ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ 2008 -09 Οι διδάσκοντες θα πρέπει να συντάξουν πριν από την έναρξη των μαθημάτων αναλυτικό σχέδιο προγραμματισμού της ύλης, ανά τρίμηνο για το Γυμνάσιο και ανά τετράμηνο για το Λύκειο και το ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ, σύμφωνα με το συνημμένο πίνακα. Αντίγραφα των σχεδίων προγραμματισμού της ύλης θα πρέπει να αποσταλούν στο Γραφείο Σχολικών Συμβούλων της οικείας Διεύθυνσης και στη συνέχεια στον Προϊστάμενο Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης. (Αριθ. Πρωτ 80350 /Γ2 /19-6-08/ΥΠΕΠΘ)
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΩ; Βασική προϋπόθεση επιτυχίας των στόχων της ΦΑ Σωστός καταμερισμό του έργου στη σχολικής περιόδου Σωστός έλεγχο του έργου Εξασφαλίζει τη πρόοδο των μαθητών Εξασφαλίζει το παιδαγωγικό μας έργο
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ; ΒΙΟΚΙΝΗΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟΣ
ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ; Τις δραστηριότητες Τις μεθόδους διδασκαλίας Τα υλικά μέσα
ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ Ετήσιος Τριμηνιαίος Εβδομαδιαίος
Πριν τον προγραμματισμό Επιθεωρεί τους χώρους του μαθήματος (αυλή, γήπεδα, γυμναστήριο, κλειστή αίθουσα, κλπ). Καταγράφει το αθλητικό υλικό του σχολείου (μπάλες, κώνους, στεφάνια, σχοινάκια, στρώματα, κλπ). Εισηγείται στον διευθυντή του σχολείου ενδεχόμενες επισκευές στον πάγιο εξοπλισμό, εργασίες συντήρησης και αγορές αθλητικού υλικού. Φροντίζει να διαμορφώσει τους χώρους και να αποκτήσει το υλικό που θα χρειασθεί στο μάθημά του.
Συνεργασία με άλλους εκπαιδευτικούς του σχολείου Η συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας πρέπει να είναι πρωταρχικό μέλημα κάθε εκπαιδευτικού. Για την κατάρτιση του ετήσιου προγραμματισμού ο εκπαιδευτικός Φ.Α. συνεργάζεται με τους εκπαιδευτικούς που χρησιμοποιούν τους ίδιους χώρους, το υλικό και κοινές διαθεματικές προσεγγίσεις. Αν υπάρχουν στο σχολείο και άλλοι εκπαιδευτικοί Φ.Α. ο ετήσιος προγραμματισμός γίνεται από κοινού, προκειμένου να μοιράζονται οι χώροι και το υλικό.
Παράγοντες που διαμορφώνουν τον ετήσιο προγραμματισμό Παράγοντες που διαμορφώνουν τον ετήσιο προγραμματισμό Η αθλητική υποδομή του σχολείου Ο αριθμός των εκπαιδευτικών Φ.Α. στο σχολείο Η επιρροή από τις καιρικές συνθήκες Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του τόπου και του σχολείου
Τι περιλαμβάνει ο ετήσιος προγραμματισμός 1 έως 3 αντικείμενα που θα διδαχθούν σε κάθε τρίμηνο Τον αριθμό των διδακτικών ωρών για κάθε αντικείμενο Τους αγώνες στους οποίους θα πάρει μέρος το σχολείο Τα σχέδια εργασίας (projects) που θα υλοποιηθούν παράλληλα ή σε συνδυασμό με τη Φυσική Αγωγή
ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ έως τρία αντικείμενα (γνωστικά περιεχόμενα) σε κάθε τρίμηνο στην πρώτη στήλη των ωρών: όσες καθορίζονται στο αναλυτικό πρόγραμμα, στη δεύτερη: όσες έγιναν (συμπληρώνεται στο τέλος του τριμήνου) κάθε αντικείμενο ολοκληρώνεται σε ένα ή το πολύ σε δύο τρίμηνα. Σ.Ε. : Σχέδια Εργασίας
ΤΡΙΜΗΝΙΑΙΟΣ ΚΑΙ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Καταγραφή διδακτικών ωρών και περιεχομένου μαθημάτων Προτείνεται η χρήση ημερολογίου από κάθε εκπαιδευτικό, όπου θα σημειώνεται, κάθε εργάσιμη ημέρα Η συγκεκριμένη ώρα το τμήμα που είχε Φ.Α. το περιεχόμενο του μαθήματος (πολύ σύντομα) Θα καταγράφονται οι μέρες και οι ώρες που δεν γίνονται μαθήματα. Στο τέλος κάθε τριμήνου θα μεταφέρονται στον ετήσιο ή τον τριμηνιαίο προγραμματισμό οι ώρες που πραγματοποιήθηκαν σε κάθε αντικείμενο.
καλο καλοκαιρι