A’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΚΚΙΝΟΧΩΡΙΩΝ Δημήτρης Μαυροβουνιώτης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Advertisements

Καθηγητής: Δ. Μπουτακίδης
Εργαστήριο 17 Εκπαιδευτικό Εργαστήριο Πληροφορικής Χειμερινό Εξάμηνο 2006 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Visual Basic Μάθημα 1 (20 Λεπτά)
Διδασκαλία προγραμματισμού μέσω σχεδίασης ηλεκτρονικών παιχνιδιών: Η περίπτωση του GameMaker 13 Απριλίου 2013 Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος.
Οπτικός Προγραμματισμός ( C++ Builder 5.0 )
Βάσεις Δεδομένων.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής Εαρινό Εξάμηνο 2007 Web Interfaces Εργαλεία παραγωγής κώδικα συμβατού με ASP Γαλούσης Θεόδωρος Α.Μ 630 Δρομπίλας Δημήτριος.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Εκκίνηση του Internet Explorer: • Start, All Programs, Internet Explorer ή • Κλικ στο εικονίδιο του Internet Explorer στην.
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Microsoft Exchange Server Τι είναι ο Exchange Ο Exchange Server χρησιμοποιείται για την παροχή υπηρεσίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( service).
Visual Basic 6 - Φυλλάδιο 2
C++ σε περιβάλλον .NET Χρόνη Αλεξάνδρα Α.Μ. 847
ΕΝΟΤΗΤΑ Γ΄ Ελέγχω – Προγραμματίζω τον Υπολογιστή
Βάσεις Δεδομένων Μάθημα 4.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Ιστοσελίδες -- Web-site. Εισαγωγή Στατικές ιστοσελίδες Δυναμικές ή Διαδραστικές ιστοσελίδες:  Ο τρόπος παρουσίασης και τα περιεχόμενά της ιστοσελίδας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ: VISUAL BASIC .NET
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Εισαγωγή στη .net Visual C++
Microsoft Excel 4.6 Γραφήματα
DreamWeaver Παρουσίαση Εργαλείου για Ανάπτυξη Web-based GUIs 1.
Microsoft PowerPoint Κίκα Χρυσοστόμου. Γραφικές Παραστάσεις Γραφικές Παραστάσεις (Charts):  Column (Στήλη)  Bar (Ράβδος)  Line (Γραμμή)  Pie (Πίτα)
HTML 3. Στόχος της ώρας Απαιτήσεις XHTML 1.0 Strict Ιδιότητα title HTML Entities Ετικέτα label Favicon «Κακές» ιδιότητες Παραδείγματα.
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ #1 ΔΔΕ. Έναρξη (Start)  Προγράμματα (Programs)  Minitab 12 for Windows.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Power Point (Συνέχεια).
Το εκπαιδευτικό περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών AppInventor
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ Καραχάλιος Σπύρος.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Web Services στη C# Εργαστήριο 2
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
App inventor.
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 11
Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
Tkinter Γραφικά στην Python.
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ Η/Υ
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
Λειτουργικά Συστήματα
Λειτουργικά Συστήματα
Κεφάλαιο 11 Τροποποίηση φόρμας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

A’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΚΚΙΝΟΧΩΡΙΩΝ 2013-2014 Δημήτρης Μαυροβουνιώτης VISUAL BASIC 6 Φυλλάδιο 1 A’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΚΚΙΝΟΧΩΡΙΩΝ 2013-2014 Δημήτρης Μαυροβουνιώτης

Ενεργοποίηση της Visual Basic Programs Microsoft Visual Basic 6.0 Microsoft Visual studio 6.0 Start

New Project New Standard.Exe Open

Βασικά στοιχεία περιβάλλοντος της Visual Basic Menu Bar Title bar ToolBar Project Explorer Properties Window ToolBox Φόρμα Form Layout

Φόρμα - Form Είναι το βασικότερο συστατικό μίας εργασίας στη Visual Basic. Μία Εργασία μπορεί να αποτελείται από πολλές φόρμες. View / Object

Εργαλείο Ετικέτας - Label Είναι το εργαλείο που χρησιμοποιείται για να γράψουμε ένα μήνυμα ή να δημιουργήσουμε μία ετικέτα. Double click Label

Visual Basic 6 Φυλλάδιο 1 Ιδιότητα Caption Είναι η ιδιότητα η οποία καθορίζει τον τίτλο, το όνομα που φαίνεται πάνω σε ένα αντικείμενο. Properties window Caption Δημήτρης Μαυροβουνιώτης

Ιδιότητα Backcolor Είναι η ιδιότητα η οποία καθορίζει το χρώμα που θα έχει το φόντο ενός αντικειμένου. Properties window

Ιδιότητα Backcolor Palette

Ιδιότητα Name Είναι η ιδιότητα η οποία καθορίζει το όνομα ενός αντικειμένου που χρησιμοποιείται στο προγραμματισμό του. Το όνομα αυτό πρέπει να είναι γραμμένο με συνεχόμενους λατινικούς χαρακτήρες. Τα τρία πρώτα γράμματα είναι συντομογραφία του τύπου του αντικειμένου (lblMessage).

Παράθυρο προγραμματισμού (Code) Είναι το παράθυρο μέσα στο οποίο μπορούμε να γράψουμε τον κώδικα (εντολές) για τα διάφορα αντικείμενα της φόρμας. Πλαίσιο Επιλογής γεγονότος Πλαίσιο Επιλογής αντικειμένου Περιοχή Συγγραφής προγράμματος

Συγγραφή προγράμματος ενός αντικειμένου Visual Basic 6 Φυλλάδιο 1 Συγγραφή προγράμματος ενός αντικειμένου cmdOK Επικεφαλίδα προγράμματος Εντολές cmdOK_Click() Τέλος προγράμματος vbGreen View / Code Δημήτρης Μαυροβουνιώτης