ΠΛΗ513 – ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2012 Ακασιάδης Χαρίλαος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ταξινόμηση Κειμένων με Νευρωνικά Δίκτυα. Γ. Ταμπουρατζής Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ10/12/2002 INSTITUTE FOR LANGUAGE.
Advertisements

Συλλογές, Στοίβες και Ουρές Σε πολλές εφαρμογές μας αρκεί η αναπαράσταση ενός δυναμικού συνόλου με μια δομή δεδομένων η οποία δεν υποστηρίζει την αναζήτηση.
Στοιχειώδεις Δομές Δεδομένων TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Τύποι δεδομένων στη Java • Ακέραιοι.
A Scalable Content- Addressable Network Sylvia Ratnasamy, Paul Francis, Mark Handley, Richard Karp, Scott Shenker Proceedings of ACM SIGCOMM ’01 Sections.
Με τα μάτια ενός Ρομπότ... Η εφαρμογή της ρομποτικής τεχνολογίας ως νέος τρόπος πρόσβασης σε πολιτιστικούς χώρους Γιώργος Καμαρινός, Αδαμαντία Κολιού.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (PLANNING)..και εφαρμογές σε video games! Τεχνητή Νοημοσύνη ΙΙ Εαρινό Εξάμηνο
Αλγόριθμοι Αναζήτησης
A Peer-to-peer Framework for Caching Range Queries O. D. Sahin A. Gupta D. Agrawal A. El Abbadi Παρουσίαση: Καραγιάννης Τάσος, Κρεμμυδάς Νίκος, Μαργαρίτη.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΠΛΗ513: ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ Othello – TD Learning Μαντάκος Γιώργος Καθηγητής: Μιχαήλ Γ. Λαγουδάκης.
ΕΚΠ 413 / ΕΚΠ 606 ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΡΟΜΠΟΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ PROJECT ΕΞΑΜΗΝΟΥ: ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΥΠΛΟΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ AIBO.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
A Scalable Content- Addressable Network Sylvia Ratnasamy, Paul Francis, Mark Handley, Richard Karp, Scott Shenker Proceedings of ACM SIGCOMM ’01 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ:
ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΠΑΡΛΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.Μ
Αυτόνομοι Πράκτορες Xειμερινό Εξάμηνο Εργασία Εξαμήνου Σκιπετάρης Δημοσθένης Αμ :
TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A Δυναμικός Προγραμματισμός πρόβλημα μεγέθους Ν διάσπαση πρόβλημα.
Εισαγωγικά Θέματα WWW Δίκτυα Διανομής Περιεχομένου Τεχνολογίες, Παραδείγματα και Προοπτικές ΔΙΑΚΟΜΙΧΑΛΗΣ ΜΗΝΑΣ.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ C++ Και ομοιότητες και διαφορές με την C.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο ΠΜΣ Επιστήμη της Πληροφορίας Διατύπωση Ερωτημάτων σε XML τεκμήρια με τη γλώσσα XQuery Εργασία για το μάθημα Ηλεκτρονική Δημοσίευση Υπεύθυνος.
Grid World με αντίπαλο - κυνηγό ΠΛΗ513 ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΜΑΪΝΑΣ ΝΙΚΟΣ
Διερεύνηση γραφήματος. Ένας αλγόριθμος διερεύνησης γραφήματος επισκέπτεται τους κόμβους του γραφήματος με μια καθορισμένη στρατηγική, π.χ. κατά εύρος.
Αυτόνομοι Πράκτορες 2010 Project: Ms Pac-man Παπαδημητρίου Γεώργιος.
Διερεύνηση γραφήματος. Ένας αλγόριθμος διερεύνησης γραφήματος επισκέπτεται τους κόμβους του γραφήματος με μια καθορισμένη στρατηγική, π.χ. κατά εύρος.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Πολυμορφισμός – Αφηρημένες κλάσεις Interfaces (διεπαφές)
1 ΤΜΗΜΑ ΜΠΕΣ Αλγόριθμοι Αναζήτησης Εργασία 1 Τυφλή Αναζήτηση.
ΛΟΓ201: Τεχνολογία Λογισμικού ΙΙ Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ201:
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές TSP, Μέτρα κεντρικότητας, Dijkstra Data Engineering Lab.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Λήψη σύνθετων αποφάσεων. Ακολουθιακά προβλήματα αποφάσεων Η χρησιμότητα του αποτελέσματος κάθε ενέργειας, που μπορεί να επιλέξει σε μια χρονική στιγμή.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires Αλέξης Γελαστόπουλος, Βάσω.
Καθαρή Παρούσα Αξία Η διαφορά της τρέχουσας αξίας μιας επένδυσης από το τρέχον κόστος της ονομάζεται Καθαρή Παρούσα Αξία . Με άλλα λόγια, η Κ.Π.Α. μιας.
Προγραμματισμός έργων
Επίλυση Προβλημάτων με Αναζήτηση
Διερεύνηση γραφήματος
Βελτιστοποίηση σε τρίλιζα Καταδίωξη/διαφυγή
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Δομές διακλάδωσης, επαναλήψεις, μέθοδοι
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Ερευνητικη Εργαςια Α1 ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ Γνωρίσαμε τους ήρωες του ελληνικού θεάτρου σκιών καθώς και την ιστορία του Καραγκιόζη. πληροφορίες αντλήσαμε από το Σπαθάρειο μουσείο. Καραγκιοζοπαίχτης.
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
«Από τη MicroWorlds Pro στην Python»
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
Διατήρηση της Ενέργειας
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
الشـــغل والطـــاقة الشغل
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΛΗ513 – ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2012 Ακασιάδης Χαρίλαος

Το Παιχνίδι..  Έτοιμη πλατφόρμα σε Java, στα πλαίσια διαγωνισμού ○ URL: ○ Παρουσίαση αποτελεσμάτων στο WCCI 2012  Ζητούμενο: Υλοποίηση ελεγκτών για την Ms. Pac-man ή για την ομάδα των φαντασμάτων

Το Πρόβλημα  Πρόβλημα καθολικής ρομποτικής πλοήγησης ○ Γνωστός χάρτης ○ Γνωστή θέση ○ Ζητούμενο: -ο σχεδιασμός διαδρομής -ο έλεγχος κίνησης  Περιορισμός στον χρόνο απόκρισης, max 40ms

Ο Controller DynamicPac [1/3]  Οι διαθέσιμες κινήσεις σε κάθε θέση που βρίσκεται (min 2, max 4) είναι όσες και τα δυνατά μονοπάτια μήκους range  Στόχος: Έλεγχος περιεχομένου των range κόμβων κάθε μονοπατιού και ανάθεση τιμής δυναμικού στις δυνατές κινήσεις  Περιεχόμενα: Empty, Pill, Power Pill, Ghost, Edible Ghost

Ο Controller DynamicPac [2/3]  Μεγάλο range οδηγεί σε μεγάλη πολυπλοκότητα - χρονοβόρο  Εξαγωγή μέσου όρου και ανάθεση δυναμικού σε κάθε δυνατή κίνηση  Επιλογή της κίνησης με τη μεγαλύτερη τιμή δυναμικού

Ο Controller DynamicPac [3/3] public MOVE getMove(){ float[availableMoves.length()] dynamic=computemovedynamic(range); return indexOf(max:dynamic) } public float[] computeMoveDynamic(int range){ for each possible move: dfield[j]=computeRouteDynamic(startingNode,move,range); return dfield; } public float computeRouteDynamic(int nodeid, MOVE direction, int range) { // check each node in route and assign value based to it’s content if (node==crossroad), for each direction!=lastmove.Opposite() nodescore[direction]=computeRouteDynamic(startingNode,move,range-depth); return average score of nodes; }

Πειραματικά Αποτελέσματα  Ανάθεση Αξιών στα Περιεχόμενα  Εύρεση Βέλτιστου Εύρους Παρατήρησης  Vs. 4 Ομάδων Αντιπάλων  Avg: Max: vs. Aggressive

Προοπτικές Εξέλιξης  Αποφυγή Περικυκλώσεων  Διεύρυνση Εύρους Ελέγχου Κόμβων σε Ειδικές Περιπτώσεις  Μεταβαλλόμενες τιμές δυναμικού (Power Pill πιο ισχυρό όταν υπάρχουν κοντά φαντάσματα)

Video από Gameplay Vs. RandomGhosts Vs. StarterGhosts

Ευχαριστώ πολύ! Ερωτήσεις;