ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΟΝΟΜΑ ΟΜΑΔΑΣ : Καλλιτέχνες Εις Την 6η ΜΕΛΟΙ ΟΜΑΔΑΣ : Μαριαλένα Βουρλούμη Φυλλένια Γούλα Εύα Γιαννούκου Γιάννης Αντωνόπουλος Αντωνία Γιαννάκου Γιώργος Βλάχος
Ζήτημα αυτής της εργασίας είναι η ενημέρωση για τα είδη των επαγγελμάτων καθώς και το μορφωτικό επίπεδο που απαιτείται για αυτά. Μέσα από αυτήν την εργασία αντλούμε πληροφορίες αλλά και βοήθεια ως προς τον επαγγελματικό προσανατολισμό μας. Επίσης βλέπουμε και διαλέγουμε ποιο από τα επαγγέλματα αυτά μας ταιριάζει και προετοιμαζόμαστε για τον μελλοντικό εργασιακό χώρο μας.
ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ Δημοσιογραφία είναι η συγκέντρωση ειδήσεων και πληροφοριών και η διάδοσή τους μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης, με στόχο την ορθή πληροφόρηση των πολιτών.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ Με τον όρο φωτογραφία αναφερόμαστε γενικά στην διαδικασία δημιουργίας οπτικών εικόνων μέσω της καταγραφής και αποτύπωσης του φωτός με χρήση κατάλληλων συσκευών(φωτογραφικές μηχανές).
ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗ Γραφίστας ή γραφιστής είναι ο σχεδιαστής και δημιουργός πρωτότυπων εικόνων, σχεδίων, γραμματοσειρών και κειμένων, με τις γνωστές τεχνικές μεθόδους αναπαραγωγής σε πολυάριθμα αντίτυπα.
ΗΧΟΛΗΠΤΗΣ Ο ηχολήπτης ή μηχανικός/τεχνικός ήχου είναι εξειδικευμένος στη χρήση εξοπλισμού εγγραφής μίξης και αναπαραγωγής ήχου.
ΜΟΥΣΙΚΟΣ Μουσικός είναι ένα άτομο το οποίο γράφει, ερμηνεύει ή παίζει μουσική.
ΒΙΝΤΕΟ
Επαγγέλματα που χάθηκαν στο χρόνο
Λούστρος: Καθάριζε και έβαφε τα φθαρμένα παπούτσια. Νερουλάς: Ήταν υπεύθυνος για τη διανομή του νερού στις πόλεις και τα χωριά. Υαλοποιός: Επεξεργαζόταν το γυαλί και έφτιαχνε αντικείμενα Τσαγκάρης: Επιδιόρθωνε τα παπούτσια. Παγωτατζής: Περνούσε από τις γειτονιές και πωλούσε παγωτά.
Εφημεριδοπώλης: Προωθούσε την καθημερινή κυκλοφορία του τύπου. Αλμπάνης: Τοποθετούσε πέταλα στις οπλές των αλόγων για να μην φθαρούν και για να διατηρούν τα ζώα την ευστάθειά τους. Αγωγιάτης: Χρησιμοποιώντας ζώα έκανε το καθημερινό δρομολόγιο από ένα χωριό σε ένα άλλο κουβαλώντας ανθρώπους και εμπορεύματα. Ντελάλης: Ανακοίνωνε στους κατοίκους μιας κοινότητας σοβαρές αποφάσεις.
Καλαθάς: Έφτιαχνε καλάθια από καλάμια. Γανωτής: Έβαφε τα σκουριασμένα σκεύη της κουζίνας. Καρεκλάς: Έφτιαχνε καρέκλες από ξύλο και ψάθα. Καστανάς: Πωλούσε κάστανα στους δρόμους των πόλεων. Ασβεστάς: Έβαφε τις μάντρες των σπιτιών για να διατηρούνται.
1η Ερώτηση Με ποία κριτήρια επιλέξατε την κατεύθυνση σας; 1η Ερώτηση Με ποία κριτήρια επιλέξατε την κατεύθυνση σας;
2η Ερώτηση Με ποία κριτήρια επιλέξατε το επάγγελμα που θέλετε να ακολουθήσετε;
3η Ερώτηση Ποια είναι η κατηγορία του επαγγέλματος σας; 3η Ερώτηση Ποια είναι η κατηγορία του επαγγέλματος σας;
4η Ερώτηση Ποια είναι η ζήτηση του επαγγέλματος σας; 4η Ερώτηση Ποια είναι η ζήτηση του επαγγέλματος σας;
5η Ερώτηση Συνέλαβε ο επαγγελματικός προσανατολισμός; 5η Ερώτηση Συνέλαβε ο επαγγελματικός προσανατολισμός;
Αξιολόγηση Από την σύντομη έκθεση και ενασχόληση μας με τα καλλιτεχνικά επαγγέλματα καταφέραμε να αντλήσουμε πληροφορίες για το μέλλον μας, να καταλάβουμε αν πράγματι μας ταιριάζει το επάγγελμα που επιλέξαμε και ουσιαστικά λειτούργησε αυτή η εργασία σαν ένα πιο ευχάριστο είδος επαγγελματικού προσανατολισμού. Ακόμη, μέσα από ένα τεστ που κάναμε από το διαδίκτυο (επαγγελματικού προσανατολισμού) παρατηρήσαμε ότι στα περισσότερα μέλη της ομάδας μας ταιριάζουν κοινωνικά και καλλιτεχνικά επαγγέλματα. Επιπρόσθετα καταλάβαμε ότι η πλειοψηφία δεν είναι καθόλου οργανωτική και άλλα πολλά που αναφέρονται αναλυτικότερα στις προηγούμενες σελίδες. Συνεπώς καταλάβαμε ότι ήταν σωστή η επιλογή και των ατόμων της ομάδας αλλά και των επαγγελμάτων. Όσο αναφορά την συνεργασία της ομάδας, όλοι πιστεύουμε ότι υπήρχε ομαδικό και συλλογικό πνεύμα, οι αρμοδιότητες ήταν σωστά μοιρασμένες και υπήρχε ισότητα, σεβασμός και αλληλοκατανόηση ανάμεσα στα μέλη.