1 Ομάδα 37: Κατιρτζόλγου Ιωάννα(Α.Μ.:13809) Μελίδης Γεώργιος (Α.Μ.: 2707) Ομάδα 37: Κατιρτζόλγου Ιωάννα(Α.Μ.:13809) Μελίδης Γεώργιος (Α.Μ.: 2707)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Wikipedia_ Σύνθεση διαδικτυακής παγκόσμιας εγκυκλοπαίδειας από τους αναγνώστες της. Επικοινωνία και συμφωνία για υποκειμενικά θέματα πολλών οπτικών γωνιών.
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ (WEBQUESTS) γιατί ιστοεξερευνήσεις;;; πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν; τι είναι; 1.
Το Podcasting αποτελεί μία κίνηση τόσο ερασιτεχνών όσο και επαγγελματιών στο διαδίκτυο ήχου "κατ' αίτηση" δηλαδή ήχου που μπορεί κανείς να ακούσει όποτε.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Crazy machines Θερμός Σπύρος Φλώρος Γιώργος Κυρίτσης Κων/νος
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
Συνεργασία: Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη Πανευρωπαϊκός διαγωνισμός Safer Internet.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
CASE STUDY ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ INTERNET MARKETING:
Web 2.0 Διαδίκτυο: Ο Προσωπικός μας Υπολογιστής
Το web 2.0, εισήγαγε (ακριβέστερα: δημιούργησε τις προϋποθέσεις για) νέες κοινωνικές και διδακτικές πρακτικές. Η επίδραση του web 2.0 στην Εκπαίδευση μπορεί.
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ – Δικηγόρος LL.M Μαλάμης & Συνεργάτες
Σχεδιασμός Πρότυπου Διαδικτυακού Μαθήματος
Το U4energy είναι ο πρώτος Πανευρωπαϊκός διαγωνισμός για την ενεργειακή εκπαίδευση που οργανώνεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Αξιοποίηση Kοινωνικών δικτύων στην Εκπαίδευση Η περίπτωση του Ning.
Τεχνολογίες Εκπαίδευσης
Facebook. Μέλη της ομάδας: Μέλη της ομάδας: Σοφία Βισκαδούρου Σοφία Βισκαδούρου Δέσποινα Αγγελίδου Δέσποινα Αγγελίδου.
1 η Παρουσίαση 1. Ομάδα Μ Συμεωνίδης Πολυχρόνης Βουλγαράκης Δημήτρης Σουλίδης Άγγελος Σταθακόπουλος - Ξηνταβελώνης Νικόλαος Ζαφείρης Δημήτριος Ζαμίχος.
E-Bay 1η Φάση Εργασίας - : Γιάννης Μοντίν: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, υπεύθυνος παρουσίασης, υπεύθυνος σύνδεσης υλικού Παρασκευάς Πιτσιάνης: Υπεύθυνος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
 ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 1 7/10/2011: ΚΑΘΟΡΙΣΜΩΣ ΟΜΑΔΩΝ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 2 4/11/2011: ΧΡΟΝΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 3 11/11/2011:ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Εφαρμογές Πληροφορικής
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΛΑΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΑΡΙΝΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
1 Ενότητα 5.3.2: Ανάλυση δεδομένων επισκεψιμότητας ιστοτόπων Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Τεχνικές Αναζήτησης στο Διαδίκτυο και όχι μόνο….
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Nr. -1 © Stadtbibliothek am Salzstadel, Rosenheim 2005Susanne Delp Ένα σπίτι για τα παιδιά.
1 ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ – Άξονας 4, Μέτρο 4.1, Ενέργεια 4.1.1, Κατηγορία Πράξης α ΕΡΓΟ: «ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ.
Εισαγωγή στην Κρυπτογραφία
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ
1η Φάση Εργασίας o Ευαγγέλη Ντάρλα: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, Σχεδιαστής παρουσίασης, Υπεύθυνος παρουσίασης o Ζάρρου Γεωργία: Υπεύθυνος συλλογής.
Το Θέρμο είναι κωμό- πολη της Αιτωλοακα- ρνανίας με επίσημο πληθυσμό κα- τοίκων.
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
Ιλιάδα Μονομαχίες. Μονομαχία:Πάρη και Μενέλαου Ο Πάρης προβάλει απο το Τρωικό στράτευμα εναντίον του Μενέλαου.Πρίν την μονομαχία ο Πάρης κυριεύεται από.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ
Βιβλιογραφική Αναφορά ενός Κοινωνικού Δικτύου: PINTEREST
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Βησσαρίων ο Τραπεζούντιος
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Περιβαλλοντολόγοι : Εργασία 1
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
Project: Εθισμός στο Internet
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
ΘΕΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
נושא 5: מגנטים ומגנטיות.
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ομάδα 37: Κατιρτζόλγου Ιωάννα(Α.Μ.:13809) Μελίδης Γεώργιος (Α.Μ.: 2707) Ομάδα 37: Κατιρτζόλγου Ιωάννα(Α.Μ.:13809) Μελίδης Γεώργιος (Α.Μ.: 2707)

1.Εισαγωγικές Έννοιες: • Social Media • Social Media Aggretator 2. Case Study: StumbleUpon • Τι είναι • Timeline • Αλλαγή στο λογότυπο της ιστοσελίδας • Πως λειτουργεί 3.Συμπεράσματα Γιατί πέτυχε 2 Περιεχόμενα Παρουσίασης

Εισαγωγικές Έννοιες  εννοείτε οποιαδήποτε μορφή επικοινωνίας, η οποία μπορεί να ταξιδέψει μέσα από πληθώρα εφαρμογών στο διαδικτύου.  είναι να συλλέξει πληροφορίες από όλο το διαδίκτυο σε ένα κοινό τόπο ή να βοηθήσει τον χρήστη να συγκεντρώσει διάφορα social networking profiles σε ένα μοναδικό profile για να κάνει την διαδικτυακή του εμπειρία πιο εύκολη. 3 Wikipedia 2012Wikipedia 2008

Case Study: 4

StumbleUpon  Το StumbleUpon, ανήκει στην κατηγορία των Social Media Website Aggregator και πρόκειται για μια μηχανή αναζήτησης (recommendation engine), η οποία βοηθάει τους χρήστες να βρουν την καλύτερη ιστοσελίδα (web page) σύμφωνα με τα δικά του ενδιαφέροντα και προτιμήσεις. μοιραστεί (share) ψηφίσει (rate) …….. Εξερευνήσει (explore) βρει τυχαία «stumble»  ο χρήστης έχει τη δυνατότητα: [Wikipedia, 2012]

Timeline 6 Πηγή: [Other Side, 2011]

Αλλαγή στο λογότυπο (1) Aλλαγή στο σήμα 7

Αλλαγή στο λογότυπο (2) Αλλαγή στη μορφή 8

9 Είσοδος Χρήστη 1. Επιλογή Ενδιαφερόντων 2. Stumble! 3. Αξιολόγηση Περιεχομένου

Είσοδος Χρήστη Είσοδος  Έγγραφή 10

1. Επιλογή Ενδιαφερόντων Stumble!

12 3.Αξιολόγηση Περιεχομένου

Γιατί πέτυχε 13 an epic journey map to an adventure you wouldn’t otherwise have found out about the entire Internet, all in one place

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας!!! 14

Δικτυογραφία  Other Side, 2011, Milestones in StumbleUpon. [online] Available at: [Accessed 4 November 2012].  StumbleUpon, 2012, website. [online] Available at: [Accessed 4 November 2012].  StumbleUpon, 2012, About Us. [online] Available at: [Accessed 4 November 2012].  Wikipedia, the free encyclopedia, 2012, Social Media. [online] Available at: [Accessed 4 November 2012].  Wikipedia, the free encyclopedia, 2008, Social network aggregation[online] Available at: [Accessed 4 November 2012].  Wikipedia, the free encyclopedia, 2012, StumbleUpon. [online] Available at: [Accessed 4 November 2012]. 15