Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διατροφικές Διαταραχές και εφηβεία
Advertisements

Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
Ποδόσφαιρο: Από το άθλημα στο πρωτάθλημα
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Τροφή για σκέψη…» ΘΕΜΑ: Διατροφή στην εφηβεία
Είμαστε οι μαθητές του 10 ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης ( ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ)
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και η επίδρασή τους στη ζωή μας
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Εξάσκηση στην αποδεικτική ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ «Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς μπορούν να αντιδράσουν οι τηλεθεατές;»
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τα θετικά και αρνητικά.
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
Εφηβεία Η εφηβεία είναι η μεταβατική > περίοδες στην ζωή μας.
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
Ηλεκτρομαγνητικά πεδία στο σπίτι και στην εργασία.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Πρότυπα συμπεριφοράς και επίδραση τους στη σωματική και ψυχική υγεία
Αποδόσεις αιτίων.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης- Έντυπος τύπος Ένας σύντομος τρόπος ενημέρωσης.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α’ Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Υ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Εκφώνηση άσκησης Λύση άσκησης Πηγές Ερωτήσεις.
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ)
Επισκόπηση.
ΓΕΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ Μαθήτριες: Παύλου Εβελίνα Παπαγεωργίου Μαρία
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Θετικές & αρνητικές επιδράσεις Το ηλεκτρονικό παιχνίδι είναι η πρώτη ποιοτικά διαφορετική μορφή παιχνιδιού μετά από εκατοντάδες χρόνια, ενώ αρχίζουν.
Οικογενειακές σχέσεις Ψυχολογική προσέγγιση
ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ ΣΥΜΜΌΡΦΩΣΗ ΠΡΟΚΑΤΑΛΉΨΕΙΣ - ΣΤΕΡΕΌΤΥΠΑ Δήμητρα Παπαστεργίου Λάρισα 2016.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
1 Η ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ 2 ΒΙΟΛΟΓΙΑ είναι η θετική επιστήμη που ασχολείται με τη μελέτη των έμβιων όντων και γενικά των φαινομένων της ζωής Μελετά τα.
Διαδικτυακά παιχνίδια 10 ερωταπαντήσεις και στο τι τελικά είναι αυτό που πρέπει να γνωρίζει κάθε γονιός και εκπαιδευτικός.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
ΟμΑδα 1 - Ενδοοικογενειακη Βια
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
Ο σκοπός της και οι επιπτώσεις της στην καθημερινή μας ζωή
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.
Ολυμπιακή παιδεία και Αθλητική Ηθική
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
: Τίτλος εργασίας: « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
AITIA Τα αίτια της νευρικής ανορεξίας φαίνεται να είναι πολυπαραγοντικά. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κοινωνίας, του τρόπου σκέψης, του συναισθήματος αλλά.
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
Κριτήρια επιλογής του θέματος
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Η ισοτητα των 2 φυλων στην υγεια
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΜΜΕ Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία

Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ Η εργασία με την οποία θα ασχοληθούμε έχει ως θέμα τα πρότυπα των εφήβων και κυριότερα με τις επιδράσεις που περνάνε μέσα από τα ΜΜΕ. Αρχικά θα ασχοληθούμε με τον ορισμό της έννοιας ‘’πρότυπα’’,την επεξήγηση της καθώς και τις αιτίες που καθιερώνονται τα συγκεκριμένα πρότυπα που αφορούν τα ΜΜΕ. Στο τρίτο μέρος της εργασίας μας θα ασχοληθούμε ξεχωριστά με κάθε ένα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που έχει αναλάβει το κάθε μέλος της ομάδας μας Στην επόμενη ενότητα θα αναφερθούμε στις κατηγορίες προτύπων και τους τρόπους με τους οποίους επιδρούν στη σημερινή νεολαία. Συμπεράσματα και απόψεις ως αποτέλεσμα της έρευνας μας καθώς επίσης και προτάσεις.

ΠΡΟΤΥΠΑ Όλοι οι άνθρωποι  υποσυνείδητα ή όχι διαλέγουν  πρότυπα και με τον έναν ή με  τον άλλο  τρόπο άθελα ή συνειδητά  προσπαθούν να τα μιμηθούν ή να τα υπερβούν και να γίνουν ακόμα «καλύτεροι» από  αυτά.

ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ Τα πρότυπα που έχει ο κάθε άνθρωπος δεν τα διαλέγει ο ίδιος αλλά του τα περνάει η κοινωνία ολόκληρη με έμμεσο ή άμεσο τρόπο. Η τηλεόραση, ο κινηματογράφος, το ραδιόφωνο, οι διαφημίσεις, οι εφημερίδες, τα περιοδικά και γενικά όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης συμβάλλουν πολύ ενεργά στο να περάσουν στους νεότερους ανθρώπους της κοινωνίας προκαθορισμένα και συγκεκριμένα πρότυπα.

ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ Τα πρότυπα που αντλούνται μέσα από διάφορες πηγές όπως τηλεόραση, περιοδικά, εφημερίδες επηρεάζουν άλλους λίγο και άλλους πολύ. Αρχικά μιμούνται διάφορους ανθρώπους που βλέπουν σε αυτές τις πηγές και αυτό τους κάνει να νοιώθουν κάτι από τη λάμψη τους. Επίσης αν θέλουν να ακολουθήσουν το επάγγελμα για παράδειγμα  ενός star, τότε ακολουθούν το στυλ του και ονειρεύονται ότι η ζωή τους θ’ αλλάξει, αν του μοιάσουν.

ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΦΗΒΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ  Η τηλεόραση  με τις πολλές εκπομπές ποικίλου περιεχομένου, τις διαφημίσεις, τα reality και τα  talent shows, τα διάφορα παιδικά προγράμματα με τους εκθαμβωτικούς, τους λαμπερούς, ελκυστικούς όμορφους, ψηλούς πρωταγωνιστές και πρωταγωνίστριες, αλλά και τα σύμβολα και των δύο φύλων  περνάνε πρότυπα, άλλοτε θετικά, άλλοτε όμως άκρως αρνητικά, καθώς μαθαίνουν στον νέο ή την νέα να έχει μία ασταθή, έως εκρηκτική συμπεριφορά και έναν τρόπο ζωής που δεν αντιστοιχεί στα πραγματικά δεδομένα της ζωής, αλλά είναι μέρος της υπερβολής που πλασάρει η τηλεόραση.

μία κατηγορία είναι ψηλά, όμορφα, καλλίγραμμα και αψεγάδιαστα σώματα μία κατηγορία είναι ψηλά, όμορφα, καλλίγραμμα και αψεγάδιαστα σώματα. Όμως αυτή η τελειότητα είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί και πολλές φορές οδηγεί σε αδιέξοδο το νέο ή τη νέα ή σε ψυχοσωματικές ασθένειες, όπως η νευρική ανορεξία.

μια άλλη κατηγορία είναι οι ταλαντούχοι ηθοποιοί, τραγουδιστές και τραγουδίστριες, που συνεπαίρνουν με τις δραματικές τους ικανότητες και την ακτινοβολία τους, αλλά συχνά η καθημερινή τους ζωή είναι πολύ πιο θλιβερή και σκοτεινή και κάποιες φορές βυθισμένη σε εξαρτήσεις

ΕΝΤΥΠΑ ΜΜΕ Οι εφημερίδες συνήθως είναι ιδιοκτησία μεγαλοεπιχειρηματιών ή κομματικών μηχανισμών και πολλές φορές μέσα από τα πρότυπα που προβάλλουν προσπαθούν να προωθήσουν δικά τους συμφέροντα και όχι να καλλιεργήσουν την ελεύθερη σκέψη και να διευρύνουν τους ορίζοντες και τις επιλογές των ανθρώπων.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ Δυστυχώς πολλές φορές τα πρότυπα που περνάνε περιοδικά, τηλεοράσεις καθώς και εφημερίδες δεν είναι τα καλύτερα. Ενα συχνό φαινόμενο των νέων είναι να ‘’πέφτουν στην παγίδα’’ του δήθεν. Για αυτό δεν πρέπει να πιστεύουν ότι οφείλουν αναγκαστικά να ταυτιστούν με τα διάσημα ινδάλματά τους και να χρησιμοποιούν μεθόδους που μπορεί να προκαλέσουν βλάβη στην υγεία τους (π.χ. ντόπιγκ ή εξαντλητικές δίαιτες)

Βέβαια εκτός από τα αρνητικά πρότυπα υπάρχει το ενδεχόμενο της θετικής επιρροής. Οι καλές πράξεις διάφορων διάσημων ανθρώπων μπορούν να ευαισθητοποιήσουν και να κινητοποιήσουν τους νέους και τις νέες.

Είθε να υπάρχουν θετικά πρότυπα στη ζωή των εφήβων που να τους παροτρύνουν σε καλές πράξεις και σε μια αυθεντική ζωή. Αλλωστε το αυθεντικό είναι και το πιο όμορφο.