ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012.
Advertisements

Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Η ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!! 54ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΑΜΙΓΟΥ
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
1ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κελεσίδης Βαγγέλης.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Σχολικός εκφοβισμός.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Απορρυπαντικά και περιβάλλον
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ – ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ(bullying)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Το νταηλίκι είναι μια μορφή κακοποίησης, πιο συγκεκριμένα εκφοβισμού ή εξαναγκασμού. Αυτή συνεπάγεται περιοδικά επαναλαμβανόμενες πράξεις, που σκοπό έχουν.
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Να μάθουν την ιστορία του Γ.Σ.Ο (πότε και πως ιδρύθηκε, τα ιδρυτικά του μέλη και λίγα λόγια για τον καθένα). Να εντοπίσουν τις διάφορες εκδηλώσεις που.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΙΑΝΟΣ
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΑΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Καθηγήτρια: Κα Μ.Ζάχου Μαθητής: Νίκος Γονιδάκης
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ» ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ   «ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ»  

Sine Sole Sileo (Χωρίς ήλιο σωπαίνω)

ΟΜΑΔΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΑΞΗ Β’ (ΤΜΗΜΑ Β1)   ΓΕΛ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-2013

Ειδικοί στόχοι της ερευνητικής εργασίας:   Ειδικοί στόχοι της ερευνητικής εργασίας: Να οπτικοποιήσουμε και να αποκωδικοποιήσουμε πληροφορίες, ταξινομώντας τις σε άχρηστες ή χρήσιμες. Να ενεργοποιηθεί η σκέψη μας και να οξυνθεί η κριτική μας αντίληψη, ώστε να μάθουμε να διακρίνουμε τη χρήσιμη από την περιττή γνώση.  Να μπορούμε να επεξηγούμε απλά ή συνθετότερα φαινόμενα της κοινωνικής-πολιτικής πραγματικότητας και να ερμηνεύσουμε καταστάσεις. Να προβληματιστούμε σε θέματα ηθικής του δημοσιογράφου. Να μπορούμε να περιδιαβάζουμε μια εφημερίδα ή ένα περιοδικό, χωρίς να πελαγοδρομούμε στην ύλη τους. Να αντιληφθούμε την αξία του Τύπου και τη στενή του συνάφεια με τη Δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Να εξοικειωθούμε με έννοιες σχετικές με τον Τύπο, όπως παραπληροφόρηση, πλύση εγκεφάλου, παθητικοποίηση του δέκτη, υποχρεώσεις του δημοσιογράφου κ.α. Να μάθουμε να χρησιμοποιούμε συνδυαστικά την παρατήρηση και την καταγραφή, τα ερωτηματολόγια, τις δημοσκοπήσεις και τις συνεντεύξεις, αλλά και την ερμηνευτική μελέτη πρωτογενών πηγών που σχετίζονται με τα ερωτήματα του θέματος που θα διερευνούμε κάθε φορά.

Να χτίσουμε διαύλους επικοινωνίας του σχολείου με την τοπική κοινωνία και τα προβλήματά της. Να εξασκήσουμε γνώσεις που διαθέτουμε από άλλα γνωστικά αντικείμενα, όπως το μάθημα της Πληροφορικής ή της Έκφρασης-Έκθεσης. Να εξασκηθούμε στη συλλογή, αξιολόγηση και ταξινόμηση υλικού απαραίτητου για την τελική σύσταση μιας εφημερίδας. Να προβληματιστούμε πάνω σε ζητήματα της τοπικής ή και ευρύτερης κοινωνίας. Να εξασκήσουμε τις ικανότητές τους στην καταγραφή διαφορετικών κειμενικών ειδών, όπως άρθρο, δοκίμιο, συνέντευξη, ρεπορτάζ, επιφυλλίδα, χρονογράφημα. Να εκφραστούμε καλλιτεχνικά μέσα από τη δημιουργία αφίσας ή κολλάζ με θέμα την εφημερίδα. Να κατανοήσουμε τα στάδια δημιουργίας μιας εφημερίδας.

Να συνειδητοποιήσουμε την πορεία του Τύπου από το παρελθόν ως σήμερα, παρατηρώντας αρχεία παλιών εφημερίδων. Να καταστούμε ικανοί να διακρίνουμε τις διαφορές ανάμεσα στον έντυπο και τον ηλεκτρονικό Τύπο. Να συνειδητοποιήσουμε τη δύναμη του Τύπου και τη σημασία της είδησης. Να μπορούμε να αξιολογούμε και να διακρίνουμε το ασήμαντο γεγονός από αυτό που αξίζει να γίνει είδηση. Να νιώσουμε δημιουργικοί, συνθέτοντας οι ίδιοι ένα ή και παραπάνω φύλλα μιας εφημερίδας που θα είναι αποκλειστικά δικό μας δημιούργημα. Να εξασκηθούμε στην εξέταση θεμάτων σε τοπικό/ εθνικό/ παγκόσμιο επίπεδο, ώστε να καταστούμε υπεύθυνοι και ενεργοί πολίτες της χώρας και του κόσμου. Να νιώσουμε συλλογικά περήφανοι μέσα από τη δημιουργία συλλογικού έργου, ξεπερνώντας ατομικισμούς και εγωπάθειες, αλληλοσυμπληρούμενοι

Μελετήσαμε όρους σχετικούς, όπως…

…την Παραπληροφόρηση   Α) Παραπληροφόρηση είναι η μεταφορά διαφόρων ψευδών ή αναληθών ή τροποποιημένων πληροφοριών.

Την παθητικοποίηση του δέκτη και τις αιτίες της

Τη διαφήμιση

Την ΕΣΗΕΑ

ΟΜΑΔΕΣ Ομάδα 1η: Μαθητικών θεμάτων Ομάδας 2η: Αθλητικών θεμάτων Ομάδας 2η: Αθλητικών θεμάτων Ομάδα 3η: Κοινωνικών θεμάτων Ομάδα 4η: Ψυχαγωγία Ομάδα 5η: Τεχνική υποστήριξη

Ομάδα 1η: Μαθητικών θεμάτων ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ Ομάδα 1η: Μαθητικών θεμάτων Αϊδονίδου Άννα Βαβατζιάνη Δήμητρα Δόγκα Θωμαή Δόγκα Σοφία Κουτσοπούλου Βασιλική

Άρθρα της 1ης Ομάδας (Μαθητικών θεμάτων)

Άρθρο για την ACTION AID   Άρθρο για την ACTION AID

Άρθρο για την Ενδοσχολική Βία Άρθρο για την Ενδοσχολική Βία

Ο εκφοβισμός μπορεί να είναι: Σωματικός Λεκτικός Εκφοβισμός με εκβιασμό Έμμεσος ή κοινωνικός Ηλεκτρονικός Ρατσιστικός Σεξουαλικός  

Οι πιο συνηθισμένες εκδηλώσεις: Χειρονομίες, σπρωξιές, ξυλοδαρμοί Φραστικές επιθέσεις, βρισιές, προσβολές, απειλές Εκβιασμοί Καταστροφή προσωπικών αντικειμένων Κλοπές Σεξουαλική παρενόχληση και κακοποίηση Αποκλεισμός και απομόνωση από παρέες, ομαδικά παιχνίδια και κοινωνικές δραστηριότητες. Η συχνότητα του προβλήματος με βασικά στατιστικά στοιχεία είναι τα εξής: στην Ελλάδα τα δεδομένα διάφορων ερευνών δείχνουν ότι : Το 10% - 15% των μαθητών πέφτει θύμα διάφορων μορφών βίας στο σχολείο Οι μαθητές που ασκούν βία, δηλαδή οι θύτες, υπολογίζεται ότι ξεπερνούν το 5% του συνόλου των μαθητών Τα αγόρια σε σχέση με τα κορίτσια εμπλέκονται πιο συχνά σε περιστατικά βίας σε αναλογία 3 προς 1

παραδοσιακό θρακιώτικο χριστουγεννιάτικο φαγητό Άρθρο για τις Μπάμπες: παραδοσιακό θρακιώτικο χριστουγεννιάτικο φαγητό

Άρθρο για χριστουγεννιάτικα έθιμα των Σερρών Άρθρο για χριστουγεννιάτικα έθιμα των Σερρών Το "Χριστόξυλο" και το "Πάντρεμα της Φωτιάς"

Συνέντευξη της υπεύθυνης του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων νομού Σερρών, κυρίας Σήλιας Ζέττα

Ομάδα 2η: Αθλητικών θεμάτων Βασιλειάδης Ιωάννης Ζερζελίδης Ορέστης Καπρινιώτης Βαγγέλης Κόγιας Φώτης Κούλικας Πασχάλης

Άρθρα της 2ης Ομάδας (Αθλητικών θεμάτων)

Άρθρο για τον κλασικό Μαραθώνιο Αθηνών

Άρθρο για τους Παραολυμπιακούς αγώνες

Άρθρο για τους σχολικούς αγώνες του ΓΕΛ Προβατά Προπονητής της ομάδας ποδοσφαίρου μας: ο γυμναστής του σχολείου μας, Παναγιώτης Μαργαριτόπουλος Μέλη της: Απιδόπουλος Ραφαήλ-Δήμος, Βασιλειάδης Χάρης, Βατμανίδης Ιωάννης και Πετρίδης Νίκος από τη Γ' τάξη, Πέτρου Άγγελος και Απιδόπουλος Λευτέρης από τη Β' (γνωστός κι ως "Ρώσος"), ο από την Α' Λυκείου, Γαργαβάνης Γεώργιος, Κωνσταντίνου Στέλιος, Πρασιάδης Γεώργιος, Ιωαννίδης Δημήτριος, Γεωργιάδης Θεόδωρος, Πάντσιος Ιωάννης, Βασιλειάδης Ιωάννης. Ακόμη δυο μαθητές της Β' λυκείου ο Κούλικας Πασχάλης και η Μαρία Μοσχολιού παίρνουν μέρος στους σχολικούς αγώνες στίβου. Ο Πασχάλης αγωνίζεται στο βάδην και η Μαρία στη δισκοβολία. Από τη Γ΄ Λυκείου ο μαθητής Κρίτσκας Χρήστος αγωνίζεται στη σφαίρα.

Ομάδα 3η: Κοινωνικών θεμάτων Αδαμίδου Αγάπη Απιδόπουλος Ελευθέριος Βατμανίδου Χαρούλα Ζλατανίδης Γιώργος Καρυπίδου Κατερίνα

Άρθρα της 3ης Ομάδας (Κοινωνικών θεμάτων)

«Το δικαίωμα στη διαφορά» Άρθρο: «Το δικαίωμα στη διαφορά»

«Η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΙΣ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ» Άρθρο: «Η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΙΣ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ»

«Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ» Άρθρο: «Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ»

«ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ» Άρθρο: «ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ»

ΜΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΝΝΑΓΕΝΝΗ ΣΗ Άρθρο: ΜΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΝΝΑΓΕΝΝΗ ΣΗ

Άρθρο: ΑΣΚΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ.... ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ?

Ομάδα 4η: Ψυχαγωγία Αραμπατζή Βαΐα Βήλιογλου Χριστίνα Γιαννακοπούλου Μαρία Καμπουρίδου Χαρά

(Ψυχαγωγικών θεμάτων) Άρθρα της 4ης Ομάδας (Ψυχαγωγικών θεμάτων)

Άρθρο: «MH NΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ Η ΦΗΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ......»

«Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟ ΧΑΒΙΑΡΙ» ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ: «Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟ ΧΑΒΙΑΡΙ»

Άρθρο: «17 ΝΟΕΜΒΡΗ 2012» Χρονογράφημα για την 28η Οκτωβρίου

Άρθρο: «ΓΝΩΣΤΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ» Άρθρο: «ΓΝΩΣΤΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ» ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΩ ΚΑΣΤΑΝΑ ΣΑΡΔΑΜ ΜΠΑΤΕ ΣΚΥΛΟΙ ΑΛΕΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΕΣΤΙΚΑ ΜΗ ΔΙΝΕΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ

Άρθρο: ΖΩΔΙΑ 2013

Άρθρο: «Η ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ» Άρθρο: «Η ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ»

Άρθρο: «ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΗ ΕYROVISION»

Ομάδα 5η: Τεχνική υποστήριξη Δόγκας Θωμάς Καραγιάννης Παναγιώτης

Εργασίες της 5ης Ομάδας (Τεχνική υποστήριξη) δημιουργία, παρακολούθηση και ενημέρωση σελίδας wikis στο διαδραστικό πρόγραμμα wikispaces του διαδικτύου. Μέσα από αυτή τη σελίδα είχαν όλες οι ομάδες τη δυνατότητα να ανεβάζουν τις εργασίες, τα άρθρα και τα ερωτηματολόγιά τους, ώστε να είναι ορατά στις υπόλοιπες ομάδες, δηλαδή στην ολομέλεια. στοιχειοθέτηση των άρθρων των υπόλοιπων ομάδων στο πρόγραμμα in design, ώστε η εφημερίδα να λάβει την τελική της μορφή.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στην εφημερίδα «Ελεύθερο Βήμα»

Είδαμε πως λειτουργεί ένα τυπογραφείο… Εκτυπωτική μηχανή

Μιλήσαμε με τους υπεύθυνους, ρωτήσαμε, ενημερωθήκαμε…

Επίσκεψη στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών

…όπου είδαμε αρχεία παλιών εφημερίδων, η παλιότερη από τις οποίες ήταν του 1946

Αποτίμηση-Συμπεράσματα εξοικειωθήκαμε με την αρχή της διερευνητικής προσέγγισης της μάθησης. μάθαμε να εφαρμόζουμε και να αξιοποιούμε ποικίλες και διαφορετικές πηγές άντλησης των δεδομένων. αναπτύξαμε το στοχασμό, την κριτική και αυτοκριτική σκέψη και την αίσθηση προσωπικής ευθύνης οπτικοποιήσαμε και αποκωδικοποιήσαμε πληροφορίες, ταξινομώντας τις σε άχρηστες ή χρήσιμες. επεξηγήσαμε φαινόμενα της κοινωνικής-πολιτικής πραγματικότητας και ερμηνεύσαμε καταστάσεις.

προβληματιστήκαμε σε θέματα ηθικής του δημοσιογράφου. προβληματιστήκαμε σε θέματα ηθικής του δημοσιογράφου. αντιληφθήκαμε την αξία του Τύπου και τη στενή του συνάφεια με τη Δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα. εξοικειωθήκαμε με έννοιες σχετικές με τον Τύπο, όπως παραπληροφόρηση, πλύση εγκεφάλου, παθητικοποίηση του δέκτη, υποχρεώσεις του δημοσιογράφου κ.α. μάθαμε να χρησιμοποιούμε συνδυαστικά την παρατήρηση και την καταγραφή, τα ερωτηματολόγια, τις δημοσκοπήσεις και τις συνεντεύξεις, αλλά και την ερμηνευτική μελέτη πρωτογενών πηγών που σχετίζονται με τα ερωτήματα του θέματος που διερευνούσαμε κάθε φορά. εξασκήσαμε γνώσεις που διαθέτουμε από άλλα γνωστικά αντικείμενα, όπως το μάθημα της Πληροφορικής ή της Έκφρασης-Έκθεσης.

εφαρμόσαμε τις νέες τεχνολογίες, συνειδητοποιώντας τη χρησιμότητά τους στην πρόσληψη της γνώσης και στην εξαγωγή συμπερασμάτων Εξασκηθήκαμε στη συλλογή, αξιολόγηση και ταξινόμηση υλικού απαραίτητου για την τελική σύσταση μιας εφημερίδας εξασκηθήκαμε στην καταγραφή διαφορετικών κειμενικών ειδών, όπως άρθρο, δοκίμιο, συνέντευξη, ρεπορτάζ, επιφυλλίδα, χρονογράφημα εκφραστήκαμε καλλιτεχνικά μέσα από τη δημιουργία αφίσας και κολλάζ με θέμα την εφημερίδα

συνειδητοποιήσαμε τη δύναμη του Τύπου και τη σημασία της είδησης καταστήκαμε ικανοί να διακρίνουμε τις διαφορές ανάμεσα στον έντυπο και τον ηλεκτρονικό Τύπο αξιολογήσαμε και να διακρίναμε το ασήμαντο γεγονός από αυτό που αξίζει να γίνει είδηση νιώσαμε συλλογικά περήφανοι μέσα από τη δημιουργία συλλογικού έργου

Και τέλος… …μάθαμε διασκεδάζοντας και διασκεδάσαμε μαθαίνοντας!!!

Σας ευχαριστούμε!!!