Συνάντηση Ευαισθητοποίησης TEI Πειραιά Πειραιάς, 20/5/ 201 1 Άσπα Καράμπελα Υπεύθυνη Erasmus/Bologna Experts

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ECTS Νέος Οδηγός για τους Χρήστες για τους Χρήστες.
Advertisements

Ευρωπαϊκή Εταιρεία για τη Γλωσσική Δοκιμασιολογία και την Αξιολόγηση της Γλωσσικής Επίδοσης
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Opening minds, changing lives!
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
Η Κύπρος ετοιμάζεται για το ευρώ… …το νόμισμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Η Κύπρος ετοιμάζεται για το ευρώ… …το νόμισμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ημερίδα Γραφείου Διασύνδεσης 21/11/2006 ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Καλως Ήρθατε στο CERN!.
Νέες υπηρεσίες/ ανακοινώσεις από τον ΟΒΙ. DESIGN VIEW O Ενιαίο διαδικτυακό εργαλείο αναζήτησης κατατεθειμένων design στην Ευρώπη, βασισμένο σε πληροφορίες.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ Πληροφορίες.
Ευρωπαϊκή Ένωση 27 κράτη-μέλη 23 επίσημες γλώσσες
Ευρωπαϊκη ενωση Το μετέωρο βήμα….
Η κινητικότητα Erasmus & το ECTS/DS Label Βόλος, 21/5/ Άσπα Καράμπελα Υπεύθυνη Erasmus/Bologna Experts
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
YOUR LOGO ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣΠΟΥΔΩΝ Θ. Στεφανίδου – Τιβερίου Καθηγήτρια Κλασικής Αρχαιολογίας.
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ
“Teacher In-Service Training for Roma Inclusion”
Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ(1) Η μέθοδος αξιολόγησης «Institutional Review» που εφαρμόζεται από την QAA. Αριστέα Γκόντρα Quality Assurance.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
European Commission. 1975: πρώτη δράση της κοινότητας: κινητικότητα φοιτητών Σεπτέμβριος 1980: Δίκτυο Ευρυδίκη Κεντρική Μονάδα & 9 Εθνικές Μονάδες Ανταλλαγή.
DS Label - Ένας Εφικτός Στόχος Αθήνα, 28 Νοεμβρίου 2011 Γεώργιος Χαραλαμπίδης Πρόεδρος Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας Αικατερίνη Μπλάντα Συντονίστρια ECTS Τ.Ε.Ι.
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Καλώς Ήρθατε στο CERN! Χρήστος Λαζαρίδης University of Wisconsin-Madison.
Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) «ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ» ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΑΘΗΝΑ, 28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2007.
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Έδρα UNESCO για την Εκπαίδευση στα Δικαιώματα του Ανθρώπου, τη Δημοκρατία και την Ειρήνη.
Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων (ECTS) Βασικά Χαρακτηριστικά + Παράρτημα διπλώματος + Οδηγός Σπουδών Καθ. Μαρία Λαζαρίδου.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε.
JEAN MONNET. Στόχοι Προώθηση της αριστείας στη διδασκαλία και την έρευνα στο γνωστικό αντικείμενο της Ε.Ε. Συμφιλίωση των φοιτητών και νέων επαγγελματιών.
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
Διεθνής Κινητικότητα για Προσωπικό και Φοιτητές
Αρκετοί Ευρωπαίοι ηγέτες είχαν την πεποίθηση ότι ο μόνος τρόπος για να εξασφαλιστεί μια διαρκής ειρήνη μεταξύ των χωρών τους ήταν να ενωθούν αυτές οικονομικά.
Ευρώπη-Νόμισμα Μαλαπάνη Βασιλική Μανωλέας Νικόλας Ντεμάι Τζένη.
Ο υποψήφιος φοιτητής που επιθυμεί να συμμετέχει στο πρόγραμμα Erasmus+ για πρακτική άσκηση σε κάποιον οργανισμό/επιχείρηση και έχει βρει το φορέα υποδοχής.
Χάρτης Χώρες Πληθυσμός
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ευρωπαϊκής Ένωσης στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Τα Σύμβολα της Ενωμένης Ευρώπης
Εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Θεματολογίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων : Το Σχέδιο Δράσης της Κύπρου 29 Μαρτίου 2013 Συνεδριακό Κέντρο ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
ΙΣΤΟΡΙΑ & ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΕΥΡΩ
Όλοι μαζί μια αγκαλιά, όλοι μαζί μια ένωση.
Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης Ημερίδα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ενηλίκων στην Κύπρο Λεμεσός, 21 Ιουνίου 2013.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Ανώτατη Εκπαίδευση ERASMUS. ΔΡΑΣΕΙΣ 1) Κινητικότητα φοιτητών για σπουδές 2) Κινητικότητα φοιτητών για πρακτική άσκηση 3) Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία.
Μετά το πτυχίο: ερευνητικές και επαγγελματικές διαδρομές Πρόγραμμα «Δια Βίου Μάθηση» (LLP)/Erasmus Αθηνά Σιούπη
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο 1 Οκτωβρίου 2010 Άσπα Καράμπελα Communication Officer Υπεύθυνη Erasmus.
Α. ΔΕΔΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ  ΔΥΟ ΑΡΧΕΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ◦ PATH DEPENDENCE ◦ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ  ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ  ΕΛΛΕΙΨΗ.
Η Διεθνής Κινητικότητα Erasmus+ σε αριθμούς 19η Διημερίδα Τμημάτων-Γραφείων Διεθνών, Δημοσίων Σχέσεων και Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ελληνικών.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «Οι κοινωνικές διαστάσεις της ανώτατης εκπαίδευσης: η περίπτωση της Μπολόνια.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Οι χωρεσ τησ ευρωπησ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ERASMUS+
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
DS Label - Ένας Εφικτός Στόχος Αθήνα, 28 Νοεμβρίου 2011
«Η χώρα μου η Ευρώπη!!!» (ταξίδι γνωριμίας)
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΙ ΣΗΜΑΙΕΣ ΚΑΙ Η ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 25 ΧΩΡΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε.
Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΗ ΡΟΗ ΚΕΡΔΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΓΗ ΔΙΠΛΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
Η μεγάλη διεύρυνση Η ένωση Ανατολής και Δύσης
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συνάντηση Ευαισθητοποίησης TEI Πειραιά Πειραιάς, 20/5/ Άσπα Καράμπελα Υπεύθυνη Erasmus/Bologna Experts

1.Αυστρία 2. Βέλγιο 3. Βουλγαρία 4. Κύπρος 5.Τσεχική Δημοκρατία 6. Δανία 7. Εσθονία 8. Φινλανδία 9. Γαλλία 10.Γερμανία 11. Ελλάδα 12. Ουγγαρία 13. Ιρλανδία 14. Ιταλία 15. Λεττονία 16. Λιθουανία 17. Λουξεμβούργο 18. Μάλτα 19. Κάτω Χώρες 20. Πολωνία 21. Πορτογαλία 22. Ρουμανία 23. Σλοβακία 24. Σλοβενία 25. Ισπανία 26. Σουηδία 27. Ηνωμένο Βασίλειο Χώρες μέλη

1999 Bologna 2001 Prague 2003 Berlin 2005 Bergen 2007 London 2009 Leuven

Area Covered by the European Higher Education Area 47 Countries Participating European Higher Education Area

Ευρωπαϊκός Χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΧΑΕ)

ΕΧΑΕ - 12 Μαρτίου 2010 Διακήρυξη Βουδαπέστης-Βιέννης Διεθνώς ανταγωνιστικός και ελκυστικός ΕΧΑΕ, όπου τα ΑΕΙ, υποστηριζόμενα από ποιοτικό και συνειδητά δεσμευμένο προσωπικό, θα μπορέσουν να επιτύχουν στην πολυποίκιλη αποστολή τους σε μια κοινωνία της γνώσης… Budapest: Venue of the Ministerial Anniversary Conference 2010

ΕΧΑΕ - 12 Μαρτίου 2010 Budapest-Vienna Declaration …όπου ο ι φοιτητές θα ωφελούνται δια μέσω της ομαλής και δίκαιης αναγνώρισης των σπουδών που πραγματοποίησαν κατά την περίοδο της κινητικότητάς τους με το Erasmus…

ΕΧΑΕ - 12 Μαρτίου 2010 Budapest-Vienna Declaration … προκειμένου να τους παρέχεται η δυνατότητα να βρίσκουν τον δρόμο και το είδος της εκπαίδευσης που θεωρούν κατάλληλο για την περαιτέρω ακαδημαϊκή και επαγγελματική τους πορεία.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ «ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΥΡΩΠΗ 2020» Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει 5 μετρήσιμους στόχους μέχρι το 2020, και αφορούν την απασχόληση, την έρευνα και την καινοτομία, την κλιματική αλλαγή και την ενέργεια, την εκπαίδευση και την καταπολέμηση της φτώχειας ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: «Νεολαία σε κίνηση» για να ενισχυθούν οι επιδόσεις των εκπαιδευτικών συστημάτων και να ενισχυθεί η ελκυστικότητα σε διεθνές επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της Ευρώπης Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει 5 μετρήσιμους στόχους μέχρι το 2020, και αφορούν την απασχόληση, την έρευνα και την καινοτομία, την κλιματική αλλαγή και την ενέργεια, την εκπαίδευση και την καταπολέμηση της φτώχειας ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: «Νεολαία σε κίνηση» για να ενισχυθούν οι επιδόσεις των εκπαιδευτικών συστημάτων και να ενισχυθεί η ελκυστικότητα σε διεθνές επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της Ευρώπης

Imbalance of incoming/outgoing Filip Van Depoele Deputy Head of Unit Unit “Higher Education; Erasmus” Education and Culture DG European Commission

Erasmus benefits for the individual … in other words Personality Openness Self- confidence Problem- solving ability Maturity Getting along Teamwork Cultural Awareness

Impact of Erasmus at the institutional level  International offices & support services  Quality of teaching & learning => new teaching methods  Modernisation & internationalisation of curricula  More transparency (ECTS etc.)  Research participation  University-business cooperation  Professionalization of management Filip Van Depoele Deputy Head of Unit Unit “Higher Education; Erasmus” Education and Culture DG European Commission

Impact of Erasmus at the policy / system level  Internationalisation of higher education  Driving force behind Bologna Process  Continued impact (classification & ranking)  Worldwide interest in scheme Filip Van Depoele Deputy Head of Unit Unit “Higher Education; Erasmus” Education and Culture DG European Commission

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Με τον Νόμο 3374/2005, (ΦΕΚ 189/ , τ. Α) για: "Διασφάλιση της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση - Σύστημα μεταφοράς και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων - Παράρτημα Διπλώματος", ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ - ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ, άρθρο 14: "Σύστημα μεταφοράς και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων" και άρθρο 15: "Παράρτημα Διπλώματος", καθιερώθηκε στην Ανώτατη Εκπαίδευση το Σύστημα Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων (ECTS) και το Παράρτημα Διπλώματος (DS). Η εφαρμογή τους στα Α.Ε.Ι. πρέπει να είναι σύμφωνη με τις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις (Υ.Α. Φ5/72535/Β3, ΦΕΚ 1091/ τ. Β’ όπως διορθώθηκε στο ΦΕΚ 2161/ τ. Β’ και Υ.Α. Φ5/89656/Β3, ΦΕΚ 1466/ τ. Β’).. Με τον Νόμο 3374/2005, (ΦΕΚ 189/ , τ. Α) για: "Διασφάλιση της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση - Σύστημα μεταφοράς και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων - Παράρτημα Διπλώματος", ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ - ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ, άρθρο 14: "Σύστημα μεταφοράς και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων" και άρθρο 15: "Παράρτημα Διπλώματος", καθιερώθηκε στην Ανώτατη Εκπαίδευση το Σύστημα Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων (ECTS) και το Παράρτημα Διπλώματος (DS). Η εφαρμογή τους στα Α.Ε.Ι. πρέπει να είναι σύμφωνη με τις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις (Υ.Α. Φ5/72535/Β3, ΦΕΚ 1091/ τ. Β’ όπως διορθώθηκε στο ΦΕΚ 2161/ τ. Β’ και Υ.Α. Φ5/89656/Β3, ΦΕΚ 1466/ τ. Β’)..

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Πολλά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα εφάρμοσαν τον Νόμο Κάποια άλλα δεν τον εφάρμοσαν ακόμα ή ετοιμάζονται να τον εφαρμόσουν Το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων: "Διενήργησε Έρευνα σχετικά με την Εφαρμογή του Συστήματος Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων και την Έκδοση του Παραρτήματος Διπλώματος στα Ελληνικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης"

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Εφαρμόζουν το ECTS: 80,8% αυτών που απάντησαν ή το 60,2% του συνόλου, αν θεωρήσουμε ότι όσα δεν απάντησαν δεν εφαρμόζουν το σύστημα Χορηγούν το DS: Το 17,3% εκδίδουν και χορηγούν ήδη το Παράρτημα Διπλώματος όλων των προγραμμάτων, στους πτυχιούχους ή το 12,9% του συνόλου, αν θεωρήσουμε ότι όσα δεν απάντησαν δεν το χορηγούν

BOLOGNA PROCESS «Μέχρι το 2020 η ευρωπαϊκή ανώτατη εκπαίδευση έχει μια συμμετοχή ζωτικής σημασίας, στη πραγμάτωση μιας Ευρώπης της γνώσης, ιδιαίτερα δημιουργικής και καινοτόμου. Η Ευρώπη μπορεί να επιτύχει σε αυτήν την προσπάθεια, μόνο αν μεγιστοποιεί τα ταλέντα και τις ικανότητες όλων των πολιτών της και αν ενισχύει την προσπάθεια στη Διά Βίου Μάθηση, καθώς και τη διεύρυνση της συμμετοχής στην ανώτατη εκπαίδευση» Αύξηση ευκαιριών για κινητικότητα, και ποιότητα της κινητικότητας – μέχρι το 2020, το 20 % των αποφοίτων πρέπει να έχουν φοιτήσει ή να έχουν πραγματοποιήσει περίοδο πρακτικής εκπαίδευσης στο εξωτερικό· «Μέχρι το 2020 η ευρωπαϊκή ανώτατη εκπαίδευση έχει μια συμμετοχή ζωτικής σημασίας, στη πραγμάτωση μιας Ευρώπης της γνώσης, ιδιαίτερα δημιουργικής και καινοτόμου. Η Ευρώπη μπορεί να επιτύχει σε αυτήν την προσπάθεια, μόνο αν μεγιστοποιεί τα ταλέντα και τις ικανότητες όλων των πολιτών της και αν ενισχύει την προσπάθεια στη Διά Βίου Μάθηση, καθώς και τη διεύρυνση της συμμετοχής στην ανώτατη εκπαίδευση» Αύξηση ευκαιριών για κινητικότητα, και ποιότητα της κινητικότητας – μέχρι το 2020, το 20 % των αποφοίτων πρέπει να έχουν φοιτήσει ή να έχουν πραγματοποιήσει περίοδο πρακτικής εκπαίδευσης στο εξωτερικό· Δήλωση Υπουργών Παιδείας, Leuven, Απρίλιος 2009

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 1ΤΕΙ Ιονίων Νήσων19/10/2009 2ΤΕΙ Χαλκίδας26/10/2009 3Πανεπιστήμιο Αιγαίου29/10/2009 4Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο30/10/2009 5ΑΣΚΤ Αθήνας09/11/2009 6Πανεπιστήμιο Πατρών26/11/2009 7ΤΕΙ Καβάλας14/04/2010 8Πάντειο Πανεπιστήμιο19/05/2010 9ΤΕΙ Καλαμάτας23/06/ Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο01/10/ ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας06/10/ Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδας08/10/ ΤΕΙ Λάρισας25/10/ Γεωπονικό Πανεπιστήμιο19/11/ TEI Κρήτης18/01/ Πανεπιστήμιο Κρήτης19/01/ Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο09/02/ Πολυτεχνείο Κρήτης14/02/ ΤΕΙ Αθήνας21/02/ Πανεπιστήμιο Μακεδονίας24/02/ Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης25/02/ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων02/03/ ΤΕΙ Μεσολογγίου15/03/ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης04/04/2011

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

2ο Βραβείο “Tallinn Poster Session, 7-9 June 2010” “ 1 st Award- Lebanon N.A. 3 rd Award- Cyprus NA 2 nd Award- Greek NA

Καλή Πρακτική Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θεώρησε καλή πρακτική την προσπάθεια της Ελλάδας σχετικά με τις «Συναντήσεις Ευαισθητοποίησης» και την προτείνει και σε άλλα κράτη μέλη, διότι η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα που είχε αυτή την πρωτοβουλία

Label holders DS Label Holders ECTS Label Holders Austria Belgium Bulgaria Cyprus Czech Republic Denmark Finland France Greece Island Italy Lithuania Latvia Netherland Norway Portugal Sweden Turkey United Kingdom n.php#fragment-1

Michael Hörig EUA Programme Manager

“… if we teach today as we taught yesterday, we rob our children of tomorrow” - John Dewey Israel -Dr.Miri Yemini

Θέλουμε να διευκολύνουμε τους φοιτητές ώστε να στοχεύουν ψηλά και να υλοποιούν τα εκπαιδευτικά/επαγγελματικά όνειρά τους !

«Μορφώνω δεν θα πει μόνο οπλίζω το νέο άνθρωπο για τον αγώνα της ζωής, αλλά ακόμη, ευγενίζω την ψυχή του, βαθαίνω την αντίληψή του για τον κόσμο, τον καθοδηγώ να ανακαλύψει ένα νόημα στη ζωή. Με μια λέξη: τον κάνω πιο άνθρωπο. Το σχολείο δεν θα εκτελέσει ποτέ το παιδευτικό του έργο, αν δεν εμπνέεται από ένα τέτοιο ιδανικό, το ιδανικό που σε όλες τις ευρωπαϊκές γλώσσες ονομάζεται ιδανικό του ανθρωπισμού». Ευάγγελος Παπανούτσος

Σας ευχαριστώ Άσπα Καράμπελα Υπεύθυνη Erasmus/Bologna Experts