Πτυχιακή Εργασία Επιβλέπων Καθηγητής: Λέκτορας κ. Ζαλαζούλας Χρήστος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

Η ιστορία του Πέπε.
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Απόσταγμα σκέψεων (26).
Ασκήσεις Συνδυαστικής
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΩΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΩ ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΦΘΗΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ.
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
Ερευνητική Εργασία «Η εικονική μας επιχείρηση» Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολόγιου.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Έχεις δύο επιλογές! από το
Η εκστρατεία για την αύξηση της ενημέρωσης για τα δικαιώματα των καταναλωτών.
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣE XA ΜΑΘΗΜΑ 18 Ο. ♠ J74 ♥ 653  AK932 ♣ 87 Β Δ Α Ν Αντάμ η Δύση τον ♣ Q !! και κατεβαίνει ο μορ... ♠ A63 ♥ AK4  864 ♣ AK105 Α Γ Ο Ρ Α B Α.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.

Ηλεκτρονικές συναλλαγές
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
Διοίκηση Αθλητικών Γεγονότων Προγραμματισμός Μηχανημάτων - προμηθειών - εξοπλισμού.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Τα καταστήματα Μουστάκας ξεκίνησαν ως μια μικρή βιοτεχνία με αντικείμενο την κατασκευή και εμπορία παιδικών παιχνιδιών. Εμπνευστής και δημιουργός της εταιρίας.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
ΠΟΣΟΣΤΑ.
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
Δ2 Δανάη Διαμαντοπούλου.
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΛΑΪΚΟ ΛΑΧΕΙΟ
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πτυχιακή Εργασία Επιβλέπων Καθηγητής: Λέκτορας κ. Ζαλαζούλας Χρήστος. Φοιτήτρια: Σαμαρά Σταυρούλα.

Πειραματική Εργασία, Έρευνα Θέμα: Πωλήσεις Αθλητικών Ειδών

Περιεχόμενα -Πόσο επηρεάζει η διαφήμιση τις πωλήσεις αθλητικών ειδών. -Παίζουν τελικά τόσο σημαντικό ρόλο οι νέες τεχνολογίες σε παπούτσια και ρούχα. -Με ποία κριτήρια επιλέγει το αγοραστικό κοινό. -Κατά πόσο τους επηρεάζει η γνώμη των πωλητών. -Άλλοι παράμετροι που επηρεάζουν τις πωλήσεις.

Περίληψη Προκειμένου να κάνω τη δειγματοληψία στα έξι υποκαταστήματα, μεγάλης αλυσίδας με αθλητικά είδη, χρειάστηκε να περάσω οκτώ ώρες στο κάθε κατάστημα, δίνοντας το ερωτηματολόγιο μου, στον υπεύθυνο του κάθε καταστήματος, στους πωλητές αλλά και στο αγοραστικό κοινό. Πήγα σε έξι διαφορετικές περιοχές, ξεκίνησα ανατολικά, έπειτα στο κέντρο και στη συνέχεια δυτικά, με το ίδιο ερωτηματολόγιο σε όλα τα υποκαταστήματα.

Τα αθλητικά καταστήματα της γνωστής αλυσίδας, πουλάνε αθλητικά είδη όλων των εταιριών, αλλά έχουν και δικιά τους φίρμα, σαν κάτι πιο οικονομικό. Από την έρευνα που έκανα ήθελα να βγάλω συμπεράσματα, ως προς τις πωλήσεις αθλητικών ειδών

Εισαγωγή Σκοπός της έρευνας μου ήταν να διεισδύσω σε βάθος στο κόσμο των λιανικών πωλήσεων. Έμεινα στο κάθε υποκατάστημα οκτώ ώρες, ώστε να πάρω όσα περισσότερα δείγματα μπορούσα, όσες περισσότερες γνώμες και να σχηματίσω μια ολοκληρωμένη εικόνα ως προς το πόσο επηρεάζει η διαφήμιση τις πωλήσεις αθλητικών ειδών, αν και κατά πόσο παίζουν τόσο σημαντικό ρόλο οι νέες τεχνολογίες σε παπούτσια και ρούχα, με ποία κριτήρια επιλέγει το αγοραστικό κοινό, κατά πόσο τους επηρεάζει η γνώμη των πωλητών και άλλες παραμέτρους που επηρεάζουν τις πωλήσεις

Το οχτάωρο που περνούσα στο κάθε υποκατάστημα ήταν συγκεκριμένο, 9 με 5. Συγκεκριμένη ήταν επίσης και η μέρα, Σάββατο, ώστε να έχω τη δυνατότητα να έρθω σε επαφή με όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο. Επίσης ήθελα να δω και το ενδιαφέρον του κόσμου ως προς την έρευνα μου και κατά πόσο ήταν πρόθυμοι να συνεργαστούν μαζί μου. Και ευτυχώς όλοι συνεργάστηκαν άψογα.

Περιοχές των καταστημάτων -Ξεκίνησα από το κατάστημα που βρίσκεται μέσα στο εμπορικό κέντρο Mediterranean cosmos. (Ανατολικά) -Έπειτα πήγα στο επόμενο που βρίσκεται δίπλα στο πολυκατάστημα Ικέα. (Ανατολικά) -Στη συνέχεια πήγα στη τούμπα. (Ανατολικά προς κέντρο)

-Μετά στο υποκατάστημα στη Τσιμισκή -Μετά στο υποκατάστημα στη Τσιμισκή. (Κέντρο) -Έπειτα στο υποκατάστημα που βρίσκεται μέσα στο εμπορικό κέντρο City Gate. (Δυτικά) -Και τέλος στο υποκατάστημα στη Σταυρούπολη. (Δυτικά)

Ερωτηματολόγιο 1) Τι ώρα πήγα: 2) Τι ώρα έφυγα: 3) Προθυμία του υπευθύνου και του προσωπικού να συνεργαστεί μαζί μου: 4) Χρήσιμες πληροφορίες από τους πωλητές (ποίο παπούτσι βρίσκεται σε υψηλή ζήτηση, και για ποιο λόγο, κατά τη γνώμη τους): 5) Ποιο αθλητικό είδος βρίσκεται σε ζήτηση γενικότερα και για ποιο λόγο, κατά τη γνώμη τους: 6) Είδη που βρίσκονται σε έκπτωση και κατά πόσο έχουν ζήτηση: 7) Διαφημιζόμενα είδη μέσα στο κατάστημα, και κατά πόσο ο κόσμος θα προτιμήσει να αγοράσει το προϊόν που προωθείται μέσα στο κατάστημα: 8) Νέες κυκλοφορίες χωρίς κάποια νέα τεχνολογία, νέες κυκλοφορίες που έχουν νέες τεχνολογίες, τι προτιμάει το αγοραστικό κοινό: 9) Κατά πόσο τους βοηθάει η γνώμη των πωλητών: 10) Τι χρειάζονται από ένα T-shirt, από ένα σορτσάκι και απο τα παπούτσια, ώστε να τα επιλέξουν, τι λαμβάνουν υπόψη τους πριν βγουν στην αγορά: 11) Με πόσα άτομα μίλησα τη συγκεκριμένη μέρα: 12) Πόσα προϊόντα πούλησε το κατάστημα τη συγκεκριμένη μέρα και τι προϊόντα: 13) Πόσα τετραγωνικά είναι το κατάστημα: 14) Τοποθεσία, και κατά πόσο επηρεάζει στο τι προϊόντα έχουν ζήτηση:

Απαντημένα Ερωτηματολόγια για το κάθε κατάστημα: Κατάστημα Πυλαίας 2, στο Mediterranean Cosmos 1) Τι ώρα πήγα: 09.00 2) Τι ώρα έφυγα: 17.10 3) Προθυμία του υπευθύνου και του προσωπικού να συνεργαστεί μαζί μου: Πολύ καλή συνεργασία, ήταν πολύ εξυπηρετικοί όλοι τους. 4) Χρήσιμες πληροφορίες από τους πωλητές (ποίο παπούτσι βρίσκεται σε υψηλή ζήτηση, και για ποιο λόγο, κατά τη γνώμη τους): Το παπούτσι που βρίσκεται σε υψηλότερη ζήτηση σε αυτό το κατάστημα είναι -το Reebok yourflex train male, 74.99euro. -το Reebok optimal 3.0, 89.99euro. Διότι είναι νέα τεχνολογία και πολύ καλή τιμή. -Nike air max, 120.00euro. Διότι είναι της μόδας. 5) Ποιο αθλητικό είδος βρίσκεται σε ζήτηση γενικότερα και για ποιο λόγο, κατά τη γνώμη τους: -Από αυτό το κατάστημα αγοράζουν κυρίως αθλητικά παπούτσια, διότι δεν είναι συνοικιακό μαγαζί, οπότε έρχονται στοχευόμενα για παπούτσια, για αυτό τον λόγο όπως μου είπαν οι πωλητές, εκείνο το κατάστημα έχει και τα περισσότερα stand με εκθέματα παπουτσιών. .

6) Είδη που βρίσκονται σε έκπτωση και κατά πόσο έχουν ζήτηση: -Reebok carthage 39,99euro. Ο κόσμος έμπαινε στο κατάστημα και ρωτούσε για αυτή τη προσφορά. Μέχρι να φύγω είχαν πουληθεί 10 ζευγάρια από αυτό το μοντέλο. -Φούτερ Champion και παντελόνι φόρμας, 50euro το σετ. Δεν τα αγόραζε ο κόσμος, και όταν τους ρώτησα γιατί μου είπαν ότι δεν τα θεωρούν καλά ποιοτικά 7) Διαφημιζόμενα είδη μέσα στο κατάστημα, και κατά πόσο ο κόσμος θα προτιμήσει να αγοράσει το προϊόν που προωθείται μέσα στο κατάστημα: -Όταν ήμουν εγώ σε εκείνο το κατάστημα, διαφήμιζαν παπούτσια Reebok για crossfit, ωστόσο ο απλός κόσμος δεν ήξερε περί τίνος πρόκειται και προτιμούσε τα απλά, γνωστά παπούτσια. Από τα παπούτσια που προωθούνταν μέσα στο κατάστημα, πωλήθηκαν 2 ζευγάρια. Στον ίδιο καταναλωτή, ο οποίος ήταν αθλητής και ήθελε ένα παπούτσι με καινούργια τεχνολογία. 8) Νέες κυκλοφορίες χωρίς κάποια νέα τεχνολογία, νέες κυκλοφορίες που έχουν νέες τεχνολογίες, τι προτιμάει το αγοραστικό κοινό: -Τη περίοδο που έκανα την έρευνα μου, νέες τεχνολογίες ως προς τα ρούχα και τα παπούτσια είχε μόνο η Reebok. Η Adidas, η Nike και η Asics, είχαν νέες κυκλοφορίες, καινούργια μοντέλα, αλλά δεν είχαν βγάλει κάποια καινούργια τεχνολογία. Στο συγκεκριμένο κατάστημα λοιπόν, ο κόσμος ερχόταν και ζητούσε Nike και Asics, και όταν τους ρωτούσα αν θα ήθελαν να ενημερωθούν για την καινούργια τεχνολογία που έχει εισάγει στην αγορά η Reebok έλεγαν πως προτιμούν την κλασσική αερόσολα και το τζέλ. Ως προς τα ρούχα, δεν τους ενδιέφερε η τεχνολογία, ήθελαν απλά κάτι οικονομικό.

9) Κατά πόσο τους βοηθάει η γνώμη των πωλητών: -Οι περισσότεροι λαμβάνουν σοβαρά τη γνώμη των πωλητών, όσων αφορά την αγορά παπουτσιών και αφήνουν πάνω τους την επιλογή. Άρα, σκέφτηκα, θα μπορούσαμε μέσα από τους πωλητές να αυξήσουμε τις πωλήσεις μιας συγκεκριμένης εταιρίας; Παρατηρώντας όμως στη συνέχεια διαπίστωσα ότι οι πωλητές καταλαβαίνουν τι αρέσει στο κάθε καταναλωτή ξεχωριστά και προσπαθούν να του πουλήσουν αυτό που θέλει ο καταναλωτής, ο οποίος θέλει λίγη ώθηση. 10) Τι χρειάζονται από ένα T-shirt, από ένα σορτσάκι και απο τα παπούτσια, ώστε να τα επιλέξουν, τι λαμβάνουν υπόψη τους πριν βγουν στην αγορά: -Από το t-shirt και από το σορτσάκι χρειάζονται καλή τιμή και κάτι μέτρια ποιοτικά, για αυτό και αγόραζαν τη φίρμα του καταστήματος. -Αλλά από το παπούτσι ήθελαν κάτι ποιοτικό, επώνυμης εταιρίας. 11) Με πόσα άτομα μίλησα τη συγκεκριμένη μέρα: Μίλησα με 45 άτομα. 12) Πόσα προϊόντα πούλησε το κατάστημα τη συγκεκριμένη μέρα και τι προϊόντα: -10 Adidas carthage 39,99euro τα οποία προσφέρουν πολύ καλή ποιότητα και πολύ χαμηλή τιμή. (τα είχαν σε έκπτωση.) -2 Reebok flex 89,99euro (παπούτσι με νέα τεχνολογία) -2 Nike air max 120,00euro (καινούργιο μοντέλο, παλιά τεχν.) 13) Πόσα τετραγωνικά είναι το κατάστημα: -500m2 1 14) Τοποθεσία, και κατά πόσο επηρεάζει στο τι προϊόντα έχουν ζήτηση: -Μη συνοικιακό κατάστημα, μέσα σε εμπορικό κέντρο, το καταναλωτικό κοινό πάει σε αυτό το κατάστημα κυρίως για την αγορά αθλητικών παπουτσιών.

Κατάστημα Πυλαίας 1, απέναντι από το Ικέα. 1) Τι ώρα πήγα: 09.10 2) Τι ώρα έφυγα: 17.30 3) Προθυμία του υπευθύνου και του προσωπικού να συνεργαστεί μαζί μου: Όλοι τους πολύ ευγενικοί και πολύ πρόθυμοι να με βοηθήσουν στην έρευνα μου. Αν και από ένα σημείο και έπειτα που το κατάστημα γέμισε κόσμο, σταμάτησαν να ασχολούνται μαζί μου. Όποτε έπειτα απευθυνόμουν στους καταναλωτές κυρίως. 4) Χρήσιμες πληροφορίες από τους πωλητές (ποίο παπούτσι βρίσκεται σε υψηλή ζήτηση, και για ποιο λόγο, κατά τη γνώμη τους): Asics gel nimbus,164.99 euro -Κλασσικό παπούτσι που αγοράζουν όσοι ασχολούνται με το τρέξιμο. Adidas supernova, 129,99 euro -Καινούργιο μοντέλο, παλιά τεχνολογία, πολλή διαφήμιση. Reebok zignano, 114,99 euro -Καινούργιο μοντέλο, παλία τεχνολογία, το προτιμούν κυρίως οι υπέρβαροι γιατί προσφέρει μεγάλη άνεση. 5) Ποιο αθλητικό είδος βρίσκεται σε ζήτηση γενικότερα και για ποιο λόγο, κατά τη γνώμη τους: -Από αυτό το κατάστημα αγοράζουν κυρίως αθλητικά παπούτσια, διότι δεν είναι συνοικιακό μαγαζί, οπότε έρχονται στοχευόμενα για παπούτσια. Και όχι απλά παπούτσια, αλλά όπως διαπίστωσα, από αυτό το κατάστημα αγοράζουν ακριβότερα παπούτσια.

6) Είδη που βρίσκονται σε έκπτωση και κατά πόσο έχουν ζήτηση: -Reebok carthage 39,99euro Δεν είχαν ζήτηση. Τις οκτώ ώρες που ήμουν εκεί πωλήθηκαν 3 ζευγάρια. 7) Διαφημιζόμενα είδη μέσα στο κατάστημα, και κατά πόσο ο κόσμος θα προτιμήσει να αγοράσει το προϊόν που προωθείται μέσα στο κατάστημα: -Όταν ήμουν εγώ σε εκείνο το κατάστημα, διαφήμιζαν παπούτσια Reebok για crossfit, ωστόσο ο απλός κόσμος δεν ήξερε περί τίνος πρόκειται και προτιμούσε τα απλά, γνωστά παπούτσια. Όσο ήμουν στο κατάστημα πωλήθηκε ένα ζευγάρι, σε μια κύρια που αγόρασε το συγκεκριμένο μοντέλο, όχι για τη νέα του τεχνολογία αλλά γιατί της άρεσε το χρώμα. 8) Νέες κυκλοφορίες χωρίς κάποια νέα τεχνολογία, νέες κυκλοφορίες που έχουν νέες τεχνολογίες, τι προτιμάει το αγοραστικό κοινό: -Στο συγκεκριμένο κατάστημα, αδιαμφισβήτητα δεν αγόραζαν παπούτσια και ρούχα με νέες τεχνολογίες αλλά παπούτσια με παλιές, δοκιμασμένες τεχνολογίες αλλά καινούργια μοντέλα. 9) Κατά πόσο τους βοηθάει η γνώμη των πωλητών: -Ζητούσαν τη συμβουλή των πωλητών, λάμβαναν υπόψη τους, τη γνώμη τους και εν τέλει έπαιρναν αυτό που τους είχε αρέσει εξαρχής. 10) Τι χρειάζονται από ένα T-shirt, από ένα σορτσάκι και απο τα παπούτσια, ώστε να τα επιλέξουν, τι λαμβάνουν υπόψη τους πριν βγουν στην αγορά: -Από το t-shirt και από το σορτσάκι χρειάζονται καλή τιμή και κάτι μέτρια ποιοτικά, για αυτό και αγόραζαν τη φίρμα του καταστήματος. -Αλλά από το παπούτσι ήθελαν κάτι ποιοτικό, επώνυμης εταιρίας.

11) Με πόσα άτομα μίλησα τη συγκεκριμένη μέρα: Μίλησα με 50 άτομα 11) Με πόσα άτομα μίλησα τη συγκεκριμένη μέρα: Μίλησα με 50 άτομα. 12) Πόσα προϊόντα πούλησε το κατάστημα τη συγκεκριμένη μέρα και τι προϊόντα: - 2 Adidas supernova, 129,99euro - 1 Asics gel nimbus, 164.99euro - 1 Asics gel kinsei, 199.99euro - 1 Reebok zignano, 114.99euro - 2 Reebok zig active, 105.99euro 13) Πόσα τετραγωνικά είναι το κατάστημα: 1000m2 14) Τοποθεσία, και κατά πόσο επηρεάζει στο τι προϊόντα έχουν ζήτηση: -Το συγκεκριμένο κατάστημα υπάρχει αρκετά χρόνια σε αυτή τη τοποθεσία και έχει καθιερωθεί ως προς τη πώληση αθλητικών παπουτσιών. Το γεγονός ότι βρίσκεται σε μια περιοχή με υψηλό βιοτικό επίπεδο και το καταναλωτικό κοινό διαθέτει ακόμα χρήματα για να ξοδέψει σε αθλητικά παπούτσια εξηγεί τις πωλήσεις ακριβών παπουτσιών. Το γεγονός ότι ο μέσος όρος ηλικίας που επισκέπτονται το συγκεκριμένο κατάστημα είναι μεγάλος, εξηγεί το γεγονός ότι δεν ενδιαφέρονται για τις νέες τεχνολογίες των παπουτσιών και των ρούχων.

Κατάστημα Τούμπας. 1) Τι ώρα πήγα: 09.00 2) Τι ώρα έφυγα: 17.00 3) Προθυμία του υπευθύνου και του προσωπικού να συνεργαστεί μαζί μου: Ήταν όλοι πάρα πολύ εξυπηρετικοί, ευγενικοί και πρόθυμοι να με βοηθήσουν. Ότι κι αν χρειάστηκα, ήταν δίπλα μου, όλο το οκτάωρο. 4) Χρήσιμες πληροφορίες από τους πωλητές (ποίο παπούτσι βρίσκεται σε υψηλή ζήτηση, και για ποιο λόγο, κατά τη γνώμη τους): -Σε αυτή τη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ένα συνοικιακό κατάστημα, το αγοραστικό κοινό ήταν παιδία και παππούδες. -Ζήτηση είχαν τα converse all star, 50euro. -Asics μποτάκια, 60euro. -Reebok princess, 60euro. 5) Ποιο αθλητικό είδος βρίσκεται σε ζήτηση γενικότερα και για ποιο λόγο, κατά τη γνώμη τους: -Στο συγκεκριμένο κατάστημα βρίσκονταν σε ζήτηση, οι αθλητικές σχολικές τσάντες, οι σάκοι για γυμναστήριο και προπόνηση, οι φόρμες με τη φίρμα του καταστήματος και τα πανωφόρια, με τη φίρμα του καταστήματος. -Επειδή είναι συνοικιακό κατάστημα, ψωνίζουν από εκεί οτιδήποτε έχουν ανάγκη.

6) Είδη που βρίσκονται σε έκπτωση και κατά πόσο έχουν ζήτηση: -Adidas carthage 39,99euro Μεγάλη ζήτηση, σε άτομα από 50 χρονών και πάνω. 7) Διαφημιζόμενα είδη μέσα στο κατάστημα, και κατά πόσο ο κόσμος θα προτιμήσει να αγοράσει το προϊόν που προωθείται μέσα στο κατάστημα: -Κανένα ενδιαφέρον για τα αθλητικά είδη που διαφήμιζαν στο κατάστημα. 8) Νέες κυκλοφορίες χωρίς κάποια νέα τεχνολογία, νέες κυκλοφορίες που έχουν νέες τεχνολογίες, τι προτιμάει το αγοραστικό κοινό: -Προτιμούσαν όσα είδη ήταν σε έκπτωση. 9) Κατά πόσο τους βοηθάει η γνώμη των πωλητών: -Χρησιμοποιούσαν τους πωλητές μόνο για να τους φέρνουν τα νούμερα των παπουτσιών. 10) Τι χρειάζονται από ένα T-shirt, από ένα σορτσάκι και απο τα παπούτσια, ώστε να τα επιλέξουν, τι λαμβάνουν υπόψη τους πριν βγουν στην αγορά: -Προτιμούν τα αθλητικά είδη με τη χαμηλότερη τιμή.

11) Με πόσα άτομα μίλησα τη συγκεκριμένη μέρα: Μίλησα με 20 άτομα 11) Με πόσα άτομα μίλησα τη συγκεκριμένη μέρα: Μίλησα με 20 άτομα. 12) Πόσα προϊόντα πούλησε το κατάστημα τη συγκεκριμένη μέρα και τι προϊόντα: -2 Converse All star, 50euro. -1 Asics, 60euro. -3 Reebok princess, 60euro. 13) Πόσα τετραγωνικά είναι το κατάστημα: 500m2 14) Τοποθεσία, και κατά πόσο επηρεάζει στο τι προϊόντα έχουν ζήτηση: -Σε αυτό το κατάστημα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο η τοποθεσία, ως προς το τι προϊόντα έχουν ζήτηση. Είναι συνοικιακό κατάστημα, σε μια περιοχή όπου ζουν κυρίως οικογένειες με μικρά παιδία και ηλικιωμένοι. Για αυτό και δεν είχαν όλα τα καινούργια μοντέλα παπουτσιών και ρούχων, αλλά είχαν παλαιότερα κομμάτια, σε προσιτές τιμές.

Κατάστημα στη Τσιμισκή. 1) Τι ώρα πήγα: 09.00 2) Τι ώρα έφυγα: 17.00 3) Προθυμία του υπευθύνου και του προσωπικού να συνεργαστεί μαζί μου: Πολύ καλή συνεργασία, ήταν πολύ εξυπηρετικοί όλοι τους. 4) Χρήσιμες πληροφορίες από τους πωλητές (ποίο παπούτσι βρίσκεται σε υψηλή ζήτηση, και για ποιο λόγο, κατά τη γνώμη τους): -Nike millennium, 120.00euro -Reebok Buckets, 56.99euro -Asics gel galaxy, 66.99euro -Adidas response, 109.99euro Αν και περίμενα πως ένα κατάστημα μέσα στο κέντρο θα είχε τους πιο ενημερωμένους πελάτες, ως προς τα νέα μοντέλα παπουτσιών και ρούχων, οι παραπάνω στατιστικές δείχνουν πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ρωτώντας τους πωλητές, πήρα την εξής απάντηση, λόγο της πληθώρας των ανταγωνιστικών καταστημάτων που υπάρχουν στην ίδια περιοχή, οι νέοι προτιμούν άλλα καταστήματα για να ενημερώνονται για τις εξελίξεις στις τεχνολογίες και στα ρούχα. Και προτιμούν αυτό το κατάστημα για να βρίσκουν διαχρονικά μοντέλα. Και αυτός είναι ο λόγος που στο συγκεκριμένο κατάστημα μπορείς να βρεις όλα τα ιστορικά μοντέλα, των μεγάλων εταιριών.

5) Ποιο αθλητικό είδος βρίσκεται σε ζήτηση γενικότερα και για ποιο λόγο, κατά τη γνώμη τους: -Από το πρωί είχε γίνει χαμός για μαγιό, ρακέτες του τένις και μπαλάκια του τένις. Ο λόγος, ένα αθλητικό κέντρο που είχε ανοίξει στον απέναντι δρόμο. 6) Είδη που βρίσκονται σε έκπτωση και κατά πόσο έχουν ζήτηση: -Δεν είχαν κάποιο είδος σε έκπτωση. 7) Διαφημιζόμενα είδη μέσα στο κατάστημα, και κατά πόσο ο κόσμος θα προτιμήσει να αγοράσει το προϊόν που προωθείται μέσα στο κατάστημα: -Δεν τους ενδιέφερε. 8) Νέες κυκλοφορίες χωρίς κάποια νέα τεχνολογία, νέες κυκλοφορίες που έχουν νέες τεχνολογίες, τι προτιμάει το αγοραστικό κοινό: -Στο συγκεκριμένο κατάστημα προτιμούσαν τα διαχρονικά ιστορικά μοντέλα, χωρίς καινούργιες τεχνολογίες και χωρίς κάποια αναβάθμιση γενικότερα. 9) Κατά πόσο τους βοηθάει η γνώμη των πωλητών: -Ερχόντουσαν προσανατολισμένοι. 10) Τι χρειάζονται από ένα T-shirt, από ένα σορτσάκι και απο τα παπούτσια, ώστε να τα επιλέξουν, τι λαμβάνουν υπόψη τους πριν βγουν στην αγορά: -Από το συγκεκριμένο κατάστημα προμηθευόντουσαν ρούχα και παπούτσια για τένις. Άρα ήθελαν κάτι συγκεκριμένο, και διάλεγαν αυτό με τη χαμηλότερη τιμή.

11) Με πόσα άτομα μίλησα τη συγκεκριμένη μέρα: -Μίλησα με 30 άτομα 11) Με πόσα άτομα μίλησα τη συγκεκριμένη μέρα: -Μίλησα με 30 άτομα . 12) Πόσα προϊόντα πούλησε το κατάστημα τη συγκεκριμένη μέρα και τι προϊόντα: -2 ρακέτες για τένις, 39.99euro. -6 συσκευασίες με μπαλάκια του τένις, 9.99euro. -3 μαγιό Arena, 29.99euro. -2 σάκους Nike, 39.99euro. -1 Reebok Buckets, 56.99euro. -1 Nike millennium, 120.00euro -2 Asics gel galaxy, 66,99euro. 13) Πόσα τετραγωνικά είναι το κατάστημα: -600m2 14) Τοποθεσία, και κατά πόσο επηρεάζει στο τι προϊόντα έχουν ζήτηση: -Το κατάστημα βρίσκεται απέναντι από ένα αθλητικό κέντρο. Αυτό παίζει κυρίαρχο ρόλο στο τι προϊόντα έχουν ζήτηση. Χωρίς το αθλητικό κέντρο, το συγκεκριμένο κατάστημα ίσως να είχε κλείσει.

Κατάστημα μέσα στο εμπορικό City Gate. 1) Τι ώρα πήγα: 09.30 2) Τι ώρα έφυγα: 17.30 3) Προθυμία του υπευθύνου και του προσωπικού να συνεργαστεί μαζί μου: -Όλοι ήταν πολύ ευγενικοί μαζί μου, αλλά και καχύποπτοι και επιφυλακτικοί για να μη κλέψω τίποτα, θα φταίει που έχουν συνηθίσει να δουλεύουν σε κακόφημη περιοχή. 4) Χρήσιμες πληροφορίες από τους πωλητές (ποίο παπούτσι βρίσκεται σε υψηλή ζήτηση, και για ποιο λόγο, κατά τη γνώμη τους): -Σε υψηλή ζήτηση βρίσκονταν όλα τα παιδικά παπούτσια, που έβγαιναν σε μεγαλύτερα μεγέθη, τα αγόραζαν γυναίκες. 5) Ποιο αθλητικό είδος βρίσκεται σε ζήτηση γενικότερα και για ποιο λόγο, κατά τη γνώμη τους: -Nike τσάντες, 29.99euro. -Converse all stars, 49.99euro.

6) Είδη που βρίσκονται σε έκπτωση και κατά πόσο έχουν ζήτηση: -Αρκετά είδη βρίσκονταν σε έκπτωση, από τσάντες, φούτερ και μπλούζες, μέχρι παντελόνια και παπούτσια, σε κανέναν άλλο κατάστημα δεν είχαν τέτοιο stock, ωστόσο δεν σημειώθηκε καμία πώληση. 7) Διαφημιζόμενα είδη μέσα στο κατάστημα, και κατά πόσο ο κόσμος θα προτιμήσει να αγοράσει το προϊόν που προωθείται μέσα στο κατάστημα: -Δεν τους ενδιέφερε. 8) Νέες κυκλοφορίες χωρίς κάποια νέα τεχνολογία, νέες κυκλοφορίες που έχουν νέες τεχνολογίες, τι προτιμάει το αγοραστικό κοινό: -Δεν τους ενδιέφερε. 9) Κατά πόσο τους βοηθάει η γνώμη των πωλητών: -Ερχόντουσαν και έλεγαν ότι θέλουν ένα παπούτσι με αερόσολα, τιμή γύρω στα 30 ευρώ, να είναι και ελαφρύ και άνετο, και όταν οι πωλητές τους έδειχναν κάτι ακριβότερο, αυτοί δυσανασχετούσαν και έφευγαν. Και μετά έλεγαν σε μένα οι πωλητές, ψάχνουν το τέλειο παπούτσι, στην πιο χαμηλή τιμή, μόνο που κάτι τέτοιο δεν υπάρχει.

10) Τι χρειάζονται από ένα T-shirt, από ένα σορτσάκι και απο τα παπούτσια, ώστε να τα επιλέξουν, τι λαμβάνουν υπόψη τους πριν βγουν στην αγορά: -Θέλουν κάτι σε καλή τιμή. 11) Με πόσα άτομα μίλησα τη συγκεκριμένη μέρα: -20 12) Πόσα προϊόντα πούλησε το κατάστημα τη συγκεκριμένη μέρα και τι προϊόντα: -1 Reebok realflex transition, το παιδικό, 39.99euro -2 Nike τσάντες, 29.99euro. -2 Converse all stars, 49.99euro. 13) Πόσα τετραγωνικά είναι το κατάστημα: -500m2 14) Τοποθεσία, και κατά πόσο επηρεάζει στο τι προϊόντα έχουν ζήτηση: - Ίσως το συγκεκριμένο κατάστημα να μην έχει μέλλον, βρίσκεται σε περιοχή όπου είναι χαμηλό το βιοτικό επίπεδο του αγοραστικού κοινού. Το κατάστημα δεν σημειώνει πωλήσεις και γενικά ούτε το εμπορικό έχει κόσμο.

Κατάστημα Σταυρούπολης. 1) Τι ώρα πήγα: 10.00 2) Τι ώρα έφυγα: 18.00 3) Προθυμία του υπευθύνου και του προσωπικού να συνεργαστεί μαζί μου: -Ήταν όλοι πολύ ευγενικοί και πρόθυμοι να συνεργαστούν μαζί μου. 4) Χρήσιμες πληροφορίες από τους πωλητές (ποίο παπούτσι βρίσκεται σε υψηλή ζήτηση, και για ποιο λόγο, κατά τη γνώμη τους): -Asics, όλα τα μοντέλα. -Adidas gateway, 39.99euro -Converse All star 49,99euro -Adidas, ποδοσφαιρικά από 29.99euro. 5) Ποιο αθλητικό είδος βρίσκεται σε ζήτηση γενικότερα και για ποιο λόγο, κατά τη γνώμη τους: -Τα ποδοσφαιρικά παπούτσια βρίσκονταν σε υψηλή ζήτηση. Διότι υπάρχουν πάρα πολλά γήπεδα ποδοσφαίρου τριγύρω και γενικά η νεολαία στις δυτικές συνοικίες προτιμά το ποδόσφαιρο.

6) Είδη που βρίσκονται σε έκπτωση και κατά πόσο έχουν ζήτηση: -Adidas gateway, 39.99euro Έφυγαν 10 κομμάτια. 7) Διαφημιζόμενα είδη μέσα στο κατάστημα, και κατά πόσο ο κόσμος θα προτιμήσει να αγοράσει το προϊόν που προωθείται μέσα στο κατάστημα: -Δεν τους ενδιέφερε. 8) Νέες κυκλοφορίες χωρίς κάποια νέα τεχνολογία, νέες κυκλοφορίες που έχουν νέες τεχνολογίες, τι προτιμάει το αγοραστικό κοινό: -Δεν τους ενδιέφερε. 9) Κατά πόσο τους βοηθάει η γνώμη των πωλητών: -Στο να διαλέξουν το ποδοσφαιρικό με την καλύτερη εφαρμογή. 10) Τι χρειάζονται από ένα T-shirt, από ένα σορτσάκι και απο τα παπούτσια, ώστε να τα επιλέξουν, τι λαμβάνουν υπόψη τους πριν βγουν στην αγορά: -Να είναι ποιοτικά και σε καλή τιμή.

11) Με πόσα άτομα μίλησα τη συγκεκριμένη μέρα: -Μίλησα με 20 άτομα. 12) Πόσα προϊόντα πούλησε το κατάστημα τη συγκεκριμένη μέρα και τι προϊόντα: -5 Adidas soccer shoes, απο 29.99euro 13) Πόσα τετραγωνικά είναι το κατάστημα: -1000m2 14) Τοποθεσία, και κατά πόσο επηρεάζει στο τι προϊόντα έχουν ζήτηση: - Είναι το πιο γνωστό κατάστημα με αθλητικά είδη στη περιοχή, βρίσκεται σε κεντρικό σημείο, περνάει πολύς κόσμος γενικότερα. Έχει καθιερωθεί για τη μεγάλη ποικιλία σε ποδοσφαιρικά παπούτσια.

Αποτελέσματα- Συμπεράσματα Έπειτα από έξι εξαντλητικά Σάββατα στον κόσμο της λιανικής πώλησης, αθλητικών ειδών, σε έξι διαφορετικές περιοχές, με διαφορετικό οικονομικό υπόβαθρο και διαφορετικό αγοραστικό κοινό, εν μέσω μιας από τις μεγαλύτερες κρίσης της οικονομίας, εγώ με την έρευνα μου, έβγαλα τα παρακάτω συμπεράσματ

1) Αρχικά, στο πρώτο κατάστημα που πήγα, διαπίστωσα ότι το αγοραστικό κοινό περιείχε άτομα όλων των οικονομικών και κοινωνικών στρωμάτων. Διότι από τη μία μεριά ερχόντουσαν και ρωτούσαν τους πωλητές για τις καινούργιες τεχνολογίες στα παπούτσια και στα ρούχα, και αν κάτι τους τραβούσε την προσοχή το δοκίμαζαν και το αγόραζαν και από την άλλη μερία ερχόντουσαν άτομα και ζητούσαν να δοκιμάσουν το παπούτσι που βρίσκονταν σε έκπτωση

2) Ωστόσο το κατάστημα σημείωσε καλές πωλήσεις 2) Ωστόσο το κατάστημα σημείωσε καλές πωλήσεις. Το παπούτσι που ήταν σε έκπτωση πούλησε αρκετά, διότι το καταναλωτικό κοινό το θεώρησε ευκαιρία, καλή τιμή-καλή ποιότητα. Οι φόρμες που είχαν σε έκπτωση, δεν πουλούσαν, διότι ο κόσμος δεν τις θεωρούσε καλές ποιοτικά.

3) Και στο επόμενο κατάστημα ο κόσμος ενδιαφέρθηκε για τα είδη σε έκπτωση, αλλά δεν τα προτίμησε. Στο επόμενο κατάστημα, το Adidas παπούτσι που ήταν σε έκπτωση έκανε ρεκόρ πωλήσεων. Στα υπόλοιπα τρία καταστήματα, ο κόσμος ζητούσε εξιδανικευμένα είδη, με χαμηλή τιμή μεν αλλά όχι stock εμπόρευμα.

4) Άρα ως προς τα είδη σε έκπτωση, το αγοραστικό κοινό δεν ενδιαφέρεται να δώσει χρήματα σε κάτι που δεν θεωρεί πραγματική ευκαιρία. Αυτό διαπιστώθηκε και στα έξι καταστήματα. 5) Κατά πόσο επηρεάζει η διαφήμιση. Την περίοδο που έκανα την έρευνα μου στα έξι καταστήματα, είχαν διαφημίσεις Reebok. Στις βιτρίνες, σε stand, στον τοίχο με τα παπούτσια. Διαφήμιζαν την καινούργια τεχνολογία τους, στο ολοκαίνουργιο μοντέλο τους το όποιο είχαν σε προσιτή τιμή. Η εκστρατεία αυτή είχε γίνει σε όλη την Ευρώπη, στα πλαίσια του crossfit που κερδίζει έδαφος χρόνο με το χρόνο.

6) Στην Θεσσαλονίκη ωστόσο, ο περισσότερος κόσμος δεν ενημερώνεται για τις σχετικές εξελίξεις στον χώρο του αθλητισμού και το παπούτσι σημείωσε χαμηλές πωλήσεις, παρόλο που υπήρχε παντού. Ίσως ευθύνεται η έλλειψη ενημέρωσης και η αδιαφορία ή είναι το γεγονός ότι μας επηρεάζει μόνο ότι φοράει ο γείτονας. Και όχι ένα πρωτοκλασάτο παπούτσι στον αθλητικό τομέα.

7) Από την άλλη μεριά, η Nike έπιασε τον παλμό της νεολαίας 7) Από την άλλη μεριά, η Nike έπιασε τον παλμό της νεολαίας. Τρύπωσε στους υπολογιστές κάθε νέου, μέσα από τη νέα μόδα, τα blogs. Διοργάνωσε τα λεγόμενα fashion parties, τα οποία ήταν private και μόνο για bloggers και χάριζε στον καθένα τους, από ένα ζευγάρι παπούτσια, τα Nike Free, με την προϋπόθεση να τα αναρτήσουν στα blogs τους, με τους χιλιάδες followers. Με αυτόν τον τρόπο, το παπούτσι ήταν την επόμενη μέρα στην αρχική σελίδα εκατοντάδων χιλιάδων ανυποψίαστων εφήβων, οι όποιοι το θεώρησαν αμέσως ως τη νέα μόδα.

Να σημειωθεί ότι το παπούτσι δεν φέρει κάποια καινούργια τεχνολογία και έχει και εξωφρενικά υψηλή τιμή. Αρά ναι, η διαφήμιση παίζει καθοριστικό ρόλο στις πωλήσεις, αδιαμφισβήτητα. Είναι το ισχυρότερο όπλο, απλά η διαφορά έγκειται στο ποιος θα την χρησιμοποιήσει ως μέσο χειραγώγησης, όποιος παίξει πιο έξυπνα και πιο βρόμικα, κερδίζει το αγοραστικό κοινό.

Ευχαριστώ πολύ τα καταστήματα Ιntersport, για τη πολύτιμη βοήθεια και συνεργασία.