ΠΟΛΥΜΕΣΑ Κεφάλαιο 11 ο - 11.1 Βασικές Έννοιες Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
Advertisements

Χαρακτηριστικά εικόνας
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
‘’MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ’’ ΤΩΝ MULTIMEDIA
Κεφάλαιο 11ο Δομικά στοιχεία εφαρμογής πολυμέσων
Μπορείτε να σκεφτείτε μερικές πολυμεσικές εφαρμογές;
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
«MULTI –ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ» ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Κεφάλαιο 4 ο Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
Υπερμέσα - Πολυμέσα.
1 ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ Μάθημα 1 ο : Μέσα και πολυμέσα Εισηγήτρια:Αναστασία Κατρανίδου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ. Π. Ε
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Βασικά χαρακτηριστικά. Η ανάγνωση ενός βιβλίου γίνεται γραμμικά για να αποκομίσουμε αυτά που ο συγγραφέας θέλει να μεταδώσει Η δυνατότητα περιήγησης από.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ  Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου,
Τα πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, γραφικών εικόνας,
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Το 1989 ο Τιμ Μπέρνερς μέλος του κέντρου cern επινόησε τον παγκόσμιο.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ MULTI-MEDIA ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ. Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΓΕΛ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Το περιεχόμενο ενός βιβλίου πρέπει να διαβαστεί από την αρχή ως το τέλος. Αυτού του είδους την πρόσβαση στην πληροφορία την ονομάζουμε γραμμική. Το 1965.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα (Εργαστήριο) [ΤΤΕ]
Γενικό Λύκειο Ακρωτηρίου – Δερμιτζάκης Λευτέρης
Πολυμέσα Οι “multi-διαστάσεις’’ των multimedia. Περιγραφή Ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Τα πολυμέσα είναι: τεχνολογία λογισμικού και υλικού που συνδυάζει Κείμενο Ήχο Φωτογραφία Κινούμενο σχέδιο Σχέδιο Κινούμενη εικόνα Πολυμέσα.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Β’ Γυμναςιου ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Διδάσκων : Βασίλης Κόμης Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 11: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Πολυμέσα- Υπερμέσα (Μέρος Α+) Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ.
Τι είναι τα πολυμέσα (Multimedia) Multus = πολυάριθμος, πολλαπλός Multus = πολυάριθμος, πολλαπλός Medium = μέσο Medium = μέσο Κλάδος της Πληροφορικής.
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Multimedia.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Αρχές Πλοήγησης.
Ονοματεπώνυμο : ………………………. Τμήμα : Β…. α ή β
Δομικα στοιχεια πολυμΕσων
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
Το Διαδίκτυο - Internet
H “Βοήθεια” στον Η/Υ 10/11/2018 Β' ΤΑΞΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΟΛΥΜΕΣΑ Κεφάλαιο 11 ο Βασικές Έννοιες Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Κόμβοι και Σύνδεσμοι Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Γραμμική και μη γραμμική πρόσβαση στην πληροφορία Πρόσβαση στην πληροφορία  Γραμμική : Πρόσβαση στην πληροφορία με προκαθορισμένη σειρά  Μη γραμμική : Οργάνωση της πληροφορίας σε αυτοτελείς ενότητες, ώστε καθεμία να μπορεί να προσπελαστεί ανεξάρτητα από τις άλλες (Theodor Nelson 1965).  Μετάβαση από μια ενότητα στην άλλη χωρίς να χρειάζεται να διατρέξει ενδιάμεσα άλλο κείμενο  Επίσκεψη μιας ενότητας από πολλά σημεία διαφορετικών ενοτήτων Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Κόμβοι και σύνδεσμοι Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα  Κόμβοι (nodes): Αυτοτελείς ενότητες που απαρτίζουν τη μη γραμμικά διαρθρωμένη ύλη ενός θέματος.  Σύνδεσμος (link): Δομή που δίνει τη δυνατότητα άμεσης μετάβασης από ένα σημείο ενός κόμβου σε ένα άλλο σημείο του ίδιου ή άλλου κόμβου. Από κόβμο αφετηρίας (source) σε προορισμό (destination) Source Κόμβος αφετηρίας Destination Προορισμός

Κόμβοι και σύνδεσμοι Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα Είδη διασυνδέσεων Από σημείο σε σημείο Από σημείο σε κόμβο Από κόμβο σε σημείο Από κόμβο σε κόμβο

Ο σηματοδότης ενός συνδέσμου ονομάζεται άκγυρα και μπορεί να είναι :  Κείμενο που έχει διαφορετική διαμόρφωση ( χρώμα ή πλαίσιο κ. α.)  Εικονίδιο ή σύμβολο  Εικόνα Σε γραφικό περιβάλλον όταν ο δείκτης του ποντικιού βρεθεί στην περιοχή του συνδέσμου αλλάζει μορφή. Κόμβοι και Σύνδεσμοι Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Υπερκείμενα και Υπερμέσα Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Υπερκείμενα Χαρακτηριστικά υπερκειμένων  Κάθε κόμβος αποτελείται από πληροφορίες σε μορφή κειμένου  Η πρόσβαση στον κόμβο πραγματοποιείται μέσω συνδέσμων  Κάθε χρήστης μπορεί να ακολουθήσει τη δική του διαδρομήγια να φτάσει σε έναν κόμβο Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Υπερμέσα Οι κόμβοι εμπλουτίστηκαν με εικόνα, ήχο, γραφικά, βίντεο κ. α., οπότε προέκυψε μια νεά δομή που χαρακτηρίζεται με τον όρο υπερμέσα (hypermedia). Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Δομή Εφαρμογής Υπερμέσων Μία εφαρμογή υπερμέσων αποτελείται από 3 επίπεδα :  Επίπεδο επικοινωνίας με το χρήστη - διεπαφή χρήστη (user interface).  Επίπεδο των συνδέσμων – Καθορισμός των σχέσεων μεταξύ των κόμβων.  Επίπεδο αποθήκευσης – Ασχολείται με την αποθήκευση της πληροφορίας και την οργάνωση σε κόμβους. Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Πλοήγηση σε εφαμογή υπερμέσων Η περιήγηση μεταξύ των κόμβων συνηθίζεται να αποκαλέιται πλοήγηση (navigation).  Πλοήσηση από κόβμο σε κόμβο.  Αναζήτηση με λέξεις – κλειδιά (Key words). Λειτουργική είναι μια εφαρμογή που παρέχει :  Βοήθεια στην πλοήγηση  Ποικιλία διαδρομών  Ελευθερία στην επιλογή πλοήγησης  Πίνακα περιεχομένων  ευρετήριο Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Εφαρμογές πολυμέσων Εφαρμογές στις οποίες γίνεται ενσωμάτωση διαφορετικών μορφών πληροφορίας σε ψηφιακή μορφή, που μπορεί να αποθηκευτεί, να μεταδοθεί και να υποστεί επεξεργασία. Οι εφαρμογές πολυμέσων δημιουργούναι από συστήματα πολυμέσων. Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Διαλογικές εφαρμογές πολυμέσων Εφαρμογές όπου υπάρχει η δυνατότητα ανάδρασης (feedback) εκ μέρους του χρήστη. Επιτρέπεται η παρέμβαση του χρήστη για την αλλαγή πορείας στην εξέλιξη της παρουσίασης της εφαρμογής. Διαλογικά ή αλληλειδραστικά πολυμέσα (interactive multimedia): Επιτρέπουν την αμφίδρομη επικοινωνία ανθρώπου υπολογιστή και η ύλη τους ( κείμενο, εικόνα κ. α.) είναι οργανωμένη συνήθως σε δενδροειδή δομή. Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Διαλογικά ή αλληλεπιδραστικά πολυμέσα Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα Δομή αλληλεπδιδρ αστικής εφαρμογής

Αξιοποίηση πολυμέσων Χρήση πολυμέσων σε τομείς όπως :  Στην ψυχαγωγία, με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια κ. α.  Στις επιχειρήσεις, για πωλήσεις, επιμορφώσεις κ. α.  Σε οργανισμούς κοινής ωφέλειας όπως αεροδρόμια, λιμάνια, μουσεία κ. α.  Στην εκπαίδευση, εκπαιδευτικές εφαρμογές, ηλεκτρονικές εγκυκλοπαίδειες, προσομοιώσεις, λεξικά κ. α. Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Συμπίεση Στις εφαρμογές πολυμέσων τα ψηφιακά στοιχεία ( εικόνες, ήχοι κ. α.) καταλαμβάνουν μεγάλο όγκο, δημιουργώντας προβλήματα στην αποθήκευση και τη διαχείριση τους. Η διαδικασία με την οποία περιορίζεται, με τη χρήση ειδικών αλγορίθμων, το μέγεθος ενός αρχείου καλείται συμπίεση (compression). Λόγος συμπίεσης = όγκος αρχικών δεδομένων / όγκο συμπιεσμένων δεδομένων. Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα