Ο Goya, ο Beethoven και ο Ρομαντισμοσ. .

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι μεγάλες Δυνάμεις απέναντι στον Ελληνικό Αγώνα - Φιλελληνισμός
Advertisements

HENRI MATISSE
Πολιτιστικό πρόγραμμα
Νίκου Εγγονόπουλου, «Νέα περί του θανάτου του Ισπανού ποιητού Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα στις 19 Αυγούστου του 1936 μέσα στο χαντάκι του καμίνο ντε λα φουέντε»
Η Ευρώπη και ο κόσμος τον 19ο αιώνα ( )
Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Η Ελληνική επανάσταση του 1821 υπήρξε ο αγώνας για απελευθέρωση των Ελλήνων από την οθωμανική καταπίεση. Ήταν η τελευταία από μια σειρά εξεγέρσεων που.
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
5 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΝΌΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Αρκετοί Ευρωπαίοι ηγέτες είχαν την πεποίθηση ότι ο μόνος τρόπος για να εξασφαλιστεί μια διαρκής ειρήνη μεταξύ των χωρών τους ήταν να ενωθούν αυτές οικονομικά.
ΤΟ ΜΟΥΣΕ I Ο ". " ΤΟ ΜΟΥΣΕ I Ο ". Τελλόγλειο.  Ψάχνοντας βαθιά στα σκονισμένα ράφια του μυαλού μου μπορώ να αναγνωρίσω πίσω από τις ξεχασμένες μου αναμνήσεις.
Ελ Γκρέκο.
ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΩΣΤΗ ΓΟΥΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΩΝΑ ΚΑΤΣΟΓΙΑΝNΟ
Σάντρο Μποτιστέλι Ο Αλεσσάντρο ντι Μαριάνο Φιλιπέπι γεννήθηκε το , γνωστός περισσότερο ως Σάντρο Μποτιτσέλλι, ήταν διακεκριμένος Ιταλός ζωγράφος.
25η Μαρτίου.
AΝΑΓΕΝΝΗΣΗ.
Τίτλος: Σχολική Ζωή και Τέχνη
Σάντρο Μποτιστέλι Ο Αλεσσάντρο ντι Μαριάνο Φιλιπέπι γεννήθηκε το , γνωστός περισσότερο ως Σάντρο Μποτιτσέλλι, ήταν διακεκριμένος Ιταλός ζωγράφος.
Αναγέννηση Τον 15ο και 16ο αιώνα στον ευρωπαϊκό χώρο εκδηλώνεται ένα καλλιτεχνικό και πνευματικό συγχρόνως κίνημα : η Αναγέννηση. Κατά την προετοιμασία.
Η Ζωγραφική του 20ου αιώνα
Η αναγέννηση ήταν η εποχή όπου όλα ξαναγεννήθηκαν.(1453)
AΝΑΓΕΝΝΗΣΗ.
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Μάθημα 5 Οι Μεγάλες Δυνάμεις στη Μεσόγειο, 17ος - 19ος αι. -Ανάπτυξη εμπορίου στη Μεσόγειο με πρωτεργάτες τη Βρετανία και την Ολλανδία -Ανταγωνισμός Βρετανίας-Γαλλίας.
Οι Ιταλοί καλλιτέχνες τις Αναγέννησης
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
 Ο όρος « μοντερνισμός » αρχικά τοποθετείται στο δεύτερο μισό του 19 ου αιώνα και αναπτύχθηκε πλήρως στις τέσσερις πρώτες δεκαετίες του 20 ου αιώνα.
Μαθέα Άννα Μπρουκάκη Ελισάβετ Παπαδοπούλου Ερμιόνη Παπαδόπουλος Κυριάκος Χατζηϊωάννου Παναγιώτης 25/2/ ο Γενικό Λύκειο Καβάλας ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ. Την κατάληξη –ισμός, την συναντούμε σε πολλές λέξεις όπως ρατσισμός, Βουδισμός,παραλογισμός κ.α.
ΠΑμπλο Πικασο.
Η ζωγραφική ως εικονική αναπαράσταση πρωτοεμφανίστηκε στη ζωή του ανθρώπου στο τροφοσυλλεκτικό στάδιο, στην τελευταία φάση της παγετωνικής εποχής και.
Δομήνικος Θεοτοκόπουλος (El Greco) : 1541 –1614 μ.Χ.
Εργασία στο μάθημα της Γλώσσας Μαρία Φώτη Νίκος Μυλωνάς Φανταστικό ταξίδι στην Γαλλία την περίοδο του Διαφωτισμού.
Την εποχή που η Ελλάδα ήταν σκλαβωμένη στους Τούρκους, στην Ευρώπη σημειώθηκαν πολύ σημαντικά γεγονότα. Κεφ. 2 Η Ευρώπη στα νεότερα χρόνια (κοσμογονικές.
 Η Αναγέννηση εμφανίζεται στα μέσα του 14 ου αι. (1350) στη Βόρεια Ιταλία με κύριο χαρακτηριστικό τη μελέτη του αρχαίου ελληνικού και ρωμαϊκού πολιτισμού.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΜΕΡΟΣ Στ’ Sandro Botticelli, H Άνοιξη.
Τα επαναστατικά κινήματα των ετών στην Ευρώπη Δημιουργία παρουσίασης: Βάσω Ραμπαούνη
Ένα εισαγωγικό ταξίδι στον κόσμο της τέχνης..  Η τέχνη, ως δημιούργημα του ανθρώπου, είτε υπηρετεί τη θρησκεία, τις πεποιθήσεις, τα ιδανικά είτε εξυπηρετεί.
Ιφιγένεια Ποντίκη Φιλόλογος ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ 15 ος- αρχές 17 ου αι. Ζωγραφική, Γλυπτική, Αρχιτεκτονική.
Η κριτική του Ορθού Λόγου
O Πιερ Ωγκyστ Ρενουaρ Pierre Auguste Renoir
ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ.
Μ α γ ε ί α.
Π Ι Κ Α Σ Ο Γ Κ Ε Ρ Ν Ι Κ Α.
H E N R I M A T I S S E P A P I E R S D E C O U P E R.
Αναγέννηση: Γράμματα Τέχνη
Ερευνητική Εργασία Θέμα: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΤΟ ΝΗΣΙ
Εθνικιστική Ιδεολογία, εθνικά κινήματα και δημιουργία εθνικών κρατών
ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ.
Ορφεασ.
Σταχτομαζώχτρες.
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
Η δυτική ζωγραφική από τον 14ο αιώνα έως τον 18ο αιώνα
4ο Ερευνητικό Πεδίο Τα αντιπολεμικά μηνύματα μέσα από τη ζωγραφική
ΓΑΛΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ.
H τελευταία φάση της γαλλικής επανάστασης ( ) και η εποχή του Ναπολέοντα ( ) ΕΝΟΤΗΤΑ 4.
Το κίνημα των Ναζαρηνών
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΔΥΤΙΚΗ τεχνη Υπεύθυνος καθηγητής: κ. Καπετανάκης Παρασκευή Πυρπιρή Β2 Σχ. Έτος:
Φρούτα και ζωγραφική.
ΔΥΤΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Μάθημα: Θρησκευτικά Τμήμα: Β2 Σχολική χρονιά: Σχολείο: Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Μαριάννα Αδαμάκη.
25. Η Εκκλησιαστικη τέχνη στη Δύση Δανάη Φιλιπποπούλου
Η τέχνη στο νηπιαγωγείο
Η δυτική ζωγραφική τον 14ο -18ο αιώνα
Ευρωπαϊκή Ένωση.
This presentation uses a free template provided by FPPT.com Όταν η ζωγραφική κι η μουσική εμπνέουν η μια την άλλη… Ζήση.
H ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΔΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο Goya, ο Beethoven και ο Ρομαντισμοσ. . ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΤΕΛΛΟΓΛΕΙΟ. (Επιμέλεια: Μυρίλλα Μαρία, Φιλόλογος)

Ο Ρομαντισμός: Καλλιτεχνικό κίνημα που αναπτύχθηκε στα τέλη του 18ου αι. στη Δυτική Ευρώπη (Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία). Ακολούθησε ιστορικά το κίνημα του Διαφωτισμού. Επηρέασε όλες τις τέχνες: λογοτεχνία, ζωγραφική , μουσική. Μυρίλλα Μαρία

Χαρακτηριστικά του Ρομαντισμού: Στράφηκε ενάντια στην αριστοκρατία της εποχής Έδωσε έμφαση στην πρόκληση ισχυρής συγκίνησης. Οι δημιουργίες των ρομαντικών έχουν ελευθερία ως προς τους κανόνες της μορφής. Κυριαρχεί το συναίσθημα αντί για τη λογική Μυρίλλα Μαρία

Ο Goya Ο Φρανθίσκο Γκόγια (1746- 1828) ήταν Ισπανός ζωγράφος και χαράκτης. Υπήρξε ζωγράφος της βασιλικής αυλής της Ισπανίας και θεωρείται ο σπουδαιότερος Ισπανός καλλιτέχνης, από τα τέλη του 18ου αι. μέχρι τις αρχές του 19ου αι. Το έργο του, που ανήκει στην περίοδο του ροκοκό και του ρομαντισμού. Περιλαμβάνει περισσότερους από 700 πίνακες ζωγραφικής, 900 σχέδια και σχεδόν 300 χαρακτικά. Μυρίλλα Μαρία

Χαρακτηρισμός του έργου του Ρομαντικός και μοντέρνος Κατά το 19ο αι. το έργο του εκτιμήθηκε από τους ζωγράφους του ρομαντισμού με κύριο θαυμαστή του τον Ντελακρουά. Θεωρείται ως ένας από τους μεγαλύτερους ζωγράφους όλων των εποχών, καθώς και ένας από τους πρώτους μοντέρνους καλλιτέχνες. Μυρίλλα Μαρία

Οι πρώτοι του πίνακες: Αυτοπροσωπογραφία, 1745, σινική μελάνη Αυτοπροσωπογραφία, 1745, σινική μελάνη Μυρίλλα Μαρία

Το παιχνίδι με το φως και τη σκιά: Η ομπρέλα, 1777 Μυρίλλα Μαρία

Κίνηση, ζωντάνια και έντονα χρώματα Αγόρια που κόβουν φρούτα, 1778 Μυρίλλα Μαρία

Ο Goya ως ζωγράφος της βασιλικής αυλής της Ισπανίας Η οικογένεια του Καρόλου Δ’, 1800 Μυρίλλα Μαρία

Αλλαγή της τεχνικής: σκούρα χρώματα και οδυνηρά θέματα μετά τον πόλεμο Ισπανίας και Γαλλίας του Ναπολέοντα 3η Μαΐου 1808, 1814 (Γάλλοι στρατιώτες δολοφονούν Ισπανούς επαναστάτες) Μυρίλλα Μαρία

Εξέλιξη της τεχνικής των σκούρων χρωμάτων και των θλιμμένων προσώπων Αυτοπροσωπογραφία, 1815 Μυρίλλα Μαρία

Η περίοδος των «μαύρων» πινάκων του Ο Κρόνος καταβροχθίζει τα παιδιά του, 1819-1823’ Μυρίλλα Μαρία

Σχολιασμός της Ιεράς Εξέτασης Το πέταγμα των μαγισσών, 1798 Μυρίλλα Μαρία

Η αποτύπωση της φρικτής όψης της πραγματικότητας Δυο γέροι τρώνε, 1821-1823 Μυρίλλα Μαρία

Ο χαράκτης Goya: Οι φρικαλέοι εφιάλτες του: Χαρακτικό αρχών του 19αι. Οι αγαπημένες του ισπανικές ταυρομαχίες Χαρακτικό, 1815-1816 Οι φρικαλέοι εφιάλτες του: Χαρακτικό αρχών του 19αι. Μυρίλλα Μαρία

Ο Goya και οι ανώνυμοι μιμητές του: Μυρίλλα Μαρία

O Beethoven, μεταξύ κλασικισμού και ρομαντισμού. Μυρίλλα Μαρία

Η βιογραφία του συνθέτη: Ο Λούντβιχ βαν Μπετόβεν (Βόννη, 1770- Βιέννη, 1827) ήταν Γερμανός μουσικός συνθέτης. Αποτέλεσε μία από τις κεντρικότερες μορφές της κλασικής μουσικής. Ο Μπετόβεν αν και ανήκει περισσότερο στην κλασική περίοδο, συνδέθηκε με το κίνημα του Ρομαντισμού που ακολούθησε και τα τελευταία του έργα διακρίνονται από έντονα ρομαντικά στοιχεία. Από πολλούς αναγνωρίζεται ως μια από τις μουσικές ιδιοφυίες όλων των εποχών. Μυρίλλα Μαρία

Goya- Beethoven: Βίοι Παράλληλοι Σημαντικός εκπρόσωπος της ρομαντικής ζωγραφικής. Ζωγράφος των έντονων συναισθημάτων και της οδυνηρής πραγματικότητας. Προσβάλλεται από κώφωση και αναγκάζεται να κλειστεί στον εαυτό του- μόνος με τους εφιάλτες του. Ο τελευταίος κλασικός συνθέτης και ο πρώτος ρομαντικός- Μέγιστος μουσικός της παγκόσμιας ιστορίας. Μουσικός του πάθους, της επανάστασης, υπέρμαχος των φιλελεύθερων ιδεών. Οι ήρωές του, όπως ο Ναπολέων τον απογοήτευσαν. Προσβάλλεται από κώφωση, αλλά η αναπηρία δε γίνεται ικανή να ανακόψει την ορμή των μουσικών του ιδεών. Μυρίλλα Μαρία