Thessaloniki September 2011

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Advertisements

παγκοσμιο πρωταθλημα Microsoft Office Specialist
ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad Ομάδα 2 Catch – Up Meeting Μοντέλα & Μέθοδοι Έρευνας, Καταγραφής, Διαχείρισης, Αξιολόγησης.
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ Τόπος, ημερομηνία Ευρωπαϊκή Εκστρατεία για Ασφαλείς και Υγιείς Χώρους Εργασίας
TΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ Το 8 ο Πανελλήνιο Λιβαδοπονικό Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη από 1 έως 3 Οκτωβρίου ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ- ΑΠΟΣΤΟΛΗ.
Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
TRUE GREECE ΕΙΔIΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ. Τα διεθνή ΜΜΕ επικοινωνούν συνεχώς αρνητικές ειδήσεις για την Ελλάδα οι περισσότερες από τις οποίες απέχουν.
Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.
© ΕΙΔΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Το προφίλ •Ιστοσελίδα με ειδήσεις από τον χώρο των Games. •Μέχρι το καλοκαίρι του 2007 ήταν γνωστός ως Ήταν ο 1ος ραδιοφωνικός σταθμός.
ΟΑΣΙΣ: Οργάνωση υποστήριξης εξαρτημένων ατομων Σχέδιο επαγγελματικού προσανατολισμού και ένταξης στην αγορά εργασίας ευπαθών κοινωνικά ομάδων.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΩΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ 2009.
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
«Δυνατότητες Έρευνας για γυναίκες επιστήμονες »
1, 2, Περιγραφή θέματος Θέμα: η Ανθρώπινη Πολυμορφία, όπως αυτή μπορεί να εκφραστεί σε όλους τους τομείς και τα περιβάλλοντα της ανθρώπινης δραστηριότητας.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> ΗΕΤΑΙΡΕΙΑΗΕΤΑΙΡΕΙΑ 1.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ
Είσοδος στο σύστημα διαχείρισης. Κεντρική σελίδα του συστήματος.
Δράσεις & Καλές Πρακτικές της Πνευμονικής Υπέρτασης Ελλάδος Hellenic Pulmonary Hypertension.
Osez en Français – Τολμήστε στα Γαλλικά Με άξονα τον κύριο στόχο του γλωσσικού μαθήματος που είναι η επικοινωνία και ο διαπολιτισμικός διάλογος και με.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Αθλητικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού από το 2007.
Λιβαδοπονικό Συνέδριο Τόπος Διεξαγωγής
Το σχολείο μας: επιτεύγματα- στόχοι- προβλήματα. Δομή της εισήγησης  Περιγραφή της ισχύουσας κατάστασης  Αποτίμηση του Σχολ. Έτους  Στόχοι.
Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδας Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης.
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Microsoft Office Specialist.
σχολείων στην Ευρώπη - eTwinning Βασιλική Νιάρρου Καθηγήτρια Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ειδική Θεματική Προωθήτρια της Ευρωπαϊκής.
ΛΕΟΝ...κύκλωση Ο.Ε. Δραστηριότητες ομίλου επιχειρηματικότητας
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ: Εξάρχου Μαρίνα Κανδρέλη Γεωργία.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Ημερίδα «Εικονικά Μουσεία» Παρουσίαση του Δικτυακού Τόπου των Εικονικών Μουσείων.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ LIVEMEDIA.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
. 00:00:00 Λογότυπο Τελικό λογότυπο Slogan Always look on the bright side of life… Always look on the greek side of life!
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Γεώργιος Απλαδάς Καθηγητής Εφαρμογών ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινο
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS 01/08/2012 – 31/07/2014 A.S.L.A.V.A.S. (Art, Sports and Literature Against Violence At Schools)
The Vienna Ball Thessaloniki 2016 Μία μαγική βραδιά στο Hyatt Regency Thessaloniki Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016.
Διαφήμιση και Επιχειρησιακή Επικοινωνία Ενότητα # 7: Δημοσιότητα Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΘΕΜΑ: ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
Ένα δάσκαλος δημιουργεί ιστολόγια
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2017 Microsoft Office Specialist
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Proposal.
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
Μαρία-Άννα Τανάγια.
Παράλληλες εκδηλώσεις
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΧΟΡΗΓΟΙ.
Εισαγωγικό σημείωμα Αγαπητές κυρίες, κύριοι
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Thessaloniki September 2011 Meet Mary Katrantzou !   Thessaloniki September 2011

Μια διάσημη ελληνίδα… Η διάσημη ελληνίδα σχεδιάστρια Μαίρη Κατράντζου έρχεται για πρώτη φορά στην Θεσσαλονίκη και πραγματοποιεί την πρώτη ατομική της παρουσίαση στην Ελλάδα, καλεσμένη της Άννας Καψάλη της boutique STYLE FAX, που θα φιλοξενεί από τον Σεπτέμβριο του 2011 την συλλογή της.

About Mary… Η Μαίρη Κατράντζου είναι γεννημένη στην Αθήνα, ζει και εργάζεται στο Λονδίνο. Αποφοίτησε από το Central Saint Martins το 2008 Τη σεζόν φθινόπωρο/χειμώνα 2010 λάνσαρε για το London Fashion Week την πρώτη συλλογή της Τον Νοέμβριο του 2010 κέρδισε το βραβείο του Swiss Textile Award προκάτοχοι του οποίου ήταν ο Marios Swab και ο Alexander Wang. Τα ρούχα της Μαίρης διατίθενται σε 70 καταστήματα σε 30 χώρες σε όλον τον κόσμο, ενώ για τις δουλειές της έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές από περιοδικά όλου του πλανήτη.  Δημιουργίες της έχουν φορέσει μεταξύ άλλων η Claudia Shiffer, η Yasmin le Bon, η Karolina Kurkova, η Anna Dello Russo Για την συλλογή φθινόπωρο/χειμώνας 2011 το atelier Swarovski επέλεξε την Μαίρη για να συνεργαστούν για την δημιουργία των κοσμημάτων του show

Μία ιδιαίτερη εκδήλωση…. Η Μαίρη Κατράντζου έρχεται στις 7 Σεπτεμβρίου στην Θεσσαλονίκη για να παρευρεθεί στην πιο ιδιαίτερη εκδήλωση της χρονιάς… που θα περιλαμβάνει: Ένα fashion dinner στο ειδικά διαμορφωμένο LOFT του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών (NOESIS). Το μενού του δείπνου είναι δημιουργία του γνωστού σεφ Χριστόφορου Πέσκια. Μία έκθεση με αντιπροσωπευτικά κομμάτια από προηγούμενες συλλογές της σχεδιάστριας. Το concept της έκθεσης έχει μεταφερθεί από το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης του Δουβλίνου.

Ένα πρωτότυπο catwalk με την συλλογή fw 2011-2012… Μια live συνέντευξη της σχεδιάστριας που θα συζητηθεί… Και όλα αυτά για ένα σκοπό: Την ενίσχυση του έργου του Πανελληνίου Αθλητικού Σωματείου Γυναικών «ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ»

Χορηγική πρόταση Η συμμετοχή των χορηγών στην εκδήλωση προσφέρει πολλαπλά οφέλη καθώς η συγκεκριμένη εκδήλωση γίνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα και αναμένεται να έχει πολύ μεγάλη δημοσιότητα. Επίσης το φωτογραφικό και τηλεοπτικό υλικό μπορεί να αποτελέσει βάση για περαιτέρω ενέργειες δημοσιότητας του χορηγού. Τα αναφερόμενα παρακάτω ανταποδοτικά οφέλη μπορούν να προσαρμοστούν σε ειδικές ανάγκες των χορηγών ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών τους και τις ειδικές στοχεύσεις τους

Ανταποδοτικά Οφέλη Χορηγών Ανταποδοτικά Οφέλη Χορηγών Εμφάνιση λογότυπου του χορηγού: Σε όλα τα διαφημιστικά υλικά της εκδήλωσης (αφίσα / poster / πρόσκληση /κατάλογος σε μορφή free press) σε παραγωγή της διοργάνωσης, κατόπιν τελικής έγκρισης του χορηγού. Στην σελίδα της εκδήλωσης σε Facebook/Twitter Στα emails που θα σταλούν για την εκδήλωση Έντυπο υλικό του χορηγού στις τσάντες/δώρο της εκδήλωσης, ειδικά σχεδιασμένες από την Μαίρη Κατράντζου Προφορική αναφορά του χορηγού στην εκδήλωση.

Παρουσία του χορηγού με λογότυπο (small size) στο publicity banner στην είσοδο της εκδήλωσης, για τις ανάγκες φωτογράφισης των καλεσμένων. Οποιαδήποτε tailor made ενέργεια προταθεί από τον χορηγό σε συνεννόηση με τους διοργανωτές.

Press release Στην εκδήλωση θα προσκληθούν εκπρόσωποι των media από όλη την Ελλάδα. Δελτία τύπου και φωτογραφίες της εκδήλωσης θα διανεμηθούν πανελλαδικά και θα δημοσιευθούν σε όλα τα έντυπα περιοδικά και εφημερίδες με αναφορά στους χορηγούς. Τηλεοπτική κάλυψη της εκδήλωσης από μεγάλα κανάλια Φωτογραφίες της εκδήλωσης θα αναρτηθούν σε σχετικά sites στο internet και στα social media

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤSAKALOU Interactive PR Μητρ.Ιωσηφ 10 54622 Θεσσαλονίκη 2310 250655 6977482252 mtsakalou@otenet.gr Πληροφορίες : κα Μαρία Τσακάλου