ΣχολείαΣχολεία Υποδομή, προβλήματα και παραλείψεις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΤΡΑΚΗ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕΤΡΟΥ,Β1
Advertisements

Δάσκαλοι του κόσμου (Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης 2013)
VaR Η VaR ενός χαρτοφυλακίου ορίζεται σαν η μέγιστη ζημιά που αναμένεται να πραγματοποιηθεί αναφορικά με το χαρτοφυλάκιο μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα.
Οργανωςη ςχολικου χωρου 19 – 23 Οκτ. 2009
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
SweetHome 3D ΕΝΑΣ ΕΥΚΟΛΟΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ/ΚΤΙΡΙΩΝ.
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Είδη προβλημάτων στην κλασματική μονάδα
Παράδειγμα 2: Κινηματογράφοι Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο:
Τεχνολογία Δημήτρης Χονδρουδάκης Τμήμα Α4 6ο Γυμνάσιο Ιλίου
Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Μάθημα 5 ο Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Δασική Διαχειριστική Ι Δασική Διαχειριστική.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΝΟΜΟΣ SNELL Λόγω της συνέχειας του δυναμικού και της κάθετης συνιστώσας της πυκνότητας του ρεύματος J στο σημείο επαφής δυο μέσων αντιστάσεων ρ1, ρ2 ισχύει:
ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ με άγνωστο τον μειωτέο.
Παράδειγμα 14: Υπολογισμός αριθμού μαθητών Σε ένα Λύκειο υπάρχουν οκτώ τμήματα.Το πρώτο τμήμα έχει 24 μαθητές, το δεύτερο 18, το τρίτο 20, το τέταρτο 22,
Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας
Λεμεσός - 20 Οκτωβρίου 2009 Λευκωσία - 23 Οκτωβρίου 2009 ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» ΤΕΚΕ Πρόγραμμα: «ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ.
Μαθηματικά Στ’ Δημοτικού
Μέση τιμή από Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου.
2.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
Ο ρόλος του βοηθού διευθυντή στο σημερινό σχολείο. Ψηλές προσδοκίες – Σκληρή πραγματικότητα Σχολική Ηγεσία Σάββατο 10 Μαρτίου 2012 Δημοτικό Κωνσταντινουπόλεως.
3.4 ΔΥΝΑΜΗ & ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΙ» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2005 – 2012 Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών Ομάδα.
Υλικό για Διδακτική Πρόταση 1, Διδακτική Πρόταση 2 Διδακτική Πρόταση 3.
Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Μάθημα 5 ο Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Δασική Διαχειριστική Ι Δασική Διαχειριστική.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΕΡΟΒΙΑΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Project Αειφόρο Σχολείο
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Ματθαίος Πατρινόπουλος,
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εκτιμώ το ποσοστό¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Στον Γιώργο και στην.
Αναγνώριση του άρθρου, του ουσιαστικού και του ρήματος
ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ
 Η καθαριότητα και η λειτουργικότητα του αστικού περιβάλλοντος αποτελούν δύο από τις σημαντικότερες συνιστώσες της ποιότητας ζωής των δημοτών και καθιστά.
Όλα αυτά αποτελούν την ταυτότητα του κάθε ανθρώπου.
Παραγωγή, Μεταφορά και Διανομή Ηλεκτρικής Ενέργειας
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (1)
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Μάθημα 5 ο Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Δασική Διαχειριστική Ι Δασική Διαχειριστική.
Γεια σας φιλαράκια ! Εμείς τα παιδιά της Β΄2 και Δ΄2
Η νύχτα της 17ης Νοέμβρη 1973 Μαρία – Στεφανία Χατζηγρηγορίου
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Οι μαθητές του Γ1,στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας,φωτογράφισαν τις αγαπημένες τους γωνιές στο σχολείο. Εργάστηκαν ομαδικά και μίλησαν για αυτές.
Η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
Οι σταγόνες φτάνουν ως το φρύδι και στη συνέχεια κυλάνε στο πλάι χωρίς να μπούνε στο μάτι μου.
1 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών 100 και πλέον χρόνια λειτουργίας.
1 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ « ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ» ΤΑΞΗ : Γ3.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Μ. ΠΕΤΡΩΤΟΥ ΑΙΚ. ΧΑΛΑΣΤΑΝΗ Μ. ΙΣΑΑΚΙΔΗΣ Μ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Τεστ στα Μαθηματικά πολλαπλασιασμοί & διαιρέσεις 10, 100, 1000.
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
2ο Δημοτικο σχολειο χαλκιδασ
1ο πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. - Α.Π.Θ
Οι Εκπαιδευτικοί και οι Μαθητές της Δ΄ Τάξης του
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 42ου Δημοτικού Σχολείου και των 27ου και 71ου Νηπιαγωγείων Πάτρας, σας προσκαλούν.
Εισηγητής: Τσαδήμας Χρήστος Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ11
Να κατατάσσει τους μετασχηματιστές σε κατηγορίες ανάλογα με:
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ H Ε1 τάξη του 2ου Δημοτικού σχολείου (Στρούμπειο) σας προσκαλεί σε ημερίδα με θέμα: «Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο, Σύνδεση με.
Το σχολείο των ονείρων μας 1 ο Νηπιαγωγείο Ωραιοκάστρου.
8 άτομα ανά τραπέζι, 10 τραπέζια στην αίθουσα συν το πρώτο τραπέζι
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1 Βασικές Συμβουλές Φωτογραφίας
Ν: Συνολικός αριθμός εγγεγραμμένων φοιτητών Π: Προπτυχιακοί φοιτητές
Νηπιαγωγείο Λουσικών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣχολείαΣχολεία Υποδομή, προβλήματα και παραλείψεις

Στοιχεία που ισχύουν για το σχολείο μας, κεντρικό και παράρτημα ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΡΙΘ. ΑΙΘΟΥΣΩΝ 104 ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΑΙΘΟΥΣΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΥΠΑΙΘΡΙΟΙ ΧΩΡΟΙ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 32798

Αριστερά βλέπουμε τα πρότυπα και δεξιά την πραγματικότητα που ισχύει για κάθε σχολείο ΠΡΟΤΥΠΑΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΠΙΤΙΟΥ -ΣΧΟΛΕΙΟΥ μέτρα3.300 μέτρα ΣΥΝ. ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ κεντρικόπαρ/μα ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ανά ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ανά ΜΑΘΗΤΗ (Σε τ.μ.) 4 – 62,81,4 ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ανά ΜΑΘΗΤΗ (Σε τ.μ.) 1,711,761,20 ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΥΠΑΙΘΡΟΥ ΧΩΡΟΥ ανά ΜΑΘΗΤΗ (Σε τ.μ.) 154,201,20

Το σχολείο μας

3 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών

Οι δικές μας ευθύνες για την ακαταλληλότητα του Σχολείου

Οι προσπάθειες όμως δεν λείπουν