ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΠΑΔΗ Γ’2 BLACK AND WHITE THEATRE ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τζιάγκαλος Αλέξανδρος To Μαύρο θέατρο Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Εύα Ζαρκογιάννη, ΠΕ 02.
Advertisements

Εκπαιδευτικά υλικά.
Τα χρώματα δημιουργούνται στον εγκέφαλο. αισθητηριακή εμπειρία •Τα χρώματα δεν είναι καθ’ αυτό φυσικό φαινόμενο. Είναι αισθητηριακή εμπειρία. χημεία του.
Οι Φυσικές Επιστήμες Στην Τέχνη Και Τον Πολιτισμό
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
Ι. Α. e- Portfolio Είναι παιχνίδια…
Tο θέατρο στο μεσαίωνα…
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Τι είναι η εικονική πραγματικότητα;  Η Εικονική Πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Το φως θερμαίνει ‘’Ψυχρά’’ και ‘’Θερμά’’ χρώματα
Amelie Amelie.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΘΕΑΤΡΟ. ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ πριν από δυόμισι χιλιάδες χρόνια σ'ένα εργαστήρι. Είμαι μια θεατρική μάσκα.
Η παράσταση έχει εγκριθεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας. Τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Επιμέλεια: Σπύρος Αντωνέλλος ΕΜΕ
ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ
7.2 Η εξέλιξη του ανθρώπου Για να ανακαλύψουν οι επιστήμονες τα εξελικτικά μονοπάτια που οδήγησαν στον άνθρωπο, εξετάζουν απολιθώματα, πέτρινα εργαλεία.
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ.
Η σκηνή στον κινηματογράφο
Εισαγωγη στο scratch.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Μηχανισμοί του αρχαίου θεάτρου:
ΧΟΥΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ B2
Η μουσική,οι οργανοπαίκτες-καραγκιοζοπαίκτες και η κοινωνική ιστορία.
ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ  Το θέατρο είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με την χρήση κυρίως του λόγου, αλλά.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Το παιχνίδι αποτελεί τη φυσική γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς.
1ο ΕΠΑ.Λ. ΣΟΦΑΔΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β’ ΤΑΞΗ
Σκηνή από ρολό χαρτί Χάρτινες επίπεδες κούκλες
4 η διάλεξη: 16/3/2015 Ο χορός ως θεατρική πράξη Συντελεστές Χορευτικών Παραστάσεων.
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η Ιστορία των ηλεκτρικών λαμπτήρων. Κατασκευή και επίδειξη των κυριότερων κατηγοριών.
Αθήνα, Νοέμβριος 2011 Το ηλεκτρο-δωμάτιο: ένα διαδραστικό παιχνίδι για τον ηλεκτρισμό Μαρίνα Τομαρά MEd, Εκπαιδευτικός, Φυσικός Ραδιοηλεκτρολόγος,
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
Θέατρο ! Το θέατρο είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με τη χρήση κυρίως του λόγου, αλλά και της μουσικής.
4o Δ. Σ. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ – Ε 1 ΄ ΤΑΞΗ ΤΣΟΥΜΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Το θέατρο στην Ευρώπη.
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( ) Ενότητα 3 Το κίνημα του Εξπρεσιονισμού Αγγελική Ρόζη Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 1.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
DYNAMIC IDENTITY Αυτό το έργο έχει χρηματοδοτηθεί με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το έγγραφο αυτό αντικατοπτρίζει τις απόψεις μόνο του συγγραφέα,
Το Θέατρο της Επινόησης Devised Theatre Άννα Τσίχλη Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών -Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Σχολή Καλών Τεχνών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Δ Ο Μ Η Τ Η Σ Τ Ρ Α Γ Ω Δ Ι Α Σ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ.
3Δ ΓΡΑΦΙΚΑ Δ.Ι.Ε.Κ. ΠΥΛΑΙΑΣ - ΧΟΡΤΙΑΤΗ
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
Δημήτριος Βλάχος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Ροδόπης
Αρχαίο Θέατρο Αρχαίο Ωδείο Πάφου
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Ναύπλιο
Τμημα θεατρικων σπουδων σχολη καλων τεχνων Πανεπιστημιο Πελοποννησου
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Παρεμβατικό πρόγραμμα νέων μεθόδων διδασκαλίας στη Β’2 τάξη Στα πλαίσια της εργασίας στην τάξη και των φετινών στόχων έγινε διδασκαλία με νέες μεθόδους.
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
«Παιδική Συναυλία» Οι φωτισμοί και τα χρώματα του πίνακα "περιλούζουν" έξι παιδικές μορφές και μία νεαρή κοπέλα, που πιθανόν είναι η μητέρα του μικρότερου.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Χρυσάφι μέσα σε μπουκάλι
1 τσιγάρο στερεί 5,5 λεπτά ζωής…
Καθηγητής: Κ. Πιτσιλαδής Τάξη-Τμήμα: Α΄1 Μάθημα: Βιολογία
Διαμορφωτική Αξιολόγηση Πολιτιστικών Προγραμμάτων
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
Θεατροπαιδαγωγικές προσεγγίσεις και εφαρμογές σε εκπαιδευτικό πλάισιο
ΑριστοτEλειο ΠανεπιστΗμιο ΘεσσαλονΙκηΣ ΣχολΗ ΚαλΩν ΤεχνΩν
Τεχνολογία και Επιστήμη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΠΑΔΗ Γ’2 BLACK AND WHITE THEATRE ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ

 Το μαύρο θέατρο πρωτοεμφανίστηκε ως θεατρική άποψη στις αυτοκρατορικές αυλές της Ασίας. Η πρώτη του δομή αποτελούνταν από το ‘’μαύρο κουτί’’ ή ‘’μαύρο δωμάτιο’’ το οποίο εμφάνιζε μία μικρή σκηνή επενδυμένη με μαύρο ύφασμα, η οποία φιλοξενούσε μέσα της ηθοποιούς ντυμένους στα μαύρα. Η μαύρη ενδυμασία, τους επέτρεπε να κινούν διάφορα αντικείμενα κάτω από φωτισμό κεριών, δίνοντας την ψευδαίσθηση ότι αιωρούνται.  Η τεχνική αυτή εξαπλώθηκε στην Ευρώπη, και το ’61 ο Jiri Smec, τελειόφοιτος της Ακαδημίας Θεάτρου της Πράγας, άρχισε να πειραματίζεται με την ιριδίζουσα λάμπα φθορισμού (black light) και τη συμπεριφορά της στη θεατρική σκηνή. Έτσι αναβίωσε η εξέλιξη του μαύρου θεάτρου.  Η τεχνική του μαύρου θεάτρου βασίζεται στο μαύρο σκηνογραφικό χώρο και στην ενδυματολογική άποψη του μαύρου βελούδου. Το μαύρο σε συνδυασμό με το βελούδο δίνει ένα αποτέλεσμα πλήρης απορροφητικότητας του φωτός.

 Η μαγεία έρχεται να συμπληρώσει και να τελειοποιήσει αυτό το επί σκηνής θαύμα, καθώς οι θεατές δεν μπορούν να αντιληφθούν και να εξηγήσουν την κίνηση διαφόρων αντικειμένων που χειρίζονται οι ηθοποιοί - χορευτές. Στο μάτι του θεατή γίνεται αντιληπτό μόνο ως ένα τυχαίο παιχνίδι εναλλαγής του ορατού με το αόρατο, (μια και βλέπουν ανθρώπους και αντικείμενα να αιωρούνται στις τρεις διαστάσεις, αυτόνομα). Το μαύρο θέατρο εμπεριέχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός διεθνούς θεάματος και απευθύνεται σε όλους τους πολιτισμούς, μια και παρακάμπτεται ο λόγος και η επικοινωνιακή του γλώσσα βασίζεται στην κίνηση, στην ακουστική και στην παντομίμα.

 Είναι μοναδικά τα συναισθήματα που σου βγάζει το μαύρο θέατρο μια και ξεφεύγει από την επιμελημένη προσπάθεια του συμβατικού θεάτρου να απεικονίσει επί σκηνής την καθημερινή πραγματικότητα. Αυτή είναι και η διαφορά του από το χιλιοειπωμένο μέσα από διάφορα θεατρικά ρεύματα και σκηνοθετικές προτάσεις, συμβατικό θέατρο, εδώ στοχεύεται και επιτυγχάνεται η κατάρρευση του πραγματικού, η αναβίωση της μεγαλόπρεπης ψευδαίσθησης.  Είναι ένα θέαμα πλημμυρισμένο από κίνηση, χρώμα και μουσική. Είναι μία ανάσα γέλιου και εφορίας στην ψυχρή και απρόσωπη τεχνοκρατική εποχή που ζούμε.