Eρευνητική εργασία Β΄ Λυκείου Στατιστική μελέτη των μαθητών της Α΄και της Β΄Λυκείου σχετικά με τις εξωσχολικές ενασχολήσεις τους.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Ερευνητικό πρόγραμμα «Η δική μου ιστορία: Κατασκευή γενεαλογικού δέντρου μαθητών/τριών της Β΄ Γυμνασίου» Οικογενειακό δέντρο.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Ερευνητική εργασία Β’ Τετραμήνου 1ο Γενικό Λύκειο Σπάρτης Τάξη Α’
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
ΑΠ Βεζυρίδης Θ. Γεωργιάδης Δ. Μπορομπόκα Στ. Χριστοπούλου Ε.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Θρησκευτική ετερότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Πώς περνούν τον ελεύθερό τους χρόνο οι μαθητές του σχολείου μας.
Τα χομπι μου Γεια σας είμαι η Αποστολία είμαι 12 ετών και πάω 6η τάξη. Μου αρέσει η μουσική, ο χορός και το τραγούδι. Επίσης μου αρέσει να ζωγραφίζω να.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ (δημιουργία νέων επαγγελμάτων, διαμόρφωση παλαιών επαγγελμάτων και κατάργηση άλλων)
1ο ΓΕΛ Μεγάρων Ερευνητική Εργασία στο «Χάσμα Γενεών» με θέμα «Χάσμα Γενεών και ο Θεσμός της Οικογένειας» Ομάδα «Green Day» Βαρθολομαίος Γιάννης Ζαχαρόπουλος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Εκπαιδευτικές & Επαγγελματικές Φιλοδοξίες Μαθητών Α’ Λυκείου Αμαρουσίου.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
ΤΟΠΟΣ : ΓΕΛ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ :20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015 ΔΕΙΓΜΑ :140 ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΩΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΚΟΛΥΒΑ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Αντιλήψεις Γονέων για τη Σχολική Φοίτηση των Διδύμων
{ Κοινωνικοοικονομικό & εργασιακό περιβάλλον εν μέσω οικονομικής κρίσης Απόψεις – Στάσεις μιας ομάδας φοιτητών Κυραγγέλου Χριστίνα Αρ. Μητρώου 6983.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
4Ο ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ»
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση!
Πιστεύετε σε κάποια θρησκεία ;
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Εργασία των μαθητών του Β3
Εργασία Α’ τετραμήνου Τόσκα Ραβέσα Κοκκίνου Έλενα Σφακιανάκη Βασιλική Τζαβάρα Κωνσταντίνα.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ Μαρία – Στεφανία Χατζηγρηγορίου
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΡΩΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ – Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ & Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΕΡΙΓΥΡΟΣ 1. ΕΝΝΟΙΑ & ΤΥΠΟΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ – Ο ΡΟΛΟΣ.
ANAΛΥΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
25ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου Τμήμα Στ1
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Ένας διαθεματικός προβληματισμός με αφορμή
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΣ. Ερωτηματολόγιο 278 μαθητές Β και Γ Λυκείου (Απρίλιος – Μάιος 2018)
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Eρευνητική εργασία Β΄ Λυκείου Στατιστική μελέτη των μαθητών της Α΄και της Β΄Λυκείου σχετικά με τις εξωσχολικές ενασχολήσεις τους

Οικογενειακή κατάσταση : α) οικογένεια με 2 γονείς β) γονείς χωρισμένοι γ) μονογονεϊκή οικογένεια δ) κηδεμόνας

Αριθμός αδελφών :

Επίπεδο μόρφωσης πατέρα ή κηδεμόνα : α)Δημοτικό β)Γυμνάσιο γ)Λύκειο δ)Πανεπιστήμιο Επίπεδο μόρφωσης μητέρας ή κηδεμόνα : α)Δημοτικό β)Γυμνάσιο γ)Λύκειο δ)Πανεπιστήμιο

Το συνολικό εισόδημα καλύπτει τις βασικές ανάγκες της οικογένειας? α) ναι β) σχεδόν γ) όχι

Σας έχει επηρεάσει ψυχολογικά η οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα μας? α) πολύ β) αρκετά γ) λίγο δ) καθόλου

Έχει αναγκαστεί η οικογένεια ή κάποιο μέλος της να διακόψει κάποια δραστηριότητα λόγω οικονομικών προβλημάτων? ναι όχι

Υπάρχει οικονομική δυνατότητα για εξωσχολικές δραστηριότητες ; ναι όχι

Είστε αισιόδοξοι για τη μελλοντική επαγγελματική σας αποκατάσταση στη Ελλάδα? α) πολύ β) αρκετά γ) λίγο δ) καθόλου

Θα επέλεγες να εγκατασταθείς στο εξωτερικό επιδιώκοντας ένα καλύτερο μέλλον? ναι όχι

Πού κυμαίνεται η βαθμολογία σου;

Πόσο ικανοποιημένος είσαι από τις σχολικές σου επιδόσεις ;

Κατά πόσο σε ενδιαφέρει η άποψη των γονιών σου για τη βαθμολογία σου;

Ειστε ευχαριστημενοι απο το εκπαιδευτικο συστημα;

Άν ήσουν γονέας και το παιδί σου δεν είχε καλές επιδόσεις στο σχολείο,τι θα έκανες ;

ειστε ευχαριστημενος/η με την αποδοση του παιδιου σας;

Όταν τελειώσεις το σχολείο τι σκοπεύεις να κάνεις ;

Έχετε κάποια θρησκευτική πίστη ;

Aν ναι σε ποια θρησκεία ;

Αν όχι, θεωρείτε πως είσαστε άθεος;

Ακολουθείτε τα ίδια θρησκευτικά πιστεύω με το οικογενειακό σας περιβάλλον ;

Το κοινωνικό σας περιβάλλον (φίλοι, συγγενείς, δημόσια πρόσωπα) επηρεάζουν τις θρησκευτικές σας αντιλήψεις ;

. Πόσο χρήσιμο θεωρείτε το μάθημα των Θρησκευτικών στο σχολείο

. Κατά τη γνώμη σας, τι πρέπει να προσφέρει το μάθημα των Θρησκευτικών;

Θα επιλέγατε κάποια καλλιτεχνική δραστηριότητα για να αξιοποιήσετε τον ελεύθερό σας χρόνο;

Αν ναι, ποια;

Με ποιά κριτήρια θα κάνατε αυτήν την επιλογή;

Πιστεύτε ότι οι καλλιτεχνικές δραστηριότητες εκτός από ψυχαγωγικό μπορούν να έχουν και επιμορφωτικό χαρακτήρα;

Είναι απαραίτητες για την ψυχική ισορροπία του ατόμου;

Θεωρείτε πως ο καλλιτεχνικός χώρος μπορεί να προσφέρει μια ικανοποιητική επαγγελματική αποκατάσταση;

Έχετε σταματήσει κάποια δραστηριότητα σας, εξαιτίας:

Θα θέλανε οι γονείς σας να ασχοληθείτε με τον καλλιτεχνικό τομέα;

Πόσο καιρό ασχολείσαι με τον αθλητισμό;

Αν ναι, με ποιο άθλημα;

Πόσες φορές την εβδομάδα ασχολείσαι με αυτό;

Σε τι νομίζεις ότι σε βοηθάει το άθλημα που έχεις επιλέξει;

Έχεις δει κάποια αλλαγή στο σώμα σου ή ακόμα και στον χαρακτήρα σου από τη στιγμή που άρχισες το συγκεκριμένο άθλημα;

Θα ήθελες να ασχοληθείς και επαγγελματικά με το άθλημα που έχεις επιλέξει?

Αν και δεν ασχολείσαι με κάποιο άθλημα θα σου άρεσε η προοπτική να ξεκινήσεις;

Στην οικογένεια σου έχετε παράδοση σε κάποιο άθλημα;

Αν ναι, σε ποιο;

Αλεξανδράκης Ιωάννης Αναστούλη Βασιλική Αντωνίου Μάριος Γκίνης Στέφανος Δημαλέξη Νικόλαος Δρένης Αθανάσιος-Χρήστος Ζαφειρίου Θεολόγος Ζάχος Λεωνίδας Ζερβόπουλος Άγγελος Καφήρας Θεόδωρος Κέσια-Μπάρδι Παύλο Κουτάς Ιωάννης-Αιμιλιανός Κυβελίδης Αιμιλιανός Λουάρη Μάριο Μάνο Κριστοφόρ Μπόικος Χαράλαμπος Νικολός Στελιανός Παπαγιάννη Σοφία Παππά Ελένη Παυλόπουλος Αλέξανδρος