Δημιουργία Πίνακα πράξεις από

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Advertisements

Applied Econometrics Second edition
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
3ο Γυμνάσιο Κέρκυρας Αποτελέσματα Έρευνας
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και
Βάσεις Δεδομένων ΕΙΣΑΓΩΓΗ (2).
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (EXCEL)
Συνάρτηση FV Σύνταξη FV(Επιτόκιο; Αριθμός περιόδων ;Δόση αποπληρωμής ; Παρούσα αξία ;Τύπος)
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
1 Δημιουργία blog. 2   Κατευθυνθείτε στη διεύθυνση:   Επιλέξτε στο πάνω δεξιά πλαίσιο την Ελληνική Γλώσσα.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
1 Copyright © 2006 Quality & Reliability SQL 1-2.
Παράδειγμα 2: Κινηματογράφοι Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο:
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Microsoft Excel 4.2 Κελιά Κίκα Χρυσοστόμου.
4o Μάθημα.
Στο λειτουργικό σύστημα Windows, υπάρχουν εικονίδια (icons) τα οποία αναπαριστούν τις διάφορες οντότητες (φυλαγμένες πληροφορίες, προγράμματα που κάνουν.
Εισαγωγή στο Excel Σχολή Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών
Πώς κάνουμε τα μαθήματά μας στο σπίτι Κάνουμε 3 απλά βήματα.
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Μέση τιμή από Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου.
ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΑΦΟΡΑ.
Microsoft Excel 4.4 Τύποι και Συναρτήσεις
Excel Κεφάλαιο 3.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ,000 2,000 4,000 8,000 16,000 32,000 64, , , ,000 1,000,000 Πατήστε στα ποσά για ερώτηση.
Δείκτες (Pointers) – Δομές (Structs)
ΑΣΚΗΣΗ:ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΑ Οδηγίες: Ανοίξτε τον κοινόχρηστο φάκελλο
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Ως τώρα ασχοληθήκαμε με τα μεγέθη Μήκος (L) και Χρόνο (t) Με τη μέτρηση τους μπορέσαμε να απαντήσαμε σε ερωτήματα σαν τα παρακάτω: Μήκος (L) Πόσο μακριά.
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 1 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Microsoft Excel 4.3 Διαχείριση Φύλλων Εργασίας Κίκα Χρυσοστόμου.
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Καμπύλη παραγωγικών Δυνατοτήτων Μοσχούλα – Καλλιρόη Δουρή ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Δημιουργοί ΝΑΤΣΙΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΟΣΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης MIS
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Τίτλος της έρευνας : Ο τίτλος της έρευνας πρέπει να είναι σύντομος και ακριβής (12-15 λέξεις). Ο τίτλος πρέπει να περιλαμβάνει.
1. Πώς ανοίγουμε ένα αποθηκευμένο βιβλίο εργασίας;
Αρχεία και φάκελοι.
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι Μάθημα 2
Μορφές κατανομών Αθανάσιος Βέρδης.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!
Ψηφιακός Έλεγχος διάλεξη Παρατηρητές Ψηφιακός Έλεγχος.
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
1 Χ 9 = 2 Χ 9 = 3 Χ 9 = 4 Χ 9 = 5 Χ 9 = 6 Χ 9 = 7 Χ 9 = 8 Χ 9 = 9 Χ 9 = 10 Χ 9 =
Σχέδιο Εργασίας: 14 ο Νηπιαγωγείο Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου.
1. Νόμος Coulomb Δύναμη Coulomb (Ισχύει για σημειακά φορτία):
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
Συμβολικά: αν = α ·α · α · · · α
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Υπολογιστικά Φύλλα Περιεχόμενο κελιού - Πράξεις
Επίπεδα ενσωμάτωσης ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργία Πίνακα πράξεις από Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου Ιανουάριος 2012

Πρόβλημα Από μία έρευνα που έγινε μεταξύ των μαθητών ενός Γυμνασίου στη Βόρεια Ελλάδα σχετικά με τις ποδοσφαιρικές προτιμήσεις τους προέκυψαν τα εξής αποτελέσματα: από τους 60 μαθητές που απάντησαν στην έρευνα, 12 μαθητές προτιμούν τον ΠΑΟΚ, 6 την ΑΕΚ, 9 τον Ολυμπιακό, 18 τον Άρη Θεσσαλονίκης, 3 τον Παναθηναϊκό, 9 τον Ηρακλή και 3 τον ΟΦΗ.

Φτιάχνω ένα πίνακα στο Excel Τα κουτάκια στα οποία γράφουμε, ονομάζονται κελιά. Για να γνωρίζουμε τα κελιά, όλα έχουν το δικό τους όνομα ή διεύθυνση. Το όνομα τους αποτελείται από ένα γράμμα στην αρχή, που είναι το γράμμα της στήλης τους, και ένα αριθμό, που είναι ο αριθμός της γραμμής τους. Στη γραμμή διεύθυνσης φαίνεται το όνομα του κελιού στο οποίο βρισκόμαστε Ανοίξτε το Excel Συμπληρώστε τον πίνακα με τα στοιχεία από το πρόβλημα που διαβάσατε στην προηγούμενη διαφάνεια. Αποθηκεύστε την εργασία, σε δικό σας φάκελο με το όνομα team_statistic

Κάνω πράξεις Για να πω σε ένα κελί να κάνει ένα υπολογισμό, πρέπει να γράψω στην αρχή το = Στη συνέχεια γράφω τις πράξεις, τους αριθμούς ή τα ονόματα των κελιών. Όταν τελειώσουμε τον υπολογισμό μας πατάμε ENTER για να δούμε το αποτέλεσμα Στο κελί b9, γράψτε την κατάλληλη πράξη για τον υπολογισμό του συνόλου των μαθητών που υποστηρίζουν τις διάφορες ομάδες. Πόσοι ήταν συνολικά οι μαθητές, στην εκφώνηση του προβλήματος; Συμφωνεί με αυτό που βρήκατε από την πρόσθεση;