Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Advertisements

Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
Γενικού τύπου χαρακτηριστικά
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Εικονικη Πραγματικοτητα (Virtual Reality)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
Ο όρος Εικονική Πραγματικότητα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον Jaron Lanier (Τζάρον Λέινιερ) το Ο Lanier είναι ένας από τους πρωτοπόρους της.
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Το υλικό του Υπολογιστή
Εικονική πραγματικότα (Virtual reality)
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Δημιουργός Μοντέλων & ModellingSpace
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ)
Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Τι είναι η εικονική πραγματικότητα;  Η Εικονική Πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.
Δείτε τις 4 διαφάνειες και στη συνέχεια απαντήστε στην άσκηση
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Εικονικη πραγματικοτητα
Σύγχρονες Μέθοδοι Αλληλεπίδρασης μεταξύ Ανθρώπου - Υπολογιστή και Εικονική Πραγματικότητα ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Διακρίνεται σε:
Α’ Γυμνασίου Βιβλίο «Σημειώσεις» σελίδες Α2
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
Επεξεργαστής Παρουσιάσεων λογισμικό Ο Επεξεργαστής παρουσιάσεων είναι και αποτελείται από μια ομάδα από οπτικά εργαλεία που βοηθούν το χρήστη να δημιουργεί.
Μάθημα: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Καθηγητές: Γεργατσούλης Μ. Καπιδάκης Σ.
«Η χρήση της εικονικής πραγματικότητας στο χώρο του πολιτισμού»
Computer Games Παναγιώτης Καζάκος 511/ Ελπίδα Μαυρικίδου 511/ Κώστας Τσιτσιρίκος 511/
1 Γραφική με Υπολογιστές Β. Λούμος. 2 Περιεχόμενα Εισαγωγή στη Γραφική Περιφερειακά Γραφικής και οδήγηση Αρχές σχεδίασης εικόνων Δημιουργία και σχεδίαση.
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ. 1. Το σύστηµα παρέχει ταυτόχρονη εικονική παρουσίαση µεγάλου όγκου δεδοµένων ώστε να καθιστά εφικτή την ερµηνεία και.
Μουσεία και Εικονική Πραγματικότητα
19η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Δυτ. Μακεδονίας ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Πολυμεσικές Εφαρμογές με Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΗΜΑΣ Εκπαιδευτικός ΠΕ19 Πληροφορικός ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ.
Κινηματογράφος : Προβάλλοντας με δυο διαστάσεις τρισδιάστατα όντα και αλλάζοντας μέγεθος. Κινηματογραφιστές.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
Τα πολυμέσα είναι: τεχνολογία λογισμικού και υλικού που συνδυάζει Κείμενο Ήχο Φωτογραφία Κινούμενο σχέδιο Σχέδιο Κινούμενη εικόνα Πολυμέσα.
1 Συνθετικές εικόνες Τεχνικές και πρότυπα 3D γραφικών και κίνησης.
Εικονική Πραγματικότητα και Μουσεία
Οπτική Τριών Διαστάσεων & Συνθετική Κάμερα Β. Λούμος.
Έργο «Εικονικά Μουσεία»
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
26/7/2015 Γραφικά-Εισαγωγή Ιωάννης Φούντος. 2 Ιστορικά.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ. Περιφερειακές συσκευές  Περιφερειακές συσκευές ονομάζουμε τις συσκευές που συνδέονται εξωτερικά με την Κεντρική Μονάδα του υπολογιστή.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
3Δ ΓΡΑΦΙΚΑ Δ.Ι.Ε.Κ. ΠΥΛΑΙΑΣ - ΧΟΡΤΙΑΤΗ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ : Βασίλειος Γ. Λαγός
Multimedia.
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
Βασικές Έννοιες και Ορισμοί
Γραφική με Υπολογιστές Γραφικά τριών διαστάσεων
Το υλικό του Υπολογιστή
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!! Ο πραγματικός κόσμος είναι τρισδιάστατος. Μέσα σε αυτόν όλοι μας γινόμαστε θεατές, αλλά και πρωταγωνιστές του. Όλους τους ανθρώπους γύρω μας τους βλέπουμε στην πραγματική τρισδιάστατη μορφή τους. Όλους εκτός από το πρόσωπο μας. Αυτό ποτέ έως τώρα δεν το είδαμε στην πραγματική του μορφή. Ένας καθρέπτης ή μια φωτογραφία ή ακόμη και ένα βίντεο δεν μπορεί να μας απεικονίσει και να παρουσιάσει το πρόσωπο μας στις πραγματικές του διαστάσεις. Δυστυχώς αυτές οι μορφές απεικόνισης γίνονται στο επίπεδο. Δηλαδή σε ένα δισδιάστατο υποσύνολο του πραγματικού τρισδιάστατου χώρου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την "συμπίεση" της πραγματικής μας μορφής πάνω σε μια επιφάνεια και την ελλιπή απεικόνιση του. Έτσι η αληθινή τρισδιάστατη αίσθηση που αφήνει το πρόσωπο μας στους γύρω μας δεν μπορεί να γίνει αντιληπτή από εμάς. Όμως η τεχνολογία έφτασε σε εκείνο το σημείο όπου με κατάλληλη χρήση της εικονικής πραγματικότητας μπορούμε να αντικρίσουμε το πρόσωπο μας για πρώτη φορά στις τρεις του διαστάσεις. Να δούμε πως αυτό φαίνεται στον χώρο σαν να ήμασταν ένας άλλος άνθρωπος και το βλέπαμε δίπλα μας αλλά και ταυτόχρονα να το αλλάζουμε όπως εμείς φανταζόμαστε

Εικονική Πραγματικότητα (Virtual Reality) Συνθετικοί κόσμοι που διέπονται από ένα σύνολο κανόνων Επιτρέπουν στο χρήστη να πλοηγηθεί σε αυτούς και να αλληλεπιδράσει μαζί τους Χρησιμοποιούν εξειδικευμένο υλικό Εφαρμογές σε εκπαίδευση, προσομοίωση, ψυχαγωγία

Εισαγωγή Εικονική Πραγματικότητα Εισαγωγή  Εικονική Πραγματικότητα Αναφέρεται και ως: «Εικονικά Περιβάλλοντα», «Συστήματα Εικονικών Περιβαλλόντων», «Εικονικοί Κόσμοι»  Loffler και Anderson: «Εικονική πραγματικότητα είναι ένα τρισδιάστατο περιβάλλον προσομοίωσης σε υπολογιστή του οποίου η απεικόνιση γίνεται σε πραγματικό χρόνο και εξαρτάται από τη συμπεριφορά του χρήστη»  

Εικονική Πραγματικότητα Ορισμοί Εικονική Πραγματικότητα  Ορισμοί Ellis: «Ένα εικονικό περιβάλλον αποτελείται από περιεχόμενο (αντικείμενα και δράστες (actors)), γεωμετρία και δυναμική, με ένα εγωκεντρικό πλαίσιο αναφοράς, που περιλαμβάνει την αντίληψη των αντικειμένων σε βάθος και που εγείρει διάφορες αισθήσεις ταυτόχρονα»   Gigante: «Η εικονική πραγματικότητα είναι μια εμβυθισμένη, πολυ-αισθητική εμπειρία. Χαρακτηρίζεται από την ψευδαίσθηση της συμμετοχής σε ένα συνθετικό περιβάλλον και όχι απλώς από την εξωτερική παρατήρηση ενός τέτοιου περιβάλλοντος».  

Εικονικά Περιβάλλοντα Ορισμοί Εικονικά Περιβάλλοντα  Ορισμοί Περιβάλλοντα εμβύθισης Όχι δεδομένα από το φυσικό κόσμο Οθόνη προσαρμοσμένη στο κεφάλι Περιβάλλοντα οθόνης Αναπαράσταση σε οθόνη υπολογιστή Περιβάλλοντα προβολής Το εικονικό περιβάλλον προβάλλεται σε ένα φυσικό χώρο Ενισχυμένα περιβάλλοντα Τα εικονικά αντικείμενα προβάλλονται πάνω στον πραγματικό κόσμο

Εικονική Πραγματικότητα  Κατηγορίες   Εικονική Πραγματικότητα  Ταξινόμηση κατά Zeltzer   Εικονική Πραγματικότητα  Επιμέρους τμήματα 

Χώρος σκηνικού ή γεωμετρία: το σκηνικό που παραμένει αμετάβλητο Χρήστες: εκτελούν ενέργειες, ελέγχουν το οπτικό τους πεδίο Πράκτορες ή Εικονικοί Ηθοποιοί: οντότητες που ενεργούν ανεξάρτητα από τους χρήστες Αντικείμενα

Εικονική Πραγματικότητα Λογισμικό Ανάπτυξης Εικονική Πραγματικότητα  Λογισμικό Ανάπτυξης  Πρόγραμμα τρισδιάστατης μοντελοποίησης ή τρισδιάστατης ψηφιοποίησης Εργαλεία βελτιστοποίησης γεωμετρίας Εργαλεία επεξεργασίας εικόνας Γλώσσα προγραμματισμού ή script γλώσσα για εικονικά περιβάλλοντα

Εικονική Πραγματικότητα Λογισμικό Εκτέλεσης Εικονική Πραγματικότητα  Λογισμικό Εκτέλεσης  Μηχανή τρισδιάστατης οπτικοποίησης και παραγωγής ήχου Δημιουργεί προοπτική πρώτου προσώπου Αναπαριστά το περιβάλλον Διαδικασία χειρισμού εισόδου / εξόδου Λαμβάνει δεδομένα από συσκευές εισόδου και τα μεταφράζει σε δεδομένα του ΕΠ Μεταφέρει την εικόνα και τον ήχο στις αντίστοιχες συσκευές εξόδου Διαδικασία προσομοίωσης Πυρήνας του συστήματος, εφαρμόζει τους νόμους του περιβάλλοντος Βάση δεδομένων γεωμετρίας

Εικονική Πραγματικότητα Υλικό Εικονική Πραγματικότητα  Υλικό  Συσκευές Εισόδου Χειριστήριο (joystick) Σφαίρα πλοήγησης (space ball) Τρισδιάστατο ποντίκι (3D mouse) Συσκευές εντοπισμού θέσης ή καταγραφής video Συσκευές οπτικοποίησης Οθόνη προσαρμοσμένη στο κεφάλι (head mounted display) Συσκευές προβολής Συσκευές τρισδιάστατου ήχου Συσκευές ανάδρασης Ανάδραση αφής Ανάδραση δυνάμεων

Εικονική Πραγματικότητα Υλικό Εικονική Πραγματικότητα  Υλικό

Εικονική Πραγματικότητα Εφαρμογές Εικονική Πραγματικότητα  Εφαρμογές Τέχνες και διασκέδαση Μάρκετινγκ Τηλεχειρισμός Τηλεπαρουσία – συνεργατικά περιβάλλοντα Εφαρμογές σχεδιασμού και αξιολόγησης Εκπαίδευση Εξάσκηση Εφαρμογές θεραπείας Οπτικοποίηση δεδομένων – πληροφοριών

Εικονική Πραγματικότητα Εφαρμογές Εικονική Πραγματικότητα  Εφαρμογές

Εικονική Πραγματικότητα Διδασκόμενη Ύλη Εικονική Πραγματικότητα  Διδασκόμενη Ύλη  Εισαγωγή Γραφικά Υπολογιστών Συνθετική Κίνηση Φυσική Νοημοσύνη Υλικό Περιβάλλοντα Ανάπτυξης Εφαρμογές Τεχνικές Σχεδίασης Εφαρμογών ΕΠ Ανθρώπινοι Παράγοντες

Εικονική Πραγματικότητα Εργαστήρια Εικονική Πραγματικότητα  Εργαστήρια  Η γλώσσα VRML Εισαγωγή – πλοήγηση – κατασκευή απλών κόσμων Γεωμετρία – Φωτισμός – Κάμερα Συνθετική Κίνηση Αλληλεπίδραση με το χρήστη Σχεδιασμός – ανάπτυξη εργασιών

Εργασία από τον μαθητή της Α’ Λυκείου Κώστα Θωμά Σχολ.Έτος2008-2009 Εργασία από τον μαθητή της Α’ Λυκείου Κώστα Θωμά Σχολ.Έτος2008-2009