Μαρία Μαύρου Δ΄1 Δημοτικό Σχολείο Λυμπιών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κανιούρα Ανθή Κεντρωτή Κατερίνα Αμπαρτσουμιάν Σάββας
Advertisements

Το νερό παρόλο που είναι πολύ σημαντικό για όλους μας φέρνει και πολλά κακά που δημιουργούν στους ανθρώπους, στο περιβάλλον, στα ζώα και γενικά σε όλο.
Το νερό είναι ένα στοιχείο απολύτως απαραίτητο για κάθε μορφή ζωής. Στο σώμα των ανθρώπων, των ζώων αλλά και των φυτών αποτελεί πάνω από τα 2/3 του ολικού.
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Το σπίτι του μέλλοντος ΝΤΟΛΑΨΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΑΤΖΗΟΓΛΟΥ ΣΙΜΠΕΛ.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Αιολική Ενέργεια Έλενα Ταχίρι.
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Μάθημα : Ο ικιακή Ο ικονομία. Σε έναν κόσμο σχεδιασμένο για μεγάλους τα παιδιά είναι εκτεθειμένα στον κίνδυνο των ατυχημάτων. Προστατεύστε τα παιδιά σας.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΗ Η χοληστερόλη είναι κηρώδης στερόλη που βρίσκεται στη μεμβράνη των κυττάρων όλων των ιστών του σώματος, και στο πλάσμα του αίματος.
Κεφάλαιο Ενέργεια Ερωτήσεις
Ο Άλμπρεχτ Ντίρερ (Albrecht Dürer)
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ Η ατμοσφαιρική ρύπανση προκαλεί σοβαρές καταστροφές στη Γη.
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
ΦΩΤΙΣΜΟΣ GREENLATERNS 4ο Γ.Λ.Χ.
Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ!!!
Τοξοβολία με αμαξίδιο ΠΗΓΗ
ΘΕ: Προσφορά και Μαρτυρία Πίστης στον Σύγχρονο Κόσμο
Προτυπο πειραματικο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνης
Όνομα : Χρήστος Πυλαρινός Μαρκαντωνάτος Γ 3 Εργασία για την « Διάσκεψη των Ευρωπαϊκών Εκκλησιών » Υπεύθυνος καθηγητής : κ. Γιώργος Καπετανάκης.
ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ Είναι ένα σχετικά νέο άθλημα.
Η ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ Ζούρος Στράτος Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ.
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
Κατοικία – ρύπανση & αντιρρύπανση
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΠΑΓΚΟΜΣΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ
ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΑΔΟΓΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΚΑΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΟΥΛΟΥΚΤΣΗ
Συνέπειες των απορριμμάτων για το περιβάλλον.
Κειμενα νεοελληνικησ λογοτεχνιασ β΄λυκειου
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΚΟΜΦΟΥΚΙΑΝΙΣΜΟΣ
Ένα υπέροχο παραολυμπιακό
ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ ΘΕ 2: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
Αντισφαίριση με αμαξίδιο
Πληροφορίες για μπάσκετ Των παραολυμπιακών αγώνων
ΜΑΘΗΜΑ:Σ.Κ.Ζ ΤΜΗΜΑ:Α3 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΒΑΡΒΑΡΕΣΟΥ
 Η Νιρβάνα είναι λέξη σανσκριτική που έχει ληφθεί ως θρησκευτικός-φιλοσοφικός όρος, που σημαίνει γενικά: "σβέση φλόγας".
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
Οι βασικές χαρακτηριστικές ιδιότητες των υλικών σωμάτων
Τα παλιά τα χρόνια… Τα παλιά χρόνια που δεν υπήρχαν ψυγεία για να διατηρηθεί το κρέας, οι άνθρωποι είχαν βρει διάφορες μεθόδους συντήρησης ακόμα και στο.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ Ο ζωγράφος που αγάπησε τη παιδική ηλικία
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΑΞΗ: Α1-Β
Παραολυμπιακοί αγώνες
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : 4 ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ ΟΝΟΜΑ : ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ : Γ 3.
ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑ [1]. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ [2] Η Ιστιοπλοΐα είναι μια τέχνη αρμενίσματος στο νερό χρησιμοποιώντας τον άνεμο. Η Ιστιοπλοΐα είναι μια τέχνη αρμενίσματος.
Ινδουϊσμοσ ΘΕ 2: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ανεργία Project Β λυκείου θέμα: Ομάδα: 3η
ΜΑΡΙΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
1 ο ΕΠΑ.Λ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΤΜΗΜΑ : Α1 «Oι διατροφικές συνήθειες των εφήβων του 1ου ΕΠΑ.Λ Αγ. Παρασκευής»
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ’2 29/11/14 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Θ.Ε.: 2Η ΙΣΛΑΜΟΦΟΒΙΑ.
ΖΟΥΡΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ Α’1 Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ. ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ & ΜΕΛΟΠΟΙEIΤΑΙ  ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ  ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗΣ  ΤΕΡΨΙΧΩΡΗ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΙΟΥ.
Η ιστορία της Ρουθ Εύα Πλουμάκη, Γ ’3. Η Ρουθ Την εποχή των Κριτών έζησε και η Ρουθ, η οποία, παρόλο που δεν ήταν Εβραία, έγινε πρόγονος του Ιησού Χριστού.
A1’ Τάξη 4ο Γυμνάσιο Σπάρτης «Γ. Ρίτσος»
ΠρΟτυπο πειραματικΟ γυμνΑσιο ευαγγελικΗΣ σχΟληΣ ΣμΥρνηΣ
Μπότσια.
Όνομα : Χρήστος Πυλαρινός Μαρκαντωνάτος Γ 3 Εργασία για την « Οικουμενική κίνηση » Υπεύθυνος καθηγητής : κ. Γιώργος Καπετανάκης.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Υπεύθυνος καθηγητής: Γιώργος Καπετανάκης ΘΕ2:Παγφκόσμιο συμβούλιο εκκλισιών Επιμέλεια: Τσώλη Ελένη.
Ρατσισμός.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΜΠΑΝΙΤΣΙΩΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΜΑΡΙΑ Ο κύκλος του νερού
Υ305 Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Τα ζώα που ζουν κοντά μας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαρία Μαύρου Δ΄1 Δημοτικό Σχολείο Λυμπιών Τα καλά του νερού Μαρία Μαύρου Δ΄1 Δημοτικό Σχολείο Λυμπιών

Ξέρεται πως το νερό έχει τα καλά του και τα κακά του Ξέρεται πως το νερό έχει τα καλά του και τα κακά του. Όμως εγώ θα σας μιλήσω για τα καλά του όπως.

  Χρησιμοποιείται αρκετά και ως μέσω παραγωγής ενέργειας την οποία ονομάζουμε υδροηλεκτρική ενέργεια, το νερό για να γίνει ενέργεια αξιοποιείται η ορμή των ποταμών η των χειμάρρων και δημιουργούνται τεχνητές που τις ονομάζουμε «λεκάνες».Στη συνέχεια το νερό αποταμιεύεται σε ταμιευτήρες για μελλοντική χρήση σχετικά με την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για άρδευση-ύδρευση κατά την διάρκεια ξηρών περιόδων. Το νερό χρησιμεύει σε πάρα πολλά πράγματα. Το νερό επίσης χρησιμεύει και στον άνθρωπο για τις καθημερινές του ανάγκες, στα ζώα και τα φυτά για να ζήσουν, εάν ο άνθρωπος χάσει το 20% του νερού από το σώμα του κινδυνεύει να πεθάνει. .

Το νερό το χρειαζόμαστε κάθε μέρα, με πάρα πολλούς τρόπους Το νερό το χρειαζόμαστε κάθε μέρα, με πάρα πολλούς τρόπους. Το χρειαζόμαστε για να είμαστε υγιείς, το χρειαζόμαστε για να παράγουμε την τροφή μας, για τις μεταφορές, την άρδευση και τη βιομηχανία. Το χρειαζόμαστε για τα ζώα και τα φυτά, για να αλλάζουν οι εποχές και τα χρώματα. Ωστόσο, παρά τη σημασία των αποθεμάτων του νερού για τη ζωή και την ύπαρξή μας, δείχνουμε μια συνεχώς αυξανόμενη έλλειψη σεβασμού για τα αποθέματα νερού. Τα σπαταλούμε, τα λεηλατούμε, τα μολύνουμε, ξεχνώντας πόσο απαραίτητα είναι για την επιβίωσή μας». Πηγές: http://dim-rizou.pel.sch.gr/ergasies/nero/page02.html Εγκυκλοπαίδεια https://www.google.com.cy/search?hl=el&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1280&bih=684&q=%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%BF&oq=%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%BF&gs_l=img.3..0l10.1138.9535.0.10986.8.6.2.0.0.0.296.1217.0j4j2.6.0....0...1ac.1.32.img..0.8.1247.O4zHPPLzpXQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=xxHCZzL9XnNo-M%3A%3B1jxarjVOP3OHrM%3Bhttp%253A%252F%252F4.bp.blogspot.com%252F-5yPXbPqcARI%252FTwwKezZ4hII%252FAAAAAAAAAjw%252F5R5-jwdHBkg%252Fs1600%252Fwater%252Btoxrisimo%252B%252525CE%252525BD%252525CE%252525B5%252525CF%25252581%252525CE%252525BF.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.toxrisimo.gr%252F2013%252F03%252Ftherapia-gia-kaoura.html%3B1070%3B1600 . … ..