5ο Δημοτικό Σχολείο Δάφνης ΣΤ΄ ΤΑΞΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η έννοια της διαφοράς στο σχολείο Προβληματισμοί και προτάσεις.
Advertisements

«O αλυσοδεμένος ελέφαντας.» Του Χόρχε Μπουκάι.
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Μια ιστορία που γράφτηκε
ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
ΤΟ ΒΑΖΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Ο λύκος που ήταν χορτοφάγος
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Πάσχα!.
Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Α’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΔΩΡΙΚΙΟΥ «OΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ»
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΤΗΝ 5 ΧΡΟΝΗ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ! ΗΤΑΝ ΦΤΩΧΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ.
ΦΥΛΟ.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΓΟΜΑΣΤΕ!
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓ. ΥΓΕΙΑΣ 43ου ΓΥΜΝ.) 1) Είστε αγόρι; □ ή κορίτσι ;□ 2) Πόσο ετών είστε; □ 3) Έχετε δεχθεί.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Εμψυχώτρια Εκπαιδευτικός Χατζοπούλου Βασιλική Σχ
Κοιτάξτε το κοντό παιδί, φοράει ένα χαζό καπέλο! ΧΑ ΤΙ ΑΣΤΕΊΟ! ΧΑ.
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
 To θύμα και ο θύτης του ΗΣ Τι έγινε : ο θύτης έστειλε μήνυμα στο θύμα 1ο λάθος του θύματος: έπεσε στην παγίδα και απάντησε Ο θύτης κανόνισε συνάντηση.
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Εκφοβισμός στο διαδίκτυο
Τα ΠΛΗΚΤΡΑ του πιανου Όταν το πιάνο εφευρέθηκε ως ένα μουσικό όργανο, είχε εντελώς διαφορετική όψη από ότι στις μέρες μας. Έβλεπες μόνον άσπρα πλήκτρα.
Η κυρα-Κακή και οι δώδεκα μήνες
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Ελένη Μοσχοβάκη Σχολική Σύμβουλος 47ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής
17/9/15 ΣΤ2. Το όνομα του συγγραφέα είναι Γουέντι Σμιθ.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Ο αετός και το αηδόνι Customer Needs. Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας αϊτός που είχε για γείτονα ένα αηδόνι το όποιο κελαιδούσε πιο ωραία και από τα.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Το μοναχικό σκυλάκι Συγγραφείς: Οι μαθητές του Γ2 του 2 ου δημοτικού σχολείου Περάματος Επιμέλεια παρουσίασης: sxolikes ataxies Συγγραφείς: Οι μαθητές.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Ο ΑΙΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ Παιδιά και μεγάλους!!! Μια ιστορία που
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Α ΤΑΞΗ 8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ Δασκάλα: Μαρία Παράφορου
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Η σταγόνα μας η όμορφη, έκανε πολλά ταξίδια, για να φτάσει ως εδώ,……η σταγονούλα μας ξαφνιάστηκε όταν Βρέθηκε σε μια πανέμορφη λιμνούλα.
ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΠΑΡΟΝ-ΜΕΛΛΟΝ
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΓΩΣΟΥΝ!!!!
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

5ο Δημοτικό Σχολείο Δάφνης ΣΤ΄ ΤΑΞΗ Τα Μυτόνια Παπουτσής Κυριάκος, Μανωλακάκης Βαγγέλης Χρυσάφης Αιμίλιος

Μια φορά και έναν καιρό σε μια σχολική κασετίνα, εκτός από τα ψαλίδια , τους χάρακες , τα στυλό και το διαβήτη, υπήρχαν τα πανέμορφα , καινούρια και ψηλά μολύβια , ΄΄τα Μυτόνια ΄΄!!!

Μια μέρα ένα μικρό μολυβάκι προστέθηκε στην κασετίνα: -Τι είναι τούτο πάλι;ψιθύρισε ένα μυτόνι… -Είναι τόσο μικρό που ούτε τα πρόσωπα μας δε βλέπει…χαμογέλασε ένα άλλο. Λοιπόν πώς σε λένε; -Με λένεεε… Μολυβάκη, έκανε να πει ντροπιασμένο.

Τα μυτόνια ήταν πολύ καλά στο σχέδιο και ποτέ δεν χρειάζονταν γόμα Τα μυτόνια ήταν πολύ καλά στο σχέδιο και ποτέ δεν χρειάζονταν γόμα. Έτσι μέσα στην κασετίνα όλοι τα θαύμαζαν.Όμως με τον Μολυβάκη χαλούσε η φήμη τους, επειδή ο ίδιος δεν μπορούσε να σχεδιάσει.Για αυτό τα μυτόνια προσπαθούσαν να τον στεναχωρήσουν, ώστε να φύγει απ’τη κασετίνα.Μέχρι και η Μαρία, η ιδιοκτήτρια της κασετίνας, προτιμούσε τα μεγάλα μολύβια και αυτό προκαλούσε μεγαλύτερη θλίψη στο μικρό μας φίλο.

Ώσπου μία μέρα, καθώς τα μυτόνια σχεδίαζαν, έκαναν μία λάθος γραμμή Ώσπου μία μέρα, καθώς τα μυτόνια σχεδίαζαν, έκαναν μία λάθος γραμμή!!!Σοκαρισμένα προσπάθησαν να πάρουν τη γόμα να τη σβήσουν πριν το δει κανείς.Όσο και να προσπαθούσαν, δεν μπορούσαν να την πιάσουν, λόγω του ύψους τους.

Ξαφνικά ο Μολυβάκης τα πλησίασε και τους είπε γεμάτος θάρρος: -Μήπως θέλετε βοήθεια; -Τι σε κάνει να πιστεύεις οτι μπορείς να μας βοηθήσεις; του απάντησαν. -Μήπως θέλετε αυτό;είπε κρατώντας μία γόμα. -Ναι!!!Σε ευχαριστούμε πολύ, Μολυβάκη!!!είπαν τα Μυτόνια ομόφωνα.

Από τότε όλα τα μολύβια συνεργάζονταν και δημιουργούσαν τα πιο ωραία και μαγευτικά σχέδια.Παρόλο που ο Μολυβάκης δεν μπορούσε να σχεδιάσει,αποδείχτηκε χρήσιμος για την ομάδα , αφού βοηθούσε με διάφορους άλλους τρόπους!!! ΤΕΛΟΣ