Π. ΜΑΚΡΗΣ makrisp@cytanet.com.cy Τηλ. 99 66 33 97 www.icteach.org ΡΟΜΠΟΤΑΚΙΑ Π. ΜΑΚΡΗΣ makrisp@cytanet.com.cy Τηλ. 99 66 33 97 www.icteach.org free sample.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Σχεδιασμός α ΕΠΕ μαθητή με δυσλεξία Αλεξανδρούπολη 7 Ιουλίου 2010.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
« ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ » Μια Πρώτη Γνωριμία. Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Λογισμικό που υποστηρίζει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, τη μετάδοση.
ΠΑΙΔΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Η χρήση του kidspiration στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Βρόχος με συνθήκη εισόδου στη C, οδηγούμενος από μετρητή: for
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
Σιδηρόπουλος Δημήτρης
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Διατύπωση Λειτουργικού Ορισμού
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Θεωρητικό Υπόβαθρο Αυτισμός: πρόοδος σε δομημένα πλαίσια
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ Μηχανή που μπορεί να φέρει σε πέρας πνευματικές εργασίες ρουτίνας με μεγάλη ταχύτητα.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΦΩΤΟΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΑΚΗΣ ΥΛΗΣ. Φωτοαναπαραγωγή είναι η διαδικασία δημιουργίας αντίγραφων των διαφόρων εγγράφων. Τα κύρια στοιχεία που.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΑΞΩΝ. Ο σκοπός του θέματος είναι η συγγραφή στίχων και σύνθεση μελωδίας όπως και η κατασκευή μουσικών οργάνων μέσα από δημιουργική.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Labyrinth Project : AIBO and Labyrinth. Βασική Ιδέα Απόδραση του ΑΙΒΟ από λαβύρινθο Χρηση αλγορίθμου Left Wall Following Καταγραφή των κελιών που πέρασε.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Παραδείγματα Διδάσκουσα: Ζαχαρούλα Σμυρναίου,
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Οι διαταραχές όρασης Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ταξινομίες διδακτικών στόχων
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Κρυστα ρακαλλιδου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
ΜΟΥΣΙΚΟΣ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΩΝ ΒΡΑΣΝΩΝ
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
Μουσειοσκευές.
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
PRO BOT.
Παραπρόγραμμα / Λανθάνον ή κρυφό ΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Π. ΜΑΚΡΗΣ makrisp@cytanet.com.cy Τηλ. 99 66 33 97 www.icteach.org ΡΟΜΠΟΤΑΚΙΑ Π. ΜΑΚΡΗΣ makrisp@cytanet.com.cy Τηλ. 99 66 33 97 www.icteach.org free sample 2564 - 1639 - JIAI - 7845 - 4133

Τι είναι; Μια μικρή συσκευή Απλή στη χρήση Κινείται στο χώρο μετά από οδηγίες

ΟΔΗΓΙΕΣ Αριστερά Δεξιά Μπροστά Πίσω Δεξιά (90 μοίρες) Αριστερά (90 μοίρες) Χρονόμετρο Μετρητής (ήχος και φως) Άδειασμα ΜΝΗΜΗΣ (CLEAR) Έναρξη (GO).

GENIA Μέτρα ασφάλειας Πηγή ενέργειας μπαταρίες ΑΑ Προγραμματιζόμενη συσκευή Διαθέτει μνήμη Επεξεργάζεται δεδομένα Αντιδρά βασισμένη σε πρόγραμμα Κινείται στο χώρο.

Γιατί ρομπότ; Προσφέρει ευκαιρίες ελέγχου της μηχανής Προσφέρει δημιουργική, βιωματική μάθηση Δίνει δυνατότητα ενεργού συμμετοχής του χρήστη Ενθουσιάζει μικρούς και μεγάλους Μπορεί να εφαρμοστεί διαθεματικά Βελτιώνει ενδοπροσωπικές και διαπροσωπικές δεξιότητες Προσφέρεται για ατομική και ομαδική εργασία Αναπτύσσει πολλές νοητικές λειτουργίες.

Πλευρίωση-Προσανατολισμός στο χώρο. Αναφέρεται στα έκδηλα χαρακτηριστικά Δυσκολεύονται ξεχωρίσουν το δεξί από το αριστερό Δυσκολεύει στη καθημερινή ζωή Δυσκολεύει στη σχολική ζωή Χρειάζεται να αναπτύξουν δικούς τους τρόπους στο πως ξεχωρίζουν το αριστερό από το δεξί Το ρομποτάκι παρέχει πολλές τέτοιες ευκαιρίες.

Ενισχύει αρκετές νοητικές λειτουργίες όπως: Παρατήρηση Σειροθέτηση Υπολογισμό Αντίληψη χώρου Προσανατολισμό Προγραμματισμό Περιγραφή Αντιστοίχιση Φαντασία Δημιουργικότητα Λύση προβλήματος Και πολλές άλλες. Οι δυνατότητες του σταματούν εκεί που σταματά η φαντασία και η δημιουργικότητα του δασκάλου και των μαθητών.

Δραστηριότητες -Αναγνώριση αριθμών -Εκμάθηση χρωμάτων -Αναγνώριση αριθμών -Εκμάθηση χρωμάτων -Αναγνώριση γραμμάτων -Εκμάθηση σχημάτων -Αναγνώριση συλλαβών -Αισθητοποίηση αριθμών -Αναγνώριση λέξεων -Λύση εξισώσεων -Σύνθεση συλλαβών -Ανάπτυξη προγραμμάτων -Σύνθεση λέξεων -Εκτέλεση προγραμμάτων -Σύνθεση προτάσεων. -Ετοιμασία σεμιναρίων.

Για να αρχίσετε: Ρομπότ Ζάρια Τετραγωνισμένη επιφάνεια (έδαφος, τραπέζι) Τετραγωνισμένο χαρτί (Α4) Σχήματα, χάρτες Χρώματα Αριθμούς Γράμματα Συλλαβές Λέξεις-προτάσεις Αντικείμενα Κατάλογο δραστηριοτήτων Τη φαντασία σας και τη δημιουργικότητά σας Τα παιδιά με τη δική τους φαντασία και δημιουργικότητα.