ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ Κα. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-2013
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΛΟΥΔΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΤΕΥΜΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΟ
ΟΡΙΣΜΟΣ Τα κρουαζιερόπλοια είναι ειδικής κατηγορίας επιβατικά πλοία που πραγματοποιούν κρουαζιέρες δηλαδή κυκλικά ταξίδια. Επίσης περιλαμβάνει ξενάγηση, τροφοδοσία και ψυχαγωγία
Ιστορικη εξελιξη Κατά την διάρκεια του 19 ου αιώνα ο κόσμος ανέπτυξε μια όρεξη για ταξίδια. Ο Thomas Newcomen το 1712 όταν εφηύρε την ατμομηχανή ήταν ένας επαναστατικός τρόπος για να αξιοποιήσει την κινητική ενέργεια και να την μετατρέψει σε ενέργεια. Καθώς η ατμομηχανή εξελίχθηκε ,οι άνθρωποι την χρησιμοποιούσαν μέχρι που το πρώτο αμερικανικό κρουαζιερόπλοιο με την βοήθεια της ατμομηχανής κατάφερε να διάσχισε τον ατλαντικό. Το sssavannah έφυγε από την πόλη των Η.Π.Α.. Στις 22 Μαΐου 1819 και έφτασε στην Λίβερπουλ (Αγγλία) μετά από 29 ημέρες.
ΜΕΡΗ ΣΥΣΚΕΥΗΣ Μέρη του πλοίου (γενικό σχέδιο) 1: Πλώρη, 2:Βολβοειδής πλώρη, 3: άγκυρα, 4:Έξαλα πλοίου, 5:Έλικας και Πηδάλιο, 6: Πρύμνη, 7: Καπνοδόχος, 8: Μεσόστεγο ή Γέφυρα πλοίου, και 9: Κατάστρωμα.
Το κύριο σώμα του πλοίου σκάφος (hull) διακρίνεται σε τρία μέρη: Το μπροστινό καλούμενο πλώρη (fore), το μεσαίο και μεγαλύτερο καλούμενο μέσο (admit) και το πίσω μέρος καλούμενο πρύμνη (aft).
Η γραμμή περιφερειακά του πλοίου όπου ακριβώς και η επιφάνεια της θάλασσας, όταν αυτό πλέει ασφαλώς, καλείται ίσαλος γραμμή (water line). Όλα τα ορατά μέρη του πλοίου δηλ. από την ίσαλο και πάνω λέγονται έξαλα (freeboard) σε αντίθεση με τα υπό την ίσαλο μέρη του πλοίου καλούμενα ύφαλα (bottom). Η πλευρική επιφάνεια των εξάλων προς τη πλώρη που καμπυλώνει (εσωκοίλωμα), καλείται παρειά ή μάσκα (bow) ενώ η αντίστοιχη στη πρύμη λέγεται ισχύο ή γοφός (quarter).
ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΑΠΟΠΛΟΥ (Μια ώρα πριν την αναχώρηση) 1. Δοκιμές μηχανών και πηδαλίων. 2. Προετοιμασία χαρτών , ναυτιλιακών βοηθημάτων και οικονομικού πλοίου. 3. Μελέτη Φόρτωσης και ευστάθειας πλοίου. 4. Μελέτη των καιρικών συνθηκών κατά τον απόπλου και τη διάρκεια του ταξιδιού. 5. Δοκιμές των μέσων επικοινωνίας με τους σταθμούς δεσίματος του πλοίου και το δωμάτιο ελέγχου των μηχανών. Δοκιμή και έλεγχος όλων των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. 6. Έλεγχος κλεισίματος όλων των υδατοστεγών θηρών του πλοίου , πέρας υδρεύσεως , πετρελεύσεως.
7. Μελέτη περιβαντολογικών περιορισμών (προστατευόμενες περιοχές ,χρονικές περίοδοι κατά τις οποίες το πλοίο μπορεί να ξεσαβουρώσει ) 8. Συγκέντρωση και ανάλυση όλων των πληροφοριών με όλους τους αξιωματικούς γέφυρας. 9. Αναλυτική επεξήγηση των χειρισμών απομάκρυνσης από την προβλήτα και εξόδου από το λιμάνι. 10. Καταμερισμός καθηκόντων στους αξιωματικούς. 11. Τελική καταμέτρηση επιβαινόντων και πληρώματος , αποβίβαση όλων των επισκέπτων , κλείσιμο και ασφάλιση όλων των πλευρικών θυρών επιβιβάσεως. 12. Ανταλλαγή πληροφοριών με τον Πλοηγό. 13. Επικοινωνία και άδεια απόπλου από τον έλεγχο λίμενος.
ΤΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Τα κρουαζιερόπλοια μπορούμε να τα πούμε και πλωτά ξενοδοχεία. Στο μέλλον μόνο έτσι θα τα λέμε!.
Οι πηγές… http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CE%B5%CF%81%CF%8C%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%B9%CE%BFhttps https://www.google.gr/search?hl=el&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1366&bih=667&q=%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%B9%CE%B1&oq=%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%85&gs_l=img.1.0.0l10.3184.7101.0.9103.4.4.0.0.0.0.123.440.1j3.4.0...0.0...1ac.1.4.img.I0pmdhvVizg#imgrc= http://olataneatora.blogspot.gr/2012/01/blog-post_5106.html
Yes !!! Και τώρα ένα βίντεο… http://www.youtube.com/watch?v=jjH8SNOo-Io Yes !!!
Ευχαριστώ που παρακολουθήσατε την εργασία μου! ΤΕΛΟΣ Ευχαριστώ που παρακολουθήσατε την εργασία μου!