Brand της εταιρείας μας • Όραμα : Όχι σύλληψη, εξορία, κράτηση λόγω διαφορετικές πεποιθήσεις • Στόχοι: Ευαισθητοποίηση κοινού-άσκηση πίεσης σε καθεστώτα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΕΡΥΘΡΟ ΣΤΑΥΡΟ ΣΗΜΕΡΑ
Advertisements

ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
5 ΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ,ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ Σπυρίδων-Ηρακλής Ακτύπης Γ.Γ. ΕΛ.Ε.ΑΝ.Α. Seven affairs of charity Frans II Francken (Flanders,
Xρώματα Ολόκληρη Ασπρόμαυρες Με λίγα ενχρωμα στοιχεία
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Χάρτης Δικαιωμάτων του Παιδιού στο Νοσοκομείο
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
Κοινωνικές Δεξιότητες
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Studio 3 Μάλλης Θάνος dpsd Μητσάκου Σίλβια dpsd 10044
Για ένα καλύτερο χαμόγελο
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
NGO’s refugee LOGOS. Χρωματική μελέτη των logo Τα logo των οργανώσεων χρησιμοποιούν κατα κύριο λόγο το μπλέ και το πράσινο.
Λογότυπα βασισμένα στο γράμμα
BRIE F Ποίοι είμαστε: Είμαστε μια σχεδιαστική ομάδα Target group: άτομα νεαρής ηλικίας (16-20) το οικογενειακό τους περιβάλλον Στόχος: Γνωστοποίηση της.
Σελίδα 1 A.E. Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε. Απρίλιος 2002.
Το άγχος για τον οδοντίατρο
Κεντρική ιδέα Μετά από κοινή απόφαση της ΕΛΙΜΕ και του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου Κρήτης, δημιουργείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το clustering των.
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ BRAND NAME ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ...!
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν παγκόσμιο σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας. Στη χώρα μας, δυστυχώς, οι θάνατοι από τροχαία είναι σχεδόν διπλάσιοι.
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 6-7
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
σήμα - λογότυπο - συνδιασμός σήμα εικόνα σύμβολο γεωμετρικό σχήμα αρχικά γράμματος.
ΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ KEΦΑΛΑΙΟ 3. Η μελέτη της ηθικής παίζει σπουδαίο ρόλο σήμερα στην διοίκηση και μπορεί να καθορίσει τις δραστηριόητες.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Κατάρτιση Στελεχών στο Φορολογικό Δίκαιο για Νομικούς Κ.Ε.Κ./Ο.Π.Α.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΒΡΕΦΟΥΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Επιμόρφωση σε μεθόδους δημιουργικής μάθησης. Αναστασία Παναγιωτίδου Σχολική σύμβουλος Αγγλικής. M.Ed., Διδάκτορας ΔΠΘ.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Γίνε μέρος της λύσης Τι; Πώς; Πότε;.
Ασκήσεις για θεμελιώδη διαγράμματα κυκλοφορίας
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Συμπεριφορά Καταναλωτή
ΟμΑδα 1 - Ενδοοικογενειακη Βια
“Τίτλος του άρθρου” Ονόματα συγγραφέων Ονόματα Φοιτητών.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Βασικές αρχές για την εκπόνηση Α.Π.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
Κατηγορίες και είδη Λογισμικού Αυτοματισμού Γραφείου
PAUL CEZANNE M O N T S A I N T – V I C T O I R E.
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Λέγεται ότι το έχει γράψει ένα παιδί από την Αφρική και προτάθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως το καλύτερο ποίημα του
Α. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ
Εκτίμηση αναγκών & Κοινωνικός Σχεδιασμός Μάθημα 1ο - Εισαγωγή
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ & ΑΝΑΠΗΡΙΑ.
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΣΠΑΡΤΗ: Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ
Θεματική ανάλυση των αφηγήσεων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Brand της εταιρείας μας • Όραμα : Όχι σύλληψη, εξορία, κράτηση λόγω διαφορετικές πεποιθήσεις • Στόχοι: Ευαισθητοποίηση κοινού-άσκηση πίεσης σε καθεστώτα • Φιλοσοφία: • Χωρίς φόβο • με αμεροληψία • Ανεξάρτητα ( όχι επιρροές από εξωτερικούς παράγοντες όπως κυβερνήσεις) • Αμοιβαίος σεβασμός • Ύφος: – Σοβαρό – Ρεαλιστικό – Επίκαιρο (Το άλλαξα από το σύγχρονο) (ασχολείτε με επίκαιρα θέματα,κυρίως στην ενημέρωση) – Προσωπικό (ο θεατής θα έχει την αίσθηση ότι του απευθύνεται προσωπικά)

Brand ΑΞΙΕΣ Δίκαιο-ισονομία Ελευθερία προσωπικών επιλογών Εμπιστοσύνη- αξιοπιστία Συλλογική δύναμη

Brand • Χρώματα – Μπλε (αξιοπιστία, εμπιστοσύνη) – Μαύρο (σταθερότητα, σοβαρότητα) – Γκρι (“Ισχυρή προσωπικότητα”) – Καφέ (εμπιστοσύνη, συνεργασία) • Γραμματοσειρά – MgOpen Modata • Καθετότητα (σταθερότητα και ηρεμία) • Καμπύλες (οικειότητα-αποφυγή αυστηρής καθετότητας) • Λογότυπο ( κατάλληλος συνδιασμός χρωμάτων και γραμαμτοσειράς ) • Απευθυνόμενο κοινό – (ανάγκη ακτιβισμού-εθελοντισμού)

Απαιτήσεις - Guidelines 1.Απ: Να εκπνέεται εμπιστοσύνη, σταθερότητα, αξιοπιστία 1.Gl: Δημιουργία κατάλληλου λογότυπου 2.Gl: Με την χρήση κατάλληλων χρωμάτων (βλ. Παραπάνω) 3.Gl: Με την χρήση κατάλληλης γραμματοσειράς 4.Gl: Με την χρήση κατάλληλου σύνθεσης και διάταξης (layout) 2.Απ: Χρειαζόμαστε εθελοντισμό-ακτιβισμό (ενημέρωση) 1.Gl: Απευθυνόμενο κοινό των Gl: Δράσεις (όπως ενημέρωση των ατόμων)