ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Φέρη Γαλιατσάτου: Η γλωσσική διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Αγλαντζιάς
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Η διαφήμιση ως πεδίο αναγνωστικής και συγγραφικής πρακτικής
Τα δικαιώματα των παιδιών
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Jigsaw σημαίνει Puzzle Διερευνητική μάθηση-διδασκαλία
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Παραγωγή με αχώριστα μόρια 1η Ενότητα Θεωρία – Ασκήσεις
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Διδασκαλία γλώσσας και περιεχομένου
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
Η ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ Ε’ ΚΑΙ Στ’ ΤΑΞΗΣ.
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ
Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
Το συγκεκριμένο διδακτικό σενάριο σχεδιάστηκε, προκειμένου να διδαχτεί σε τμήμα της β ’ Γυμνασίου που απαρτίζεται από αμιγώς αλλοδαπούς μαθητές με χώρες.
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΕΡΑΚΙΝΗ.
Η Δομή του Εκπαιδευτικού Υλικού Για τη διδασκαλία της Γλώσσας στην Γ΄ τάξη του Δημοτικού χρησιμοποιείται το παρακάτω υλικό: Βιβλίο του Μαθητή, 3 τεύχη.
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
2. ΠΩΣ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΩ ΜΑΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ.
Κωδικοποίηση και Αποκωδικοποίηση Συλλαβών
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία στο Γυμνάσιο
H “Βοήθεια” στον Η/Υ 10/11/2018 Β' ΤΑΞΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου
Πώς διηγούμαστε ιστορίες από την Αγία Γραφή για να προκαλέσουν εντύπωση στα παιδιά; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να τις διηγηθούμε σε μια γλώσσα τόσο απλή και.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ» «Κλίση σύνθετων ουσιαστικών» Διδακτική πρόταση για τάξη ενηλίκων μέσου επιπέδου Lorenzo Morlacchi, Svetlana Zaicenco, Regina Ibragimova

ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: 90 ΛΕΠΤΑ Μέρος 1ο: διδασκαλία γραμματικού φαινόμενου Προϋπάρχουσες γνώσεις: βασικοί κανόνες κλίσης ουσιαστικών Πυρηνικές γνώσεις: να μάθουν πώς κλίνονται σύνθετα ουσιαστικά, να πληροφορηθούν για τη σύνθεση ως τρόπου σχηματισμού λέξεων, να ασκηθούν στη κλίση σύνθετων ουσιαστικών, να μάθουν εξαιρέσεις στη κλίση τέτοιων ουσιαστικών. Lorenzo Morlacchi, Svetlana Zaicenco, Regina Ibragimova

ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: 90 ΛΕΠΤΑ Μέρος 2ο: διδασκαλία θεματικής ενότητας Οι μαθητές να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους γνωρίζοντας ονομασίες επαγγελμάτων, συγκεκριμένα ιατρικών καθώς και στοιχειώδη ιατρική ορολογία, να εντοπίσουν τις σύνθετες λέξεις του κειμένου. Lorenzo Morlacchi, Svetlana Zaicenco, Regina Ibragimova

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1η Επιστρατεύοντας το ήδη υπάρχον λεξιλόγιο οι μαθητές προσπαθούν να αντιστοιχίσουν τις λέξεις με τις εικόνες*. *Κατηγορία δραστηριότητας: καθοδηγούμενη Lorenzo Morlacchi, Svetlana Zaicenco, Regina Ibragimova

ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Lorenzo Morlacchi, Svetlana Zaicenco, Regina Ibragimova

τις ιδιαιτερότητες στη κλίσης σύνθετων ουσιαστικών Αναφέρουμε* τις ιδιαιτερότητες στη κλίσης σύνθετων ουσιαστικών παραθέτουμε παραδείγματα εξαιρέσεων. Για καλύτερη κατανόηση προτείνουμε στους μαθητές να κάνουν ασκήσεις του βιβλίου καθώς και να κλίνουν μερικά σύνθετα ουσιαστικά που θα συναντήσουν σε αυτές[1]. * Βασιζόμαστε στο βιβλίο «Κλειδιά της Ελληνικής Γραμματικής», σελ. 174. * Γραμματική της Νέας Ελληνικής του Μανώλη Τριανταφυλλίδη, σελ. 74-105. [1] Κατηγορία δραστηριότητας: ελεγχόμενη. Lorenzo Morlacchi, Svetlana Zaicenco, Regina Ibragimova

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟ ΙΑΤΡΕΙΟ Ανάγνωση κειμένου Για εμπέδωση του γραμματικού φαινομένου ζητάμε από τους μαθητές να βρουν τις σύνθετες λέξεις στο κείμενο και να προσπαθήσουν να τις εξηγήσουν ετυμολογικά. Τους προτείνουμε να τις κλίνουν. Σε συνέχεια συζητάμε αν τους έχει τύχει παρόμοιο επεισόδιο*. * Σε αυτό σημείο εστιάζουμε στην παραγωγή προφορικού λόγου. Lorenzo Morlacchi, Svetlana Zaicenco, Regina Ibragimova

ΕΝΑΣ ΠΟΝΟΨΥΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Προτείνουμε στους μαθητές να υποθέσουν τι περιεχόμενο θα είχε μια ιστορία με τέτοιο τίτλο και συγκεκριμένη εικονογράφηση. Lorenzo Morlacchi, Svetlana Zaicenco, Regina Ibragimova

ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ Επεξεργαζόμαστε με την τάξη το κείμενο της ιστορίας. Οι μαθητές βρίσκουν τις σύνθετες λέξεις και εξηγούν την ετυμολογία τους. Για την εξάσκηση στο γραμματικό φαινόμενο τις κλίνουν. Συζητάμε με αυτούς αν οι υποθέσεις που έκαναν πριν την ανάγνωση αποδείχθηκαν σωστές. Καταγράφουν τις σύνθετες λέξεις του κειμένου με τις οποίες στο σπίτι θα πρέπει να συντάξουν τη δικιά τους ιστορία με διαφορετικό θέμα. Lorenzo Morlacchi, Svetlana Zaicenco, Regina Ibragimova