Η συνεισφορά των μικρομεσαίων υπαίθριων αθλητικών διοργανώσεων στην τοπική τουριστική ανάπτυξη Κ. Αλεξανδρής, PhD Επίκουρος Καθηγητής, ΑΠΘ, ΤΕΦΑΑ Μέλος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οικοτουρισμός & Aειφόρος Ανάπτυξη στην Ελλάδα
Advertisements

παγκοσμιο πρωταθλημα Microsoft Office Specialist
Προβληματισμοί επί της λειτουργίας του θεσμού
ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σ.Δ.Ε Φυλακών Δομοκού Σχολικό Έτος: Εισήγηση: Ηλιοπούλου Βασιλική.
Τα Οικονομικά Οφέλη του Κλασικού Μαραθώνιου Αθηνών 2008 Γκουτζιούπας Γιώργος Marathon Expo 2009 Manager Ερευνητής Αθλητικού Τουρισμού.
Eρευνα για τον Αθλητικό Τουρισμό για το Έτος 2011.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΊΔΡΥΜΑ ΚΡΗΤΗΣ Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας Δ.Α.ΣΤΑ. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ
The Greek Network of Rural Accommodation
Hyatt Regency, Θεσσαλονίκη, 10/12/2006
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εισήγηση: Νάντια Χατζημητράγκα
Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Τεχνικός Σύμβουλος Έργου Έργο LIGHT, Oι Βιβλιοθήκες συνεργάζονται με άλλα Πολιτιστικά Ιδρύματα και βελτιώνουν την πρόσβαση.
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
SPORT.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
ΚΠΕ ΚΙΣΣΑΒΟΥ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ «Ήπιες Εναλλακτικές Αθλητικές Δραστηριότητες ως στοιχείο Αειφορικής Ανάπτυξης της Νοτιοδυτικής παρα-ολύμπιας Περιοχής» Εισηγητής:
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Αριστοτέλης Σάββα - Κλάδος Βιώσιμης Κινητικότητας, Τμήμα Δημοσίων Έργων 5 Ιουλίου Βιώσιμη Κινητικότητα για Εξοικονόμηση Ενέργειας στις Μεταφορές.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Έργο Αξιοποίησης Τουριστικών Λιμένων Οι τουριστικοί λιμένες μετατρέπονται σε πυλώνες τοπικής ανάπτυξης Εντάσσεται στο πλαίσιο του Έργου «Νηρηίδες» για.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
Κ. Αλεξανδρής. Υπαίθρια Αναψυχή Οργανωμένη Μορφή Ελεύθερη Αναψυχή.
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
LOGO 12 ο Ετήσιο Συνέδριο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 5-6 Οκτωβρίου 2010 Οδυσσέας Ράπτης - Μέλος Δ.Σ. CitiesNet Α.Ε.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Βασιλική Καρούνου Ερευνητική Ομάδα για την Τεχνολογική, Οικονομική και Στρατηγική Ανάλυση της Κοινωνίας της Πληροφορίας EBEO/EMΠ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΗΛΙΑΝΑΣ ΚΟΡΟΣΙΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΜΑ ΤΗΣ ΣΦΥΡΟΒΟΛΙΑΣ ΑΠO ΕΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
Export Summit ΣΕΒΕ Δρ. Ανδρέας Α. Ανδρεάδης Πρόεδρος ΣΕΤΕ.
Οργάνωση και Μάρκετινγκ Ακαδημιών Πετοσφαίρισης
«Προγράμματα Δια Βίου Εκπαίδευσης» Χίος, Δεκέμβριος 2013 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
To Πρόβλημα Μέσος Κύπριος: 2 κιλά απορριμμάτων/μέρα.
Η Χορηγία και Εξεύρεση Πόρων Κ. Αλεξανδρής, PhD
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
PRODESTS ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού Σαραντάκου Εφη Αρχιτεκτων δρ χωροταξία τουριστική ανάπτυξη ΤΕΙ Αθήνας 2015.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8 ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ. Εννοιολογικό πλαίσιο “Ο αθλητικός τουρισμός περιλαμβάνει άτομα ή ομάδες που συμμετέχουν ενεργητικά ή παθητικά σε ανταγωνιστικές.
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 8/10/2014 & 15/10/2014
Τουρισμός: Διαχείριση ΑΣΑ & Ξενοδοχεία Μηδενικών Αποβλήτων
Αθλητικός Τουρισμός Ο. Βρόντου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
Τυπολογία τουριστικών προορισμών
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 13
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΔΠΜΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Χαροκοπείου.
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Χρηματοδοτηση των Συνεδριων - Χορηγοι
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η συνεισφορά των μικρομεσαίων υπαίθριων αθλητικών διοργανώσεων στην τοπική τουριστική ανάπτυξη Κ. Αλεξανδρής, PhD Επίκουρος Καθηγητής, ΑΠΘ, ΤΕΦΑΑ Μέλος ΣΕΠ: ΕΑΠ (Διοίκηση Τουρισμού) Συνεργαζόμενο Μέλος ΔΕΠ: University of Illinois, USA

Ορισμοί Διακρίνονται σε:  Μεγάλες διεθνής διοργανώσεις (Mega Events) (π.χ. Ολυμπιακοί Αγώνες) (π.χ. Ολυμπιακοί Αγώνες)  Εθνικές διοργανώσεις (π.χ. Πανελλήνιο πρωτάθλημα beach volley) (π.χ. Πανελλήνιο πρωτάθλημα beach volley)  Τοπικές διοργανώσεις (υπαίθριες) (π.χ. Μαραθώνιος Ολύμπου) (π.χ. Μαραθώνιος Ολύμπου)

Ερωτήματα  Αθλητισμός και Τουρισμός  Αγορά στην Ελλάδα  Επιπτώσεις των Διοργανώσεων  Συνεισφορά στην Τοπική Τουριστική Ανάπτυξη  Στρατηγική Ανάπτυξης

Ελληνικός Τουρισμός  Ενίσχυση / Διαφοροποίηση του Μοντέλου Ήλιος και Θάλασσα  Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού  Επιμήκυνση της Τουριστικής Περιόδου  Ενίσχυση των «νεκρών περιόδων»  Διαφοροποίηση του Τουριστικού Προϊόντος  Αξιοποίηση Φυσικού Περιβάλλοντος

Επιπτώσεις των Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων 1. Οικονομικές  Οικονομικά οφέλη  Συνεισφορά στην Τοπική Τουριστική Ανάπτυξη  Προβολή της Περιοχής  Ανάπτυξη της Επωνυμίας Περιοχής / Προορισμού  Αύξηση Αναγνωρισιμότητας Περιοχής / Προορισμού  Δημόσιες Σχέσεις με Διεθνείς Φορείς

Επιπτώσεις των Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων 2. Κοινωνικές Εμπλοκή της τοπικής κοινωνίας στην διοργάνωσηΕμπλοκή της τοπικής κοινωνίας στην διοργάνωση Εισαγωγή νέων ιδεών Εισαγωγή νέων ιδεών Τεχνογνωσία Τεχνογνωσία Επαφές με ελληνικούς και διεθνείς φορείςΕπαφές με ελληνικούς και διεθνείς φορείς Αίσθημα «Περηφάνιας» Αίσθημα «Περηφάνιας»

Επιπτώσεις των Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων 3. Περιβαλλοντικές Παρεμβάσεις με έργα υπέρ του περιβάλλοντοςΠαρεμβάσεις με έργα υπέρ του περιβάλλοντος Ενημέρωση για το περιβάλλονΕνημέρωση για το περιβάλλον Ευαισθητοποίηση σε θέματα περιβαλλοντολογικής εκπαίδευσηςΕυαισθητοποίηση σε θέματα περιβαλλοντολογικής εκπαίδευσης Προώθηση της αναψυχής στο περιβάλλονΠροώθηση της αναψυχής στο περιβάλλον

Ταξινόμηση Υπαίθριων αθλητικών events  Τρέξιμο (Ορεινό, Μαραθώνιοι κτλ.) (Ορεινό, Μαραθώνιοι κτλ.)  Ποδηλασία (ορεινή – κατάβασης κτλ.) (ορεινή – κατάβασης κτλ.)  Χιονοδρομικά events  Street sports

Διοργανώσεις Ορεινού Τρεξίματος Αγώνες Ορεινού τρεξίματοςΗμερομηνία ΥλοποίησηςΑριθμός συμμετεχόντων Oρεινός αγώνας Ξηρολίβαδου9/01/ Parnitha adventure cup30/01/ Χορτιάτης trail run6/03/ Κένταυρος Ημιμαραθώνιος13/03/ Άθλος Πάρνηθας27/03/ Taygetos Experience27/03/ Taygetos Challenge27/03/ Έαθλος27/03/ Ημιμαραθώνιος Πάικου3/04/ Μονοπάτι Παρνασσού10/04/ Sfendami mountain festival16/04/ Τσούρχλειος30/04/ Αγιωργίτικο Μονοπάτι30/04/ Άθλος Τζουμερκών1/05/ Kentavros Ultra trail8/05/ Paggaio trail race8/05/ Samaria run8/05/

Διοργανώσεις Ορεινού Τρεξίματος Alpamayo pro trail race 42k15/05/ Alpamayo pro trail race 25k15/05/ Ορεινός Αγώνας Κισάβου22/05/ Ziria cross Country race29/05/ Parnitha adventure cup4/06/ Water trail race5/06/ Drosopigi race11/06/ Evathos12/06/ Gerania Vertical kilometer12/06/ Olympus Marathon26/06/ Haidou trail party24/07/ Zagori mountain running24/07/ Νάματα (Σινιάτσικο)7/08/ Μονοπάτι Αρκάδων Ποιμένων11/09/ Ορειβατικός Μαραθώνιος Ολύμπου11/09/ Ορεινός Μαραθώνιος Οίτης Ηρακλής25/09/ Μπουρίνος2/10/ Ορεινός ημιμαραθώνιος Δίρφης2/10/ αγώνες4.339

Συμμετέχοντες Αθλητισμός Αναψυχής Αθλητισμός Αναψυχής (Serious Leisure) (Serious Leisure) Ομοιογενές Κοινό Ομοιογενές Κοινό (Niche Market) (Niche Market) Μεσαία – Υψηλά Μεσαία – Υψηλά Κοινωνικό οικονομικά στρώματα Κοινωνικό οικονομικά στρώματα Ανάμειξη Ανάμειξη Αφοσίωση Αφοσίωση Ενημέρωση Ενημέρωση

Case Study Olympus Marathon

Περιοχή: Εθνικός Δρυμός του Ολύμπου Ημερομηνία υλοποίησης: Τελευταία Κυριακή κάθε Ιουνίου. Διαδρομή του αγώνα: Δίον - Ορλιάς, Πετρόγκρουγκα, Οροπέδιο, καταφύγιο Α΄, Πριόνια, Μοναστήρι, Λιτόχωρο) Mήκος: 44 χλμ. Συνολική υψομετρική διαφορά: 3.170μ. Όριο τερματισμού: 10 ώρες Ρεκόρ αγώνα:

Αριθμός συμμετεχόντων: 500, Μ.Ο. Ηλικίας : 40,5 Ποσοστό Ελληνικών / Ξένων συμμετοχών: 91/9 % Συμμετέχουσες Χώρες: 22 Αναλογία συμμετεχόντων/συνοδών: 1/2,1

Ξένες συμμετοχές Minimum διανυκτερεύσεων: 3 Minimum διανυκτερεύσεων: 3 Maximum διανυκτερεύσεων: 8 Maximum διανυκτερεύσεων: 8 Μ.Ο: 5 Μ.Ο: 5  35% ποσοστό επιστροφής από τον αγώνα του 2009  90% θετική από στόμα σε στόμα επικοινωνία  85% εκδήλωσαν την επιθυμία να επιστρέψουν στην περιοχή για διακοπές Μ.Ο € ανά ξένο συμμετέχοντα/με το συνοδό του Ενδεικτικό σύνολο: €

Έλληνες συμμετέχοντες Ποσοστό 20% με αυθημερόν άφιξη Ποσοστό 20% με αυθημερόν άφιξη Minimum διανυκτερεύσεων: 1 Minimum διανυκτερεύσεων: 1 Maximum διανυκτερεύσεων: 5 Maximum διανυκτερεύσεων: 5 Μ.Ο: 1,8 Μ.Ο: 1,8 Μ.Ο. 200 € ανά συμμετέχοντα/με το συνοδό του Ενδεικτικό σύνολο: €

Άμεσες Οικονομικές Επιπτώσεις  Ξένοι αθλητές και συνοδοί: ευρώ  Έλληνες αθλητές και συνοδοί: ευρώ Σύνολο: ευρώ

Άλλες Επιπτώσεις  Χορηγοί και Υποστηρικτές  Προβολή της Ευρύτερης Περιοχής  Σύνδεση με τον Όλυμπο

Άλλες Επιπτώσεις  Περιβαλλοντική Ευαισθητοποίηση – Εθνικός Δρυμός  Καθαρισμός και συντήρηση των μονοπατιών  Συνεισφορά στην ανάπτυξη του ορεινού τουρισμού στην περιοχή

Στρατηγικές Ανάπτυξης Καταγραφή Καταγραφή Εμπλοκή των Τοπικών Φορέων Εμπλοκή των Τοπικών Φορέων Ενίσχυση από τους Δήμους / Περιφέρειες Ενίσχυση από τους Δήμους / Περιφέρειες Σύνθετα τουριστικά προϊόντα Σύνθετα τουριστικά προϊόντα Επισκέπτες – Τουρίστες Επισκέπτες – Τουρίστες Εθνική Στρατηγική Εθνική Στρατηγική

Σας ευχαριστώ