Ρομποτική και Εκπαίδευση: Μία εισαγωγή στα Lego MindStorms Nxt

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ “Σύνθεση πληροφοριών αισθητήρων για την ασφαλή πλοήγηση έντροχου ρομποτικού οχήματος” Αθανάσιος.
Advertisements

Προγραμματισμός Ι (αποφύγετέ τον!) 3) Διακοπτόμενος βρόχος: (αποφύγετέ τον!) float energy;......while(TRUE){drink_water(); if(energy
 Υλοποίηση πάσας  Δυσκολίες :  Ένταξη δύναμης στην κίνηση (shoot) του ρομπότ  Εντοπισμός άλλου Ρομπότ  Περιστροφή - κατεύθυνση προς το σημείο της.
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Προγραμματισμός Ι Προτάσεις ελέγχου ροής Ο πιο συνηθισμένος τρόπος εκτέλεσης είναι ο ακολουθιακός: δύο ή περισσότερες προτάσεις βρίσκονται διατεταγμένες.
Με τα μάτια ενός Ρομπότ... Η εφαρμογή της ρομποτικής τεχνολογίας ως νέος τρόπος πρόσβασης σε πολιτιστικούς χώρους Γιώργος Καμαρινός, Αδαμαντία Κολιού.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
RCX ROBOT Lego Mindstorms Χρήστος Μιάμης Αλέξης Σαμαράς
Το υλικό του Υπολογιστή
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Εισαγωγή στην Τεχνολογία
Κεφάλαιο 3 Εργονομία Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 3. Εργονομία
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχεδίαση ενός βραχίονα SCARA χρησιμοποιώντας LEGO Mindstorms NXT και MATLAB Φλώρου Παγώνα ΑΜ : 1570 Επιβλέπων Καθηγητής :
Το Πρόγραμμα Υλοποιήθηκε: Εταιρικά σχολεία:
Lego Mindstorms & Bee-Bot
το χρώμα στον υπολογιστή
ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΠΑΡΛΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.Μ
Δείτε τις 4 διαφάνειες και στη συνέχεια απαντήστε στην άσκηση
Engino Robotics Controller (ERC) Η τεχνολογία που στηρίζει τη νέα ρομποτική πλατφόρμα Engino Δρ. Γιώργος Α. Δημητρίου Τμήμα Πληροφορικής και Μηχανικών.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη διαφάνεια Χάρις Χριστοφή Διαφάνεια των σωμάτων Μάθημα 2.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Επίλυση προβλημάτων αυτομάτου ελέγχου.
ΗΛΕΚΤΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
ΗΥ302 Διδακτική της Πληροφορικής Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO Writer Ομάδα Εργασία: Αλεβίζου Βασιλική (Α.Μ.:1029) Κοφφινά Ιωάννα (Α.Μ.:1035) Τριανταφυλλίδου.
Εισαγωγή στην Τεχνολογία
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
Ρομποτική – Ηλεκτρική Κιθάρα
 Το archer fish ανήκει σε μια ομάδα θαλάσσιων οργανισμών γνωστοί και ως Toxotidae. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των οργανισμών αυτών είναι ότι.
Καθηγητές : Σουμέλα Ατματζίδου Κων/νος Σωτηρόπουλος
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Με το LEGO Mindstorms NXT
Ημερίδα «Εκπαιδευτική Ρομποτική» Πύργος, 28 Φεβρουαρίου 2011 “Τι είναι η Ρομποτική - τα οφέλη από την εισαγωγή της στην εκπαίδευση” Νίκος Αδαμόπουλος.
Εισαγωγη στο scratch.
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
Το ρομπότ πυροσβέστης !! Πολυτεχνείο Κρήτης Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Αντρέας Κουκκουλλής Χανιά 2013.
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΕ ΡΟΜΠΟΤIKΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» 2Ο ΕΠΑΛ-2ο ΣΕΚ Ρόδου Β’ Τάξη ,Τομέας Πληροφορικής Εργασία στο μάθημα «Ειδική Θεματική Δραστηριότητα»
Εκπαιδευτική Ρομποτική STEM Ομάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 14ου Γυμνασίου Λάρισας από τη Β’ Γυμνασίου Γ. Ορφέας από τη Γ’ Γυμνασίου Κ. Μαρία –
Μαθαίνοντας Python ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ PYTHON 2014
Lego Mindstorms Προγραμματισμός μέσα από το παιγνίδι Βεργεράκης Παναγιώτης
1 Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών Υπολογιστές και Δεδομένα Κεφάλαιο 4ο Πράξεις με μπιτ.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
ΙΑΣΩΝ ΓΕΡΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Εφαρμογές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής LEGO MINDSTORMS
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
1ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ «ΓΙΑ» Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της.
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Καθηγητές : Σουμέλα Ατματζίδου Κων/νος Σωτηρόπουλος
Οδηγός καλής συμπεριφοράς και χρήσης
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΣΤΟΧΟΙ Να μπορείτε να: (α) Ορίζετε το Ηλεκτρικό Ρεύμα
Obstacle detection με χρήση sonars απότο ρομπότ ΝΑΟ
ΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΟ SCRATCH
ΒΙΒΛΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σελίδες 2ο Κεφάλαιο - Παράγραφο 2.7 ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Περίληψη - Στόχος Εργασίας Αρχιτεκτονική - Υλοποίηση
Εκπαιδευτική ρομποτική
Εκπαιδευτική ρομποτική
Σώζοντας το νερό για ένα καλύτερο μέλλον!
ΘΕΜΑ : ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ LOGICATOR ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος.
Πως λειτουργεί ο αισθητήρας απόστασης;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ρομποτική και Εκπαίδευση: Μία εισαγωγή στα Lego MindStorms Nxt Εισηγητής : Σαρημπαλίδης Ιωάννης Μηχανικός Η/Υ και Πληροφορικής

Τι είναι τα Lego MindStorms Nxt Είναι προγραμματιζόμενα ρομπότ (υπολογιστές με αισθητήρες).

Εκπαιδευτικό πακέτο Περιέχει μία μεγάλη ποικιλία από τουβλάκια, κινητήρες, αισθητήρες και άλλα εξαρτήματα με τα οποία μπορούμε να κατασκευάσουμε το ρομπότ μας.

Τι μπορεί να κάνει Να κινηθεί, Να αποφύγει εμπόδια, Να παίξει μουσική, Να ακούσει, Να εντοπίσει χρώματα …

Και λίγο ποδόσφαιρο …

Nxt Brick Έξοδοι Κινητήρων (A, B, C) Οθόνη LCD Είσοδοι Αισθητήρων (1, 2, 3, 4)

Moter Κινώντας τους κινητήρες κάνουμε την κατασκευή μας ρομπότ. Κινώντας τους κινητήρες κάνουμε την κατασκευή μας ρομπότ. Επιτρέπονται μέχρι 3 κινητήρες.

Touch Sensor Εντοπίζει την επαφή με κάποιο αντικείμενο. Χρησιμοποιείται για να κάνει το ρομπότ να μαζεύει πράγματα.

Light Sensor Μας δίνει την δυνατότητα να ξεχωρίσουμε το φως από το σκοτάδι. Μετράει την ένταση του φωτός (0-100). Μεγαλύτερη τιμή = Περισσότερο φως

Ultrasonic Sensor Δίνει την δυνατότητα στο ρομπότ να εντοπίζει αντικείμενα. Μετράει την απόσταση από ένα αντικείμενο. Χρησιμοποιεί την ίδια τεχνική με τις νυχτερίδες.

Διάφορες κατασκευές http://www.nxtprograms.com/projects.html

Software

Download του προγράμματος στο ρομπότ και εκτέλεση του Περιβάλλον Download του προγράμματος στο ρομπότ και εκτέλεση του Προσθήκη των blocks Common, Complete και Custom tabs

Blocks Κίνηση Ήχος Εμφάνιση στην οθόνη Περίμενε μέχρι να πατηθεί ο touch sensor Επιλογή με βάση την τιμή του touch sensor

Move Block Χρησιμοποιείται για την περιστροφή των κινητήρων. Έχουμε διάφορες δυνατότητες: Επιλογή των κινητήρων, Επιλογή της κατεύθυνσης κίνησης, Επιλογή του χρόνου κίνησης (Unlimited, Degrees, Rotations, Seconds) …

Touch Sensor Switch Block True Sensor ports 1, 2, 3, or 4 False

Επανάληψη Στα Lego MindStorms Nxt συναντάμε επαναλήψεις: Που εκτελούνται για πάντα (forever). Που εκτελούνται για συγκεκριμένο αριθμό. Για κάθε αισθητήρα Μέχρι να γίνει αληθής μία συνθήκη

Μία απλή επανάληψη Μετατρέπουμε το πρώτο κομμάτι κώδικα σε κάτι πιο απλό κάνοντας χρήση επανάληψης.

Και μία πιο δύσκολη επανάληψη

Διαγωνισμός Γυμνασίου 2009 Το ρομπότ επιλέγει να διασχίσει μία από τις τρεις διαδρομές (μαύρες γραμμές) μετ’ εμποδίων και φτάνει στο «σημείο αποστολής» όπου προσπαθεί να μαζέψει όσο το δυνατόν περισσότερες μπάλες πινγκ πονγκ μπορεί και να επιστρέψει στην περιοχή εκκίνησης από διαδρομή πορεία . http://www.wrohellas.gr/index

Διαγωνισμός Λυκείου2009 Το ρομπότ αφού περάσει ένα λόφο με εμπόδια πρέπει να μεταφέρει τέσσερις χρωματιστές μπάλες που βρίσκονται σε γνωστή θέση στο τερέν (η θέση τους ορίζεται στο σχέδιο) ,στις περιοχές με αντίστοιχο χρώμα.

Ώρα για επίδειξη…