Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Studio 3 Μάλλης Θάνος dpsd Μητσάκου Σίλβια dpsd 10044

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Studio 3 Μάλλης Θάνος dpsd Μητσάκου Σίλβια dpsd 10044"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Studio 3 Μάλλης Θάνος dpsd 07021 Μητσάκου Σίλβια dpsd 10044

2 Brief Η απειλή της εξαφάνισης των αποθεμάτων φυσικών πόρων, λόγω της αλόγιστης κατανάλωσης τους για την παραγωγή ενέργειας, απαιτεί την κατασκευή και προώθηση του προφίλ μιας ΜΚΟ που έχει στόχο την ευαισθητοποίηση των κατοίκων της Σύρου όσον αφορά την εκλογίκευση χρήσης της ενέργειας μέσα στο σπίτι. Συγκεκριμένα η σχεδιαστική μας ομάδα εστιάζει στο πρόβλημα της κατανάλωσης ενέργειας από τις συσκευές που βρίσκονται σε κατάσταση αναμονής. Το προσδοκόμενο αποτέλεσμα είναι η εξοικονόμηση φυσικών πόρων που αποσκοπεί στην προστασία του περιβάλλοντος. Αρχική έρευνα

3 επιθυμητά αποτελέσματα
Στόχοι και επιθυμητά αποτελέσματα Ευαισθητοποίηση κοινού: πληροφόρηση για το πρόβλημα, παρακίνηση για ασχολία Εκλογίκευση κατανάλωσης ενέργειας: άμεση δράση σε προσωπική βάση, κίνητρα, εναλλακτικοί τρόποι, παρακίνηση για συζήτηση και μεταφορά πληροφορίας Η εξοικονόμηση φυσικών πόρων που αποσκοπεί στην προστασία του περιβάλλοντος Έρευνα

4 Χρονοδιάγραμμα Αρχική έρευνα για το θέμα μας και αρχικό brief.
1η εβδομάδα Αρχική έρευνα για το θέμα μας και αρχικό brief. 2η εβδομάδα Οριστικοποίηση brief, κατηγοριοποίηση στόχων. 3η εβδομάδα Ερωτηματολόγιο και καταγραφή αποτελεσμάτων. 4η εβδομάδα Αρχή branding, ανάλυση ανταγωνιστών, τοποθέτηση μάρκας.

5 Χρονοδιάγραμμα Έρευνα logo και ανάλυση σχεδιαστικών προδιαγραφών
5η εβδομάδα Έρευνα logo και ανάλυση σχεδιαστικών προδιαγραφών 6η εβδομάδα Δημιουργία logo και αρχή στρατηγικής πρότασης. 7η εβδομάδα Ανάλυση και σαφής προσδιορισμός του target group, personas, trends. Σε εξέλιξη έρευνα χώρου, τοποθέτηση της αφίσας.

6 Αρχική κατεύθυνση για τις αντιλήψεις του κόσμου
 Συνηθέστεροι τρόποι ενημέρωσης: αφίσα, διαδίκτυο, διαφημιστικό spot    Κατάλληλη τοποθέτηση για άμεση προσέγγιση: τοίχος, λεωφορείο, στάση λεωφορείου Προτίμηση σε αφίσα: προτιμάται το έξυπνο μήνυμα, αδιαφορία για το χρώμα  Γνώση του προβλήματος έλλειψης φυσικών πόρων λόγω υπερκατανάλωσης ενέργειας και ότι αυτό συνδέεται με τις συσκευές σε κατάσταση αναμονής Οι περισσότεροι αφήνουν τις συσκευές τους σε κατάσταση αναμονής,σε μεγαλύτερο ποσοστό επειδή βαριούνται Είναι μοιρασμένα τα ποσοστά όσον αφορά το αν θεωρείται σημαντικό κριτήριο για την αγορά μίας συσκευής το πόση ενέργεια καταναλώνει Ερωτηματολόγια

7 Target group Γενικά όλος ο πληθυσμός της Σύρου
Λόγω του μεγάλου εύρους, χωρίζουμε τα target groups σε τρεις κατηγορίες με γνώμονα την ηλικία

8 Target group 1η κατηγορία: Μαθητές ηλικίας 5 - 13 ετών Χαρακτηριστικά:
Ανέμελοι Χωρίς ευθύνες Μη συνειδητοποιημένοι Αρκετός χρόνος απασχόλησης σε τηλεόραση, βιντεοπαιχνίδια και υπολογιστή

9 Target group 2η κατηγορία: Έφηβοι και νέοι 13 – 30 ετών
Χαρακτηριστικά: Ηλικία καταληκτικής διαμόρφωσης του ανθρώπου Αρχίζουν οι ευθύνες και οι υποχρεώσεις Επέρχεται διαδικασία μετάβασης από την οικογενειακή εστία στη φοιτητική και έπειτα στην προσωπική Απασχόληση σε περισσότερες ηλεκτρικές συσκευές του σπιτιού (κουζίνα, καφετιέρα, air-condition, τηλεόραση, Η/Υ, θερμοσίφωνας κ.ά.)

10 Target group 3η κατηγορία: Ενήλικες 30 ετών και άνω Χαρακτηριστικά:
Έχει επέλθει ολοκληρωτική διαμόρφωση χαρακτήρα και συνηθειών με μικρά περιθώρια αλλαγής Οι ασχολίες σχετικά με τις ηλεκτρικές συσκευές του σπιτιού είναι ίδιες με την προηγούμενη κατηγορία Η διαφορά είναι ότι η χρήση των ηλεκτρικών συσκευών είναι πλέον υποσυνείδητη μηχανική καθημερινότητα Ελάχιστες πιθανότητες αλλαγής και διαμόρφωσης των συνηθειών

11 Target group Συμπεράσματα
Προτεραιότητα στην 2η κατηγορία (έφηβοι και οι νέοι ηλικίας έτων) Σε αυτή την ηλικία μπορούμε να επιδράσουμε εύκολα στη διαμόρφωση των συνηθειών τους «Οι νέοι ορίζουν το μέλλον»

12 Personas

13 Μελέτη εγκατάστασης για τοποθέτηση αφίσας
Ερευνα

14 Μελέτη εγκατάστασης για τοποθέτηση αφίσας
Ερευνα

15 Μελέτη εγκατάστασης για τοποθέτηση αφίσας

16 Branding Ερευνα ανταγωνιστών
Μοναδική γραμματοσειρά Δηλώνει αμεσότητα και φιλικότητα Ευανάγνωστη Μεγάλη αναγνωρισημότητα Χρωματική παλέτα: Πράσινο #45b000 Λευκό #ffffff Ανάλυση ανταγωνιστών

17 Branding Ερευνα ανταγωνιστών
Χαρακτηριστικό ασπρόμαυρο λογότυπο Τυπολογία: Arial Verdana Χρωματική παλέτα: Ανάλυση ανταγωνιστών

18 Branding Trends χρώματα

19 Branding Trends συναίσθημα

20 Branding Trends έξυπνα σλόγκαν

21 Στρατηγική πρόταση αξίες
Ομαδικότητα Αρμοδιότητα

22 Στρατηγική πρόταση αξίες
Καθολικότητα Αισιοδοξία

23 Στρατηγική πρόταση χρώμα
Το εταιρικό μας χρώμα: R: 106 G: 194 B:185 Θα χρησιμοποιήσουμε ως βασικά χρώματα το άσπρο, το μαύρο και μικρές λεπτομέρειες από το εταιρικό μας χρώμα Αποφεύγουμε τη χρήση του (κλασικού) πράσινου, γιατί είναι πολύ κοινό και χρησιμοποιείται

24 Στρατηγική πρόταση Λογότυπο-guidelines
Να είναι ευανάγνωστο Να εμπεριέχει το εταιρικό μας χρώμα Να έχει αυστηρές φόρμες Να υπάρχει λογοπαίγνιο με τη λέξη «ΟικοΛογική» Να υπάρχει κάποιος συμβολισμός με τη λέξη οίκος

25 Στρατηγική πρόταση λογότυπο
Ερευνα για τα λογότυπα

26 Στρατηγική πρόταση λογότυπο

27 Στρατηγική πρόταση όραμα
Αυτήν τη στιγμή το 5% της ενέργειας που καταναλώνεται στην Ελλάδα αντιστοιχεί στις συσκευές που βρίσκονται σε κατάσταση αναμονής Σύμφωνα με έρευνα το 2020 το ποσοστό αυτο θα ανέρχεται στο 10% Το όραμα μας είναι το 2020 το ποσοστό της ενέργειας που θα καταναλώνεται στην Ελλάδα από συσκευές σε κατάσταση αναμονής να μην υπερβαίνει το τωρινό 5%

28 Σχεδιασμός αφίσας Χρώματα
Θερμά Άτονα Έντονα Ψυχρά Ερευνα

29 Σχεδιασμός αφίσας Γραμματοσειρά
Απλή Παιχνιδιάρικη Σοβαρή Σύνθετη Ερευνα

30 Σχεδιασμός αφίσας Υφος κειμένου
Συναισθηματικό Επιθετικό Φιλικό Λογικό

31 Aπαιτήσεις Να προβάλλεται σε δημόσιο χώρο
Να είναι ορατό από άτομα που κάθονται στην στάση Να είναι ορατό από πεζούς Να είναι ορατό από οδηγούς οχημάτων Να είναι ευανάγνωστο το κείμενο Να ενημερώνει Να ευαισθητοποιεί Να αντανακλά τις αξίες μας Να προστατεύεται από τις καιρικές συνθήκες Να είναι ορατό τη νύχτα Να μην παραπεμπει σε διαφήμιση

32 concept δράση αποτέλεσμα


Κατέβασμα ppt "Studio 3 Μάλλης Θάνος dpsd Μητσάκου Σίλβια dpsd 10044"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google