Ενότητα 3.3 Αξιοποίηση-Αξιολόγηση Ιστοσελίδων, ιστοχώρων & πυλών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ (WEBQUESTS) γιατί ιστοεξερευνήσεις;;; πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν; τι είναι; 1.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Στοιχεία Φοιτητών: Μπούτας Αρσένιος 195/05 Στεφανόπουλος Στέφανος 22/05 Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
Η χλωρίδα του Υμηττού στη Λογοτεχνία, στη Μυθολογία, στον Πολιτισμό και τις φαρμακευτικές της ιδιότητες Σχολείο: 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ Επιβλέπων.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Wikipedia Η Βικιπαίδεια ή Wikipedia είναι ένα εγχείρημα: • Συλλογικό, • Εγκυκλοπαιδικό παγκόσμιο, • Πολύγλωσσο, Στόχος • Να παρέχει ελεύθερα επαναχρησιμοποιήσιμο.
Παιδαγωγική Αξιοποίηση του Διαδικτύου στην εποχή του Web 2.0
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
Το web 2.0, εισήγαγε (ακριβέστερα: δημιούργησε τις προϋποθέσεις για) νέες κοινωνικές και διδακτικές πρακτικές. Η επίδραση του web 2.0 στην Εκπαίδευση μπορεί.
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Αξιοποίηση Kοινωνικών δικτύων στην Εκπαίδευση Η περίπτωση του Ning.
Χρήση και υποστήριξη κοινοτήτων μάθησης. Ψηφιακές κοινότητες  Κοινότητες που τα μέλη τους επικοινωνούν ψηφιακά μεταξύ τους.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Η Διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών με τη Χρήση των Νέων Τεχνολογιών
E-Bay 1η Φάση Εργασίας - : Γιάννης Μοντίν: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, υπεύθυνος παρουσίασης, υπεύθυνος σύνδεσης υλικού Παρασκευάς Πιτσιάνης: Υπεύθυνος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Χρήση των βασικών εργαλείων πληροφορικής, πολυμεσικών εργαλείων και του διαδικτύου 3.3 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ.
Γενικό Μέρος ΠΑΚΕ-Ε.Μ.Π. Ενότητα 4η Π.Χαμοσφακίδη Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2008.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Οι ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών) ως εργαλεία για την ανάπτυξη κριτικής ιστορικής σκέψης: εκπαιδευτικό λογισμικό, χρήση διαδικτύου ΜΕ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση των Ψηφιακών Τεχνολογιών.
Το Web 2.0, η κοινωνική δικτύωση και οι νέες κοινωνικές πρακτικές
Εργαλεία WEB 2.0 Blogs και WIKIS.
Μαρκου Παναγιώτης Το διαδίκτυο ως πηγη πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων Εκπαιδευτικά δίκτυα Ευρωπαϊκό δίκτυο σχολείων[ Canada's.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
Σχολικό Έτος ο ΕΚ Καρδίτσας Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης “H ενδοσχολική επιμόρφωση της καρδιάς μας. Ο ένας για τον άλλο” Η χρήση του.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ TO ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ; Δίκτυο υπολογιστών (γενική έννοια)
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για την αξιοποίηση του ΕΛ/ΛΑΚ, της τηλεκπαίδευσης και των υπηρεσιών του ΠΣΔ Τ. Καράκιζα, Κ. Κωνσταντούλας, Ε.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
«ΚΑΛΕΣ» ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
«Ένα παράδειγμα αξιοποίησης των Τ.Π.Ε. στη διδακτική της τραγωδίας: Δημιουργία ψηφιακών κόμικς με βάση την Ελένη του Ευριπίδη (Γ΄ Γυμνασίου)» B. Καμπουρέλλη,
Γιάννης Ρίτσος.
Η λέξη Wiki ερμηνεύεται μερικές φορές ως ακρώνυμο για το "What I know is" δηλαδή "Αυτό που εγώ ξέρω είναι"
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
Το μάθημα των Θρησκευτικών… …και οι Νέες Τεχνολογίες
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Χρήση και υποστήριξη Κοινοτήτων Πρακτικής και Μάθησης
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
ΤΙΤΛΟΣ Κατοχή, Αντίσταση και Απελευθέρωση
Διαθεματική πρόταση για τη διδασκαλία των ομηρικών επών και της περιγραφής έργου τέχνης Βασιλική Αφεντουλίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ 02 Γυμνάσιο Σίφνου Δ/νση.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Ένα σύνολο ατόμων με κοινά χαρακτηριστικά  Σταδιακά δημιουργούν μια κοινή ορολογία, κοινές απόψεις, αξίες, στάσεις και πρακτικές  Επικοινωνούν και συνήθως.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Web 2 Τεχνολογίες και η χρήση τους στη μαθησιακή διαδικασία
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 3.3 Αξιοποίηση-Αξιολόγηση Ιστοσελίδων, ιστοχώρων & πυλών Γιάννης Σαλονικίδης – Επιμορφωτής ΤΠΕ@Ε

Αξιοποίηση στη διδασκαλία Εκπαιδευτικός Μαθητής Συλλογή πληροφοριών - πηγών Δημοσίευση στο WWW Προετοιμασία μαθήματος Γιάννης Σαλονικίδης - Επιμορφωτής ΤΠΕ@Ε

αναλυτικότερα … Εκπαιδευτικός Μαθητής Προετοιμασία για εργασία Διερεύνηση ιστοσελίδων Επίσκεψη σε ιστοσελίδες Προετοιμασία για εργασία Προετοιμασία μαθήματος Εύρεση πληροφοριών Συλλογή πληροφοριών Συλλογή πηγών Εκπόνηση εργασίας Πληροφορίες Δημοσίευση στο διαδίκτυο Δημοσίευση στο διαδίκτυο Υποδείξεις Εργασίες μαθητών Γνώμες Οι μαθητές γίνονται «ειδικοί» Εργασίες μαθητών Γιάννης Σαλονικίδης - Επιμορφωτής ΤΠΕ@Ε

Αξιοποίηση στη διδασκαλία 2 Είναι αξιόπιστες οι πληροφορίες; Πώς θα αξιολογηθούν; Ποια εργαλεία θα χρησιμοποιήσουμε; Γιάννης Σαλονικίδης - Επιμορφωτής ΤΠΕ@Ε

Μειονεκτήματα Οι πληροφορίες είναι αμφισβητήσιμης ποιότητας, καθώς δεν έχουν πιστοποιηθεί από κάποια αρχή. Το υλικό είναι κυρίως ξενόγλωσσο. Δεν παρέχεται επαρκής τεκμηρίωση. Το υλικό δεν είναι προσαρμοσμένο στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Γιάννης Σαλονικίδης - Επιμορφωτής ΤΠΕ@Ε

Κατηγοριοποίηση εργαλείων Α. Ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά Blogs (Ιστολόγια) Wordpress.com & Wordpress.org Blogger.com Blogs.sch.gr Wikis Wikispaces.com B. Με έμφαση στην παιδαγωγική αξιοποίηση Webquest – Ιστοεξερεύνηση E-portfolio Εικονικό εποπτικό υλικό Γιάννης Σαλονικίδης - Επιμορφωτής ΤΠΕ@Ε

Παραδείγματα (πύλες) Εκπαιδευτικές Πύλες – Ομάδες δημόσιας συζήτησης Παραδείγματα (πύλες) Εκπαιδευτικές Πύλες – Ομάδες δημόσιας συζήτησης Η δικτυακή εκπαιδευτική πύλη του ΥΠΔΒΜΘ e-yliko: http://e-yliko.sch.gr/default.aspx Η πύλη για την ελληνική γλώσσα: http://www.greek-language.gr/greekLang/index.html Ελληνική Πύλη Παιδείας: http://www.eduportal.gr Το στέκι των πληροφορικών: http://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php Γιάννης Σαλονικίδης - Επιμορφωτής ΤΠΕ@Ε

Παραδείγματα (ιστολόγια) Blogs (Ιστολόγια) Ιστολόγιο εκπαιδευτικού (Γιάννης Σαλονικίδης-Δ@σκ@λος) http://salnk.eduportal.gr/ Ιστολόγιο ειδικότητας (φυσικές επιστήμες κ.ά.) http://ek.based.gr/ Ιστολόγιο ομάδας εκπαιδευτικών (ICTScenarios: Εκπαιδευτικά σενάρια με χρήση ΤΠΕ) http://www.ictscenarios.gr/ Ιστολόγιο κοινωνικής δικτύωσης με ειδικό ενδιαφέρον (Η Logo στην εκπαίδευση: Μια κοινότητα πρακτικής και μάθησης) http://logogreekworld.ning.com/ Ιστολόγιο – Δικτυακός τόπος σχολείου (Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων) http://www.gymkallampel.gr/ Γιάννης Σαλονικίδης - Επιμορφωτής ΤΠΕ@Ε

Παραδείγματα (wikis – e-portfolio) Wikipedia – Βικιπαίδεια: http://www.wikipedia.org/ & http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%8D%CE%BB%CE%B7:%CE%9A%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B1 Ένα Wiki για το wiki: http://dreamteam.wikidot.com/ E-portfolio Digi[cation]: http://www.digication.com/ Eportfolios: http://eportfolios.wikispaces.com/ Γιάννης Σαλονικίδης - Επιμορφωτής ΤΠΕ@Ε

Παραδείγματα (webquest – ψηφιακό υλικό) Zunal.com: http://zunal.com/ Webquest.gr – Ελληνική κοινότητα: http://webquest.gr/ Εικονικό εποπτικό υλικό Iboard (για μικρές ηλικίες): http://www.tes.iboard.co.uk/ NLVM (μικροεφαρμογές για τα μαθηματικά έως 12 ετών) http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Phet (προσομοιώσεις Φ.Ε.): http://phet.colorado.edu/ Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού: http://www.ime.gr/chronos/gr/ ΕΛ/ΛΑΚ: http://opensoft.sch.gr/ & http://www.ellak.gr/ Scratch: http://scratch.mit.edu/ Γιάννης Σαλονικίδης - Επιμορφωτής ΤΠΕ@Ε

Αξιολόγηση διαδικτυακού τόπου ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1 Επιλέξτε ένα εκπαιδευτικό διαδικτυακό τόπο και αξιολογήστε τον χρησιμοποιώντας το Φύλλο αξιολόγησης Γιάννης Σαλονικίδης - Επιμορφωτής ΤΠΕ@Ε

Αξιοποίηση wiki ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 Στον δικτυακό τόπο http://wikispaces.com δημιουργήστε τη δομή ενός Webquest για όποιο θέμα επιθυμείτε. Ή Δημιουργήστε ένα e-portfolio Γιάννης Σαλονικίδης - Επιμορφωτής ΤΠΕ@Ε