.

ΤΙ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΣΧΗΜΕΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

ΤΙ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΕΣ Δ/Σ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΙ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΕΣ Δ/Σ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ Επιτρέπουν στον μαθητή να εκφράζει Τις σκέψεις του. Τις μαθησιακές δυσκολίες του. Τα λάθη του. Τις απορίες του. Ο μαθητής αποβάλλει το άγχος, τον φόβο, αυξάνει την προσπάθεια και το ενδιαφέρον του.

ΤΙ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΕΣ Δ/Σ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Αίσθηση της εμπιστοσύνης. Αίσθηση της ασφάλειας. Ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης. Μείωση της επιφυλακτικότητας. Επιδίωξη της συνεργασίας και της αλληλοβοήθειας. Δημιουργία μιας τάξης «ομάδας».

ΤΙ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΝΑ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕΙ ΚΑΛΕΣ Δ/Σ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Παιδαγωγική κατάρτιση – επιμόρφωση. Ενθουσιασμό για την δουλειά του. Να αναγνωρίζει την ιδιαίτερη προσωπικότητα του κάθε μαθητή. Να είναι διαθέσιμος στους μαθητές και να δείχνει πραγματικό ενδιαφέρον για αυτούς. Να καλλιεργεί αισθήματα ασφάλειας και εμπιστοσύνης. Να είναι ευγενικός και να μην προσβάλει πρόσωπα και προσπάθειες. Να αναγνωρίζει και να ενισχύει τα θετικά στοιχεία των μαθητών του.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕΙ ΚΑΛΕΣ Δ/Σ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Να τηρεί την αρχή της ισοτιμίας και να δημιουργεί σχέσεις αμοιβαίας εκτίμησης. Να είναι συνεπής και ειλικρινής. Να δείχνει πίστη στην αξία των μαθητών. Να χρησιμοποιεί ελκυστικές μεθόδους και τεχνικές διδασκαλίας. Να εφαρμόζει δημοκρατικές διαδικασίες. Να δημιουργεί ευχάριστο κλίμα στην τάξη. Να είναι ήρεμος και καλοσυνάτος. Να υπάρχουν όμως και σαφή όρια ώστε να μην τίθεται σε κίνδυνο η διαχείριση της τάξης.

ΕΡΕΥΝΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ Δ/Σ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Οι καθηγητές σάς παρακολουθούν με προσοχή όταν μιλάτε;

Οι καθηγητές σάς πλησιάζουν στα διαλείμματα και στις εκδρομές;

7. Οι καθηγητές σας, δείχνουν ενδιαφέρον για την πρόοδό σας;

8. Οι καθηγητές σας ασχολούνται με τα προσωπικά σας προβλήματα;

9.Οι καθηγητές σας, αντιμετωπίζουν ισότιμα όλους τους μαθητές;

13. Οι καθηγητές σας διακρίνονται από εχεμύθεια;

14. Οι καθηγητές σας είναι ειλικρινείς;

15. Οι καθηγητές σας είναι συνεπείς;

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΙΛΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΣ

Προσπαθήστε να είστε ανθρώπινος και όχι μόνο μια μηχανή διδασκαλίας. Μη δίνετε την πρώτη θέση στην ύλη που διδάσκετε αλλά σε εμάς τους μαθητές.

Μη με κρίνετε μόνο από τους βαθμούς που πετυχαίνω αλλά περισσότερο από την προσπάθεια που καταβάλω. Κάντε με να νιώσω πως ενδιαφέρεστε για μένα θεωρώντας με σαν ένα ανθρώπινο πλάσμα και όχι σαν ένα απλό αριθμό του καταλόγου σας.

Μην περιμένετε να ξεπεράσω το ταλέντο μου και τις δυνατότητές μου, δώστε μου κάποια ενθάρρυνση κάπου κάπου. φφφφφφφφφφφφφφφφφ Ακούστε πρόθυμα τις ερωτήσεις που κάνω, με σοβαρότητα έστω και αν σας φαίνονται ανόητες. Με αυτή την συμπεριφορά σας θα μάθετε και εμένα να ακούω τους άλλους προσεκτικά.

Να έχετε απαιτήσεις από εμένα φτάνει να είσαστε δίκαιος Να έχετε απαιτήσεις από εμένα φτάνει να είσαστε δίκαιος. Γνωρίζω πως είναι αναγκαίο αυτό έστω και αν επαναστατώ εξωτερικά. Μην με γελοιοποιείτε μπροστά στους συμμαθητές μου. Αυτό πληγώνει και οπωσδήποτε θα στραφεί εναντίον σας. Μια λέξη σας που θα ειπωθεί ιδιαιτέρως με σοβαρότητα και καλοσύνη θα φέρει μεγαλύτερο αποτέλεσμα.

Όταν πετυχαίνω κάτι, μην με παρουσιάζετε σαν παράδειγμα στους άλλους, αυτό με βάζει σε δύσκολη θέση. Σε μια τέτοια περίπτωση θα χαρώ πολύ με έναν καλό σας λόγο. Θυμάστε καμιά φορά πως ήσασταν και εσείς κάποτε μαθητής; Είχατε καλύτερους βαθμούς και δεν ξεχνούσατε ποτέ;

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ

ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α. ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ Ε. ΚΑΛΕΥΡΑ Φ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ Π. ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α. ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ Ε. ΚΑΛΕΥΡΑ Φ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ Π. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Ε. ΜΑΓΓΑΦΑΣ Π. ΜΑΡΙΝΗ Μ. ΜΙΧΟΛΙΑΣ Χ. ΜΠΟΥΓΙΟΥΚΟΥ Σ. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ Μ. ΞΕΝΟΥ Φ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α. ΠΑΠΑΖΙΚΟΣ Κ. ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ Ε. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ Π. ΤΖΟΥΡΟΣ Α. ΤΟΜΠΡΟΥ Κ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ Ε. Υπεύθυνοι καθηγητές: ΓΑΛΑΝΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΗΛΙΑΣ