Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φυσική αγωγή A’-Β’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βιβλίο του μαθητή
Advertisements

Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Ε – Στ Δημοτικού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
Φυσική Αγωγή Ε΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Τα νέα βιβλία εκπαιδευτικού & μαθητή
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Δειγματική διδασκαλία
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
Κλασσικός αθλητισμός στο Γυμνάσιο
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Πρακτική Άσκηση 2013 – 2014 Ιωσηφίδης Σταύρος Καραγγέλης Κωνσταντίνος
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.  Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ.
Σεμινάριο εκπαιδευτικών Φ.Α Ροδόπης επιτραπέζιας αντισφαίρισης Μαυρίδης Γεώργιος Χατζόπουλος Γεώργιος Κομοτηνή – Μάρτιος 2015.
Προπονητική ποδοσφαίρου
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή Φυσική κατάσταση, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες για όλους τους μαθητές Αν Καθηγητής Εμμανουήλ Κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Πετοσφαίριση Volleyball
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Παρουσίαση της Εισαγωγής Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ

ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ Βασικές στάσεις - Μετακινήσεις Στάση ετοιμότητας, είδη μετακινήσεων (μπρος – πίσω – πλάγια) Είδη πάσας Πάσα με δάχτυλα – μανσέτα Σερβίς Σερβίς από κάτω – από πάνω τύπου «τένις» Επιθετικό χτύπημα Φορά – πάτημα – άλμα – κτύπημα - προσγείωση Μπλοκ Μπλοκ - μετακίνηση για μπλοκ Συνδυασμός των παραπάνω βασικών δεξιοτήτων Παιχνίδια σε μικρά γήπεδα με τροποποιημένους κανονισμούς Ιστορικά στοιχεία του αθλήματος Χαρακτηριστικοί σταθμοί της εξέλιξης του αθλήματος σε διεθνές επίπεδο Βασικοί κανονισμοί του αθλήματος Κανονισμοί του αθλήματος

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑ:2 ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑ:2 ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ Μ Α Θ Η 2.1 ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ : Δομή του αθλήματος Έμφαση στην : κατανόηση των αθλοπαιδιών Μέθοδος διδασκαλίας: Καθοδηγουμένη ανακάλυψη Όργανα – Υλικά: 2 μπάλες Σχοινί Σ’ αυτό το μάθημα οι μαθητές: Θα κατανοήσουν τη δομή του παιχνιδιού Θα γνωρίσουν τους βασικούς κανονισμούς Ο ΕΦΑ θα κάνει τις απαραίτητες προσαρμογές στο μάθημά του ανάλογα με τις εγκαταστάσεις που διαθέτει – τις ικανότητες των μαθητών Αναφέρονται: Ο Γενικός στόχος του μαθήματος Οι επιμέρους στόχοι του μαθήματος Τα υλικά, τα οποία είναι ενδεικτικά

Έμφαση στη κατανόηση των αθλοπαιδιών Στην ΦΑ μας ενδιαφέρει η διδασκαλία κινητικών δεξιοτήτων άλλα και η συνολική κατανόηση του παιχνιδιού όμως: Οι μαθητές δυσκολεύονται να μεταφέρουν τις δεξιότητες σε συνθήκες αγώνα Δεν μπορούν να εστιάσουν την προσοχή τους στη σωστή εφαρμογή μιας δεξιότητας Ο μαθητής στη διάρκεια του παιχνιδιού χρησιμοποιεί πολλές δεξιότητες Ο ΚΦΑ δεν μπορεί να εστιάσει την ανατροφοδότησή του σε κάποια δεξιότητα

Έμφαση στη κατανόηση των αθλοπαιδιών Στόχος αυτής της προσέγγισης είναι οι μαθητές να κατανοήσουν τη δομή των αθλοπαιδιών, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν τις δεξιότητες παίρνοντας σωστές αποφάσεις κατά το παιχνίδι Πως επιτυγχάνεται αυτό; Εφαρμόζοντας τροποποιημένες μορφές παιχνιδιού Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της καθοδηγούμενης ανακάλυψης

ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ Ι Με τη μέθοδο αυτή οι μαθητές στην αρχή προβληματίζονται και στη συνέχεια με την βοήθεια του ΚΦΑ ανακαλύπτουν την λύση Όταν χρησιμοποιείται η μέθοδος αυτή, οι μαθητές συμμετέχουν ενεργητικά στη διαμόρφωση της σωστής απάντησης

ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ ΙΙ Ο ρόλος του μαθητή Ακούει τις ερωτήσεις του ΚΦΑ και τις υποδείξεις του Ανακαλύπτει την απάντηση σε κάθε ερώτηση Ανακαλύπτει την τελική απάντηση Ο ρόλος του ΚΦΑ Προετοιμάζει σειρά ερωτήσεων Παρουσιάζει τις ερωτήσεις με μια λογική σειρά Δίνει περιοδική ανατροφοδότηση Διακατέχεται από υπομονή και αποδοχή

ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ ΙΙΙ Χρησιμοποιείται: Όταν ο στόχος είναι η κατανόηση των αθλοπαιδιών Όταν θέλουμε να κάνουμε εισαγωγή σε μια νέα δεξιότητα

Η δομή του κάθε μαθήματος Κάθε μάθημα χωρίζεται σε 3 βασικά μέρη (εισαγωγικό, κύριο και τελικό μέρος) Το εισαγωγικό μέρος καταλαμβάνει η προθέρμανση (για λόγους οικονομίας χώρου, συνήθως δεν περιγράφονται συγκεκριμένες ασκήσεις, απλά αναφέρεται η λέξη «Προθέρμανση») Στο κύριο μέρος γίνεται η ανάπτυξη του περιεχομένου που οδηγεί στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί στην αρχή του μαθήματος και συνάγονται από τους στόχους της διδακτικής ενότητας Το τελικό μέρος καταλαμβάνει η «αποθεραπεία» ή «ανακεφαλαίωση» ή «το θέμα της ημέρας» (που δίνει την ευκαιρία για διαθεματική ή διεπιστημονική προσέγγιση), ανάλογα με το μάθημα

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Συμβουλές για τη διδασκαλία Χωρίζουμε το γήπεδο κάθετα στα δυο, για να μπορούν να παίξουν τέσσερεις ομάδες Α΄ ΟΜΑΔΑ Β΄ ΟΜΑΔΑ Γ΄ ΟΜΑΔΑ Δ΄ ΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Αναφορά στη ροή του παιχνιδιού Σερβίς – Υποδοχή - Πάσες – Επιθετικό χτύπημα – Μπλόκ – Άμυνα – Πάσες…. Ερωτήσεις στους μαθητές για βασικούς κανονισμούς Προθέρμανση Κατάλληλη για το κυρίως μέρος

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ Χωρίζουμε το τμήμα σε 4 ομάδες 1η άσκηση: Παιχνίδι «πιάσιμο – πέταγμα» με 3 επαφές. Το σερβίς εκτελείται από πάνω Η υποδοχή γίνεται με πιάσιμο της μπάλας Ακολουθεί πέταγμα σε συμπαίκτη Ερώτηση: «με ποιόν τρόπο πρέπει να τοποθετηθείτε στο γήπεδο για να έχετε καλύτερο αποτέλεσμα;» Απάντηση: Γίνεται σύσκεψη των ομάδων για να δοθεί η κατάλληλη απάντηση

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ 2η άσκηση: Επαναλαμβάνεται το παιχνίδι για να εφαρμόσουν οι ομάδες την απόφασή τους. Ο ΚΦΑ δίνει ανατροφοδότηση για τις θέσεις των μαθητών στο σερβίς & την υποδοχή Ερώτηση: «Που πρέπει να κατευθύνεται το σερβίς;» Απάντηση: Γίνεται σύσκεψη των ομάδων για να δοθεί η κατάλληλη απάντηση Το παιχνίδι συνεχίζεται

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ 3η άσκηση: Ο «πασαδόρος» πιάνει την μπάλα ψηλά και δίνει όπου βλέπει σε επιθετικό Ο επιθετικός πιάνει την μπάλα ψηλά και την πετά στο άλλο γήπεδο Το παιχνίδι συνεχίζεται

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΤΕΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Το θέμα της ημέρας Ζητάμε από τους μαθητές να αναζητήσουν πληροφορίες στο Βιβλίο του Μαθητή: Για τους βασικούς κανονισμούς Για εναλλακτικές μορφές του παιχνιδιού Για το πώς γίνεται η τοποθέτηση των παικτών στην υποδοχή του σερβίς