Τα όρια στη συμπεριφορά των παιδιών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Παιδικοί Σταθμοί Αγίας Παρασκευής «Βάζοντας όρια στα παιδιά»
Quiz για το διαδίκτυο !.
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ … ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ! Ευθύνες Σχολείου και Οικογένειας στην πρόληψη Παραβατικής Συμπεριφοράς των παιδιών μας … Δ. Μικελλίδης.
Θέματα Ψυχολογίας για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Κανόνες και όρια κατά τη διάρκεια της εφηβείας
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Δρόμος αρετής και δύναμης
Η κατάσταση στην εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών:
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
1.2 Οικογενειακή αγωγή Σκοπός της οικογενειακής αγωγής
Κωστής Κουρσάρης Μιχάλης Κοντοπίδης
Γονιός : Ένα επάγγελμα χωρίς προετοιμασία Ειρήνη Κορδερά Ψυχολόγος - Παιδοψυχολόγος.
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 5 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.
Διαχείριση της σχολικής τάξης
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΣΧΟΛ
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
 ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  ΧΙΟΥΜΟΡ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΤΟΜΑ  ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ - ΠΡΟΤΥΠΟ.
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Πειθαρχία.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Ψυχολογία των νέων 1)Η μετάβαση της παιδικής στην εφηβική ηλικία
Ο ρόλος των γονέων στον παιδικό αθλητισμό Γούδας Μάριος ΕΠΕΑΕΚ : ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΤΕΦΑΑ ΠΘ - ΑΥΤΕΠΙΣΤΑΣΙΑ Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Το παιχνίδι αποτελεί τη φυσική γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Προπονώντας Γυναίκες & Άντρες
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
Bertrand Russel Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κριτική: Μαθαίνει να κατακρίνει. Αν ένα παιδί ζει μέσα στην έχθρα: Μαθαίνει να καυγαδίζει. Αν ένα παιδί ζει.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.. H ηθική περιλαμβάνει τις αρχές που ορίζουν το τι είναι σωστό και το τι όχι. Ως ηθική συμπεριφορά ορίζεται η επίδειξη μιας.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Σύστημα Αξιολόγησης Προπονητικής Συμπεριφοράς # CBAS #
προβληματα συμπεριφορασ των παιδιων και τροποι αντιμετωπισησ
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
Piaget Ο Piaget υπήρξε υποστηρικτής της ελευθερίας και του σεβασμού του παιδιού από τους ενήλικες, της άμεσης δημοκρατίας στο σχολείο, της ηθικής ισότητας.
Ποιά η καλύτερη προσέγγιση για την επιβολή πειθαρχίας στα παιδιά;
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΡΕΤΣΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΥΣΙΚΟΣ, ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ, MSc.
H τηλεόραση και το παιδί
Εξάντας Ελλήνων Γονέων.
Γονικά Χαρακτηριστικά Αναπληρωτής Καθηγητής
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα όρια στη συμπεριφορά των παιδιών Έλενα Αλεξάνδρου Β.Sc. ΜΑ In Counselling Psychology Life Coach Professional Certificate in Specific Learning Difficulties: Dyslexia

Πειθαρχία Πειθαρχία σημαίνει καθοδήγηση, διδασκαλία και ΌΧΙ ΤΙΜΩΡΙΑ Η πειθαρχία, εκτός των άλλων αφορά τη θέσπιση ορίων Σε καμιά περίπτωση η μεγάλη αυστηρότητα ή η μεγάλη ανεκτικότητα δεν φέρνουν πειθαρχία

Τρεις προσεγγίσεις πειθαρχίας Δημοκρατική Επιτρεπτική Αυταρχική Το παιδί με δημοκρατικούς γονείς έχει σωστά πρότυπα ταύτισης και μίμησης, λαμβάνει τις αναγκαίες εξηγήσεις για τις ενέργειες και τους κανόνες και έχει την ευκαιρία μάθει πως οι πράξεις του επηρεάζουν τους άλλους και τον εαυτό του.  

Τι είναι όρια; Πότε βάζουμε όρια; Γιατί βάζουμε τα όρια; Τι είναι όρια; Πότε βάζουμε όρια; Γιατί βάζουμε τα όρια;

Όλα τα παιδιά χρειάζονται κανόνες και όρια ανεξαρτήτως ηλικίας. Ακολουθήστε τις βασικές αρχές, αλλά προσαρμόστε τις σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε παιδιού.

Οι προσδοκίες και οι κανόνες πρέπει να είναι: συγκεκριμένες λογικές πραγματοποιήσιμες

Ο Κανόνας που δεν συνοδεύεται από Συνέπειες παύει να είναι Κανόνας. Οι καλές αποφάσεις έχουν ως αποτέλεσμα θετικές συνέπειες, ενώ οι κακές αποφάσεις έχουν αρνητικές συνέπειες. Οι συνέπειες διδάσκουν στα παιδιά ότι στον κόσμο υπάρχει σχέση αιτίας – αποτελέσματος.

Οι συνέπειες πρέπει να είναι: Φυσικές και Λογικές Συγκεκριμένες Πραγματοποιήσιμες Άμεσες Σταθερές

Οι επιλογές τους είναι αυτές που καθορίζουν τις συνέπειες όχι εσείς.

Καθορίστε τα όρια Τρεις ζώνες συμπεριφοράς Ανεπιφύλακτα ναι Ανοχή για συγκεκριμένους λόγους Ποτέ

Οι κανόνες συμπεριφοράς πρέπει να αποφασίζονται από κοινού Συνέπεια μεταξύ των γονέων.

Οι συμπεριφορές που δεν ανταμείβονται παύουν να εμφανίζονται

Στόχοι που οδηγούν σε αρνητικές συμπεριφορές Ζητάει προσοχή Παιχνίδια δύναμης Εκδίκηση

Τεχνικές για την αντιμετώπιση της αρνητικής συμπεριφοράς Προεκπαίδευση Ανατροφοδότηση και αναφορά Ενθάρρυνση Απώλεια πλεονεκτημάτων και δικαιωμάτων Αγνοήστε συμπεριφορές

«Κώστα, σβήσε αυτή την τηλεόραση «Κώστα, σβήσε αυτή την τηλεόραση! Η μητέρα σου και εγώ προσπαθούμε να κοιμηθούμε!» «Κώστα, ξέρω ότι είναι Σάββατο πρωί και ότι απολαμβάνεις τα κινούμενα σχέδια. Η μητέρα σου όμως και εγώ θέλουμε να κοιμηθούμε. Γι’ αυτό χαμήλωσε την τηλεόραση ή πήγαινε έξω να παίξεις. Αποφάσισε τι προτιμάς.» «Εσείς οι δυο, σταματήστε αμέσως, αλλιώς θα πάτε στο κρεβάτι νηστικές». «Μπορείτε να ησυχάσετε ή να φύγετε από το τραπέζι, ώσπου να είστε πάλι έτοιμες να ξανάρθετε.» Δίνουμε την δυνατότητα της εκλογής στο παιδί.

Τιμωρία (Συνέπειες) Όχι «εν βρασμό ψυχής» Εξηγούμε γιατί βάζουμε την τιμωρία Αν δυσκολευόμαστε να βρούμε μια τιμωρία, τότε ρωτάμε τα ίδια τα παιδιά Η τιμωρία να αφορά το ίδιο το παιδί Να ξεχωρίσουμε την πράξη από τον άνθρωπο Πραγματική τιμωρία είναι εκείνη που χρησιμοποιείται σπάνια

Τιμωρία (Συνέπειες) Αποφεύγετε για τιμωρία τις φωνές, τις απειλές, τις επιπλήξεις και το ξύλο Η τιμωρία δεν πρέπει να ταπεινώσει ή να «μειώνει» τα παιδιά Μην τιμωρείτε το παιδί σας μπροστά σε άλλα παιδιά Μικρές και απλέ τιμωρίες Η τιμωρία πρέπει να επιβάλλεται με συνέπεια Τιμωρίες που έχουν σχέση με την ανάρμοστη συμπεριφορά

Αγάπη, σεβασμό, ειλικρίνεια Επικοινωνία Χρόνο Μην συγκρούεστε για κάθε θέμα. Έμφαση στα θετικά και όχι στα αρνητικά Θετική ενίσχυση -Αποδοχή – ενθάρρυνση

Ενθαρρύνετε την ανεξαρτησία. Αποφύγετε τον οίκτο. Αποφύγετε την υπερπροστατευτικότητα. Λιγότερα λόγια, περισσότερες πράξεις. «Δεν πρέπει να…» παρά το «Δε θέλω να…». Ποτέ μην ρωτάτε «Γιατί», για να αποφύγετε τις δικαιολογίες.

Κάντε ευγενικά τις υποδείξεις Μην απειλείτε τα παιδιά Δεν είναι καλό να χρησιμοποιείτε απαγορευτικές εντολές του τύπου «μη», αλλά του τύπου «κάνε» Κάντε ευγενικά τις υποδείξεις Μην απειλείτε τα παιδιά Χρησιμοποιήστε τις υποδείξεις του τύπου «όταν.. τότε»

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κριτική μαθαίνει να κατακρίνει. Αν ένα παιδί ζει μέσα στην έχθρα μαθαίνει να καυγαδίζει. Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ειρωνεία μαθαίνει να είναι ντροπαλό. Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ντροπή μαθαίνει να είναι ένοχο. Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κατανόηση μαθαίνει να είναι υπομονετικό. Αν ένα παιδί ζει μέσα στον έπαινο μαθαίνει να εκτιμά.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στη δικαιοσύνη μαθαίνει να πιστεύει. Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ασφάλεια μαθαίνει να πιστεύει. Αν ένα παιδί ζει μέσα στην επιδοκιμασία μαθαίνει να έχει αυτοεκτίμηση Αν ένα παιδί ζει μέσα στην παραδοχή και στη φιλία μαθαίνει να βρίσκει αγάπη μέσα στον κόσμο. Και αν τιμωρούμε τα παιδιά μας τα μαθαίνουμε να τιμωρούν. Russel

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!!!