Παράγοντες που επηρεάζουν τη Φυσική Δραστηριότητα των παιδιών του Δημοτικού Κωνσταντίνος Λουκαϊδης 11 / 02 / 2006.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Ελληνική Βιομηχανία: Προς την Οικονομία της Γνώσης 4/7/2006 Δίκτυα συνεργασιών επιχειρήσεων με ερευνητικούς φορείς: Προσδιοριστικοί παράγοντες συμμετοχής.
Προσωπικές δεξιότητες
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
Παιδική Παχυσαρκία Μαργαρίτα Γ. Μωυσή B.Sc Physical Education
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων,
Ημερίδα SafeLine: «Ασφάλεια στο κινητό internet» DIVANI CARAVEL, ΑΘΗΝΑ, # 01 ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ INTERNET Οι ευθύνες των γονιών, ο ρόλος των ΜΜΕ Γιάννης.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Socrates Comenius 1 Συνάντηση στο Βέλγιο – Antwerp 23 – 27 November Τίτλος προγράμματος: ¨Χρήση και εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης¨
Διασχολική ημερίδα αθλοπαιδιών και παιχνιδιών δεξιοτήτων Παγκύπριο συνέδριο Αθλητικές Εκδηλώσεις με όλους για όλους Λεμεσός, Νοέμβριος 2006 Χαράλαμπος.
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Έρευνα για το διαδίκτυο
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
Αλλαγές στο προφίλ των εφήβων που προσέγγισαν το Πρόγραμμα ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ κατά τη δεκαετία ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ - ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν τη ΣΤΡΟΦΗ το 2002.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Συνάντηση 6η: Συνέντευξη Ιάσονας Λαμπριανού.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Αλεξανδρής Κ., Ζαχαριάδης Π., Τσορμπατζούδης Χ., Γρούϊος Γ. ΤΕΦΑΑ-ΑΠΘ
Foundations for Physiotherapy Practice Συνταγογράφηση της άσκησης
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Οι κίνδυνοι, οι τρόποι προφύλαξης και γενικές πληροφορίες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Ο ρόλος του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο Σχολείο Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, Ιούνιος 2009.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα «Αγρο-οικοσυστήματα στα νησιά του Αιγαίου ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑ Πρωτοβουλίες Νέων ΣΠΑΤΠΕ Σύλλογος Περιβαλλοντικής Αγωγής Τμήματος Περιβάλλοντος Παρουσίαση.
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Ο Παράγοντας της Αυτοδιαχείρισης σε Σχέση με την Υγεία των Καρδιοπαθών
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΑσφαλΗσ ΧΡΗΣη των ιστοσεΛΙδων κοινωνικΗς δικtΥωσης
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παράγοντες που επηρεάζουν τη Φυσική Δραστηριότητα των παιδιών του Δημοτικού Κωνσταντίνος Λουκαϊδης 11 / 02 / 2006

Περίληψη  Η προαγωγή της φυσικής δραστηριότητας αποτελεί άμεση ανάγκη για τη Δημοτική Εκπαίδευση λόγω των ψηλών ποσοστών παχυσαρκίας που παρατηρούνται στον παιδικό πληθυσμό του νησιού μας. Μια σωστή προσέγγιση στην προαγωγή οποιασδήποτε συμπεριφοράς υγείας, συμπεριλαμβανομένης και της φυσικής δραστηριότητας, προϋποθέτει τη μελέτη παραγόντων που επηρεάζουν τη συμπεριφορά. Επομένως, σκοπός της εργασίας αυτής είναι να παρουσιάσει τα αποτελέσματα μιας έρευνας που εξέτασε παράγοντες που συσχετίζονται με τη φυσική δραστηριότητα, σε ένα δείγμα 256 παιδιών της Ε΄ και Στ΄ τάξης από πέντε διαφορετικά σχολεία. Παράγοντες που βρέθηκαν να συσχετίζονται με τη φυσική δραστηριότητα περιλαμβάνουν δημογραφικούς (π.χ. φύλο), κοινωνικούς (π.χ. φυσική δραστηριότητα του/της καλύτερου φίλου/ης), προσωπικούς (π.χ. χρόνος που παίζουν έξω με φίλους) και περιβαλλοντικούς (π.χ. αθλητικός εξοπλισμός στο σπίτι). Θα γίνει αναφορά στον τρόπο αξιοποίησης των αποτελεσμάτων αυτών και σε μελλοντικές ερευνητικές ανάγκες για την προαγωγή της φυσικής δραστηριότητας στο νησί μας.

Φυσική Δραστηριότητα (ΦΔ) Μέτρηση ΦΔ Σχέση ΦΔ και Υγείας Παράγοντες που επηρεάζουν τη ΦΔ Προγράμματα παρέμβασης για αύξηση της ΦΔ

Παράγοντες που επηρεάζουν τη ΦΔ

Μεθοδολογία Δείγμα 256 παιδιά 5ης και 6ης τάξης από 5 σχολεία Εργαλεία συλλογής δεδομένων Ερωτηματολόγιο ΦΔ Ερωτηματολόγιο (παιδιά και γονείς) Διαδικασία Μέτρηση ΦΔ για 5 μέρες το Γενάρη / Φλεβάρη και Μάϊο / Ιούνιο

Παράγοντες που συσχετίζονται με τη ΦΔ - Χειμώνας Συντελεστής β Φύλο -.241 Αυτεπάρκεια .163 ΦΔ φίλου .154 Συμμετοχή σε ακαδημίες .233 Φροντιστήρια -.213 Αθλητικός εξοπλισμός στο σπίτι .165 Χρόνος παιχνιδιού έξω .271 R2 = .42, F(5,195) = 11.05, p< 0.001

Παράγοντες που συσχετίζονται με τη ΦΔ - Καλοκαίρι Συντελεστής β Φύλο -.301 Τοποθεσία σχολείου .210 Αυτεπάρκεια .318 Αθλητικός εξοπλισμός στο σπίτι .123 Χρόνος παιχνιδιού έξω .286 R2 = .51, F(5,157) = 7.15, p< 0.001

Διαφορές μεταξύ αγροτικών- αστικών Αγροτικά Αστικά Φροντιστήρια 1.9 (1.2) 2.9 (1.3) Αθλητικός εξοπλισμός 3.0 (1.5) 3.5 (1.6) Χώρος στον κήπο 3.2 (0.9) 2.6 (1.1) Χώρος στη γειτονιά 3.1 (0.9) 2.7 (1.1) Ασφάλεια στη γειτονιά 3.0 (0.7) 2.7 (0.8) Χρόνος παιχνιδιού έξω Χειμώνας Καλοκαίρι 1.5 (1.0) 2.2 (1.2) 1.1 (1.1) 1.4 (1.3)

Προγράμματα παρέμβασης Ι

Προγράμματα παρέμβασης ΙΙ Παιδί Κορίτσια Αυτεπάρκεια Αυτοδιαχείριση Θετικές σκέψεις Καταγραφή Στόχους Σχέδια Οικογένεια Ενημερωτικό υλικό Συναντήσεις Ενθαρρύνουν Μεταφέρουν ΦΔ για γονείς ΦΔ με παιδιά Σχολές Τηλεόραση

Προγράμματα Παρέμβασης ΙΙΙ Σχολείο Φυσική Αγωγή Αθλητικές συναντήσεις Διάλειμμα Παιχνίδια Ενθάρρυνση Αξιοποίηση χώρου το απόγευμα Περπάτημα στο σχολείο Κοινότητα Πρόσβαση σε χώρους για ΦΔ Πεζοδρόμια – Ποδηλατόδρομους Καθαριότητα – διατήρηση χώρων Φωτισμός Αισθητική Ασφάλεια κοντά στο σχολείο

Συστάσεις για επίπεδα ΦΔ UK Health Education Authority, (1998) Συμμετοχή σε ΦΔ μέτριας έντασης για περίπου 60 λεπτά την ημέρα ή 30 λεπτά μέτριας έντασης για μη ΦΔ παιδιά Δραστηριότητες για μυϊκή δύναμη, ευλυγισία και ενδυνάμωση οστών 2 φορές την εβδομάδα Health Canada, (2002) Συμμετοχή σε ΦΔ μέτριας και έντονης έντασης για 90 λεπτά την ημέρα Μείωση καθιστικών δραστηριοτήτων κατά 90 λεπτά την ημέρα Tudor Locke, C. et al., (2002;2005) 12000 – 16000 βήματα την ημέρα

Παράγοντες Συμπεριφορά Ερευνητικό μέλλον... Μέτρηση ΦΔ σε αντιπροσωπευτικό δείγμα Μέτρηση παραγόντων που επηρεάζουν τη ΦΔ διαχρονικά Παράγοντες Συμπεριφορά Προγράμματα παρέμβασης που να εμπλέκουν όλα τα επίπεδα Εφαρμογή πετυχημένων προγραμμάτων σε μεγάλη κλίμακα

Σας ευχαριστώ! ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ