Savoir Vivre.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Advertisements

ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Εργασία στην Οικιακή Οικονομία Βασίλης Λαμπρινος Α1
Διδάσκοντας Μαθηματικά
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Ερευνητική Εργασία Α’ Τετραμήνου
Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας … ενδείκνυται η ανοιχτή ακρόαση ή η χρήση hands-free.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Σημασία της ενδυμασίας στη ζωή μας Συντάκτριες: Κωνσταντίνα Βέργου, Σοφία Βέργου, Ελένη Καρβουνίδου, Εύη Τοψαχαλίδου.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ Η πρωτογενής φροντίδα του σώματος, την οποία πρέπει να εφαρμόζει συστηματικά κάθε άτομο είναι η σωματική υγιεινή. Έχει ως στόχο την.
Από τη μακρινή αρχαιότητα, όλες οι ανθρώπινες κοινωνίες συνήθιζαν να χρησιμοποιούν διάφορες χειραψίες και χαιρετισμούς, τόσο ως συμβολική ένδειξη αναγνώρισης,
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Κεφάλαιο 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Μπαρ
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Γιολάντα Θαρτόρι Γιώτα Κόρακα
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι - Το περιβάλλον εργασίας
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ & ΣΤΗ ΜΥΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ
Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language
ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 1η ΟΜΑΔΑ Kότσης Βαγγέλης Λεβαντή Κατερίνα
1 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΒΑΔΙΑΣ Σχολ. Έτος Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας !!! Ενδείκνυται η ανοιχτή.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Διερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Ενδυμασία-Ταξίδι στο χρόνο κομμάτι: -μοντέρνο κοστούμι -ρούχα της δουλειάς.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Φροντιστηριακό μάθημα Κοινωνικής Κλινικής Ψυχολογίας Μιχαλίτση Λίνα
Μετακίνηση και μεταφορά ασθενούς
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Η γλώσσα του σώματος ανάμεσα στα δύο φύλα
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Project B3 Τορομάνι Εριόνα Τσεσμετζή Μαρία-Ζωή Τσιπώτη Μαρία
Το καμάρι μου έχει δυσλεξία
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Savoir Vivre

Στην διάρκεια του έτους ασχοληθήκαμε με ποικίλα θέματα όπως: Κοσμήματα-εμφανιση Γήπεδο Στάση σώματος Εργασία Χειρονομίες Χειραψίες Τηλέφωνο Φιλία Έρωτα και ερωτική σύγκρουση Θρησκεία Ταξίδι Εφηβεία Γλώσσα του σώματος Ύπνο Ναρκωτικά Τραπέζι

Εισαγωγικό Σημείωμα Από την αρχή της ιστορίας του ο άνθρωπος ένιωσε την ανάγκη να θέσει κανόνες στους τρόπους και τη συμπεριφορά του. Χωρίς κανόνες θα ήταν αδιανόητη η συμβίωση των ανθρώπων μέσα στην κοινωνία. Ο γνωστός ανθρωπιστής και συγγραφέας της Αναγέννησης Έρασμος με το έργο του "De civilitate morum puerilium libellus" (1526) εισάγει την έννοια της καλής συμπεριφοράς. Είναι τέτοια η επιτυχία του οδηγού του, που συνεχίζεται να εκδίδεται ως τα τέλη του 18ου αιώνα. Η εξέλιξη του είναι ουσιαστική, δεν μιλούμε πλέον μόνο για ηθικοπλαστικές αξίες, αλλά για τον άνθρωπο που ξέρει να ζήσει, αυτόν που έχει ανατραφεί έτσι ώστε να συμπεριφέρεται με ευγένεια σε όλες τις περιστάσεις της ζωής του. Η λέξη savoir vivre πρωτοεμφανίζεται το 1671 στο βιβλίο του Αντουάν ντε Κουρτέν "Νέος οδηγός του πολιτισμού που χρησιμοποιείται στη Γαλλία μεταξύ των τίμιων ανθρώπων". 

Η ευγένεια δεν είναι δείγμα αδυναμίας και υποχωρητικότητας! Σκοπός της έρευνας μας είναι να γνωρίσουμε , να μάθουμε και να εφαρμόζουμε κανόνες του savoir vivre. Να ξέρουμε να ζούμε σημαίνει να ξέρουμε να ζούμε με ευπρέπεια και να μην συγκρουόμαστε μεταξύ μας και με τους ενήλικες. Η έννοια του savoir vivre αποτελεί μια δημοκρατική αξία για όλους.

Τραπέζι Ένα θέμα με το οποίο ασχολείται το savoir vivre είναι η πρότυπη συμπεριφορά στο τραπέζι μας. Ασχολείται σχετικά με: Τη στάση του σώματος κατα διάρκεια του γεύματος Τις επιτρεπόμενες κινήσεις Τον τρόπο διαχείρισης του σερβίτσιου

Στα πλαίσια της ερευνητικής εργασίας επισκεφτήκαμε ένα εστιατόριο του Χαλανδρίου. Η διαδικασία αυτή μας βοήθησε να αντιληφθούμε την πραγματική έννοια του savoir vivre στο τραπέζι μας.

FEMALE DRESS CODE Τα 5 μυστικά της κομψότητας: 1. Σωστοί συνδυασμοί: Για ένα chic,απλό, καθημερινό ντύσιμο: ΌΧΙ έντονες επιλογές(έντονες διαφορές ρούχων) ΑΛΛΑ συνδυασμός υφασμάτων διαφορετικής υφής που δημιουργούν ένα διαφορετικό στυλ. Π.χ. Ένα κλασσικό μεσάτο σακάκι με ένα jean, ολοκληρώνοντας με ένα ζευγάρι γόβες. 2. Βασιστείτε στα κλασσικά: Μια αξιοπρεπής γκαρνταρόμπα περιλαμβάνει: ένα jean, ένα μαύρο φόρεμα, και ένα καλοραμμένο σακάκι 3. Μην ξεχνάτε την άνεση: Το σημείο κλειδί επιτυχίας casual ύφους είναι να νιώθεις άνετη. Π.χ. επιλέγοντας ένα ζευγάρι ίσια παπούτσια και μια φαρδιά άνετη φούστα 4. Αναδείξτε την προσωπικότητα σας: Διαλέξτε αυτά που σας κολακεύουν ανεξάρτητα αν είναι στη μόδα ή όχι. Ακόμα και οι διάσημες προσωπικότητες που τραβούν τα φλας των παπαράτσι σε κάθε τους εμφάνιση, διατηρούν η κάθε μια το δικό της προσωπικό στυλ στο ντύσιμο. 5. Απλά κοσμήματα: Όπως έλεγε και η μεγάλη ιέρεια της μόδας Coco Channel,είναι προτιμότερο να βγάλεις ένα κομμάτι από τα κοσμήματα που φοράς πριν βγεις απ’ το σπίτι. ΔΕΝ ΦΟΡΑΜΕ μαζί κολιέ, σκουλαρίκια και δαχτυλίδια. ΜΠΟΡΟΥΜΕ όμως να ολοκληρώνουμε την εμφάνιση μας με ένα έξυπνο αξεσουάρ, όπως η τσάντα ή ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου.

MALE DRESS CODE Ένας άνδρας πρέπει να έχει: Καθαρά και περιποιημένα άκρα Συγυρισμένα μαλλιά είτε είναι κοντά ή μακριά Απλές γραμμές στο ντύσιμο Μία αντρική καθωσπρέπει ντουλάπα περιλαμβάνει: Ένα κλασσικό κουστούμι σε πάντα επίκαιρο χρώμα όπως είναι το μπλε, μπεζ ,γκρι και μαύρο. Ένα κλασσικό jean και ένα ανοιχτόχρωμο Απλά t-shirts Boat shoes, μοκασίνια και αθλητικά παπούτσια Ζακέτες και αθλητικά ρούχα

ΑΡΩΜΑΤΑ Το άρωμα που επιλέγουμε να φορέσουμε εξαρτάται από: Την εποχή: Το άρωμα που επιλέγουμε να φορέσουμε εξαρτάται από: Την εποχή: Το καλοκαίρι απαλές ευωδιές Eau de toilette και Ea fraiche To χειμώνα πιο δυνατές συνθέσεις (π.χ. έντονες λουλουδάτες ευωδιές) Τον χώρο: π.χ. Στη δουλειά απαλά αρώματα Την ώρα: π.χ. το βράδυ έντονες ευωδιές Το είδος του ντυσίματος: π.χ. Σε σπορ ντύσιμο ζωηρές νότες εσπεριδοειδών

ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΟΣΟΧΗ!! Το βάψιμο εξαρτάται από τον χώρο στον οποίο βρισκόμαστε. Π.χ. Στον εργασιακό χώρο, σε μια κηδεία ή σε ένα νοσοκομείο χρειάζεται σεμνότητα και διακριτικότητα. Πολλές φορές η φυσική ομορφιά μπορεί να καταστραφεί από το πολύ έντονο και βαρύ μακιγιάζ. Το make up μπορεί να βλάψει το δέρμα. Γι’αυτό να αποφεύγονται οι πολλές και παχιές στρώσεις. Η συντήρηση του μακιγιάζ είναι απαραίτητη κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι μια ευχάριστη νότα στη συνολική μας εμφάνιση. Τονίζει τα όμορφα χαρακτηριστικά μας και καλύπτει αυτά που δεν μας κολακεύουν ιδιαίτερα. Έτσι με το κατάλληλο μακιγιάζ μπορούμε: Να τονίσουμε τα μάτια και τα χείλη Να μειώσουμε το πάχος – να λεπτύνουμε τη μύτη μας Να καλύψουμε ατέλειες στο δέρμα

Η γλώσσα του σώματος Ο τρόπος που στεκόμαστε Ο τρόπος που περπατάμε Ο τρόπος που καθόμαστε και σκύβουμε

Ο τρόπος που στεκόμαστε Είναι ενδεικτικός του τρόπου που σκεπτόμαστε Δίνει σημαντικές πληροφορίες σχετικά με πάγια φυσικά χαρακτηριστικά μας Φανερώνει προσωρινές καταστάσεις -> στενοχώρια, άσχημη ή καλή διάθεση, έντονος προβληματισμός, νευρικότητα

} Ευθυτενής στάση σώματος Ίσια θέση σπονδυλικής στήλης Κάθετη θέση κεφαλής Αγέρωχη ματιά Άτομο δραστήριο, σοβαρό, δυναμικό, έτοιμο να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε κατάσταση } Άτομο προβληματισμένο, απογοητευμένο, χωρίς αυτοπεποίθηση Καμπούριασμα Χαμήλωμα ώμων Σκυμμένη κεφαλή

Πάνω απ’ όλα, η στάση που υιοθετούμε με το σώμα μας, φανερώνει την άποψη που έχουμε για τον εαυτό μας και την άποψη που θέλουμε να έχουν οι άλλοι για εμάς. Δεν ακουμπάμε νωχελικά σε τοίχους και πεζούλια, δεν κρατάμε τη μέση μας σαν να είμαστε άρρωστοι, δε λυγίζουμε περίεργα τη σπονδυλικά στήλη και δεν σκύβουμε χωρίς λόγο.

Ο τρόπος που περπατάμε Προδίδει: τις σκέψεις μας το χαρακτήρα μας την προσωπικότητά μας

Ξέρουμε πού πηγαίνουμε και τι ζητάμε Περπατάμε κοιτώντας πάντα εμπρός Ξέρουμε πού πηγαίνουμε και τι ζητάμε Οι κινήσεις μας είναι συγκεκριμένες και σταθερές Φοράμε άνετα ρούχα ώστε να αποφεύγουμε αδέξιες και προκλητικές κινήσεις Φοράμε αναπαυτικά παπούτσια για να αποφεύγουμε αδέξιο και επώδυνο βάδισμα Δεν ψάχνουμε δεξιά, αριστερά και πίσω Δεν παραπαίουμε Δεν σκύβουμε Δεν καμπουριάζουμε Δεν κινούμε τα χέρια μας δεξιά-αριστερά

Ο τρόπος που καθόμαστε και σκύβουμε Ο τρόπος που καθόμαστε και σκύβουμε Θέλουμε να καθίσουμε σταυροπόδι και ανήκουμε στο γυναικείο φύλο; Σταυρώνουμε τα πόδια με διακριτικότητα και τα κρατάμε ενωμένα! Δεν αλλάζουμε συνεχώς το σταύρωμα των ποδιών Δεν κινούμε την ελεύθερη γάμπα πάνω - κάτω Εάν χρειαστεί να σκύψουμε, λυγίζουμε τα γόνατα και όχι τη μέση. Αυτό είναι πιο ευγενικό και κομψό ειδικά για τις γυναίκες και δεν προσβάλλει αυτόν που μπορεί να στέκεται πίσω μας.

Η γλώσσα του σώματος στον πλανήτη Τι σημαίνουν οι χειρονομίες και οι κινήσεις του σώματος σε διάφορες χώρες του κόσμου;

Ασία Ποτέ μην αγγίζετε οποιοδήποτε μέρος του σώματος κάποιου άλλου με το πόδι. Μη δείχνετε αντικείμενα ή ανθρώπους με τα πόδια σας και μη στηρίζετε τα πόδια σας σε καρέκλες ή τραπέζια, ενώ κάθεστε. Αποφύγετε να αγγίζετε τους ανθρώπους στο κεφάλι ή να ανακατεύετε τα μαλλιά τους. Μην κάθεστε σε μαξιλάρια που είναι προσκέφαλα. Νεπάλ Είναι αγένεια να περάσουμε πάνω από τα απλωμένα πόδια κάποιου. Να περπατάτε γύρω από τους ναούς μόνο κατά τη φορά του ρολογιού. Ιταλία Οι Ιταλοί είναι συναισθηματικά εκδηλωτικοί, οπότε μην παραξενευθείτε για τυχόν φιλιά, αγκαλιές και παρατεταμένες χειραψίες.

Ρωσία Η χειραψία και η οικονομική συναλλαγή στο κατώφλι μιας πόρτας θεωρούνται ατυχία. Αγγλία Μην κάνετε τη χειρονομία να τεντώσετε τα δύο δάχτυλά σας όπως στο σήμα της νίκης, αλλά με την παλάμη εσωτερικά. Μαρόκο Οι χαιρετισμοί μπορεί να κρατήσουν ακόμη και δέκα λεπτά. Χαιρετίστε με το δεξί σας χέρι και στη συνέχεια αγγίξτε με το χέρι σας την καρδιά σας, για να δείξετε ότι είναι σημαντικός για εσάς. Ιαπωνία Φροντίστε να μην απλώσετε μπροστά στο πρόσωπο κάποιου τα τέσσερα δάχτυλα του χεριού σας, γιατί αυτό είναι ιδιαίτερα προσβλητικό.

Η επικοινωνία της χειραψίας Η χειραψία καθιερώθηκε στα νησιά Φίτζι το 19ο αιώνα και σύντομα έγινε συνήθεια. Όταν πρωτοσυναντάμε κάποιον και δεν είναι πολύ φίλος ή συγγενής, είναι βασικό να συστηθούμε με μια σφικτή, δυνατή χειραψία.

Δυνατή, σφικτή χειραψία Χαλαρή χειραψία Άνθρωποι δυναμικοί Πρόσωπα με αυτοπεποίθηση, σιγουριά και γνώση ικανοτήτων Άτομα εξωστρεφή, κοινωνικά, ανοιχτά σε νέες απόψεις ή γνωριμίες Δηλώνει αδιαφορία και έλλειψη θέλησης για επικοινωνία, ένδειξη χαμηλής αυτοεκτίμησης Άτομα με έλλειψη δυναμισμού και αυτογνωσίας Πρόσωπα εσωστρεφή που δύσκολα εμπιστεύονται άτομα που δεν γνωρίζουν

Σχολείο «Οι ρίζες της παιδείας είναι πικρές αλλά οι καρποί της είναι γλυκοί.» Αριστοτέλης  Κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου οι μαθητές πρέπει : να μην χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα Να έχουν κόσμια και ευπρεπή εμφάνιση Να μην καπνίζουν στο χώρο του σχολείου Να μην καθυστερούν στο μάθημα Να παρευρίσκονται στην προσευχή εκτός των αλλόθρησκων Να τηρούν μια τακτική και ανελλιπή φοίτηση Να μην κακομεταχειρίζονται τα σχολικά εγχειρίδια Να σέβονται τη δημόσια περιουσία Να είναι ήσυχοι έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η αρμονική συνεργασία Να σέβονται τους εκπαιδευτικούς Και να υπακούν στους σχολικούς κανόνες

Καθηγητές Ο ρόλος των καθηγητών στο σχολειό είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη συμπεριφορά των μαθητών τόσο στο σχολικό περιβάλλον όσο και στον κοινωνικό τους περίγυρο. Γι’ αυτό λοιπόν οι καθηγητές θα πρέπει: Να αποτελούν πρότυπα συμπεριφοράς για τους μαθητές Να διατηρούν ανελλιπή και υπεύθυνη ενημέρωση των γονέων Να φροντίζουν για την ασφάλεια των μαθητών στη διάρκεια του σχολικού ωραρίου. Να υπακούν στους σχολικούς κανόνες αλλά και στους κοινώς αποδεκτούς Να βαθμολογούν και κυριότερα να αξιολογούν με δίκαιο τρόπο την επίδοση των μαθητών Να υπάρχει εχεμύθεια για τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων.

«Διευθυντής» Αποτελεί κύριο πρόσωπο για το σχολικό περιβάλλον και έχει τις περισσότερες ευθύνες ως επικεφαλής. Γι’ αυτό πρέπει: Να διαθέτει πειθώ και να είναι κοινώς αποδεκτός Να επικοινωνεί με τους μαθητές με: Αγάπη ,ενδιαφέρον ,φροντίδα Επαίνους και συμβουλές Να κάνει τις αναγκαίες υποδείξεις και έπειτα να υποβάλλει τιμωρίες Να διατηρεί δίκαιη και ισότιμη στάση απέναντι στο σύνολο των μαθητών Να υπάρχει τακτική επαφή με τους γονείς Να δίνει την δυνατότητα στους καθηγητές να αναγνωρίζεται η αξία και η προσωπικότητα τους καθώς να σέβεται τις αποφάσεις τους.

Βία στο γήπεδο Η βία και κυρίως η βία στα γήπεδα, αλλά και η τηλεοπτική μετάδοση αγώνων έχουν απομακρύνει μεγάλα στρώματα του πληθυσμού από αυτά. Ωστόσο για πολλούς νέους αποτελούν διέξοδο και μια από τις κύριες μορφές εκτόνωσης τους. Το φτύσιμο, η εκσφενδόνιση κερμάτων ,αναπτήρων , μπουκαλιών , φωτοβολίδων, και άλλων αντικειμένων, η είσοδος στον αγωνιστικό χώρο , η θραύση καθισμάτων , είναι μερικοί από τους μη ενδεδειγμένους τρόπους έκφρασης στο γήπεδο. Αξιοσημείωτο είναι πως σε ορισμένες πόλεις η γυναικεία παρουσία στο γήπεδο θεωρείται προνόμιο, όπως στην έδρα του Π.Α.Ο.Κ.

Ναρκωτικά Το savoir vivre δεν σημαίνει μονό να ξέρουμε να ζούμε ,αλλά σημαίνει να ξέρουμε να ζούμε υγιεινά! Τα ναρκωτικά επιδρούν ανασταλτικά στο ρολό του savoir vivre επομένως δεν θα πρέπει να υπάρχουν στη ζωή μας. Αξιοσημείωτο είναι πως καταλυτικό ρολό στην καταπολέμηση του εθισμού παίζει η πρόληψη, δηλαδή η ενημέρωση, και στην συνέχεια η αντιμετώπιση

Φεύγοντας από το σχολειό στόχος μας θα είναι να επιτύχουμε το σύνθημα της Πρωτομαγιάς του 1886 : 8 ώρες εργασία 8 ώρες ύπνο 8 ώρες ψυχαγωγία

Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σπανουδάκη Ειρήνη Αγγελέτος Δημήτρης Ανδρεαδάκη Ειρήνη Βαρδουλάκη Ματίνα Βερροιοπούλου Άννα Βογιατζής Βασίλης Γκόφας Βασίλης Δεληγιάννη Μαρία Δημόπουλος Αλέξανδρος Δημοπούλου Κατερίνα Ζάχαρη Ελεονώρα Θεοδωρακοπούλου Ελευθερία Καλαργυρού Κωνσταντίνα Κανδεράκης Μάνος Κοσσαράς Μιχάλης Παππά Νικολέττα-Έλλη Σάμμας Ματίλντα Σφακιανακη Ελευθερία Τσικνάκης Βαρδής Φαραγγά Αλεξάνδρα Χίζμο Καλλίνα Η ομάδα μας… Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σπανουδάκη Ειρήνη