Blue Hills Coffee Σχεδιασμός Marketing
Επισκόπηση Αγοράς •Παρελθόν –Μικρό μερίδιο αγοράς σε ποικιλίες καφέ φίλτρου –Μικρή διείσδυση στην αγορά στιγμιαίου καφέ •Παρόν –Market leader στις ποικιλίες καφέ φίλτρου –4 η θέση στους στιγμιαίους καφέδες •Μέλλον –Διατήρηση της κυριαρχίας στους καφέδες φίλτρου –Βελτίωση της θέσης μας στους στιγμιαίους καφέδες
Στρατηγικές Marketing •Τηλεοπτική Διαφήμιση •Καταχωρήσεις Εφημερίδες •Κουπόνια σε εβδομαδιαία περιοδικά •Δοκιμές γεύσης σε σταθμούς μετρό •Δοκιμές γεύσης σε supermarkets
Μέτρηση της Επιτυχίας •Ποιοι είναι οι στόχοι μας; •Σε σχέση με ποιον μετράμε τους εαυτούς μας; •Πώς θα μετρήσουμε τις επιτυχίες και τις αποτυχίες μας; •Ποιες είναι οι προϋποθέσεις της επιτυχίας μας; •Πώς θα ξεπεράσουμε τις αποτυχίες μας;