ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ   ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΟΝΟΜΑ ΟΜΑΔΑΣ : Καλλιτέχνες Εις Την 6η ΜΕΛΟΙ ΟΜΑΔΑΣ : Μαριαλένα Βουρλούμη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παλιά Επαγγέλματα.
Advertisements

Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Παραδοσιακά Επαγγέλματα
ΜΕΙΩΝΩ– ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
ΧΑΡΤΙ Χρήσεις Ιστορική αναδρομή
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Με τον όρο φωτογραφία αναφερόμαστε γενικά στη διαδικασία δημιουργίας οπτικών εικόνων μέσω της καταγραφής και αποτύπωσης του φωτός, με χρήση.
1 Προτεινόμενες πρακτικές για την ψηφιοποίηση και τεκμηρίωση πολιτιστικού υλικού και τουριστικού προϊόντος (αφορά το φυσικό αντικείμενο των τελικών δικαιούχων.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογία
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
επαγγέλματα που χάθηκαν
Παραδοσιακά Επαγγέλαματα της Κύπρου
Ε ν έ ρ γ ε ι α.
Παρατηρητήριο Media Terra
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΔΙΑΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Προετοιμασία της κατασκευής
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
E-Bay 1η Φάση Εργασίας - : Γιάννης Μοντίν: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, υπεύθυνος παρουσίασης, υπεύθυνος σύνδεσης υλικού Παρασκευάς Πιτσιάνης: Υπεύθυνος.
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
‘’ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ’’
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
HELP INDICATOR Κάντε ένα διάλειμμα, Δοκιμάστε ένα LightBite Have a break, have a LightBite Tο παρόν.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΄Η ΧΑΝΟΝΤΑΙ
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
επαγγέλματα που χάθηκαν
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
7ο Ενιαίο Λύκειο Πειραιά ΕΠΕΑΚ ΙΙ – Γ΄ ΚΠΣ ΜΕΤΡΟ 2.4. – ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΑΞΕΩΝ ε Έργο : «Εφαρμογή Προγραμμάτων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού.
Επικοινωνία (communicating) Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Συνεδρίαση διευθυντών
ΨΗΦΙΑΚΗ & ΕΓΧΡΩΜΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ
Επαγγελματα που χαθηκαν
ΚΥΠΡΙΑΚΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΙΑΔΟΥ – ΤΑΧΟΥ ΣΟΦΙΑ «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
Επιλογή επαγγέλματος στο σύγχρονο περιβάλλον Χρήση του « γενεογράμματος » για κατανόηση της πολυπολιτισμικής κοινωνίας και διερεύνηση των περιβαλλοντικών.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΕΝΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΣΑΡΩΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΝΤΕΟΚΑΜΕΡΑ ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΒΟΛΕΑΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ " Εξέταση στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια : κ. Μαυροματάκη.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
«Πληροφορικη και τεχνεσ»
5η ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ « ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ "
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Μια έρευνα της Ελίνας Τράτσα Β4 5ο Λύκειο Βόλου
ΟΜΑΔΑ Β΄ Βουντουράκης Γιώργος Αλευράκης Γιώργος Αλιφιεράκης Κωνσταντίνος Γκογκολάουρι Αλέξανδρος Καλαϊτζιδάκης Γιώργος Η Γλώσσα των νέων.
Κείμενο.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ   ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΟΝΟΜΑ ΟΜΑΔΑΣ : Καλλιτέχνες Εις Την 6η ΜΕΛΟΙ ΟΜΑΔΑΣ : Μαριαλένα Βουρλούμη Φυλλένια Γούλα Εύα Γιαννούκου Γιάννης Αντωνόπουλος Αντωνία Γιαννάκου Γιώργος Βλάχος    

Ζήτημα αυτής της εργασίας είναι η ενημέρωση για τα είδη των επαγγελμάτων καθώς και το μορφωτικό επίπεδο που απαιτείται για αυτά. Μέσα από αυτήν την εργασία αντλούμε πληροφορίες αλλά και βοήθεια ως προς τον επαγγελματικό προσανατολισμό μας. Επίσης βλέπουμε και διαλέγουμε ποιο από τα επαγγέλματα αυτά μας ταιριάζει και προετοιμαζόμαστε για τον μελλοντικό εργασιακό χώρο μας.

ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ Δημοσιογραφία είναι η συγκέντρωση ειδήσεων και πληροφοριών και η διάδοσή τους μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης, με στόχο την ορθή πληροφόρηση των πολιτών.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ Με τον όρο φωτογραφία αναφερόμαστε γενικά στην διαδικασία δημιουργίας οπτικών εικόνων μέσω της καταγραφής και αποτύπωσης του φωτός με χρήση κατάλληλων συσκευών(φωτογραφικές μηχανές).

ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗ Γραφίστας ή γραφιστής είναι ο σχεδιαστής και δημιουργός πρωτότυπων εικόνων, σχεδίων, γραμματοσειρών και κειμένων, με τις γνωστές τεχνικές μεθόδους αναπαραγωγής σε πολυάριθμα αντίτυπα.

ΗΧΟΛΗΠΤΗΣ Ο ηχολήπτης ή μηχανικός/τεχνικός ήχου είναι εξειδικευμένος στη χρήση εξοπλισμού εγγραφής μίξης και αναπαραγωγής ήχου.

ΜΟΥΣΙΚΟΣ Μουσικός είναι ένα άτομο το οποίο γράφει, ερμηνεύει ή παίζει μουσική.

ΒΙΝΤΕΟ

Επαγγέλματα που χάθηκαν στο χρόνο

Λούστρος: Καθάριζε και έβαφε τα φθαρμένα παπούτσια. Νερουλάς: Ήταν υπεύθυνος για τη διανομή του νερού στις πόλεις και τα χωριά. Υαλοποιός: Επεξεργαζόταν το γυαλί και έφτιαχνε αντικείμενα Τσαγκάρης: Επιδιόρθωνε τα παπούτσια. Παγωτατζής: Περνούσε από τις γειτονιές και πωλούσε παγωτά.

Εφημεριδοπώλης: Προωθούσε την καθημερινή κυκλοφορία του τύπου. Αλμπάνης: Τοποθετούσε πέταλα στις οπλές των αλόγων για να μην φθαρούν και για να διατηρούν τα ζώα την ευστάθειά τους. Αγωγιάτης: Χρησιμοποιώντας ζώα έκανε το καθημερινό δρομολόγιο από ένα χωριό σε ένα άλλο κουβαλώντας ανθρώπους και εμπορεύματα. Ντελάλης: Ανακοίνωνε στους κατοίκους μιας κοινότητας σοβαρές αποφάσεις.

Καλαθάς: Έφτιαχνε καλάθια από καλάμια. Γανωτής: Έβαφε τα σκουριασμένα σκεύη της κουζίνας. Καρεκλάς: Έφτιαχνε καρέκλες από ξύλο και ψάθα. Καστανάς: Πωλούσε κάστανα στους δρόμους των πόλεων. Ασβεστάς: Έβαφε τις μάντρες των σπιτιών για να διατηρούνται.

1η Ερώτηση Με ποία κριτήρια επιλέξατε την κατεύθυνση σας; 1η Ερώτηση Με ποία κριτήρια επιλέξατε την κατεύθυνση σας;

2η Ερώτηση Με ποία κριτήρια επιλέξατε το επάγγελμα που θέλετε να ακολουθήσετε;

3η Ερώτηση Ποια είναι η κατηγορία του επαγγέλματος σας; 3η Ερώτηση Ποια είναι η κατηγορία του επαγγέλματος σας;

4η Ερώτηση Ποια είναι η ζήτηση του επαγγέλματος σας; 4η Ερώτηση Ποια είναι η ζήτηση του επαγγέλματος σας;

5η Ερώτηση Συνέλαβε ο επαγγελματικός προσανατολισμός; 5η Ερώτηση Συνέλαβε ο επαγγελματικός προσανατολισμός;

Αξιολόγηση Από την σύντομη έκθεση και ενασχόληση μας με τα καλλιτεχνικά επαγγέλματα καταφέραμε να αντλήσουμε πληροφορίες για το μέλλον μας, να καταλάβουμε αν πράγματι μας ταιριάζει το επάγγελμα που επιλέξαμε και ουσιαστικά λειτούργησε αυτή η εργασία σαν ένα πιο ευχάριστο είδος επαγγελματικού προσανατολισμού. Ακόμη, μέσα από ένα τεστ που κάναμε από το διαδίκτυο (επαγγελματικού προσανατολισμού) παρατηρήσαμε ότι στα περισσότερα μέλη της ομάδας μας ταιριάζουν κοινωνικά και καλλιτεχνικά επαγγέλματα. Επιπρόσθετα καταλάβαμε ότι η πλειοψηφία δεν είναι καθόλου οργανωτική και άλλα πολλά που αναφέρονται αναλυτικότερα στις προηγούμενες σελίδες. Συνεπώς καταλάβαμε ότι ήταν σωστή η επιλογή και των ατόμων της ομάδας αλλά και των επαγγελμάτων. Όσο αναφορά την συνεργασία της ομάδας, όλοι πιστεύουμε ότι υπήρχε ομαδικό και συλλογικό πνεύμα, οι αρμοδιότητες ήταν σωστά μοιρασμένες και υπήρχε ισότητα, σεβασμός και αλληλοκατανόηση ανάμεσα στα μέλη.