Εμπορικός Σύλλογος Λάρισας έρευνα της Λαρισαϊκής αγοράς φθινόπωρο 2009.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Η Οικονομική Κρίση: Επιπτώσεις και Αντιδράσεις στον επιχειρηματικό κόσμο Αποτελέσματα έρευνας Αθήνα, 14 Ιουλίου 2009.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
«Έρευνα Πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα Μικρομεσαίων Εμπορικών Επιχειρήσεων» Χρονοσειρά δεδομένων 1 ο κύμα (Έρευνα Βάσης σε δείγμα: εμπορικών επιχειρήσεων)
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Ιούλιο ς 2013 Αριστοτέλους 46, 10433, Αθήνα - Τηλ: Fax: website:
Ιανουάριος–Φεβρουάριος 2010 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 Νοικοκυρεύουμε την οικονομία Στηρίζουμε την ανάπτυξη και την κοινωνική πολιτική Υπουργός Οικονομικών 15 Σεπτεμβρίου 2010.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Η παγκόσμια κρίση και η επόμενη μέρα για τις οικονομίες Εισηγητής: Μάνος Χατζηδάκης Οικονομικός Αναλυτής Αθήνα, Μάρτιος 2009.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΠΙΧΕΙΡΩ 2009» ΔΡΑΣΕΙΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ MLM
Ελεύθερη Πτώση των Πωλήσεων στα Εμπορικά Καταστήματα της Γλυφάδας
ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
ΕΡΕΥΝΑ “Απόψεις Επιχειρήσεων για τα προγράμματα Ε.Τ.Ε.Α.Ν. (πρώην Τ.Ε.Μ.Π.Μ.Ε) & για την Οικονομική Κρίση”
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Εβδομάδα 3 Παρουσίαση Δεδομένων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ – ΕΛΛΑΔΟΣ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΕΡΔΟΥΣ 1. 40% ΜΕΤΡΗΤΑ 600 e ΧΟΝΔΡΙΚΗ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ e ΚΕΡΔΟΣ 40% 840 e ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ 2. ΒONUS 9 % ΒΟΝUS ΣΤΑ.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Page 1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Εμείς δεν βλέπουμε ένα απλό σχεδιάγραμμα. Βλέπουμε τον τρόπο.
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Απρίλιος 2010.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( ) Επιθεωρήσεις : 14  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 7 (50%) και Μη Ικανοποιητικά 7 (50%) Μη Συμμορφώσεις : 160  Διορθωτικές.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΟΧΕΣ.
Νέλλη Τζάκου – Λαμπροπούλου Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής Εθνική Τράπεζα Ο ρόλος του Τραπεζικού Τομέα στην επανεκκίνηση του Real Estate Prodexpo.
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ετήσια έρευνα για την πορεία της τοπικής αγοράς.
Διάγραμμα 1: Φύλο. ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΔΡ ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.: ΧΟΡΗΓΟΣ: Μέλος του δικτύου :
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Ασκήσεις Δασικής Διαχειριστικής Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Άσκηση 4.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΝΕΑΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ σε περίοδο κρίσης
1 Πανελλαδική πολιτική έρευνα γνώμης Ιανουάριος 2015.
Έργο SECSTACON της Δράσης ΑΡΙΣΤΕΙΑ
Ανάλυση αποτελεσμάτων Έρευνας Αγοράς για την Δημοσιογραφική Διάσκεψη Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015.
Η Οικονομική Κρίση και η Διεθνής Οικονομική Συνεργασία και Ολοκλήρωση Διαλέξεις για το Μάθημα Διεθνής Οικονομική Συνεργασία και Ολοκλήρωση Δημήτρης Κατσίκας.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Νοέμβριος 2010.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 23  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 9 (39%) και Μη Ικανοποιητικά 14 (61%)  Μη Συμμορφώσεις : 290  Διορθωτικές.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗN ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Δεκέμβριος Ταυτότητα Έρευνας Διεξαγωγή: Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) Περίοδος:Δεκέμβριος.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: fax.:
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ & ΕΜΠΟΡΩΝ Ν
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εμπορικός Σύλλογος Λάρισας έρευνα της Λαρισαϊκής αγοράς φθινόπωρο 2009

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ δείγμα: 100 εμπορικές επιχειρήσεις του κέντρου της Λάρισας χρόνος διεξαγωγής: 7-18 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΡΩΤΗΜΑ 1 ο ο τζίρος της επιχείρησής σας κατά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων του 2009 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2008 ήταν: α. ίδιος β. υψηλότερος γ. χαμηλότερος δ. δεν απαντώ

ΕΡΩΤΗΜΑ 2 ο ο τζίρος της επιχείρησής σας κατά την περίοδο πριν τις εκπτώσεις του 2009 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2008 ήταν: α. ίδιος β. υψηλότερος γ. χαμηλότερος δ. δεν απαντώ

ΕΡΩΤΗΜΑ 3 ο ο τζίρος της επιχείρησής σας συνολικά την περίοδο άνοιξη-καλοκαίρι του 2009 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2008 ήταν: α. ίδιος β. υψηλότερος γ. χαμηλότερος δ. δεν απαντώ

ΕΡΩΤΗΜΑ 4 ο τα ποσοστά των εκπτώσεων της επιχείρησής σας σε σύγκριση με τα αντίστοιχα περσινά ήταν: α. ίδια β. υψηλότερα γ. χαμηλότερα δ. δεν απαντώ

ΕΡΩΤΗΜΑ 5 ο οι παραγγελίες σας για την περίοδο άνοιξη-καλοκαίρι 2009 σε σύγκριση με την αντίστοιχη του 2008 ήταν: α. ίδιες β. περισσότερες γ. λιγότερες δ. δεν απαντώ

ΕΡΩΤΗΜΑ 6 ο οι παραγγελίες σας για την χειμερινή περίοδο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή είναι: α. ίδιες β. περισσότερες γ. λιγότερες δ. δεν απαντώ

ΕΡΩΤΗΜΑ 7 ο τι ποσοστό των εμπορευμάτων σας διαθέσατε από την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου, το Μάρτιο, -μέχρι την έναρξη των εκπτώσεων α. 0% – 20% β. 20% - 30% γ. 30% - 40% δ. 40% - 50% ε. 50% - 60% στ. πάνω από 60%

ΕΡΩΤΗΜΑ 8 ο πόσο επηρεάστηκε η επιχείρησή σας από την οικονομική κρίση α. καθόλου β. αρκετά γ. πολύ δ. δεν απαντώ

ΕΡΩΤΗΜΑ 9 ο σκέφτεστε στο επόμενο διάστημα να προβείτε σε μείωση του προσωπικού της επιχείρησής σας α. ναι β. όχι γ. έχω ήδη μειώσει το προσωπικό δ. δεν απαντώ

ΕΡΩΤΗΜΑ 10 ο πότε πιστεύετε, ότι θα υπάρξει ανάκαμψη της αγοράς α. το 2010 β. σε 2 χρόνια γ. σε περισσότερο από 2 χρόνια δ. δεν απαντώ

ΕΡΩΤΗΜΑ 11 ο τι πιστεύετε, ότι πρέπει να γίνει εκ μέρους της πολιτείας προκειμένου να στηριχτούν οι μικρές επιχειρήσεις συχνότητα εμφανίσεων

Μη αύξηση φορολογίας42 Κίνητρα για πρόσληψη προσωπικού17 Έλεγχος τραπεζικού συστήματος;38 Στήριξη χαμηλών και μεσαίων εισοδημάτων72 Κανόνες για εμπορικά κέντρα31 Απαγόρευση πλειστηριασμών14 Αύξηση διαστήματος σφραγίσματος επιταγών18 Άλλο21 Δεν απαντώ4