Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»
ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
 Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τον αθλητισμό, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν πολλές διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλλα και στο τρόπο.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Έρευνα για το διαδίκτυο
Εμπορικός Σύλλογος Λάρισας έρευνα της Λαρισαϊκής αγοράς φθινόπωρο 2009.
Eρευνητική εργασία Β΄ Λυκείου Στατιστική μελέτη των μαθητών της Α΄και της Β΄Λυκείου σχετικά με τις εξωσχολικές ενασχολήσεις τους.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΉ ΓΟΗΤΕΊΑ ΤΟΥ Ε ΛΛΗΝΙΚΟΎ Κ ΙΝΗΜΑΤΟΓΡΆΦΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΜΗΜΑ Β4.
Δραστηριότητες προσομοίωσης
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Το αγαπημένο μου μάθημα
2 ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Παρουσίαση αποτελεσμάτων ερωτηματολογίου: «Επίδραση του κοινωνικού περιβάλλοντος στη ζωή του σχολείου» 2ο Γυμνάσιο Νέας.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Αντι- Ντόπινγκ και σχολική εκπαίδευση : H άποψη του καθηγητή Φυσικής Αγωγής Αρβανίτη Νέλη, Ψαρέλης Γιάννης, Ιατρού Νίκος, Γκαβέρα Νίκη.
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Κοινωνικοποίηση Πανταζάκου Χριστίνα.
Αθλητισμός και γυναίκες. Ομοιότητες ανάμεσα σε αθλητές των δύο φύλων Ισχυρά παρακινούμενοι και προσανατολισμένοι στην επίτευξη Ισχυρά παρακινούμενοι και.
Άσκηση και Διατροφή. Η άσκηση ωφελεί κάνει όμορφο κορμί Αρκεί να σκεφτείς τα θαύματα που κάνει για σένα : Βοηθά στην ανάπτυξη του μυοσκελετικού συστήματος:φτιάχνει.
Έφηβοι και Διατροφή.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Όπως όλοι ξέρουμε, πολλοί άνθρωποι έχουν πρόβλημα με την υγεία τους. Έχετε σκεφτεί τι φταίει γι' αυτό; Μερικές φορές δεν έχουμε καλή διάθεση.
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου που διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
Βιολογία Γυμνασίου.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Αθλητισμός στο νησί μας Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων

Αθλητισμός! Στις μέρες μας… oι σχέσεις μεταξύ των νέων και τον αθλητισμό δεν είναι πάντα οι καλύτερες δυνατές. Από τα πρώτα χρόνια της ζωής του ο νέος υιοθετεί το πρότυπο μιας καθιστικής ζωής.Καθώς το παιδί μεγαλώνει δέχεται όλο και περισσότερες επιδράσεις στον χαρακτήρα του από τον αθλητισμό, αναπτύσσει το αίσθημα της συλλογικότητας ενώ παράλληλα μαθαίνει να σέβεται και να συνεργάζεται με τον αντίπαλό του .Υιοθετεί την ευγενή άμιλλα μένοντας συγκροτημένος στη χαρά της νίκης και αποδέχεται την ήττα σαν κίνητρο βελτίωσης και αυτοκριτικής .Σιγά σιγά ο νέος αρχίζει να αντιλαμβάνεται και να κατακτά αξίες ζωής όπως η υπομονή και η επιμονή, ο κόπος και η ανταμοιβή, η χαρά και η λύπη, καθιστώντας την κοινωνικοποίησή του πιο ομαλή. Επιπλέον, μαθαίνει να θέτει στόχους υψηλούς και να κατακτά μέρος αυτών, ενώ παράλληλα αποφεύγει με δική του κρίση τις κακές επιρροές. Προκειμένου λοιπόν να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα για τη σχέση που έχουν οι νέοι με τον αθλητισμό μοιράσαμε ερωτηματολόγια σε παιδιά από πρώτη ως τρίτη λυκείου. Διερευνήσαμε δηλαδή σχέσεις των νέων με τον αθλητισμό.

Ερωτήσεις! Παρακάτω θα δούμε ερωτήσεις που σκευτήκαμε και κάναμε σε παιδία και εφήβους. Αναφέροντας το ποσοστό απαντήσεων σε κάθε ερώτηση.

Ερώτηση 1. Πιστεύεις ότι ο αθλητισμός βοηθάει τους νέους? Α (Ναι) 100% Β (Οχι) 0%

Ερώτηση 2. Εσύ προσωπικά αθλείσαι αυτήν την στιγμή? Α (Ναι) 60% Β (Οχι) 40%

Ερώτηση 3. Αν, όχι γιατί συμβαίνει αυτό? Α (Δεν προλαβαίνω) 70% Β (Επειδή δεν μου αρέσει ο αθλητισμός) 30%

Ερώτηση 4. Τι ψάχνεις όταν ασχολήσαι με ένα άθλημα? Α (Καλύτερη φυσική κατάσταση) 50% Β (Φίλους και διασκέδαση) 50%

Ερώτηση 5.  Πόσο ευχαριστημένος είσαι με το άθλημα που κάνεις? Α (Λίγο) 10% Β (Αρκετά) 70% Γ (Πολύ) 20%

Ερώτηση 6. Τι είδους άθλημα προτιμάς? Α (Ομαδικά) 70% Β (Ατομικά) 30%

Ερώτηση 7. 'Αμα σου δινόταν η ευκαιρία θα συμμετείχες σε κάποιο άθλημα για πρωταθλητισμό? Α (Ναι) 65% Β (Όχι) 45%

Ερώτηση 8. Τι τάξη πάτε? Α) (Α' λυκείου) 40% Β) (Β' λυκείου) 40% Γ) (Γ' λυκείου) 20%

Ερώτηση 9. Αθλείσαι από προσωπικό ενδιαφέρον ή λόγω πίεσης των γονιών? Α) (Προσωπικό ενδιαφέρον) 90% Β) (Κυρίως πίεση από γονείς) 10%

Συνοψίζοντας… Από αυτά που συμπεράναμε από τις απαντήσεις των μαθητών στα ερωτηματολόγια είναι ότι αρκετοί νέοι ενδιαφέρονται να κάνουν κάποια αθλήματα ωστόσο οι έντονοι και απαιτητικοί ρυθμοί ζωής και οι υποχρεώσεις που έχουν δεν τους αφήνουν να ασχοληθούν ιδιαίτερα. Δουλ'ευοντας με όλα τα μελη της ομάδας καταλήξαμε στα παραπάνω συμπεράσματα.