ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ 11 ο ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τάξη Β΄ 2012-2013.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ (INPUT/OUTPUT)
Advertisements

Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
Εφαρμογές Πληροφορικής A’ Λυκείου
Το υλικό του Υπολογιστή
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (1).
Συσκευές Εξόδου Συσκευές Εισόδου
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Πληροφορικής.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Το υλικό των υπολογιστών.
Το υλικό του Υπολογιστή
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Εικόνα 2.1: Η Κεντρική Μονάδα.
Μια παρουσίαση από τον Άνθη Ιωάννη
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Το εσωτερικό του Υπολογιστή
To υπολογιστικό σύστημα
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Γνωριμία με το Λογισμικό του Η/Υ
Εφαρμογές Πληροφορικής A’ Λυκείου
Το τμήμα της Β τάξης του ηλεκτρονικού τομέα Σας παρουσιάζει την εργασία του στα πλαίσια της ειδικής θεματικής δραστηριότητας με τίτλο.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Διακρίνεται σε:
Α’ Γυμνασίου Βιβλίο «Σημειώσεις» σελίδες Α2
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Πληροφορική, Β Γυμνασίου
“Πως να στήσετε έναν υπολογιστή από το μηδέν” By: Κων/νος Λαμπόρντους
Οι συσκευές του υπολογιστή
Το Υλικό του Υπολογιστή
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής,χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΠΟΥΤΑΚΙΔΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΦ. Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Το Υλικό (Hardware) του υπολογιστή
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Προγραμματισμός ύλης Β’-Γ’ Γυμνασίου
Το Υλικό του Υπολογιστή
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
24/4/2015B' ΤΑΞΗ Το εσωτερικό του Η/Υ1 Το εσωτερικό του Η/Υ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Β΄ τάξη Λέξεις Κλειδιά: Μητρική πλακέτα, κάρτες επέκτασης, κάρτα οθόνης, κάρτα ήχου, τροφοδοτικό, Κεντρική.
Το τροφοδοτικό είναι μία συσκευή που είναι υπεύθυνη για δύο λειτουργίες: 1. Μετατρέπει το εναλλασσόμενο σε συνεχές. 2. Παρέχει τις κατάλληλες τάσεις 5.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Το εσωτερικό της Κεντρικής Μονάδας.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ. Περιφερειακές συσκευές  Περιφερειακές συσκευές ονομάζουμε τις συσκευές που συνδέονται εξωτερικά με την Κεντρική Μονάδα του υπολογιστή.
Πληροφορική Α' Γυμνασίου 1 Κεφάλαιο 2 Το υλικό του Υπολογιστή.
5ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Δεδομένα - Πληροφορία Υλικό Λογισμικό Μονάδες Εισόδου Μονάδες Εξόδου Κεντρική Μονάδα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Συγγράμματα Γκιμπερίτης Βαγγέλης Δεξιότητες στην Κοινωνία της Πληροφορίας – Εφαρμογές Πληροφορικής. Γουλτίδης, Χρήστος ECDL /10/2009.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Τίτλοσ μαθηματοσ: Το υλικό του υπολογιστή
Καθηγητής: Δεβρίκης Κωνσταντίνος
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Έμυ Χ. Τμήμα: ΣΤ2 25o Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου
Ενότητα 1 (Γνωρίζω τον υπολογιστή) Κεφάλαιο 2 (Το υλικό του υπολογιστή) Υλικό (Hardware) Υλικό είναι τα μηχανικά και τα ηλεκτρονικά μέρη του Η/Υ.
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Με τι ασχολείται η πληροφορική; Η πληροφορική μελετά με επιστημονικό τρόπο: 1.Τον αποτελεσματικό τρόπο επεξεργασίας των πληροφοριών με τη βοήθεια του υπολογιστή.
Το υλικό του Υπολογιστή
Υλικό Υπολογιστών (Hardware)
Πληροφορική Α' Γυμνασίου 1 Κεφάλαιο 2 Το υλικό του Υπολογιστή.
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΣΧΕΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Το Υλικό του Υπολογιστή
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ 11 ο ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τάξη Β΄

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Πρόκειται για μια ερευνητική εργασία στην οποία: Αναλύσαμε ένα ηλεκτρονικό υπολογιστή στα επιμέρους κομμάτια του. Τα ερευνήσαμε ξεχωριστά. Τα μελετήσαμε. Μάθαμε τις χρήσεις τους.

ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Οι στόχοι που είχαμε θέσει εξ’ αρχής ήταν:  Να μάθουμε τα εξαρτήματα από τα οποία αποτελείται ο υπολογιστής.  Τι χαρακτηριστικά έχουν τα εξαρτήματα αυτά.  Τι λειτουργίες επιτελούν.  Πώς συνεργάζονται μεταξύ τους.  Πώς επιλέγουμε το καλύτερο εξάρτημα για ένα υπολογιστή.

ΦΑΣΕΙΣ ΦΑΣΗ 1 ΦΑΣΗ 2 ΦΑΣΗ 3 ΈρευναΑποτελέσματαΠρακτική Χωρίστηκαν τα εξαρτήματα του Η/Υ. Η κάθε ομάδα ανέλαβε από ένα. Ερεύνησε το εξάρτημα αυτό σύμφωνα με τους στόχους. Παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της κάθε ομάδας. Απαντήθηκαν ερωτήσεις. Λύθηκαν απορίες. Καταλήξαμε σε συμπεράσματα. Χρησιμοποιήσαμε τις γνώσεις που αποκτήσαμε για να συναρμολογήσουμε ένα Η/Υ. Δραστηριότητες

ΟΜΑΔΕΣ 4.Κουρέλια 5.Μπανάνες Τουρσί 6.Gangnam Style 1.Σπόροι 2.Default 3.Μπανάνες Χωρίς Πιτζάμες

Κουρέλια  Ερεύνησαν την Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας και την Ψύξη της.  Ασχολήθηκαν επίσης με το πληκτρολόγιο.  Ενθουσιάστηκαν με την συχνότητα λειτουργίας ενός επεξεργαστή.  Ήταν υπεύθυνοι για το 80% των ερωτήσεων που έγιναν στις παρουσιάσεις.

Μπανάνες Τουρσί Ασχολήθηκαν με τη Μητρική Πλακέτα, τους Εκτυπωτές και τους Σαρωτές. Αποτέλεσαν το σύνδεσμο ανάμεσα σε όλες τις ομάδες. Τους άρεσε που ασχολήθηκαν με πράγματα τα οποία χρησιμοποιούν καθημερινά.

Μπανάνες Χωρίς Πιτζάμες  Επέλεξαν τις Μονάδες Αποθήκευσης.  Έκαναν έρευνα και σε καταστήματα.  Δηλώνουν πλέον “ειδικοί” στην αγορά σκληρών δίσκων ή άλλων μονάδων αποθήκευσης.

Σπόροι  Ερεύνησαν και μας παρουσίασαν όλες τις κάρτες επέκτασης.  Εργάστηκαν αρκετά στο σπίτι.  Θεωρούσαν το Project βαρετό αλλά όχι πλέον!

Default Είχαν ως αντικείμενο τη Μνήμη RAM του υπολογιστή. Ασχολήθηκαν επίσης με το ποντίκι, τα ηχεία και τα διάφορα χειριστήρια του υπολογιστή. Είναι χαρούμενοι που επέλεξαν το θέμα αυτό στο μάθημα του Project.

Gangnam Style Ερεύνησαν τις κάρτες γραφικών και τις οθόνες. Χρησιμοποίησαν το βιβλίο πληροφορικής του Λυκείου. Τους άρεσε που έμαθαν χρήσιμα πράγματα για τα παιχνίδια του υπολογιστή.

ΦΑΣΗ 2 η Έγιναν παρουσιάσεις από κάθε ομάδα. Λύθηκαν όλες μας οι απορίες για το κάθε εξάρτημα. Έγινε νέος χωρισμός σε ομάδες. Ξεκίνησε νέος κύκλος ερευνών.

ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ Η έρευνα αφορούσε τη συναρμολόγηση του υπολογιστή. Χρειάστηκαν όλες οι γνώσεις που αποκτήσαμε στην προηγούμενη φάση της εργασίας μας. Βοήθησαν ιδιαίτερα τα ειδικά βίντεο που παρακολουθήσαμε.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Δουλεύοντας ομαδικά και οργανωμένα θεωρούμε ότι καταφέραμε να αποκτήσουμε γνώσεις πάνω σε σημαντικά θέματα όπως:  Να αναγνωρίζουμε τα μέρη του υπολογιστή.  Να συναρμολογούμε ένα υπολογιστή.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ  Να γνωρίζουμε τι πρέπει να προσέχουμε κατά την αγορά ενός υπολογιστή.  Να εντοπίζουμε αρκετά προβλήματα υλικού που προκαλούνται στον υπολογιστή μας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Δυσκολίες συναντήσαμε πολλές. Λίγο το απαρχαιωμένο εργαστήριο, λίγο τα πολλά χαμένα μαθήματα. Αρκετά πράγματα δεν τα προλάβαμε όπως τα θέλαμε (ή και καθόλου). Το σημαντικό είναι ότι δεν μας αποθάρρυναν. Το μάθημα αυτό μας έδωσε πολλά.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες: Στον υπεύθυνο καθηγητή μας. Στο διευθυντή μας. Σε όλους τους συμμαθητές μας που βοήθησαν.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ  ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣΒΑΣΙΛΕΙΟΣ  ΚΕΣΙΣΟΓΛΟΥΙΟΡΔΑΝΗΣ  ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ  ΚΟΥΡΤΟΓΛΟΥΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ  ΑΥΓΕΡΟΣΑΘΑΝΑΣΙΟΣ  ΚΩΤΟΠΟΥΛΟΣΜΙΧΑΗΛ  ΒΕΛΟΣΑΘΑΝΑΣΙΟΣ  ΜΙΓΚΟΣΓΙΑΝΝΗΣ  ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΜΠΑΛΛΑΣΚΛΕΩΝ  ΔΕΣΙΟΠΟΥΛΟΣΒΑΣΙΛΕΙΟΣ  ΝΥΣΤΑΖΑΚΗΣΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΖΗΣΟΥΛΗΕΥΑΓΓΕΛΙΑ  ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ  ΙΤΣΟΥΧΡΗΣΤΟΣ  ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣΙΩΑΚΕΙΜ  ΚΑΛΟΥΔΑΣΧΡΗΣΤΟΣ  ΤΣΙΒΛΕΡΗΣΖΑΦΕΙΡΙΟΣ  ΚΑΤΣΕΝΗΣΑΠΟΣΤΟΛΟΣ  ΦΩΤΙΑΔΟΥΓΕΩΡΓΙΑ  ΚΑΤΩΠΟΔΗΣΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΟΥΤΚΟΥΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ