Η Χορηγία στην Ποδηλασία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
2ήμερο εκδηλώσεων με τίτλο…: «Η ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΣΚΑΛΑΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…» Άνδρος, 3 & 4 Ιουλίου 2010 Επικοινωνία… •Κινηματογραφική Λέσχη Άνδρου, Χώρα Άνδρος, 84500,
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Επιμορφωτικό σεμινάριο Ελκυστικό περιβάλλον μάθησης της Χειροσφαίρισης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Τρίτη 12 Μαρτίου, ώρα 12:00 Αθλητικό και Πολιτιστικό.
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Δρ. Βερόνικα Σαμαρά Επικεφαλής Ελληνικού Κόμβου Ασφαλούς Διαδικτύου Υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ελληνικός Κόμβος Επαγρύπνησης για ένα Ασφαλέστερο.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
SPORT.
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> ΗΕΤΑΙΡΕΙΑΗΕΤΑΙΡΕΙΑ 1.
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Πεκίνο, Νοεμβρίου 2012.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Το αθλημα της Ποδηλαςιας και Κανονιςμοι ποδηλαςιας δρομου
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΘΗΝΑ 1896
Πηγές Χρηματοδότησης Ακαδημιών και Camps Κ. Αλεξανδρής,
1 «Η χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων για την ενσωμάτωση της διασποράς στην ανάπτυξη του τόπου καταγωγής» Καρδίτσα, 8-10 Φεβρουαρίου ο Αναπτυξιακό.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Κ. Αλεξανδρής. Υπαίθρια Αναψυχή Οργανωμένη Μορφή Ελεύθερη Αναψυχή.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Μάθημα: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 11-Μαρτίου-2008
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Event Marketing Event Marketing. Προϊόν  Ποδηλασία  Γιατί;
Οργάνωση και Μάρκετινγκ Ακαδημιών Πετοσφαίρισης
Επιμορφώνοντας τους εκπαιδευτικούς για το πολυπολιτισμικό σχολείο: καινοτόμες πρακτικές και πρώτες εκτιμήσεις ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ.
Η Χορηγία και Εξεύρεση Πόρων Κ. Αλεξανδρής, PhD
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Εθελοντικές Συμφωνίες επαγγελματικού κλάδουφορέων σχεδιασμού ενεργειακής πολιτικής Η φύση και ο πρωτότυπος χαρακτήρας του Προγράμματος υποστηρίζει την.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Προώθηση / Επικοινωνία
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ N126
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
¨ Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Αθλητισμού¨ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Οργάνωση & Διαχείριση Αθλητικών Εγκαταστάσεων
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Προγραμματισμός και Διαχείριση αγώνων δρόμου εκτός σταδίου
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4
Στρατηγική Συνεργασιών μεταξύ Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. και Φορέων
ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΣΤΙΒΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 2017 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
Οργάνωση & Διαχείριση Αθλητικών Εγκαταστάσεων
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.
ΕΠ.Α.Κ.Α.Β 8-9 Δεκεμβρίου 2017 Αναθεώρηση αγωνιστικού και προπονητικού σχεδιασμού στις αναπτυξιακές ηλικίες Σπύρος Κέλλης Μέλος Δ.Σ. ΣΕΓΑΣ Ομότιμος Καθηγητής.
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ 2019 Κ14 – Κ16 – Κ18
Χρηματοδοτηση των Συνεδριων - Χορηγοι
Διαχείριση έργου Αρχές και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Χορηγία στην Ποδηλασία Κ. Αλεξανδρής, PhD E-mail: kalexand@phed.auth.gr Επίκουρος Καθηγητής ΑΠΘ Συνεργαζόμενος Καθηγητής, University of Illinois, USA

Θέματα Παράγοντες που δημιουργούν Προοπτική Προσδοκίες Χορηγών Ανταποδοτικά οφέλη Παράδειγμα

Ποδηλασία Αθλητές Σωματεία Ομοσπονδία Events

Ανάπτυξη της Χορηγίας Αποτελεσματικότητα της Χορηγίας Φαινόμενο «Goodwill» Καταναλωτικές στάσεις Εντοπισμένο και ομοιογενές κοινό

Εκτιμήσεις για την Επιλογή του Χορηγούμενου Αναλυτικό προφίλ Απαιτούνται πληροφορίες για: Την Διοικητική διάρθρωση Την Αξιοπιστία Τους Στόχους Την Στρατηγική Τις Επιδόσεις στο Παρελθόν Το Προϊόν Τις Εγκαταστάσεις

Εκτιμήσεις για την Επιλογή του Χορηγούμενου 2. Ποσοτικά στοιχεία των τελευταίων ετών για τους Συμμετέχοντες Θεατές Φιλάθλους Τηλεθεατές Προβλέψεις

Εκτιμήσεις για την Επιλογή του Χορηγούμενου 3. Ποιοτικά στοιχεία για τους φιλάθλους / συμμετέχοντες / θεατές, τηλεθεατές κτλ.

Ποιοτικά Χαρακτηριστικά 4. Ο βαθμός ενεργούς συμμετοχής (involvement) των συμμετεχόντων / θεατών προς το συγκεκριμένο άθλημα / event / ομάδα / συνέδριο κτλ.

Παραδείγματα Skateboarders Wind-surfers Δρομείς Ορεινών Μαραθωνίων Θεατές Παραδοσιακών Φεστιβάλ Bikers Φίλαθλοι Συγκεκριμένων Ομάδων Συμμετέχοντες σε Φεστιβάλ

Εκτιμήσεις για την Επιλογή του Χορηγούμενου 4. Κάλυψη από τα ΜΜΕ Σχεδιασμός σχετικά με την κάλυψη της διοργάνωσης από τα ΜΜΕ και τις δημόσιες σχέσεις. Είναι πολύ σημαντικό για τον ενδιαφερόμενο χορηγό να ξέρει ότι η εκδήλωση που θα χορηγήσει θα έχει δημοσιότητα και κάλυψη από τα ΜΜΕ.

Εκτιμήσεις για την Επιλογή του Χορηγούμενου 5. Η Συνάφεια του Χορηγού και του Χορηγούμενου Προσωπικότητα (Brand Personality) Καταναλωτικούς Συνειρμούς (Brand Associations) Αξίες (Brand Values)

Brand Personality

Τι Προσδοκούν οι Χορηγοί από τις Χορηγίες; Στόχοι της Χορηγίας Τι Προσδοκούν οι Χορηγοί από τις Χορηγίες;

Στόχοι της Χορηγίας 1. Αυξημένη αναγνωρισιμότητα τoυ Brand και των προϊόντων (Awareness) Αναγνωρισμένα Brands vs. Νέα Brands «Μαζικοποίηση» του Αθλήματος

Παραδείγματα Emirates Stadium

Tour de France Club Members MEDIA MEMBERS OFFICIAL PARTNERS ECO-PARTNER SUPPLIERS

Στόχοι της Χορηγίας 2. Αυξημένη δημοσιότητα (Publicity) Δημοσιότητα στην Ποδηλασία;

Στόχοι της Χορηγίας 3. Ανάπτυξη εταιρικής εικόνας Image / πρεστιζ Σύνδεση με γεγονότα (κύρους) Γεγονότα κύρους στην Ποδηλασία;

Στόχοι της Χορηγίας 4. Διείσδυση σε Νέες Αγορές – Ομάδες Στόχου Κοινό στην Ποδηλασία; Touring Special Mountain Downhill

Στόχοι της Χορηγίας 5. Βελτίωση της εικόνας της εταιρείας στην κοινωνία Προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

Στόχοι της Χορηγίας 6. Γνωστοποίηση της Τεχνολογίας τους Τεχνολογία στην Ποδηλασία;

Τι Χειροπιαστά Οφέλη μπορούν να δοθούν σε έναν Χορηγό; Ανταποδοτικά Οφέλη Τι Χειροπιαστά Οφέλη μπορούν να δοθούν σε έναν Χορηγό;

Ανταποδοτικά Οφέλη Promotions στον Τόπο της Εκδήλωσης Κάθε χορηγικό πρόγραμμα θα πρέπει να σχεδιάζεται με στόχο να αποδοθούν τα μέγιστα ανταποδοτικά οφέλη για τον χορηγό. Τα ανταποδοτικά αυτά οφέλη μπορούν να αναπτυχθούν γύρω από τις ακόλουθες κατηγορίες: Promotions στον Τόπο της Εκδήλωσης Αποκλειστικότητα στις πωλήσεις στον τόπο της εκδήλωσης Προβολή στα ΜΜΕ Δημοσιότητα Επιχειρηματική Φιλοξενία Προϊόντα Co-branding

Προβολή στις Εγκαταστάσεις

Περιγραφή Όλες οι προβολές θα γίνουν στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, Πειραιώς 206 (ύψος Χαμοστέρνας), Ταύρος | 210 3418550 Στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης θα υπάρχει ειδικός χώρος στάθμευσης ποδηλάτων. Όλες οι ταινίες προβάλλονται με ελληνικούς υπότιτλους. Τιμή εισιτηρίου: 5 € Πάσο ημέρας για 2 προβολές: 8 € Πάσο τριημέρου: 24 € Προπώληση στα ταμεία του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης  (Πειραιώς 206, Ταύρος), 210 3418579 Δευ-Παρ 11:00 – 14:00, www.mcf.gr και στα καταστήματα public. Η είσοδος σε όλες τις παράλληλες δράσεις του Φεστιβάλ είναι δωρεάν.

Media Δημοσιότητα

Προϊόν Εμπειρία Περιτύλιγμα

Εκδηλώσεις SPOKED! Μια εικαστική έκθεση με θέμα το ποδήλατο + opening party Συμμετέχουν οι: Arbit City Group, GPO crew, ICNOC, Γιάννης Καλύβας, Ηλίας Μερτής, Βαγγέλης Παράβας, Ευθύμης Σανίδης, Μάριος Σπηλιόπουλος Διάρκεια έκθεσης: 8 έως 11 Δεκεμβρίου| Ώρες λειτουργίας: 12.00 – 22.00 Six d.o.g.s. | Αβραμιώτου 6-8, Μοναστηράκι

Εκδηλώσεις BIKE FILMS SCREENING 19.00 ΠΡΟΒΟΛΗ 1 – RACING TOWARDS RED HOOK 21.00 ΠΡΟΒΟΛΗ 2 –

Εκδηλώσεις Ελάτε να διασκεδάσουμε στα Βασιλικά κτήματα, να δοκιμάσουμε τις ικανότητες μας στην ισορροπία, την τεχνική, τον προσανατολισμό και πάνω απ’ όλα να ποδηλατήσουμε σε δασικούς και μονοπάτια. Με την υποστήριξη του Cyclist.gr.

Εκδηλώσεις CYCLING FOR WINE Καλλιμάρμαρο Στάδιο | 10:30 – 16:00 To Cycling For Wine ποδηλατεί στο οινοποιείο Παπαγιαννάκου για μια ξενάγηση στο κτήμα, μια γεύση της πλούσιας οινικής ιστορίας των Μεσογείων και φυσικά των ίδιων των κρασιών του κτήματος.

Εκδηλώσεις ΒΜΧ + FGFS FUN JAM Μια ημέρα με πολλή ΒΜΧ από την ομάδα της Red Bull και τους καλύτερους αναβάτες της πόλης, μαζί με την νέα freestyle τάση πάνω σε fixed gear ποδήλατα. Στο event θα συμμετάσχει και ο Simon Gomok Andraca (Γαλλία) μέλος της ομάδας της Radio Bikes, προσκεκλημένος του Vicious Cycles Athens. To event είναι συμμετοχικό και ανοιχτό σε οποιονδήποτε φίλο του ΒΜΧ οποιουδήποτε επιπέδου. Με την υποστήριξη της Red Bull. OUR PARK C U SKATE PLAZA Φιλήμονος 15, Αμπελόκηποι www.ourpark.gr

Events and Branding Red bull Nascar Indian Grand Prix Ski world cup

Εκδηλώσεις WORLD OF CROSS 2 Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου | εκκίνηση 13:00| είσοδος ελεύθερη Επίσημος αγώνας ποδηλασίας ανωμάλου δρόμου (Cyclo Cross). Ο Αθλητικός Όμιλος “Θησέας” Ζωγράφου, και τα καταστήματα Worldofbike Shop στα πλαίσια του πολιτιστικού τετραήμερου BICYCLE FILM FESTIVAL ATHENS διοργανώνουν τον προγραμματισμένο, ενταγμένο στο αγωνιστικό πρόγραμμα της Ε.Ο. Ποδηλασίας, διασυλλογικό αγώνα Cyclocross, για τις κατηγορίες Ανδρών και Οπεν.

Εκδηλώσεις Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί τo: Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2011 και ώρα εκκίνησης 15.00 με σημείο εκκίνησης και τερματισμού, την τοποθεσία Άλσος Πανεπιστημιούπολης Ιλισίων. Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τους γενικούς κανονισμούς της Ε.Ο. Ποδηλασίας, και τους ειδικούς κανονισμούς της UCI για το Cyclocross.

Εκδηλώσεις Συμμετοχή: Για τους διασυλλογικούς αγώνες: δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι αθλητές με δελτίο Ε.Ο. Ποδηλασίας ή άλλης ομοσπονδίας, σε ισχύ για το 2011 κατηγορίας Ανδρών, Νέων ή Εφήβων. Μέγιστη συμμετοχή ανά ομάδα/σωματείο: 8 ποδηλάτες Κατηγορίες ΟΠΕΝ: Ελεύθερη συμμετοχή αθλητών, που δεν έχουν δελτίο Ε.Ο.Π. κατηγορίας Ανδρών/νέων ή αθλητών άλλων κατηγοριών, άνω των 15 ετών. Οι συμμετέχοντες στην OΠΕΝ πρέπει να προσκομίσουν έγγραφο, που θα πιστοποιεί την δυνατότητα από πλευράς υγείας να συμμετάσχουν σε αθλητικές εκδηλώσεις. (Το έγγραφο μπορεί να είναι ιατρική βεβαίωση ή ακόμα και δελτίο υγείας αθλητικής ομοσπονδίας ενεργό για το 2011). Αγωνιζόμενοι στην ΟΠΕΝ μπορούν να συγκροτήσουν και να δηλώσουν ομάδα της αρεσκείας τους, με την προϋπόθεση ότι θα συμμετάσχουν με ίδια αγωνιστική εμφάνιση.

Εκδηλώσεις AFTER PARTY Cantina Social, Λεωκορίου 8, Ψυρρή Espeekay & Bedroom DJ

Σας ευχαριστώ kalexand@phed.auth.gr ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ