Οι υπηρεσίες που παρέχονται για τους τουρίστες • GROUP 2 • SALMA, BOER, HARTOS, ETCHEBERRY, KUBICA, NAGY.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Ανδρέας Δημητρίου Πρόεδρος
Advertisements

8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
ΕΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΑΠΕ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ ,ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΟΥ.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
Όλυμπος Ο Όλυμπος είναι το ψηλότερο βουνό της Ελλάδας γνωστό παγκοσμίως κυρίως για το μυθολογικό του πλαίσιο, καθώς στην κορυφή του (Μύτικας μ.)
ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
1 Η νέα Οδηγία για την παροχή πιστώσεων σε καταναλωτές Χριστίνα Κ. Λιβαδά Ειδική Νομική Σύμβουλος ΕΕΤ.
Μαθαίνοντας να παίρνουμε...
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού 3
ΗΗΜΕΙΑ.
ΟΜΑΔΑ 1 ΑNGLETA,HAMPLOVA,PERES,BRIKOU,FESSER,KRAUSE
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ; 50: ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ 500, ,000.
ΜΟΡΦΕΣ ΝΕΡΟΥ.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Αγαθά είναι τα μέσα που ικανοποιούν τις ανθρώπινες ανάγκες.
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
ΘΑΝΑΣΗΣ και ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΣΤ1 109 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Σκοπός της εργασίας Κατά πόσο οι καταναλωτές της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν τα βιολογικά προϊόντα Αν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα, και ποια είναι αυτά. Η.
Ποιότητα Τροφής και Είδη Καλλιεργειών
ΑΝΔΑΛΟΥΣΙΑ. Ανδαλουσία, 1980 Έκταση: Km 2 Πληθυσμός: κάτοικοι Δήμοι: 774 Πάνω από 30% κατ. Νομαρχίες: 8 Δημοτικές βιβλιοθήκες:
Ποιον χάρτη να διαλέξω;
Επιμέλεια Ξενοφώντος Μάριος Καμπούρης Χρυσόστομος
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Β΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΟ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
Βιολογική Γεωργία Μ. Σταυρινίδης Επίκουρος Καθηγητής
Σαββατοκύριακο στα ‘Ιρια
Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκη
Χαλλούμι ''Το τυρί της Κύπρου''
Η βιολογική γεωργία ως μέσο για την ανάπτυξη της αγροτικής επιχειρηματικότητας Χαρίκλεια Μινώτου Πρόεδρος AGRIBIOMEDITERRANEO 16/09/08.
5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
Μοντέλα Διδασκαλίας Models of teaching Bruce Joyce & Marsha Weil USA,
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Επιμέλεια παρουσίασης Καλοδήμου Ιωάννα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Ξανθόπουλος Χρήστος ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
 Κύριοι στόχοι της είναι να εξασφαλίσει δίκαιο βιοτικό επίπεδο στους γεωργούς και ασφαλή τρόφιμα που παρέχονται σε σταθερή βάση και σε προσιτές τιμές.
Επιστημονικοί Κλάδοι της Γεωπονίας (Οι κυριότεροι κλάδοι της Γεωπονικής επιστήμης και το αντικείμενο της μελέτης τους - Επαγγελματικές προοπτικές)
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Εφαρμοσμένη Γεωφυσική Γεωφυσικές Μέθοδοι στο πλαίσιο της Γεωτεχνικής Έρευνας για έργα Πολιτικού Μηχανικού Οι γεωφυσικές τεχνικές διακρίνονται σε: Α. Παθητικές.
ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΤΣΕΚΟΥΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΡΟΥΠΑ.
Ποια χώρα παράγει τα τρόφιμά μας; ΚΕ.Π.ΚΑ. Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών Τσεμπερλίδης Νικόλαος Πρόεδρος ΚΕ.Π.ΚΑ. Μέλος E.E.της Ο.Κ.Ε. Αναπληρωματικό Μέλος.
Επίσκεψη στο Δέλτα Αξιού
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
OASIS PALACE.
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Εισαγωγή Δήμος Μαλεβιζίου
ΧΡΥΣΑ ΜΑΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΟΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
2.1 Το νερό στη ζωή μας Μετά τη μελέτη αυτού του κεφαλαίου θα μπορείς:
Τζένη Ρούτσι. Τζένη Ντίνε. Θεοδώρα Βλαχάκη..
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Το Σχολειό μου.
Καταναλωτής, περιβάλλον και γεωργία στην ΕΕ Δ
Η φύση είναι το σπίτι μας
ΑΓΝΑ – ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ εργασια στο μαθημα της οικιακησ Οικονομιασ Βαλλιαναtoσ Γεωργιοσ βλαχοσ κων/νοσ δαμηλακης αντωνιοσ κουκλοτιδησ βασιλειοσ μπαλτοπουλοσ.
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗ όπως φαίνεται από το διάστημα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι υπηρεσίες που παρέχονται για τους τουρίστες • GROUP 2 • SALMA, BOER, HARTOS, ETCHEBERRY, KUBICA, NAGY

Τρίτη- Rejvíz, Praděd • 1.Τρόφιμα και ποτά. 2.Bοτανικό σχόλιο Mr.Balner. 3.Παρουσίαση από τον Mr.Kubačka νεώτερος από το NATURA Χειμερινά και καλοκαιρινά σπορ. 5.Πληροφορίες πίνακες. 6.Θέσεις πάρκιν

ΦΑΓΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΤΑ • 1.Η τσέχικη κουζίνα είναι πολύ ενδιαφέρουσα και διαφορετική. Είχαν τα παραδοσιακά εδέσματα, καθώς και άλλα στο μενού. • 2. Η υπηρεσία ήταν καλή, αλλά ο σερβιτόρος δεν μιλούσε αγγλικά. Πιστεύουμε επίσης ότι όλα τα μενού θα πρέπει να είναι τουλάχιστον σε μία παγκόσμια γλώσσα.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ NATΟΥΡA 2000 • 1.Εκτιμούμε ιδιαίτερα τις πληροφορίες σχετικά με τους λόγους για την ίδρυσή του NATURA 2000, την οργάνωση και την αναγκαιότητά της. • 2. Διακρίνουμε τη δημιουργία των εθνικών πάρκων, και των προστατευόμενων περιοχών σε όλη την Ευρώπη. • 3.Παρέχουν καταφύγιο σε πολλά είδη πουλιών και σπάνια λουλούδια. • 4.Αυτός ο τύπος προστασίας βρίσκει εφαρμογή κατά κύριο λόγο στα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. • 5. Ελπίζουμε ότι η παρουσίαση θα βρει πρόσβαση στο διαδίκτυο, καθώς περισσότεροι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν γι 'αυτό.

ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΣΠΟΡ • 1.Η αναρρίχηση στο Praděd ήταν μια υπέροχη εμπειρία. Το χιόνι υπήρχε ακόμα για να το απολαμβάνουν οι cross-country σκιέρ και οι ορειβάτες που πρέπει να λαμβάνουν υπόψη την αβεβαιότητα των καιρικών συνθηκών, που εμείς οι ίδιοι βιώσαμε. • 2.Η περιοχή προσφέρει επίσης εξαιρετικές ευκαιρίες για τους ποδηλάτες. Συναντήσαμε μερικά από αυτά στο δρόμο μας.

Πληροφορίες πίνακες • 1.Μεγάλη ανεπάρκεια υπηρεσιών. • 2.Μονόγλωσση περιοχή. • 3.Μη δυνατότητα παροχής ξεναγού.

ΤΕΤΑΡΤΗ KRUŽBERK • ΦΑΡΜΑ • ΦΡΑΓΜΑ JAKARTOVICE • ΡΑΝΤΣΟ NOVÝ DVÚR • ΔΕΝΔΡΟΚΟΜΕΙΟ

ΦΑΡΜΑ 1.Αυτό το αγρόκτημα έχει 160 αγελαδες γάλακτος και 130 αγελάδες κρέατος. 2.Παράγονται πολλά προιόντα από το γάλα 3.Παραγωγή γαλάτος ανά αγελάδα και ημέρα κιλά. 4.Τα προιόντα πωλούνται στο τυροκομείο ΟΛΜΑ.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ • 1.Αποτελεσματική σε ό, τι αφορά τη διατροφή των ζώων. 2.Μίσθωση υπηρεσιών για ορισμένες εργασίες όπως κόψιμο χορταριού (που περιέχει το τριφύλλι και το γαϊδουράγκαθο), που πρέπει να γίνουν στο αγρόκτημα. 3.Επεξεργασία προϊόντων πρασίνου με βιολογική τροφοδότηση χωρίς πρόσθετα.

ΦΡΑΓΜΑ • 1.Συλλέγει το νερό 2.Προστατεύει από τις πλημμύρες 3.Είναι ένα κρίσιμο σημείο για την Opava και Οστράβα γιατί τις εφοδιάζει με πόσιμο νερό. 4.Φυσικό σημείο - αναρρίχηση βράχου κοντά στο φράγμα, βόλτες στη φύση 5.Δυνατότητα για φαγητό 6.Ιχθυοτροφείο πέστροφας

ΔΕΝΔΡΟΚΟΜΕΙΟ • 1.Θεαματικά πράσινο,χωρίς τα περισσότερα δέντρα όμως να έχουν ανθίσει πλήρως. 2.Παρουσία των πινάκων πληροφοριών 3.Φρέσκος αέρας 4.Δυνατότητα ενός ξεναγού

Jakartovice • 1.Ιππασία 2.Επίδειξη με άλογα 3.Καλό φαγητό 4.Γήπεδο τένις-μπάσκετ 5.Πισίνα 6.Πίστες Motorcross - όχι μακριά από Jakartovice

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΦΑΡΜΑ ΣΤΗΝ ŠTÍTINA • 1.Υψηλή ποιότητα βιολογικών προϊόντων από αιγοπρόβειο γάλα που διατίθενται στους καταναλωτές ανά πάσα στιγμή. • 2. Φρέσκα προιόντα σε χαμηλή τιμή. 3.Ειδική κομποστοποίηση που συμβάλλει στην βελτίωση της ποιότητας της γης. • 4. Τα απόβλητα αναμειγνύονται κατά κύριο λόγο με το έδαφος και το μείγμα παραμένει πάνω στη επιφάνεια (2 εκτάρια έκταση).