Ο Τροχός Σταδιοδρομίας –Προσωπικό Στυλ (βιωματική άσκηση)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Advertisements

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
Προσανατολισμού N. Ιωνίας
Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ ΡΕΠΠΑ ΕΙΡΗΝΗ, ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Δέσποινα Σιδηροπούλου-Δημακάκου Τομέας Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ (δημιουργία νέων επαγγελμάτων, διαμόρφωση παλαιών επαγγελμάτων και κατάργηση άλλων)
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Το Σας καλωσορίζει Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΣΕΠ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ &ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕ.ΣΥ.Π. ΝΕΑΠΟΛΗΣ & ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Σ.Ε.Π. ΘΕΜΑ: Πρόσβαση στην τριτοβάθμια.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«Ο Θησαυρός της Εφηβείας» «Αντιμετωπίζοντας τα Παιδιά με Διαφορετικότητα (με Μαθησιακές Δυσκολίες)» Τζίνα Γ. Θανοπούλου, M.A., Ed.M. Harvard University.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Δεξιότητες διαχείρισης της μετάβασης από το δημοτικό στο γυμνάσιο
Διδάσκουσα: Δρ. Κατερίνα Αργυροπούλου
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Λιμναίου Ναυσικά Σύμβουλος Σταδιοδρομίας Γραφείου Διασύνδεσης O ρόλος του γραφείου διασύνδεσης : Πώς μπορεί να με βοηθήσει ;
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Η επίδραση της κουλτούρας των συνομηλίκων στα πλαίσια του σχολείου.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ & ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΟΑΕΔ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Παίρνω τον Έλεγχο: Βρίσκω το δρόμο μου αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Τι είναι η κινητικότητα;
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Συμβουλευτική κοινωνικά ευάλωτων ομάδων
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
ΑΣΠΑΙΤΕ - ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ Α ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Καψούλη Κατερίνα Λώλου Εύη Αναστασοπούλου Μαρία Ντόκορος Μάκης
Σ.Ε.Π. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης
Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη
Καθ’οδόν προς το Μέλλον. Δεξιότητες Δια Βίου Διαχείρισης Σταδιοδρομίας
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
“Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ' αυτό μένειν” «ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ»
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΚΟΝΤΙΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Ενημερωτική συνάντηση Αλίαρτος 7 Νοεμβρίου 2018
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο Τροχός Σταδιοδρομίας –Προσωπικό Στυλ (βιωματική άσκηση) Νικολάου Ευαγγελία ΚΕ.ΣΥ.Π Ρόδου

Οι 4 πυλώνες του ΣΕΠ Αυτογνωσία - Αυτοαντίληψη Πληροφόρηση - Περιβαλλοντογνωσία Λήψη απόφασης Μετάβαση

Δύο σημαντικά εργαλεία αυτογνωσίας -αυτοαντίληψης Προσωπικός φάκελος επαγγελματικών προσόντων (Portfolio) Τροχός Σταδιοδρομίας

Προσωπικός φάκελος επαγγελματικών προσόντων (Portfolio)

Ο τροχός σταδιοδρομίας

Τροχός Σταδιοδρομίας Κάθε επάγγελμα απαιτεί ένα συγκεκριμένο συνδυασμό χαρακτηριστικών. Οι εργαζόμενοι που θεωρούνται επιτυχημένοι στo χώρο τους, έχουν ως επί το πλείστον επίγνωση αυτών των χαρακτηριστικών. Όπως και με τη διαδικασία δημιουργίας του Portfolio η συγκεκριμένη δραστηριότητα έχει σαν σκοπό να βοηθήσει τα παιδιά ν’ ανακαλύψουν τα προσωπικά τους χαρακτηριστικά αξιοποιώντας όλες τις δραστηριότητες αυτοδιερεύνησης μέσα από τους τομείς του Τροχού Σταδιοδρομίας.

Οι τομείς Ο Τροχός περιλαμβάνει 8 τομείς. Όλοι είναι καθοριστικοί όταν πρόκειται να «κοιτάξουμε μέσα μας», καθώς χαράσσουμε την εκπαιδευτική μας πορεία και τη σταδιοδρομία μας.

Προσωπικό Στυλ: Αναφέρεται στα προσωπικά χαρακτηριστικά που διαθέτουμε (π.χ. συνεπής, ενθουσιώδης, δραστήριος, ειλικρινής κλπ.) Αξίες : Αφορούν τις πεποιθήσεις και τα συναισθήματα που κατευθύνουν τις πράξεις κάθε ατόμου. Αντανακλούν ό, τι είναι πραγματικά σημαντικό για μας και αυτά που επιδιώκουμε μέσω της σταδιοδρομίας μας (οικονομικές απολαβές, δημιουργικότητα, ελεύθερος χρόνος κλπ.)

Ενδιαφέροντα: Δραστηριότητες στις οποίες «συναντιόμαστε» με τον αληθινό εαυτό μας. Δραστηριότητες που μάς γεμίζουν καλή ενέργεια και χαρά. Δεξιότητες: Σε ποιους τομείς είμαι πραγματικά καλός? Πώς μπορώ να μάθω να κάνω καινούρια πράγματα επίσης καλά?

Επαγγελματικές ευκαιρίες: Έχω τη κοινωνική «δικτύωση» που απαιτείται ώστε να είμαι ενημερωμένος για νέες πιθανές επαγγελματικές ευκαιρίες? (π.χ. η ανέγερση εμπορικού κέντρου στην περιοχή μου). Επαγγελματικές εμπειρίες /Εμπειρίες ζωής: Έχω κάποια εργασιακή εμπειρία στην οποία μπορώ να ανατρέξω? Τι αποκόμισα? Θα ήθελα να την επαναλάβω? Στο τμήμα αυτό του τροχού περιλαμβάνονται κάθε μορφής εθελοντική εργασία, οι ευθύνες του νοικοκυριού, χόμπι, αθλήματα, συμμετοχή σε αγώνες. Τέτοιες δραστηριότητες είναι εξίσου και μάλιστα κάποιες φορές περισσότερο πολύτιμες από την τυπική εκπαίδευση.

Μαθησιακές εμπειρίες: Οτιδήποτε έχουμε κάνει ή έχουμε μάθει μέσω της τυπικής εκπαίδευσης. Σημαντικοί Άλλοι: Πρόσωπα που παίζουν ή έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στη ζωή μας (γονείς, δάσκαλοι, ή άλλα πρόσωπα ) που προσφέρουν σε μας αγάπη, υποστήριξη, γνώση.

Συμπερασματικά Καθώς τα παιδιά προχωρούν στην αυτοδιερεύνηση, κι αφού έχουν λάβει υπόψη τους όλα τα στοιχεία που έχουν στη διάθεση τους από τη δημιουργία του τροχού, εξετάζουν όλες τις εναλλακτικές επιλογές σταδιοδρομίας που έχουν στη διάθεση τους. Έρχονται έτσι σε επαφή με όλα όσα αποτελούν γι’ αυτά εμπειρίες ζωής, γιατί μπορούν να τους αποκαλύψουν πολλά για τον εαυτό τους και το περιβάλλον τους.

βιβλιογραφία Amundson, A., Pattern, M. & Poehnell G. (2005). Καριεροσκόπιο: Κοιτάζοντας μέσα, κοιτάζοντας έξω, κοιτάζοντας γύρω: ΕΚΕΠ Γκιάστας Ι.,Δημητρόπουλος Ε.,Ρέππα Ε. &Τσέργας Ν. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός: Σχεδιάζοντας το Επαγγελματικό μου Μέλλον. Βιβλίο εκπαιδευτικού:ΟΕΔΒ