ΠΡΟΛΟΓΟΣ Το θέμα της ομάδας μας, για το πρώτο τετράμηνο, κινείται γύρω από έναν εξαιρετικά σημαντικό και σπουδαίο πεζογράφο και θεατρικό συγγραφέα, αλλά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
1ο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Π.Τ.Δ.Ε-Α.Π.Θ.
Νέα Ιστοσελίδα Υπηρεσίας ΟΠΣ Νέα Ιστοσελίδα Υπηρεσίας ΟΠΣ Στόχος γενικά:  Προβολή των θεμάτων ΟΠΣ της νέας Προγραμματικής Περιόδου.
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
AΤΛΑΣ Λαογραφίας Εκπαιδευτικό παιγνίδι  Κύριος στόχος της εφαρμογής είναι η σύνδεση της εκπαίδευσης με τον θησαυρό της Λαϊκής Παράδοσης.  Η εκπαιδευτική.
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Στέλλα Βιολάντη Γρηγόριος Ξενόπουλος.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Ομάδα: Πανδώρα &Πλάτωνας.. Το συμβόλαιο μας Σήμερα Παρασκευή 04/10/2013 συγκεντρωθήκαμε για να συντάξουμε το συμβόλαιο της ομάδας ‘’Πανδώρα και Πλάτωνας’’,
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
Έργο SECSTACON της Δράσης ΑΡΙΣΤΕΙΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
project: οψεις της ψυχολογιας
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Χορός-Κίνηση-Έκφραση
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Αρχαία θέατρα Γιώργος Καρανάσιος Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
Τίτλος Δραστηριότητας
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
4o Δ. Σ. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ – Ε 1 ΄ ΤΑΞΗ ΤΣΟΥΜΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Το θέατρο στην Ευρώπη.
Γεωργία Τσαπάλου & Στέλλα Κούρτη Μια μικρή εισαγωγή : Η σημασία της ερώτησης στην διδακτική διαδικασία  Η ερώτηση αποτελεί συστατικό μέρος του λόγου.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Πέτρος Ρούσσος, PhD Επίκ. Καθηγητής, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΛΟΓΟΣ Το θέμα της ομάδας μας, για το πρώτο τετράμηνο, κινείται γύρω από έναν εξαιρετικά σημαντικό και σπουδαίο πεζογράφο και θεατρικό συγγραφέα, αλλά κυρίως άνθρωπο, το Γρηγόριο Ξενόπουλο, με μεγάλη επιτυχία, όχι μόνο στον ελλαδικό χώρο, αλλά και στο εξωτερικό. Τα στοιχεία λοιπόν, τα οποία οδήγησαν τη δική μας ομάδα στην επιλογή της συγκεκριμένης Ερευνητικής Εργασίας (Project), ήταν η επιθυμία μας να γνωρίσουμε καλύτερα, όχι μόνον τον ίδιο τον δημιουργό, αλλά και μια σημαντική, κατά την άποψη μας, έκφραση της παιδείας, το θέατρο, μέσα από τη δική του ματιά, οπτική γωνία και αντίληψη. Παράλληλα, το όνομα, το οποίο αποφασίσαμε να δώσουμε στην ομάδα μας, είναι «dramania», διότι θεωρούμε πως καθετί κοινωνικό, συμπεριλαμβανομένου και του δράματος, είναι πολύ σημαντικό και μας εκφράζει απόλυτα! Φυσικά, ελπίζουμε, τόσο εμείς, όσο και οι συμμαθητές μας, να καταφέρουμε, μέσω της πολύτιμης συμβολής του κυρίου Γεωργίου Σαούγκου και της κυρίας Γεωργίας Χειμώνα, να απαντήσουμε ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΑΣ!

ΠΕΡΙΛΗΨΗ Το κεντρικό ερώτημα της ερευνητικής εργασίας ήταν το πώς παρουσιάζει την ελληνική αστική τάξη, μέσα από τα έργα του ο Γ. Ξενόπουλος στις δύο πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα. Πιο αναλυτικά, στόχος μας ήταν να διερευνήσουμε το πώς απεικονίζεται η αστική τάξη από τη Ζάκυνθο στην Αθήνα, ποια ήταν η σχέση του θεάτρου με την κοινωνία, καθώς και ποια η σχέση της εκπαίδευσης με το θέατρο. Σκοπός της εργασίας, ήταν: να γνωρίσουμε την ελληνική αστική τάξη του 20ου αιώνα, να μάθουμε να χειριζόμαστε τη γνώση, να προβάλλουμε τη γνώση, να αυτενεργούμε και να δρούμε, καθώς και να ευαισθητοποιηθούμε, σχετικά με την Τέχνη.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σημαντικό είναι και το γεγονός πως βρεθήκαμε αντιμέτωποι με αρκετά προβλήματα. Πρώτον, μια από τις μεγαλύτερες δυσκολίες, ήταν η περιορισμένη διάρκεια, καθώς το χρονικό πλαίσιο, το οποίο είχε οριστεί ήταν εξαιρετικά μικρό, με αποτέλεσμα πολλές φορές να δημιουργείται σύγχυση. Δεύτερον, ένα ακόμη σημαντικό εμπόδιο, ήταν οι ελάχιστοι πόροι. Πιο αναλυτικά, χαρακτηριστικά παραδείγματα, αποτελούν: η δύσκολη πρόσβαση στο διαδίκτυο, ιδίως στο χώρο του σχολείου, η εξαιρετικά δύσκολη χρήση από τους μαθητές, αλλά και τους καθηγητές διαφόρων χρήσιμων, για την έρευνα, εργαλείων (κάμερα, βίντεο, τηλεόραση, προτζέκτορας) ανά πάσα στιγμή, γεγονότα, σαφώς, για τα οποία δεν ευθύνεται το σχολείο, αλλά η αδιαφορία της πολιτείας. Σαφώς, για να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω, σημαντική και καθοριστική, ήταν και η δομή, διάρθρωση της έρευνας.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Πιο συγκεκριμένα, χαρακτηριστικά παραδείγματα, αποτελούν: α) το ερωτηματολόγιο αυτοπαρουσίασης, β) ο θυρεός, γ) η έρευνα σε βιβλία, περιοδικά, εφημερίδες, διαδίκτυο, δ) η ομαδική συζήτηση, ε) η επίσκεψη στο θεατρικό μουσείο, στ) η παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης «Κόκκινος Βράχος» στο Εθνικό Θέατρο, ζ) η φωτογράφηση, η) η δημιουργία ερωτηματολογίου προς διανομή και τα αποτελέσματά του σε γραφική παράσταση και θ) η δημιουργία PowerPoint.

ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Αυτό, το οποίο εντυπωσίασε, περισσότερο τη δική μας ομάδα από το Θεατρικό Μουσείο, ήταν το καμαρίνι της Μαρίκας Κοτοπούλη. Ένας χώρος ιδιαίτερος και πολύ ξεχωριστός. Εντυπωσιακός ήταν ο αριθμός των φωτογραφιών που υπήρχε στο καμαρίνι της, κάτι το οποίο καταδεικνύει τη μεγάλη ζήτησή της. Όλες της οι εμφανίσεις, όπως και τα κοστούμια, ήταν τα πιο επιβλητικά και συνάμα τα πιο κομψά. Δύο ακόμη γεγονότα, τα οποία μας έκαναν να την ξεχωρίσουμε, ήταν ο μεγάλος θαυμασμός και η αγάπη που εκδήλωνε ο κόσμος, μέσα από πολλές κάρτες που είχε στείλει στην πολύ σημαντική, αυτή πρωταγωνίστρια του 20ου αιώνα, αλλά και το ότι σε μια γωνία του καμαρινιού της βρίσκονταν δύο θεατρικά βιβλία, κάτι το οποίο φανερώνει βεβαίως τη λατρεία της για την θεατρική σκηνή. Τέλος, κάτι που μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν η λιτότητα και η απλότητα της τεράστιας αυτής ηθοποιού και η προτίμηση της προς τη φυσικότητα, καθώς στο καμαρίνι της, εντοπίζονται ελάχιστα καλλυντικά στοιχεία.

Η Μαρίκα Κοτοπούλη

To καμαρίνι της Μαρίκας Κοτοπούλη.

Το μουσείο και κέντρο μελέτης του ελληνικού θεάτρου και το άγαλμα του Γ. Ξενόπουλου έξω από αυτό.

Καμαρίνια από το Θεατρικό Μουσείο.

Το καμαρίνι της Αλίκης Βουγιουκλάκη (αριστερά) και της Τζένης Καρέζη (δεξιά).

Ποιο ήταν, όμως, το σπίτι του Γ. Ξενόπουλου στη Ζάκυνθο;

Ο κύριος χώρος (σαλόνι) του Γ. Ξενόπουλου στη Ζάκυνθο.

Η κρεβατοκάμαρα του Γ. Ξενόπουλου στη Ζάκυνθο.

Η τραπεζαρία και ο χώρος υποδοχής του Γ. Ξενόπουλου στη Ζάκυνθο. Η τραπεζαρία και ο χώρος υποδοχής του Γ. Ξενόπουλου στη Ζάκυνθο.

H ζωή και η δράση του Γ. Ξενόπουλου

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Κατά την διάρκεια της ερευνητικής εργασίας ενημερωθήκαμε, κυρίως βάσει των ερευνών και του ερωτηματολογίου που δημιουργήσαμε, πως κατά το 1900 – 1920, δηλαδή την εποχή που περιγράφει και ο Γρηγόριος Ξενόπουλος, το θέατρο με την κοινωνία ήταν πιο στενά συνδεδεμένα, σε σύγκριση με τη σημερινή εποχή, από την οποία απουσιάζει, στις περισσότερες περιπτώσεις, ακόμα και η στοιχειώδης γνώση για τη θεατρική τέχνη. Φυσικά, για το παραπάνω εξαιρετικά δυσάρεστο γεγονός, το σημαντικότερο μερίδιο ευθύνης θα πρέπει να αποδοθεί στην αδιαφορία της πολιτείας.

Παρακολουθείτε θεατρικές παραστάσεις;

Ποιος είναι ο κυριότερος λόγος, που σας εμποδίζει να παρακολουθείτε θεατρικές παραστάσεις ή ακόμα περισσότερο απ' όσο συνηθίζετε;

Ποια εμπειρία θα θεωρούσατε δυσάρεστη για ένα θεατή θεάτρου;

Για ποιο λόγο νομίζετε ότι απουσιάζει η θεατρική παιδεία από τα ελληνικά σχολεία;

Ποια είναι η σπουδαιότερη ωφέλεια που νομίζετε ότι θα προκύψει απ' την ουσιαστική ένταξη της θεατρικής παιδείας στο ελληνικό σχολείο;

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Τα συμπεράσματά μας έγκεινται στα παρακάτω ερωτήματα και τις απαντήσεις που τα συνοδεύουν: 5) Τι θα έκανα διαφορετικά σε επόμενη εργασία; Δύο αλλαγές που θα επιθυμούσαμε να συντελεσθούν σε επόμενη ερευνητική εργασία είναι: α) η δυνατότητα επιλογής από τους μαθητές και μόνο (δηλαδή όχι από τους καθηγητές ή οποιοδήποτε άλλο κριτήριο) των μελών που θα αποτελούν την ομάδα τους και β) η δυνατότητα αξιοποίησης περισσότερου χρόνου στο χώρο του σχολείου, στο οποίο, μάλιστα, θα έχουμε την κατάλληλη και καλύτερη καθοδήγηση από τους υπεύθυνους καθηγητές. 9) Υπήρξε σωστή διαχείριση χρόνου, διότι αυτές την εκφράζουν και την ικανοποιούν περισσότερο. Δεδομένου ότι κάθε σκέλος της ερευνητικής εργασίας θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί στα πρώτα μαθήματα, αμέσως μετά τη γιορτή των Χριστουγέννων, οφείλουμε να ομολογήσουμε, πως στο συγκεκριμένο τομέα τουλάχιστον, επιτύχαμε, καθώς η εργασία παραδόθηκε τη χρονική στιγμή, κατά την οποία είχε εξ αρχής οριστεί.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Ψηφιακό αρχείο της ΕΡΤ : http://www.ert-archives.gr Εθνικό θέατρο, ψηφιοποιημένο αρχείο: http://www.nt-archive.gr Εθνικό θέατρο: http://www.n-t.gr/ http://www.youtube.com/ http://www.google.gr/imghp?hl=en&tab=wi http://www.google.com/videohp

H ομάδα μας: Παπαναστασίου Μαρία Μόκαλης Χρήστος-Ραφαήλ Μαδούρα Λήδα Πανταζής Δημήτριος Ξηντάρα Ουρανία