Αθλητισμός και βία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
Advertisements

Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
Πώς επηρέασε η εξέλιξη του αθλητισμού τη σύγχρονη μορφή του.
Η επιχειρηματοποίηση του αθλητισμού: θετικό ή αρνητικό πρόσημο
Η προσφορά και τα αδιέξοδά του σήμερα.  Σωματική υγεία  Ψυχική υγεία  Ισορροπία, ευεξία  Κοινωνικότητα/κοινωνικοιποίηση  Συνεργατικότητα  Ειρήνη,
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ
Το ποδοσφαιρικό παιχνίδι βασίζεται σε ένα σύνολο κανόνων, που είναι γνωστοί ως Κανόνες Παιχνιδιού, και παίζεται με τη χρήση μιας φουσκωμένης ελαστικής.
"Η αλληλεπίδραση του αθλητισμού με τη κοινωνική πραγματικότητα”
Ποδόσφαιρο, από το άθλημα στο πρωτάθλημα
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Το αθλητικό ιδεώδες και η εμπορευματοποίησή του
Καπάνταης Σοφοκλής Μιχελάκης Γιώργος.  Α1: Αγωνίζονται 13 ομάδες. Παίζουν όλες μεταξύ τους και εντός και εκτός έδρας.  Ευρωλίγκα : Συμμετέχουν 24 ομάδες,
ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ Ορισμός: O αναλφαβητισμός ορίζεται ως η ανικανότητα γραφής και ανάγνωσης ενός απλού κειμένου σε μία έστω γλώσσα.
Τα κοινωνικά αίτια του φαινόμενου της ενδοσχολικής βίας Γυμνάσιο Νεάπολης Κινηματογράφος Δρήρος Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2012.
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ:
ΘΕΜΑ:ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ & ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
2 2 ° ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ Η Δ ΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙ Δ ΕΥΣΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟ Δ Ο ΚΡΙΣΗΣ Βρυξέλλες, 28/2/2013.
Η μελέτη του φαινομένου εμπεριέχει δυο τάσεις:
Ημερομηνία υλοποίησης: Δευτέρα, 17/3/2014. Διαθεματική διδασκαλία των μαθημάτων της Κοινωνική & Πολιτικής Αγωγής (Αργυρίου Αγγελική ΠΕ02), των Αγγλικών.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΟΥ 19ΟΥ ΚΑΙ 20ΟΥ ΑΙΩΝΑ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΄Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΒΙΑ ΑΠΛΩΝΕΙ ΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
ΑΡΙΣΤΕΑ ΓΙΑΝΝΟΥ ΣΩΣΩ ΚΑΤΣΕΛΗ ΑΣΠΑ ΙΑΚΩΒΟΥ
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
 Σήμερα   ό   έ     ά     έ   ά   ώ,  '  ό  ά     ό    ί  
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Άγχος και burnout: Παράγοντες άγχους και εξουθένωσης
Η μάστιγα του αθλητισμού…!!
ΑΓΩΝ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, ΠΑΙΧΝΙΔΙ, SPORT Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
Click to edit the outline text format Second Outline Level  Third Outline Level Fourth Outline Level  Fifth Outline Level  Sixth Outline Level  Seventh.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΩΝΙΑ. Είναι ιστορικά καταγεγραμμένο ότι σε πολλές χώρες υπήρξαν παιχνίδια όπου οι παίκτες κλοτσούν μία μπάλα, όπως το επίσκυρος στην.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΝΕΟΙ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Ρατσισμός u Φυλετικός u Κοινωνικός u Αίτια u Συνέπειες u Λύσεις.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου
Αγροτική Κοινωνιολογία
Βασίλης Χατζηδούρος Δημήτρης Φοινίκης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
Μια ή περισσότερες Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ελαιόλαδο?
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
ΑΓΩΝ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, ΠΑΙΧΝΙΔΙ, SPORT
Εργασία Α’ τετραμήνου Τόσκα Ραβέσα Κοκκίνου Έλενα Σφακιανάκη Βασιλική Τζαβάρα Κωνσταντίνα.
Στερεότυπα.
Ο Αθλητισμός στη πόλη μας
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
Γιώργος Κοντογιάννης Τάξη: Γ΄ Τμήμα: 1 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ζάχου Μ.
ΦΥΛΛΟ.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ.
ΝΙΚΟΣ ΠΑΦΙΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΚΛΑΒΟΣ
Νικόλαος Πατσαντάρας Αναπληρωτής Καθηγητής Αθλητικής Κοινωνιολογίας Τηλ
Γιάννης Σπίνος ΠΓΕΣΣ Υπεύθυνος καθηγητής: Λάμπρος Αθανασόπουλος
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
Διαθεματική πρόταση διδασκαλίας
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
2ο Γενικό Λύκειο Βόλου Σχολικό έτος Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου 2ο τετράμηνο « Η βία στους αθλητικούς χώρους » Επιβλέποντες καθηγητές.
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αθλητισμός και βία

Η βία στον αθλητισμό στις μέρες μας είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο. Όλες αυτές οι εκδηλώσεις βίας, ανεξάρτητα από τις αιτίες που τις προκαλούν δημιουργούν μία αρνητική εικόνα για τον αθλητισμό.

ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ Η βία στα γήπεδα εκδηλώνεται με δύο βασικές μορφές : Βία που προκαλείται ανάμεσα στους αθλητές και σε όσους συμμετέχουν άμεσα στον αγώνα (παίκτες, παράγοντες, προπονητές, διαιτητές) Βία που προκαλείται από τους θεατές, είτε μεταξύ τους, είτε εναντίον σε όσους συμμετέχουν άμεσα στον αγώνα

Εξέλιξη του φαινομένου

Η βία στον αθλητισμό δεν είναι πρόσφατο φαινόμενο, τη συναντάμε και παλαιότερα. Όπως στην αρχαία Ρώμη( μονομάχοι στην αρένα) στο Βυζάντιο ( ιππόδρομος) στο Μεσαίωνα (αγώνες ιπποτών) αλλά και στην πρώτη μορφή του ποδοσφαίρου (Αγγλία τον 13ο αι.)

Όμως σε οργανωμένο επίπεδο, η βία στον αθλητισμό εμφανίζεται στα τέλη του 19ου αι. , δηλαδή με την εμφάνιση της σύγχρονης μορφής ποδοσφαίρου και από εκεί εξαπλώνεται και στα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη. Το φαινόμενο παίρνει ιδιαίτερα μεγάλες διαστάσεις στις δεκαετίες του 1950-1960 .

Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Στην Ελλάδα διαπιστώνεται ότι η αύξηση των φαινομένων βίας στα γήπεδα συμπίπτει χρονικά με την επαγγελματική οργάνωση του αθλητισμού και κυρίως του ποδοσφαίρου. Αυτό τοποθετείται χρονικά περίπου στο 1979-1980

ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ

Κοινωνικοπολιτικό σύστημα αξιών Πιεστικές- σκληρές συνθήκες ζωής, ιδιαίτερα στις μεγαλουπόλεις Απώλεια στενών διανθρώπινων σχέσεων Ανεργία

Στημένα παιχνίδια Κρίση θεσμών και αξιών Ελλιπής κοινωνικοποίηση του ατόμου Εμπορευματοποίηση του αθλητισμού Στημένα παιχνίδια

Ο τύπος του αθλητισμού –επαγγελματικός, ερασιτεχνικός- Ο ρόλος των ΜΜΕ –καλλιέργεια φανατισμού- Ο σκοπός των αθλητών είναι οι μεγάλες επιδόσεις και η νίκη

Τρόποι αντιμετώπισης

Απαιτείται συνδυασμός μέτρων και εφαρμογή τους σε βάθος χρόνου τόσο σε προληπτικό όσο και σε κατασταλτικό επίπεδο ΜΕΤΡΑ ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ Μεγαλύτερη αστυνομική δύναμη μέσα και έξω από τα γήπεδα Εφαρμογή σύγχρονων μέσων τεχνολογίας (κάμερες) Αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο

ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ Περιορισμός των ανισοτήτων και αδικιών στη σύγχρονη κοινωνία Περιορισμός των σύγχρονων αδιεξόδων όπως η φτώχεια και η ανεργία Περιορισμός των σκληρών- πιεστικών συνθηκών ζωής Αναβάθμιση του ρόλου της οικογένειας και της εκπαίδευσης στη διαπαιδαγώγηση των νέων( παιδεία)

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ Ο αθλητισμός είναι ένα κομμάτι της κοινωνίας και όσο αυξάνεται η βία και η επιθετικότητα στην κοινωνία τόσο θα αυξάνεται και στον αθλητισμό. Συνεπώς θα πρέπει να στραφούμε εναντίον των αιτιών που την δημιουργούν με μέτρα κατασταλτικά αλλά και κυρίως προληπτικά!