ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Advertisements

1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
«Ενδυμασία και πολιτισμός: πορεία μέσα στο χρόνο»...
ΜΟΔΑ-ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ.
Ράλλειο Λύκειο Πειραιά
Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας
Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία
ΥΠΟΘΕΜΑ: Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Η ενδυμασία στο Βυζάντιο
Ράλλειο Λύκειο Πειραιά
Το αθλητικό ιδεώδες και η εμπορευματοποίησή του
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Τροφή για σκέψη…» ΘΕΜΑ: Διατροφή στην εφηβεία
Μαθήτρια: Ισμήνη Τσιγκανέ Καθηγήτρια: Μπορέτου Σταυρούλα Μάθημα: Κείμενα Έτος:
Ερευνητική Εργασία Α’ Λυκείου
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
Το μεγάλο ταξίδι προς την ανακάλυψη του εαυτού μας
Σημασία της ενδυμασίας στη ζωή μας Συντάκτριες: Κωνσταντίνα Βέργου, Σοφία Βέργου, Ελένη Καρβουνίδου, Εύη Τοψαχαλίδου.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
O Σωκράτης και το τεστ του φιλτραρίσματος
ΜΑΘΗΤΕΣ : ΣΙΩΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΛΙΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΟΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ
Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Ερευνητική Εργασία (Project) τμήματος Α2
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
Εφηβεία Η εφηβεία είναι η μεταβατική > περίοδες στην ζωή μας.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
Φύλο. Ακολουθείς τις τάσεις της μόδας… ΆνδρεςΓυναίκες  Φανατικά  Αναλόγως  Καθόλου.
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
Νίκος Παναγιωτόπουλος
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
«Η σημασία και η συμβολική γλώσσα της ενδυμασίας»
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
ΥΠΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
PROJECT : ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΑΣ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ
Όνομα ομάδας: Γαλαζοπράσινο Μαθητές: Καραίσκου Ρανια, Γιαμαίου Σπυριδούλα, Παπαδόπουλος Ευσέβιος, Τσατσαράγκος Θανάσης Θέμα: Φώς, Χρώμα και τέχνη Σχολείο:6ο.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συμπεριφορά Καταναλωτή & Στρατηγική ΜΚΤ (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
Θέμα: Ενδυμασία και μόδα. Ανάγκη ή πολιτισμός; Ερευνητική εργασία 1 ο Γενικό Λύκειο Βόλου Α΄ Τάξη Λυκείου.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
4ο ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΡΙΟΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑΣ ΛΙΑΓΚΗΣ
Πιστεύετε σε κάποια θρησκεία ;
ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΝΤΥΣΙΜΟ-ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ
Η τέχνη του δρόμου. Η τέχνη του δρόμου Τι ονομάζουμε τεχνη; Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζεται χρησιμοποιώντας δεξιότητα, εμπειρία.
Κοινωνική Οργάνωση και Κοινωνική Μεταβολή
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ.
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΤΟ ΣΗΜΑ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ
Εξάντας Ελλήνων Οκνηρία.
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας

Τι δηλώνουν τα ρούχα μου;

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ Τα χρώματα που διαλέγει ο άνθρωπος για το ντύσιμό του όχι μόνο αποκαλύπτουν την προσωπικότητά του αλλά και επιδρούν στη διάθεσή του (π.χ. τα σκουρόχρωμα ρούχα δίνουν την αίσθηση κατάθλιψης, κάποιου κλεισμένου στον εαυτό του, ανασφαλή και ίσως επιθετικού και απλησίαστου, τα φωτεινά ρούχα μπορούν να έχουν ακριβώς την αντίθετη επίδραση υποδηλώνουν αγνότητα, καθαρότητα και δίνουν την αίσθηση προσεγγίσιμου και φιλικού ατόμου.)

Τα ρούχα δηλώνουν την κοινωνική τάξη ενός ανθρώπου και το ρόλο του μέσα σ’ αυτήν (π.χ. ειδικές βασιλικές ενδυμασίες) Φανερώνουν την εθνικότητα (π.χ. χαρακτηριστικές εθνικές ενδυμασίες) Τη θρησκεία (π.χ. η μπούργκα που καλύπτει το πρόσωπο των μουσουλμάνων γυναικών)

ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΜΟΔΑ Κάθε νέος νοιάζεται για την εξωτερική του εμφάνιση. Οι έφηβοι πιστεύουν ότι η ενδυμασία είναι χαρακτηριστικό στοιχείο της αισθητικής αντίληψης του κάθε ανθρώπου. Τα ρούχα εκφράζουν περισσότερα από όσα πιστεύουμε, εκφράζουν την διάθεση που έχουμε όταν ντυνόμαστε, το πώς θέλουμε να αντιμετωπίσουμε την μέρα μας, αλλά και το πώς θέλουμε να μας αντιμετωπίζουν οι άλλοι. Μπορούν να εκφράσουν τις προσδοκίες μας αλλά και τους καθημερινούς μας στόχους.

ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΟΜΑΔΑ : ΚΛΑΡΙΝΑΪΚΟΣ Δημήτρης Γκολέμης Εύα Βασιλοπούλου Ειρήνη Βλάσση Ελευθερία Βλάχου Χάρης Αποστολόπουλος

ΜΟΔΑ – ΓΥΝΑΙΚΑ-ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Η γυναίκα στη διαφήμιση. Η παρουσία της γυναικείας μορφής στις διαφημίσεις έχει στόχο να προσελκύσει κυρίως τη γυναίκα καταναλώτρια αλλά και το ανδρικό καταναλωτικό κοινό με διαφορετική χρήση της γυναικείας μορφής.

ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η μόδα έχει φτάσει στο αποκορύφωμά της και έχει μπει ολοκληρωτικά στη ζωή μας. Δυστυχώς, όμως, η επιρροή της στις μάζες δεν είναι καθόλου εποικοδομητική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΟΔΑΣ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η επιστήμη της διαφήμισης μόδας δεν είναι όπως πιστεύουν πολλοί σύγχρονη. Η αρχή της τοποθετείται στα αρχαία κιόλας χρόνια. Η εξέλιξη ανά τους αιώνες τη φέρνει στις μέρες μας υπό τη μορφή που τη γνωρίζουμε.

----------------------- Οι διαφημίσεις της μόδας εκτός από τη δημιουργία των καταναλωτικών προτύπων συμβάλλουν και στη διαμόρφωση της αντίληψης μας για το γυναικείο σώμα.

ΠΡΟΤΥΠΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΜΟΔΑΣ Τα πρότυπα ομορφιάς υπαγορεύουν με έναν συγκεκριμένο τρόπο το πώς θα πρέπει να φαίνονται όλοι οι άνθρωποι προκειμένου να αξίζουν το θαυμασμό, τη δόξα, την επιτυχία, τον έρωτα και την αγάπη.

Μόδα ΟΜΑΔΑ:Money Money Προέλευση ρούχων Καθετοποιημένη παραγωγή Αργαλειοί και υφαντά τα παλιά χρόνια Επαγγέλματα που περνούν κρίση Επαγγέλματα που γνρίζουν άνθιση Προέλευση ρούχων

Επηρεάζει τελικά η οικονομική κρίση όλα τα επαγγέλματα της μόδας αρνητικά;

Τι είναι τελικά η καθετοποιημένη παραγωγή; Με τον όρο καθετοποιημένη παραγωγή εννοούμε τον έλεγχο της επιχείρησης επί των διαφόρων σταδίων της παραγωγής και διανομής των προϊόντων που παράγει και των υπηρεσιών που προσφέρει. Όταν μια επιχείρηση είναι πλήρως καθετοποιημένη ,κάτι τέτοιο ειναι ευνοϊκό για τη δομή του κόστους της.

Ποιο είναι το μειονέκτημα της δημιουργιάς ρούχων σε άλλες χώρες; Απο τη μία το κόστος παραγωγής εκεί είναι πολύ μικρότερο αλλά από την άλλη κατά την μεταφορά των προϊόντων το περιβάλλον μολύνεται σε μεγάλο βαθμό, καθώς εκλύονται πολλά καυσαέρια από τα μέσα μεταφοράς

Άρα είναι προτιμότερο να προμηθευόμαστε ελληνικά ρούχα ώστε να μην επιβαρύνουμε το περιβάλλον αλλά και να ενισχύουμε οικονομικά τη χώρα μας.Για αυτό θα πρέπει να ελέγχουμε πάντα τις ετικέτες των ρούχων πριν τα αγοράσουμε.

Ομάδα:Money money Κώστας Βελιώτης Φίλιππος Δημητρακόπουλος Μάνος Γκουλουμνιάν Πασχάλης Αντωνιάδης Κώστας Βελιώτης

ΟΜΑΔΑ: ‘ΟΙ ΚΑΡΝΤΑΡΟΜΠΕΣ’ ΦΩΤΗΣ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΗΜΗΤΣΑΣ ΜΑΡΙΝΑ ΓΙΑΧΑΪ ΝΤΕΜΗ ΑΤΣΟΥ ΔΑΝΑΗ ΔΕΡΕΜΠΕΗ ΠΟΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΦΟΡΕΣΙΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΣΚΟΠΕΛΙΤΙΚΗ ΦΟΡΕΣΙΑ ΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΝΔΥΣΗΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΝ 20ο ΑΙΩΝΑ ΤΑ ΟΡΟΣΗΜΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ

ΟΜΑΔΑ: ‘ΤΑ ΨΩΝΙΑ’ ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΛΗΔΑ ΔΗΜΑΚΟΥΛΕΑ ΚΕΛΥ ΑΛΕΞΑΛΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΔΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΜΟΔΑ,ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΑ ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΦΕΤΙΝΗΣ ΜΟΔΑΣ ΕΡΕΥΝΑ: ‘ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΤΗ ΝΤΟΥΛΑΠΑ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ’