ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΘΕΜΑ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Ε.Π.Α.Λ Νέων Μουδανιών ΒΜ Μέλη της Ομάδας Ρ.Π. Κιουρτζίδης Μάκης Μινακίδης Ρόλης Δημίδης Νίκος Τσιγγελίδης Γιώργος.
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Κωστας Σουλδατος Θεμα εργασιας: Μηχανικος αυτοκινητων
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Οι απόψεις των υπευθύνων των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών για τη Συναισθηματική Νοημοσύνη» Ιφιγένεια.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΖΩΜΑΤΩΝ Σχολικό έτος
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Μηχανολογικός Τομέας / Τομέας Οχημάτων
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Ηλεκτρονικός-Μηχανικός(Η/Υ)
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Ε παγγελματική Ε κπαίδευση.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
ΚΕ.ΣΥ.Π ΠΟΡΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΕ 09 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Σ.Ε.Π
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΑΝΕΡΓΙΑ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
Κωνσταντίνου Ελισάβετ
Εκπαιδευτικές επιλογές μετά το Γυμνάσιο
1 Παρουσίαση της Φιλοσοφίας των Πρακτικών Ασκήσεων στο ΤΕΠΑΕΣ ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επιστ. Υπεύθυνη Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης ΤΕΠΑΕΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
Η πρόκληση για την Επαγγελματική Κατάρτιση
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Λένα Κυριάκου Εργασιακή Ψυχολόγος – Σύμβουλος Σταδιοδρομίας 12/02/2008
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
ΤΣΑΚΝΗΣ ΑΡΓΥΡΗΣ Οικονομικός Διευθυντής
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
1.
Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: 1o ΕΠΑΛ ΧΙΟΥ ΤΟΜΕΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ: Β΄ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΥΝΤ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Κ. ΒΟΥΚΟΥΝΑΣ ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: ΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΤΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΧΙΟ

Γιατί αυτό το θέμα: Πρώτες σκέψεις Στις μέρες μας οι διαθέσιμες θέσεις εργασίας είναι περιορισμένες λόγω της ανεργίας και της οικονομικής κρίσης. Η αναζήτηση μιας δουλειάς που να ταιριάζει στους στόχους, την προσωπικότητα και τις φιλοδοξίες είναι δύσκολη υπόθεση και πολλές φορές οδηγεί σε δρόμους χωρίς ή με δύσκολη επιστροφή αν επιλεχθεί μια εργασία απλά ως λύση ανάγκης. Πρέπει λοιπόν να προσέξουμε καλά από τα μαθηματικά μας χρόνια όλες τις παραμέτρους ώστε τόσο η εξεύρεση επαγγέλματος όσο τα θεσμικά που το διέπουν να μας βοηθήσουν στην αρτιότερη επιλογή μας και στην επιτυχημένη σταδιοδρομία μας.

Έτσι να οι στόχοι μας… Να ενημερωθούμε για τα επαγγελματικά μας δικαιώματα. Να εντοπισουμε το πως ενημερώνεται κάποιος σχετικά με τη νομοθεσία που αφορά στα εργασιακά θέματα Και να γνωρίσουμε το τι γίνεται στην ευρωπαϊκή ένωση και μας αφορά. τέλος Να εντοπίσομε το τι γίνεται στην τοπική αγορά εργασίας και πως αναζητά κάποιος εργασία

Αρχίσαμε με σύνταξη συμβολαίου και χρονοδιαγράμματος για το πώς θα δουλέψομε κάθε τετράμηνο

Και στη διάρθρωση της εργασίας H ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ Α. ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ 1) ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 2) ΟΙ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 3) Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ 4) ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ 5) ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ Β. Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ 1) ΧΩΡΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ 2) ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ -ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΗ 3) ΠΑΡΕΜΦΕΡΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ 4) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ 5) ΤΕΛΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Πως ορίζεται το εργασιακό μας περιβάλλον Το περιβάλλον κάθε εργασίας διακρίνεται σε εσωτερικό και εξωτερικό και οι όροι αυτοί δεν αφορούν παρά στις “εντός” ή “εκτός” επιρροές που δέχεται η οργανωτική δομή κάθε επιχείρησης. Ως εξωτερικό περιβάλλον ορίζουμε κυρίως τους εξωτερικούς παράγοντες που είναι σε θέση να επιδράσουν στην επιχείρηση και αυτοί διακρίνονται σε: οικονομικούς πολιτικούς κοινωνικούς τεχνολογικούς Το “οικονομικό” περιβάλλον αναφέρεται από τη μια μεριά, στη γενική κατάσταση της οικονομίας, της χώρας Αφορά ακόμα στις ανταγωνιστικές συνθήκες της αγοράς, στη σχέση της επιχείρησης με τους προμηθευτές, τους πελάτες τις τράπεζες, κοκ. Αυτό σημαίνει πως στελέχη ή ο ιδιοκτήτης πρέπει να λαμβάνει υπόψη του και να μελετά όλους τους παραπάνω παράγοντες κατά τη λήψη σημαντικών αποφάσεων.

Οι Νόμοι και οι άδειες Σύμφωνα με τους περί Τεχνιτών Οχημάτων Νόμους του 2006 και 2009 και το ΠΔ 362/ΦΕΚ 245 Α/22-10- 2001 για τη συντήρηση ή και επιδιόρθωση οχήματος ή εξαρτήματος απαιτείται άδεια που παραχωρείται, υπό προϋποθέσεις, από το Διευθυντή του Τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών. Η άδεια αυτή παραχωρείται σε φυσικά πρόσωπα μόνο, για μια ή περισσότερες από τις ακόλουθες ειδικότητες: Μηχανικός αυτοκινήτων Μηχανικός μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών Τεχνίτης αμαξωμάτων (φανοποιός) Τεχνίτης αντλιών πετρελαιοκινητήρων Τεχνίτης βαφής Τεχνίτης ελαστικών Τεχνίτης ευθυγράμμισης συστήματος διεύθυνσης Τεχνίτης κλιματισμού Τεχνίτης οργάνων Τεχνίτης συστημάτων εξαγωγής καυσαερίων Τεχνίτης ψυγείων (ραντιατέρ).

Το θεσμικό πλαίσιο Τεχνίτες Αυτοκινήτων: α. Μηχανοτεχνίτης Ν.1575/1985 (ΦΕΚ Α΄207) β. Ηλεκτροτεχνίτης Ν.1575/1985 (ΦΕΚ Α΄207) γ. Τεχνίτης συστήματος πέδησης Ν.1575/1985 (ΦΕΚ Α΄207) δ. Τεχνίτης αντλιών πετρελαιοκινητήρων Ν.1575/1985 (ΦΕΚ Α΄207) ε. Τεχνίτης εξαερωτήρων-αναμικτήρων (καρμπυρατέρ) Ν.1575/1985 (ΦΕΚ Α΄207) στ. Τεχνίτης οργάνων Ν.1575/1985 (ΦΕΚ Α΄207) ζ. Τεχνίτης αναρτήσεων Ν.1575/1985 (ΦΕΚ Α΄207) η. Τεχνίτης συστημάτων εξαγωγής καυσαερίων (σιγαστήρων) Ν.1575/1985 (ΦΕΚ Α΄207) θ. Τεχνίτης ψυγείων Ν.1575/1985 (ΦΕΚ Α΄207) ι. Τεχνίτης αμαξωμάτων (φανοποιός) Ν.1575/1985 (ΦΕΚ Α΄207) ια. Τεχνίτης βαφής Ν.1575/1985 (ΦΕΚ Α΄207) ιβ. Τεχνίτης τροχών Ν.1575/1985 (ΦΕΚ Α΄207) ιγ. Τεχνίτης συσκευών υγραερίου Ν.1575/1985 (ΦΕΚ Α΄207) ιδ. Τεχνίτης μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων Ν.1575/1985 (ΦΕΚ Α΄207)

Έτσι για να γίνει κάποιος καλός τεχνίτης οχημάτων χρειάζεται να χρησιμοποιεί ένα πλήθος από γνώσει και δεξιότητες, Όπως: Να μάθει καλά το αντικείμενο του. Να μιλάει παραπάνω από μια γλώσσα. Να διαχειρίζεται σωστά τα οικονομικά του. Να γίνει επικοινωνιακός. Να μπορεί να εκπαιδεύεται δια βίου.

Αθέατες διέξοδοι Τεχνικός πωλήσεων. Οδηγός Επαγγελματικών οχημάτων. Συντηρητής μηχανημάτων έργων. Μεταλλικές κατασκευές. Βιολογικοί καθαρισμοί.

Τι γίνεται στην Ε.Ε. το πλαίσιο προσόντων

Χρήσιμες ιστοσελίδες για αναζήτηση εργασίας στην Ευρώπη Η Ευρωπαϊκή Πύλη για την Επαγγελματική Κινητικότητα European Personnel Selection Office Διεθνές Γραφείο Εργασίας Πρακτική Άσκηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση Σταδιοδρομία στην Ευρώπη Ευκαιρίες Σταδιοδρομίας στην Ευρώπη Θέσεις εργασίας στην Ευρώπη Υποτροφίες, Θερινά Σχολεία, Εργασία

Τι γίνεται στην Χίο Υπάρχει ζήτηση; Που θα βρω δουλειά; Πώς θα την αναζητήσω; Τι πιστεύουν για μας; Η έρευνα μας Τα αποτελέσματα Συμπεράσματα

Η προσφορά Τα σχολεία ( ΕΠΑ.Λ. ΕΠΑ.Σ. Ι.Ε.Κ. Τα σχολεία ( ΕΠΑ.Λ. ΕΠΑ.Σ. Ι.Ε.Κ. Α.Ε.Ι. Τ.Ε.Ι. ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ)

Η ΖΗΤΗΣΗ Σπουδές…. ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ (Ποια; Που; Πως; ) ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ (Ποια; Που; Πως; ) ΦΟΡΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ( Νομοθεσία) Το βιογραφικό σημείωμα ( μάθαμε πως)

ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΥΓΕΡΙΝΟΥ 1 22710 43353 ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ. Ν1ΚΟΛΟΣ Ι. ΛΩΡΗ 16, 6974781220 22710 81269, 22710 81265 ΑΤΣΑΛΗΣ ΒΑΣ. & ΑΝΤ Ο.Ε. ΠΑΝΑΓ. ΑΓΙΟΔΕΚΤΙΝΗ , ΚΑΜΠΟΣ 2271043390, 2271022861 ΑΥΓΟΥΣΤΙΔΗΣ ΣΤΡ. ΒΑΒΥΛΟΥΣΑΚΗΣ Μ. ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΥ 33 2271026540 ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΒΕΡΒΕΡΑΤΟ, 6972267489 2271077281 ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ ΑΡΙΣΤ. & ΠΑΝ ΝΕΟΧΩΡΙ, 6948538874 2271032443 ΒΕΡΓΙΝΑΣ Κ. ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΑΓ .ΔΙΟΜΗΔΗ 15 2271024980, 2271023980 ΒΟΛΙΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣΈΛΕΝΑΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 55, 6936205849 2271100925 ΒΟΡΡΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙ 2271028758 ΓΕΜΕΛΟΣ Ι. ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΟΝΤΑΡΙ, 6946172641 2271029965 ΠΑΝΝΟΥΛΗΣ Η. ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΡΔΑΜΑΔΑ , ΚΑΜΠΟΣ Ι 2271078883, 2271078883 ΔΙΑΜΑΝΤΑΣ ΜΑΝΟΛΗΣ, ΓΡΟΥ 2271044198 Ε. ΑΤΤΑΛΙΩΤΗΣ ΑΕΒΕ ΣΤΕΦ.ΚΑΡΤΟΥΛΗ 33, ΜΟΝΟΔΕΝΤΡΙ 2271026104, 2271041461

ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΜΙΜΗΣ ΑΔ. ΚΑΡΑΜΑΝΗ 23, 6932713334 22710 21621 ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΔΗΜ & ΠΑΝΑΓ ΧΡ.ΣΜΥΡΝΗΣ 21, 6979626293 2271025759 ΚΑΡΑΛΙΟΠΟΥΛΟΣ Φ. ΚΟΝΤΑΡΙ, 6936002530 22710 44810, 22710 44810 ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ Σ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΛΟΥΤΑ 52, 6945771133 2271025632 ΚΟΡΜΑΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΚΟΝΤΑΡΙ 2271041335, 2271041335 ΚΟΥΝΟΥΚΛΟΣ Α. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΡΔΑΜΑΔΑ, ΚΑΜΠΟΣ, 6976899069 2271078855, ΛΟΪΖΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΕΥΚΩΝΙΑ, ΚΟΝΤΑΡΙ, 6936959039 2271061995 ΜΑΝΟΥΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ & ΚΩΣΤΑΣ Λ. ΕΝΩΣΕΩΣ 41, 6932545348 2271041744 ΜΑΡΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ & ΥΙΟΙ ΚΟΝΤΑΡΙ, 693261Τ704 2271020526 ΜΙΧΑΛΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡ, & ΕΥΑΓ. ΓΡΟΥ, 6937386525 2271020803 ΜΟΝΟΠΟΥΔΗΣ ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΣΤΡΟΛΕΟΝΑΡΔΟΥ 16, 6972623248 2271042162 ΜΟΣΧΟΥΡΗΣ ΕΠΕ Γ.ΒΕΡΙΤΗ 76 22710 42140, 22710 41004 ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗΣ Ν. ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΟΥΤΑ 27, 6974110641 ΜΠΑΧΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΡΟΝΤΑΔΟΣ, 6945551003 22710 93803,

ΜΠΟΥΜΠΑΡΗΣ ΜΑΝΟΛΗΣ ΑΕΡ.ΡΟΔΟΚΑΝΑΚΗ 25, ΦΑΡΚΑΙΝΑ Μ.ΨΑΡΡΟΣ Α. ΖΑΝΝΙΚΟΣ ΚΑΛΟΥΤΑ 13 ΠΟΥΛΑΚΗΣ ΠΑΝΤ & ΣΤΕΛ ΚΟΝΤΑΡΙ, 6973823361 ΣΠΑΝΟΥΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΥ 32, 6932443072 Γ ΣΤΟΥΠΟΣ Ν. - ΠΟΛΙΤΣΗΣ Λ. ΛΕΥΚΩΝΙΑ, ΚΟΝΤΑΡΙ, 6974452676 22710 44111 ΣΦΗΚΑΣ ΣΤΕΛΙΟΣ & ΥΙΟΙ ΧΙΟΥ – ΚΑΡΦΑ ΚΟΝΤΑΡΙ, 6976105118 ΤΣΙΚΝΑΣ ΜΙΧΑΗΛ Κ.ΒΑΛΙΑΔΗ 8, 6936027466 ΦΙΛΙΠΠΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΜ. ΤΙΜΩΝΗ 3, 6944285932 Γ. ΓΙΑΚΟΥΜΑΣ ΑΕΡ .ΡΟΔΟΚΑΝΑΚΗ 22 ΧΑΛΚΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΡΗΝΗΣ 3, ΒΑΡΒΑΣΙ, 6976709751 ΧΑΛΟΥΣ Ν. ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΟΥΤΑ 41, 6932655585

Το ερωτηματολόγιο και η έρευνα Πλήθος 37 συνεργεία Δείγμα 37 ερωτηματολόγια σε εμπλεκομένους ιδιοκτήτες και υπαλλήλους Απάντησαν οι 31 ( 83,70 %) Αξιοπιστία αποδεκτή

Το ερωτηματολόγιο 1ο ΕΠΑΛ ΧΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΑΞΗ Β΄ ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Είμαστε οι μαθητές της Β΄ τάξης του 1ου ΕΠΑ.Λ. Χίου και φιλοδοξούμε να γίνουμε καλοί τεχνίτες στον τομέα των οχημάτων μετά την αποφοίτηση μας. Η Ειδική Θεματική Δραστηριότητα είναι ένα νέο μάθημα που βοηθά το μαθητή να γίνει και ερευνητής Με την εργασία μας αυτή προσπαθούμε ακόμα να διευρύνουμε το χώρο του επαγγέλματος που φιλοδοξούμε να ακολουθήσουμε. Η όλη προσπάθεια μας συντονίζεται από τον καθηγητή κ. Κων/νο Βούκουνα Μηχ/γο Εκπ/κό Msc. Η συμβολή σας στην επίτευξη των στόχων του μαθήματος είναι καθοριστική και σας ευχαριστούμε για αυτό. Ευελπιστούμε δε να έχουμε και στο μέλλον συνεργασία μαζί σας. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 1.Ποια είναι η σχέση σας με το συνεργείο; ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ  ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ  1α Γνωρίζεται ότι στα ΕΠΑ.Λ. εκπαιδεύονται και τεχνίτες Οχημάτων; ΝΑΙ  ΟΧΙ  2.Έχετε πτυχίο από:  ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ – ΕΠΑ.Σ.   ΕΠΑ.Λ.   ΤΕΙ   ΑΕΙ   ΑΛΛΟ (τι;) …………………..…………..  ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ  2α. Η σχολή που αποφοιτήσατε σας βοήθησε στην εργασία σας 3.Αν θα επιλέγατε κάποιο συνεργάτη τι θα ζητούσατε να έχει ως τίτλο: (μέχρι 2 απαντήσεις)  ΠΤΥΧΙΟ Τ.Ε.Σ   ΠΤΥΧΙΟ ΕΠΑΛ   ΠΤΥΧΙΟ ΑΕΙ – ΤΕΙ   ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΓΓΛΙΚΑ   ΜΟΝΟ ΝΑ ΞΕΡΕΙ Η/Υ 

4.Ποιόν από τα παρακάτω προκρίνετε ως προσόν για τον τεχνίτη οχημάτων; (μέχρι 2 απαντήσεις) Πράξη και δεξιότητες  Ειδικές γνώσεις ( π.χ. Πληροφορική)  Ξένες γλώσσες  Εκπαιδευσιμότητα  Καλός χαρακτήρας  5.Ποιό χαρακτηριστικό συμπεριφοράς προκρίνεται; (Μέχρι 3 απαντήσεις) Υπευθυνότητα  Φιλοδοξία  Ποιοτική εργασία – μεθοδικότητα  Παρατηρητικότητα  Συμφέρον του συνεργείου  Πρωτοβουλία  Λιγόλογοι και συνοπτικοί  Αποδοχή ελέγχου  Έλεγχος νεύρων  Ομαδικοί και συνεργάσιμοι  6.Ποιά σωματικά χαρακτηριστικά πρέπει να διαθέτει ένας τεχνίτης οχημάτων; (Μέχρι 3 απαντήσεις) Ευέλικτος  Χειροδύναμος  Ευκίνητος Γρήγορος  Έξυπνος  Επιδέξιος  Ευγενικός  6α. Θα βοηθούσατε τον βοηθό σας να εξελιχθεί; ΝΑΙ  ΟΧΙ 

7.Ποιές ειδικές γνώσεις κυρίως πρέπει κατά τη γνώμη σας να διαθέτει ο τεχνίτης οχημάτων; Βασικές λειτουργίες κινητήρα  Εργαλεία, όργανα, εξαρτήματα για βασικές εργασίες  Βασικές δεξιότητες ειδικότητας (υγρά , πιέσεις , λάδια)  Αναγνώριση εξαρτημάτων  Αυτοματισμούς  8. Αν χρειαζόσασταν βοηθό με ποια κριτήρια θα τον επιλέγατε; (Μέχρι 3 απαντήσεις) Τίτλο αποφοίτησης  Εμφάνιση – ντύσιμο  Χειρισμός Η/Υ και γλώσσα (π.χ. Αγγλικά)  Προηγούμενη εμπειρία  Τρόποι και ευγένεια  9. Κρίνεται απαραίτητη τη συνεχή επιμόρφωση στο χώρο σας; Ναι  Όχι  Μέχρι ενός ορίου(ΗΛΙΚΙΑ):  Θέλετε να συνεργαστείτε στο μέλλον με το σχολείο μας για ανταλλαγή απόψεων και ενημέρωση του τομέα μας σχετικά με το επάγγελμα του τεχνίτη οχημάτων Ναι  Όχι  Αν ναι αφήστε μας τηλέφωνο επικοινωνίας ή τη διεύθυνση σας: …………………………………………………………………………………………………………. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Σχέση με το συνεργείο Τίτλος ερωτώμενου

Τίτλος μελλοντικού συνεργάτη

Βασικό προσόν συνεργάτη (πρόκριση)

Κριτήριο συμπεριφοράς

Ειδικά χαρακτηριστικά

Εξειδικευμένη τεχνική γνώση (γνώση που ζητάει το συνεργείο)

Εξέλιξη στο χώρο εργασίας Παράλληλα Κριτήρια επιλογής συνεργάτη

Συνεργασία με το σχολείο Επιμόρφωση

Τα συμπεράσματα της έρευνας μας Στην περιοχή μας οι εργαζόμενοι στα συνεργεία είναι κυρίως και ιδιοκτήτες τους. Τα περισσότερα έχουν έναν βοηθό. Γνωρίζουν το σχολείο και τον τομέα μας. Οι εμπλεκόμενοι με τα συνεργεία έχουν πτυχίο ΕΠΑΣ σε ποσοστό 34,5 %. Πτυχίο ΕΠΑ.Λ. σε ποσοστό 26 % . Πτυχίο Α.Ε.Ι. – Τ.Ε.Ι. σε ποσοστό 29 % και σε ποσοστό 6,5 % έχουν κάνει και μεταπτυχιακές σπουδές. Στον χώρο δουλείας ως συνεργάτης προκρίνεται ο πτυχιούχος ΕΠΑ. Λ. (51 %) Ως συνεργάτης ακόμα προκρίνεται εκείνος που επιδεικνύει υπευθυνότητα και μεθοδικότητα διαθέτει δεξιότητες και μπορεί να εκπαιδευτεί. Η αγορά εργασίας ζητάει από τον εργαζόμενο να είναι ευγενικός, έξυπνος και γρήγορος. Να γνωρίζει τον κινητήρα του κάθε οχήματος τα εργαλεία και τα εξαρτήματα του οχήματος. Η διαρκής επιμόρφωση καταδεικνύεται ως απαραίτητη. Τον συνεργάτη που θα επέλεγαν θα τον αξιολογούσαν βάση της εμπειρίας του και των καλών του τρόπων και μετά βάση των σπουδών και του τίτλου του. Οι ιδιοκτήτες συνεργείων απάντησαν παρά του ότι θα βοηθούσαν τους υπαλλήλους τους να εξελιχθούν παρουσιάζουν έλλειψη ενδιαφέροντος για συνεργασία με το σχολείο και τον τομέα μας.

Προτάσεις για μελλοντική έρευνα Τρόποι καλύτερης συνεργασίας με την αγορά εργασίας. Τρόποι αλληλεξάρτησης παρεχόμενης γνώσης και δεξιότητας στο σχολείο με την αντίστοιχη ζήτηση στην αγορά εργασίας. Δημιουργία αρχείου καριέρας - επιτυχίας των αποφοίτων μας. Διερεύνηση τρόπων διαρκούς επιμόρφωσης αποφοίτων εντός του σχολείου.

Η ομάδα εργασίας

Συνεργασία με επαγγελματίες

Ευχαριστούμε